×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »
Play
NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python
Autor:
Anna Kotarba
Długość
liczba lekcji: 26, czas trwania: 02:26:56
Ocena

Kup kurs 74,50 zł

Kurs video

NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Anna Kotarba
  • Promocja Przejdź
  • Poziom początkujący
NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python Anna Kotarba - okladka książki

NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python Anna Kotarba - okladka książki

NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python Anna Kotarba - audiobook MP3

NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python Anna Kotarba - audiobook CD

Wydawnictwo:
Videopoint
Wersja:
Online
Czas trwania:
2 godz. 26 min.
Technologia:
scikit-learn, NLTK, Gensim, spaCy, textaCy
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni ten kurs

Videokurs
Online
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

149,00 zł (-50%)
74,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Kurs z certyfikatem
Do kursu dołączamy materiały dodatkowe

Obierz kurs na... wymianę myśli ze sztuczną inteligencją

Czy zastanawiasz się czasem nad tym, jak to możliwe, że jesteśmy w stanie "rozmawiać" z maszynami? Że coś mówimy, a one nas rozumieją i odpowiadają na nasze pytania, realizują polecenia, wykonują zadania? I na odwrót - to one mówią (i piszą) do nas słowami, które są dla nas jasne? Przetwarzaniem języka naturalnego (ang. natural language processing, NLP) zajmuje się interdyscyplinarna dziedzina, łącząca między innymi zagadnienia sztucznej inteligencji, a także językoznawstwa i analityki. NLP pozwala rozwiązywać takie problemy jak automatyczne streszczanie tekstu, tłumaczenie maszynowe (na przykład Google Translate), generowanie mowy czy opinion mining (co na język polski tłumaczy się jako analizę sentymentu - emocjonalnego wydźwięku wypowiedzi).

Brzmi ciekawie? NLP to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin opartych na sztucznej inteligencji. W codziennej pracy korzystają z niej na przykład analityk danych i data scientist, do których zadań należy zrozumienie danych tekstowych - między innymi kategoryzowanie tekstów, automatyczne streszczanie artykułów/książek, automatyczna analiza lub moderowanie komentarzy, a także tłumaczenie maszynowe. Jeśli myślisz o tego typu karierze, ten kurs pozwoli Ci opanować podstawy natural language processing. Dowiesz się z niego, czym jest tokenizacja i lematyzacja i jak się przeprowadza analizę sentymentu. Przykłady używane w ramach szkolenia prezentowane będą z użyciem języka Python - najpopularniejszego języka programowania w data science.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

Dzięki udziałowi w proponowanym przez nas kursie:

  • Nauczysz się importowania plików tekstowych (TXT i PDF)
  • Przeprowadzisz analizę tekstu w bibliotece spaCy: tokenizację, lematyzację, stemming
  • Będziesz procesować tekst za pomocą wyrażeń regularnych i za pomocą named entity recognition
  • Porównasz teksty przy użyciu algorytmu word2Vec
  • Dokonasz zamiany mowy na tekst i tekstu na mowę
  • Poznasz modele analizy sentymentu
  • Zamodelujesz tematy w tekście

NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w języku Python kończy się na poziomie podstawowym, przy czym lekko zahacza o poziom średnio zaawansowany. Szkolenie pozwoli Ci zrozumieć podstawy przetwarzania języka naturalnego na język maszyny.

A wszystko prowadzi do ChatGPT...

Rozwinięcie technologii NLP zaowocowało rozwojem chatbotów (w tym głośnego ChatGPT). Wcześniej tego typu maszyny miały trudności z odpowiadaniem na pytania użytkowników. Obecnie coraz więcej chatbotów opiera się w działaniu na NLP i sztucznej inteligencji. Są one w stanie płynnie odpowiadać na pytania i wykonywać dla użytkowników rozmaite zadania, jakie do tej pory realizowali pracownicy działu obsługi klienta - takie jak choćby anulowanie biletów lub przebookowanie ich na inny termin. Chatboty stały się popularnym sposobem utrzymywania przez organizacje kontaktu z klientami i odpowiadania na ich pytania i wątpliwości. Można je znaleźć zarówno na stronach internetowych, jak i w aplikacjach i należy się spodziewać intensywnego rozwoju tego działu informatyki - zatem także rosnącego zapotrzebowania na specjalistów do spraw natural language processing.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Anna Kotarba - z zawodu statystyk, absolwentka kierunku matematyka dla przemysłu i gospodarki na Politechnice Wrocławskiej.

Jeśli akurat nie wykonuje analiz, to najpewniej przekazuje swoją wiedzę innym. Ma czternastoletnie doświadczenie w uczeniu matematyki, od sześciu lat prowadzi szkolenia z analizy danych i technik big data.

Założycielka szkoły Korkujemy.online. Pomaga firmom identyfikować kluczowe zmienne i wdrażać dobre praktyki analityczne. Po godzinach najczęściej można ją spotkać na górskich szlakach lub w podróży.

Najlepsze w byciu statystykiem jest to, że możesz się bawić na podwórku u wszystkich.

Videopoint - inne kursy

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint