Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
- Autorzy:
- Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.
W tej książce między innymi:
- organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
- pisanie gier planszowych
- tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
- korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
- tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
- optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!
Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.
Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.
Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie. Odkryj niezbędne...
Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua
Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, Przemysław Folholc
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbędnik game developera to ponad 6 godzin praktycznej wiedzy i budowania funkcjonalności, prototypowania mechaniki, a także iterowania produkcji. Na początku zaznajomisz się z edytorem i możliwościami narzędzia Unreal Engine 5. Nauczysz się stosować pred...
Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbędnik game developera Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbędnik game developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy me...
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotow...
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Myślisz, że pisanie gier to świetna rozrywka i zarazem chwalebna misja, jaką jest dostarczanie rozrywki innym? Masz rację - programiści gier komputerowych to na ogół prawdziwi pasjonaci. W dodatku pasjonaci świetnie znający warsztat programisty. Tworzenie gier bowiem to dobra metoda uczenia się n...
Unreal Engine 4. Kurs video. Tworzenie gry Tower Defense dla początkujących Unreal Engine 4. Kurs video. Tworzenie gry Tower Defense dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Unity to niezwykle popularne środowisko do tworzenia komputerowych gier 2D i 3D oraz innych materiałów interaktywnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje i wizualizacje. Silnik ten działa pod kontrolą większości powszechnie używanych systemów operacyjnych, a powstałe dzięki niemu materiały m...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
8.50 zł
17.00 zł(-50%) -
Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne an...
HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Unreal Engine 4 Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself
- Tłumaczenie:
- Joanna Zatorska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3084-9, 9788328330849
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-03-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3085-6, 9788328330856
- Data wydania ebooka:
-
2017-03-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 56197
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 57.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 96.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Gry » Programowanie gier
Gry » Unreal Engine
Spis treści książki
- Instalowanie Unreal (18)
- Tworzenie pierwszego projektu (20)
- Interfejs użytkownika (22)
- Tryby widoku i wizualizatory (29)
- Testowanie określonego poziomu gry (32)
- Podsumowanie (32)
- Pytania i odpowiedzi (33)
- Pytania sprawdzające (33)
- Ćwiczenia (34)
- Dostępne zasoby (35)
- Referencje zasobów i okno Reference Viewer (43)
- Platforma Gameplay (44)
- Podsumowanie (48)
- Pytania i odpowiedzi (48)
- Pytania sprawdzające (49)
- Ćwiczenie (49)
- Współrzędne kartezjańskie (51)
- Wykorzystanie transformacji (52)
- Określanie jednostek i dokonywanie pomiarów (55)
- Organizowanie sceny (57)
- Podsumowanie (63)
- Pytania i odpowiedzi (63)
- Pytania sprawdzające (64)
- Ćwiczenie (64)
- Zasoby typu Static Mesh (67)
- Edytor siatek statycznych (68)
- Wyświetlanie układów UV (71)
- Siatki kolizji (73)
- Aktorzy typu Static Mesh (78)
- Podsumowanie (83)
- Pytania sprawdzające (84)
- Ćwiczenie (85)
- Terminologia związana z oświetleniem (87)
- Typy oświetlenia (88)
- Właściwości oświetlenia (92)
- Budowanie oświetlenia (94)
- Podsumowanie (97)
- Pytania i odpowiedzi (98)
- Pytania sprawdzające (98)
- Ćwiczenie (99)
- Koncepcja materiałów (101)
- Renderowanie oparte na prawach fizyki (102)
- Typy materiałów wejściowych (103)
- Tworzenie tekstur (105)
- Tworzenie materiału (107)
- Podsumowanie (113)
- Pytania i odpowiedzi (114)
- Pytania sprawdzające (116)
- Ćwiczenie (116)
- Podstawowe zagadnienia związane z dźwiękami (119)
- Używanie aktorów typu Sound (122)
- Kontrolowanie dźwięków za pomocą obszarów w przestrzeni (127)
- Podsumowanie (128)
- Pytania i odpowiedzi (129)
- Pytania sprawdzające (130)
- Ćwiczenie (130)
- Tworzenie krajobrazów (133)
- Rzeźbienie kształtów i przestrzeni (137)
- Tworzenie roślinności (142)
- Podsumowanie (145)
- Pytania i odpowiedzi (145)
- Pytania sprawdzające (146)
- Ćwiczenie (146)
- Budowanie światów (148)
- Proces budowania świata (149)
- Podsumowanie (162)
- Pytania i odpowiedzi (162)
- Pytania sprawdzające (165)
- Ćwiczenie (165)
- Cząstki i typy danych (167)
- Korzystanie z narzędzia Cascade (168)
- Korzystanie z popularnych modułów (174)
- Konfigurowanie materiałów dla cząstek (178)
- Wyzwalanie systemów cząsteczek (182)
- Podsumowanie (182)
- Pytania i odpowiedzi (183)
- Pytania sprawdzające (183)
- Ćwiczenie (184)
- Definiowanie siatek szkieletowych (185)
- Importowanie siatek szkieletowych (188)
- Używanie edytora Persona (193)
- Użycie aktorów siatki szkieletowej (200)
- Podsumowanie (202)
- Pytania i odpowiedzi (202)
- Pytania sprawdzające (203)
- Ćwiczenie (204)
- Aktorzy typu Matinee (205)
- Edytor Matinee (207)
- Curve Editor (213)
- Korzystanie z innych ścieżek (216)
- Praca z kamerami w klipie Matinee (217)
- Podsumowanie (221)
- Pytania i odpowiedzi (221)
- Pytania sprawdzające (222)
- Ćwiczenie (223)
- Korzystanie z praw fizyki w UE4 (225)
- Symulowanie właściwości fizycznych (229)
- Używanie materiałów fizycznych (231)
- Korzystanie z ograniczeń (235)
- Korzystanie z aktorów typu Force (239)
- Podsumowanie (241)
- Pytania i odpowiedzi (241)
- Pytania sprawdzające (242)
- Ćwiczenie (243)
- Podstawy tworzenia skryptów metodą wizualną (245)
- Używanie edytora Blueprint (247)
- Podstawowe koncepcje związane ze skryptami (252)
- Podsumowanie (263)
- Pytania i odpowiedzi (263)
- Pytania sprawdzające (264)
- Ćwiczenie (264)
- Ustawienia kolizji aktora (269)
- Przydzielanie aktorów do zdarzeń (270)
- Przydzielanie aktorów do zmiennych referencyjnych (272)
- Podsumowanie (281)
- Pytania i odpowiedzi (281)
- Pytania sprawdzające (282)
- Ćwiczenie (283)
- Używanie klas Blueprint (285)
- Interfejs edytora Blueprint (287)
- Praca z komponentami (288)
- Korzystanie z osi czasu (294)
- Tworzenie skryptu pulsującego światła (298)
- Podsumowanie (304)
- Pytania i odpowiedzi (304)
- Pytania sprawdzające (305)
- Ćwiczenie (305)
- Konfiguracja (307)
- Tworzenie zmiennych edytowalnych (308)
- Używanie skryptu konstrukcyjnego (310)
- Podsumowanie (317)
- Pytania i odpowiedzi (317)
- Pytania sprawdzające (317)
- Ćwiczenie (318)
- Dlaczego rozmieszczanie obiektów jest ważne (319)
- Tworzenie klasy Blueprint rozmieszczanych aktorów (320)
- Konfigurowanie obiektu Blueprint, który będzie rozmieszczać aktorów (323)
- Rozmieszczanie aktora określonej klasy (325)
- Podsumowanie (329)
- Pytania i odpowiedzi (329)
- Pytania sprawdzające (329)
- Ćwiczenie (330)
- Tryby gry projektu (333)
- Znajomość możliwości postaci (334)
- Używanie klas Blueprint (336)
- Znaczniki aktora i komponentu (342)
- Podsumowanie (343)
- Pytania i odpowiedzi (343)
- Pytania sprawdzające (343)
- Ćwiczenie (344)
- Identyfikowanie wymagań na podstawie podsumowania projektu (346)
- Tworzenie projektu gry (346)
- Tworzenie niestandardowego trybu gry (348)
- Tworzenie własnego kontrolera postaci i gracza (351)
- Kontrolowanie ruchu obiektu Pawn (353)
- Konfiguracja kamery o stałej pozycji (360)
- Podsumowanie (362)
- Pytania i odpowiedzi (363)
- Pytania sprawdzające (364)
- Ćwiczenie (364)
- Tworzenie bazowej klasy przeszkody (368)
- Wprawianie przeszkody w ruch (370)
- Uszkadzanie obiektu typu Pawn (374)
- Ponowne uruchomienie gry po śmierci gracza (378)
- Tworzenie uzdrawiających obiektów (380)
- Tworzenie obiektu rozmieszczającego aktorów (386)
- Usuwanie starych przeszkód (391)
- Podsumowanie (391)
- Pytania i odpowiedzi (391)
- Pytania sprawdzające (392)
- Ćwiczenie (393)
- Tworzenie widżetu Blueprint (395)
- Nawigacja w interfejsie UMG (396)
- Tworzenie menu Start (401)
- Przykładowy system menu (411)
- Podsumowanie (412)
- Pytania i odpowiedzi (412)
- Pytania sprawdzające (413)
- Ćwiczenie (413)
- Opracowywanie zawartości (415)
- Pakowanie projektu dla systemu Windows (416)
- Zasoby potrzebne do utworzenia pakietu przeznaczonego dla systemów Android i iOS (421)
- Dostęp do zaawansowanych ustawień pakietów (421)
- Podsumowanie (423)
- Pytania i odpowiedzi (423)
- Pytania sprawdzające (423)
- Ćwiczenie (424)
- Tworzenie gier dla urządzeń mobilnych (426)
- Korzystanie z interfejsu dotykowego (436)
- Użycie danych o ruchu urządzenia (441)
- Podsumowanie (444)
- Pytania i odpowiedzi (444)
- Pytania sprawdzające (445)
- Ćwiczenie (446)
O autorach (11)
Dedykacja (12)
Podziękowania (12)
Wstęp (13)
Godzina 1. Wprowadzenie do Unreal Engine 4 (17)
Godzina 2. Platforma Gameplay (35)
Godzina 3. Współrzędne, transformacje, jednostki i organizacja (51)
Godzina 4. Korzystanie z aktorów typu Static Mesh (67)
Godzina 5. Oświetlenie i renderowanie (87)
Godzina 6. Używanie materiałów (101)
Godzina 7. Używanie elementów systemu dźwięków (119)
Godzina 8. Tworzenie krajobrazów i roślinności (133)
Godzina 9. Budowanie świata (147)
Godzina 10. Tworzenie efektów za pomocą systemów cząstek (167)
Godzina 11. Używanie aktorów siatki szkieletowej (185)
Godzina 12. Tworzenie klipów filmowych (205)
Godzina 13. Przestrzeganie praw fizyki w grze (225)
Godzina 14. Wprowadzenie do wizualnego systemu skryptowego Blueprint (245)
Godzina 15. Skrypty Blueprint poziomu (267)
Godzina 16. Korzystanie z klas Blueprint (285)
Godzina 17. Zmienne edytowalne i skrypt konstrukcyjny (307)
Godzina 18. Obsługa zdarzeń klawiatury i rozmieszczanie aktorów (319)
Godzina 19. Tworzenie interakcji (333)
Godzina 20. Tworzenie strzelanki platformowej: systemy wejścia i postacie (345)
Godzina 21. Tworzenie strzelanki platformowej: przeszkody i obiekty do zebrania (367)
Godzina 22. Korzystanie z UMG (395)
Godzina 23. Tworzenie pakietu wykonywalnego (415)
Godzina 24. Projekty dla urządzeń mobilnych (425)
Skorowidz (447)
Helion - inne książki
-
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
Paweł,
Data dodania: 2021-08-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Stołowski, programista
Data dodania: 2017-03-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-05-04 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii