Recenzje
ActionScript. Przewodnik encyklopedyczny
W pierwszej części książki opisano podstawowe zagadnienia programistyczne (zmienne, typy danych, operatory, wyrażenia, funkcje, zdarzenia, tablice i obiekty), poświęcając dużo uwagi ich wykorzystaniu, szczególnie w obróbce klipów filmowych. Druga część jest poświęcona typowym zastosowaniom ActionScriptu, takim jak przetwarzanie formularzy sieciowych. Trzecia część, stanowiąca leksykon języka, zawiera opis zmiennych globalnych, właściwości, metod, detektorów zdarzeń i obiektów wraz z przykładami ich użycia.
CorelDRAW 11. Vademecum profesjonalisty. Tom 1
Książka "CorelDraw 11. Vademecum profesjonalisty" jest pozycją przeznaczoną dla grafików i ilustratorów, którzy chcą wykorzystać potężne możliwości tego programu w swojej codziennej pracy. Dzięki doświadczeniu Steve'a Baina dokładnie poznasz aplikację i i będziesz mógł wykorzystać setki wskazówek, które nauczą Cię uzyskiwać wspaniałe rezultaty.
Tom pierwszy przedstawia podstawowe zasady działania CorelDRAW i podstawy tworzenia grafiki wektorowej.
Materiał zawarty w niniejszej książce został opracowany w taki sposób, by opisane funkcje programu CorelDRAW stały się jasne dla wszystkich użytkowników, bez względu na zakres posiadanej wiedzy: od początkujących po zaawansowanych. Po przeczytaniu pierwszego tomu będziesz w stanie samodzielnie korzystać z programu CorelDraw i tworzyć w nim grafiki, jakie tylko sobie zamarzysz!
Flash MX. Programowanie
Książka omawia szeroki zakres zagadnień -- od projektowania i mechaniki ruchu po tajniki pisania poprawnego, zorientowanego obiektowo kodu; służy także pomocą w tworzeniu kolorów, dźwięku, ruchu i interakcji. Połączenie odwiecznych praw fizyki i matematyki z nowoczesną technologią Flasha MX sprawi, że będzie można tworzyć niezwykłe rzeczy.
W sercu PC - według Petera Nortona
Z miesiąca na miesiąc powstają nowe rozwiązania, kolejne wersje procesorów, kart, gniazdek, pamięci, płyt głównych czy sterowników. Jeżeli nie jesteś na bieżąco z technologią, trudno złożyć komputer, który będzie działał poprawnie i nie stanie się przeżytkiem za kilka miesięcy.
Podręcznik omawia dosyć szczegółowo podstawy funkcjonowania komputerów PC, opisuje wnętrze typowego komputera, używane płyty główne, typy procesorów, pamięci, kart, nośników danych, portów, modemów, drukarek, urządzeń sieciowych i całej gamy różnych innych rozwiązań sprzętowych (np. wtyczek i gniazd).
Opisane zostały rozwiązania starsze, które nie będą już rozwijane i te najnowocześniejsze, które weszły na rynek rok temu (książka została wydana w Polsce niecały rok później) lub właśnie miały się pojawić. Przy tekstach często można znaleźć wskazówki mówiące o tym, czy opisywana technologia ma przed sobą przyszłość czy też nie, co ma niebagatelne znaczenie dla osób mniej obeznanych z trendami rynkowymi.
W zasadzie od podstaw, bez wcześniejszego przygotowania, można poznać zasady działania komputerów i podział sprzętu, aby potem wiedzę wykorzystać w momencie dobierania komponentów do własnego komputera. Książka przydatna nie tylko dla składaczy, ale również dla każdego użytkownika komputera, który chce poznać jak funkcjonuje jego sprzęt i dlaczego zastosowano w nim takie, a nie inne rozwiązania.
START-->Książkę zdecydowanie polecam, bo dostarcza solidną dawkę informacji, która przydaje się podczas codziennej pracy z komputerem, rozbudowy sprzętu, zmiany konfiguracji i kupna nowych peryferiów. Przedstawiona wiedza oszczędza nie tylko czas, ale i pieniądze.
Techniki obróbki zdjęć cyfrowych. Praktyczne projekty
Książka prezentuje w praktyce możliwości obróbki obrazów uzyskanych za pomocą aparatu cyfrowego. Autor omawia krok po kroku 50 projektów obejmujących wszystkie najważniejsze techniki, od prostych korekt ostrości i kolorystyki aż po tworzenie kolaży i fotomontaży.
Na dołączonym do książki CD-ROM-ie znajdziesz wszystkie zdjęcia użyte w projektach, zarówno przed jak i po obróbce. Zamieszczono również wersje testowe programów Adobe Photoshop Elements i Paint Shop Pro, których możesz z powodzeniem użyć do wykonania omówionych w książce projektów.