Softimage. Vademecum profesjonalisty
- Autor:
- Anthony Rossano
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 628
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Softimage. Vademecum profesjonalisty
- poznasz interfejs programu,
- zrozumiesz zasady tworzenia modeli, materiałów i animacji
- nauczysz się, czym jest rendering z użyciem modułu renderującego Mental Ray,
- wykonasz dziesiątki ćwiczeń,
- otrzymasz mnóstwo porad, których nie znajdziesz w oryginalnej dokumentacji,
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki wektorowej. Powstał on w ramach projektu kreowania wolnego oprogramowania GNU, oferuje naprawdę spore możliwości i jest dostępny zarówno dla systemu Linux, jak i Mac OS oraz Windows.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(23,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.90 zł
79.00 zł (-70%) -
Promocja
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń.- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Przedsprzedaż Promocja
This book is for creative professionals looking to leverage Midjourney. You’ll learn how to produce stunning AI art, streamline your creative process, and incorporate AI into your work, all while gaining a competitive edge in your industry.- PDF + ePub pkt
The Midjourney Expedition. Generate creative images from text prompts and seamlessly integrate them into your workflow The Midjourney Expedition. Generate creative images from text prompts and seamlessly integrate them into your workflow
(92,88 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
Obierz kurs na... tworzenie gier w starym stylu Czy potrafisz rozszyfrować termin „piksel”? Stanowi on zbitkę dwóch angielskich wyrazów: picture i element. Stąd piksel to najmniejszy jednolity fragment obrazu wyświetlanego na ekranie. Dzisiejsza technika z jej fenomenalną rozdzielczością sprawia, że ludzkie oko nie dostrzega pojedynczych pikseli, a- Videokurs pkt
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
129.00 zł (-69%) -
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social mediów, plakat do druku albo animację do prezentacji. Brzmi świetnie? To prawda. Dzięki dostępności i przyjazności dla użytkownika w krótkim czasie od powstania w 2012 roku Canva stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania na świecie. Uruchamialna na niemal każdym urządzeniu, pozwalająca na współdzielenie projektów, z bogatym pakietem darmowych opcji i z możliwością pracy w chmurze – szybko stała się ulubionym programem do pracy z grafiką dla niegrafików.- Videokurs pkt
Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
48.95 zł
89.00 zł (-45%) -
Zebrane szkice zawierają analizę pewnych wariantów kulturowego przetwarzania toposu drogi do Indii, ukazują przy tym wieloaspektowe powiązania pomiędzy różnymi obszarami kultury. Autorka zestawiła bogaty materiał egzemplifikacyjny: literaturę podróżniczą i reportażową, filmy fabularne, filmy z obszaru infotainment, fora i blogi podróżnicze oraz wyw
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Softimage. Vademecum profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Softimage. Vademecum profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Softimage. Vademecum profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Softimage. Vademecum profesjonalisty (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 9/2000, caRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Może ona służyć zarówno początkującym użytkownikom Softimage'a, jak i profesjonalistom pragnącym poszerzyć swoją wiedzę. Sposób, w jaki autor przedstawia program, znacznie ułatwia zrozumienie tego skomplikowanego narzędzia. Książka zawiera dziesiątki ćwiczeń, mnóstwo porad, których nie znajdziesz w oryginalnej dokumentacji, wywiady z profesjonalistami używającymi Softimage'a w swojej pracy i wiele wspaniałych obrazów stworzonych przy pomocy Softimage 3D. Przede wszystkim jednak nauczy Cię korzystać z programu Softimage 3D w taki sposób, w jaki robią to profesjonaliści. Dzięki temu podręcznikowi możesz między innymi nauczyć poruszać się po interfejsie, poznasz zasady tworzenia modeli przy pomocy ścianek, łat i powierzchni NURBS, stworzysz animacje wykorzystując animowane deformacje, a także wykorzystasz niesamowite możliwości modułu renderującego Mental Ray. Do książki dołączono CD-ROM z przykładami i plikami do ćwiczeń. Polecamy wszystkim, którzy chcą tworzyć efekty specjalne na potrzeby filmu.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Inside Softimage 3D
- Tłumaczenie:
- Maciej Gdula
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7133-8, 8371971338
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-05-11
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1402
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- Uruchamianie Softimage 3D (23)
- System IRIX (23)
- System Windows NT (24)
- Podobieństwa przy uruchamianiu programu (24)
- Wymagania sprzętowe programu (25)
- Organizacja interfejsu Softimage 3D (25)
- Moduły (27)
- Okna widokowe (27)
- Okno wyboru kolorów, suwak czasu i listwa statusowa (27)
- Menu (28)
- Praca z menu (29)
- Przestrzeń kartezjańska i okna widokowe (31)
- Praca z oknami widokowymi (33)
- Praca ze skrótami klawiszowymi (34)
- Odpowiedniki skrótów klawiszowych w menu (35)
- Zmiana wyglądu interfejsu (36)
- Zmiana rozmiaru okien widokowych (36)
- Zmiana płaszczyzny rzutowania (36)
- Zapisywanie konfiguracji okna widokowego (37)
- Opcje dotyczące wyświetlania obrazu w oknach widokowych (37)
- Tryby wyświetlania sceny (38)
- Tryb Shade (39)
- Tryb Rotoscope (41)
- Tryb Depthcue (41)
- Tryb Ghost (43)
- Tryb Matte (44)
- Praca z oknami widokowymi (33)
- Proces tworzenia (44)
- Pięć modułów Softimage'a (45)
- Moduł Model (46)
- Moduł Motion (46)
- Moduł Actor (46)
- Moduł Matter (46)
- Moduł Tools (46)
- Konfiguracja interfejsu (47)
- Konfiguracja skrótów klawiszowych (47)
- Terminologia programu (48)
- Punkty i linie (48)
- Splajny (49)
- Krzywe typu cardinal (50)
- Krzywe typu Bezier (51)
- Krzywe typu B-Spline (51)
- Krzywe typu NURBS (51)
- Zamknięte krzywe (51)
- Płaszczyzny (52)
- Środki (52)
- Ścianki (52)
- Obiekty zbudowane ze ścianek (54)
- Normalne (54)
- Łaty (55)
- Aproksymacja i pokrywanie ściankami (57)
- Łaty oparte na krzywych NURBS (58)
- Punkty i linie (48)
- Zakończenie (59)
- Tworzenie sceny (61)
- Zapisywanie scen (62)
- Menu GET (62)
- Komenda Get Scene (63)
- Komenda Get Element (63)
- Komenda Get DB Manager (64)
- Komenda Get DBExchange (65)
- Komenda Get Text (65)
- Komenda Get Primitives (66)
- Komenda Get Eps2Soft (68)
- Rozpoczynanie pracy od nowa (68)
- Wybieranie obiektów: selekcjonowanie i wskazywanie (68)
- Tryb pojedynczy i tryb wielokrotny (69)
- Transformacje - skalowanie, rotacja i translacja (69)
- Hierarchie i widok schematyczny (76)
- Hierarchie (76)
- Widok schematyczny (77)
- Tworzenie hierarchii (77)
- Transformowanie hierarchii (78)
- Konfigurowanie widoku schematycznego (82)
- Przesuwanie środków obiektów (83)
- Zakończenie (86)
- Podstawowe wiadomości o świetle (87)
- Światło i kolor (88)
- Światło rozpraszające, otaczające i odbite (91)
- Cienie (92)
- Ostre cienie i rozmyte cienie (94)
- Obszar cienia i obszar półcienia (94)
- Zanik intensywności światła (95)
- Menu Lights (97)
- Źródła punktowe (97)
- Reflektory (98)
- Źródła nieskończone (99)
- Źródła typu słońce (100)
- Kamera (105)
- Podstawowe ruchy kamerą (105)
- Stożek widzenia kamery (106)
- Unikanie zniekształceń obrazu (106)
- Inne komendy związane z kamerą (106)
- Rendering sceny (110)
- Na czym polega rendering? (111)
- Używać raytracingu czy nie? (111)
- Antialiasing oznacza jakość (111)
- Dostępne modułu renderujące (114)
- Moduł OpenGL (114)
- Moduł Softimage (114)
- Moduł Mental Ray (115)
- Porównanie modułów renderujących (117)
- Co robić podczas renderingu? (119)
- Jak złe parametry mogą zepsuć Twoją pracę (120)
- Zakończenie (122)
- Wytwórnia Little Fluffy Clouds (123)
- Okno trybu pracy (129)
- Tryb OBJ (130)
- Tryb CTR (130)
- Tryb TAG (130)
- Tryb POL (132)
- Tryb TXT (133)
- Tryby skalowania: XYZ, UNI i VOL (134)
- Tryb XYZ (134)
- Tryb UNI (134)
- Tryb VOL (134)
- Tryby translacji: LCL, GLB, REF i DRG (135)
- Tryb LCL (135)
- Tryb GBL (135)
- Tryb REF (135)
- Tryb DRG (136)
- Tryby rotacji: LCL, GBL, ADD, REF i PLN (137)
- Obiekty zerowe (137)
- Wyświetlanie i ukrywanie obiektów (141)
- Wyświetlanie i ukrywanie informacji o obiektach (141)
- Wyświetlanie i ukrywanie całych obiektów (144)
- Wyświetlanie obiektów w formie uproszczonej (145)
- Wyświetlanie obiektów liniami przerywanymi (145)
- Wyświetlanie i ukrywanie kamery (145)
- Zakończenie (145)
- Sztuka w ruchu (148)
- Ujęcia kluczowe (149)
- Interpolacja (149)
- Czas (150)
- Odtwarzanie animacji (157)
- Suwak czasu i normalne odtwarzanie (157)
- Zwiększanie szybkości odtwarzania animacji (158)
- Podgląd animacji w trybie Shade (158)
- Animacje poglądowe (158)
- Animacje poglądowe w trybie OpenGL (160)
- Animowanie Translacji: wzdłuż ścieżki i bezpośrednie (161)
- Krzywe kontrolne - nieograniczona kontrola (166)
- Edycja animacji przy pomocy krzywych kontrolnych (168)
- Punkty połączone w grupy (169)
- Opcje okna F-Curve (169)
- EditKey i SetKey (169)
- Swap i Snap (170)
- Slope (170)
- CTTag (171)
- Spline, Linear, Slope i Plateau (171)
- Interp (172)
- Skalowanie i przesuwanie krzywych kontrolnych (172)
- Usuwanie krzywych kontrolnych (172)
- Tworzenie cykli w trybie Extrap (173)
- Cycle (173)
- Constant (173)
- Translacja wzdłuż ścieżki (175)
- Animowanie materiałów i atrybutów tekstury (179)
- Animowanie tekstur (181)
- Animowanie przy pomocy klastrów (182)
- Przyłączanie obiektów do klastrów i odwrotnie (184)
- Część pierwsza: modele (185)
- Część druga: animacja (191)
- Przyłączanie obiektów do klastrów i odwrotnie (184)
- Zakończenie (194)
- Bryan Ballinger (195)
- Otwórz oczy (202)
- Proces modelowania (202)
- Modelowanie organiczne - przesuwanie punktów (203)
- Wyświetlanie punktów (204)
- Przesuwanie punktów (205)
- Grupowanie punktów (205)
- Transformacje na zgrupowanych punktach (206)
- Modelowanie proporcjonalne (206)
- Narzędzia Grid Lock i Magnet (209)
- Płaszczyzny cięcia, linijka i stół obrotowy (209)
- Praca z krzywymi (210)
- Rysowanie krzywych (210)
- Komenda Draw/Open/Close (211)
- Komenda Draw/Cut (211)
- Komenda Draw/Merge Curves (212)
- Komenda Draw/Convert To Face (212)
- Komenda Draw/Attach Hole (213)
- Komenda Draw/Extract Curve (213)
- Edycja krzywych (215)
- Komenda Edit/Add Point (215)
- Komenda Edit/NURBS Weight (215)
- Modelowanie relacyjne (215)
- Rysowanie krzywych (210)
- Podstawy wytłaczania obiektów (222)
- Okno dialogowe Extrusion (224)
- Powierzchnie toczone (239)
- Okno dialogowe Revolution (239)
- Powierzchnie pokrywane skórą (245)
- Proces tworzenia powierzchni powleczonej (245)
- Łaty czworoboczne (257)
- Komenda Surface/Four Sided (258)
- Zakończenie (262)
- Tworzenie obiektów do gier (264)
- Selekcjonowanie ścianek (267)
- Rozpoczynanie od zera - budowanie ścianek (269)
- Komenda Draw/Polygon (269)
- Dodawanie i usuwanie wierzchołków (271)
- Dodawanie i usuwanie krawędzi (272)
- Dodawanie ścianek do obiektu (273)
- Droga na skróty - figury podstawowe (273)
- Transformacje ścianek i lokalne współrzędne (274)
- Duplikowanie ścianek (276)
- Usuwanie ścianek (277)
- Wytłaczanie ścianek (278)
- Zaokrąglanie i fazowanie (285)
- Dzielenie ścianek na mniejsze (286)
- Komenda CleanUp (287)
- Rozbicie modelu na pojedyncze ścianki (291)
- Narzędzia redukcji ścianek (292)
- Redukcja ścianek oparta na regułach (294)
- Metoda oparta na optymalizacji (296)
- Metoda oparta na filtrowaniu (296)
- Konwersja łat do ścianek (296)
- Tworzenie modeli terenu (298)
- Metoda fraktalna (298)
- Metoda mapowania nierówności (300)
- Zakończenie (304)
- Wytwórnia LucasArts (306)
- Łaty kontra NURBS (310)
- Obiekty NURBS w teorii (311)
- Rząd krzywej (312)
- Parametryzacja obiektów NURBS (314)
- Obiekty NURBS w praktyce (315)
- Dodawanie detali (317)
- Zmiana wag punktów (319)
- Przecinanie krzywych i powierzchni NURBS (320)
- Reparametryzacja (321)
- Nakładanie i wydobywanie krzywych z powierzchni NURBS (323)
- Nakładanie krzywych (323)
- Wydobywanie krzywych (326)
- Przycinanie obiektów NURBS (327)
- Łączenie obiektów NURBS przy pomocy modelowania relacyjnego (328)
- Narzędzie Blending (333)
- Łączenie obiektów NURBS (336)
- Znaczniki krawędzi (338)
- Kontrola parametrów krzywych (340)
- Zakończenie (344)
- Podstawy operacji logicznych (346)
- Suma logiczna (347)
- Różnica logiczna (347)
- Część wspólna (348)
- Statyczne operacje logiczne (349)
- Atmosfera (355)
- Zarysy ścianek (355)
- Groby (355)
- Animowane operacje logiczne (356)
- Płaszczyzny tnące (360)
- Cięcie i animowane cięcie (360)
- Zakończenie (362)
- Podstawy działania narzędzia Meta-Clay (364)
- Tworzenie i konfigurowanie metaelementów (366)
- Modyfikowanie obszaru przyciągania (367)
- Parametr Weight (367)
- Parametr Core Ratio (367)
- Parametr Influence Zone (368)
- Parametr SuperQuadratic Exponent (368)
- Parametry Metasystemu (369)
- Parametry wyświetlania (369)
- Okno dialogowe Meta-Clay System Settings (370)
- Tworzenie grup (374)
- Konwersja do obiektów ściankowych (376)
- Animacja kształtów metasystemów (376)
- Zakończenie (377)
- Podstawy duplikowania obiektów (379)
- Skróty klawiszowe (380)
- Atrybuty duplikatów (380)
- Okno dialogowe Duplicate Setup (380)
- Duplikowanie wielokrotne (381)
- Duplikowanie podczas animacji (382)
- Duplikowanie po powierzchni (383)
- Wszystko o klonach (385)
- Tworzenie klonów (386)
- Zmiana klonów (386)
- Zamiana klonów na modele (387)
- Zakończenie (390)
- Wszystko o materiałach (394)
- Wybór kolorów (396)
- Algorytmy cieniowania modeli (399)
- Algorytm Phong (399)
- Algorytm Blinn (399)
- Algorytm Lambert (400)
- Algorytm Constant (401)
- Algorytm Shadow (402)
- Metoda manualna - kolorowanie wierzchołków (402)
- Zapisywanie i przeglądanie materiałów (403)
- Przezroczystość, załamanie światła i odbicia (404)
- Rozmycie statyczne (406)
- Animowanie materiałów (406)
- Materiały lokalne i globalne (410)
- Materiały lokalne definiują grupy ścianek (411)
- Kopiowanie i współdzielenie materiałów (415)
- Wszystko o teksturach 2D (416)
- Przygotowanie obiektu i wybór tekstur (417)
- Mieszanie tekstur (419)
- Tekstury w widoku schematycznym (421)
- Kadrowanie tekstur (422)
- Metody mapowania i tryb TXT (423)
- Mapowanie techniką projekcji (424)
- Mapowanie UV (427)
- Mapowanie odbić (429)
- Mapy natężeń (430)
- Mapy nierówności, odbić i przezroczystości (432)
- Mapa nierówności (432)
- Mapowanie odbić (435)
- Mapowanie przezroczystości (435)
- Powielanie wzoru tekstury na obiekcie (437)
- Animowane tekstury (438)
- Skomplikowane tekstury (438)
- Kontrola przenikania tekstur (440)
- Kontrola przenikania tekstur z wykorzystaniem masek (440)
- Tekstury lokalne i globalne (442)
- Wszystko o teksturach 3D (443)
- Zakończenie (445)
- Joshua Staub (446)
- Podstawy animacji kształtu (454)
- Zaawansowane techniki animacji kształtu (459)
- Jak tworzone są kształty (459)
- Metoda Average (461)
- Metoda Additive i wagi kształtów (462)
- Jak tworzone są kształty (459)
- Zakończenie (467)
- Wytwórnia Lunarfish (468)
- Podstawy pracy z deformacjami (473)
- Deformacja za pomocą krzywej (474)
- Transformacje zdeformowanego obiektu (477)
- Transformacje krzywej deformacji (477)
- Animacja deformacji za pomocą krzywej (478)
- Zastosowania deformacji przy tworzeniu modeli (486)
- Deformacja za pomocą powierzchni (486)
- Transformacje obiektu zdeformowanego za pomocą powierzchni (488)
- Animowanie deformacji (488)
- Zastosowanie deformacji za pomocą powierzchni podczas tworzenia modeli (492)
- Deformacja za pomocą kratownicy (492)
- Typy kratownic (493)
- Kratownice typu Node (493)
- Kratownice typu Branch (494)
- Kratownice typu Local (496)
- Animowanie deformacji za pomocą kratownicy (496)
- Typy kratownic (493)
- Zakończenie (502)
- Podstawowe wiadomości o kinematyce odwrotnej (503)
- Terminologia (507)
- Typy łańcuchów (510)
- Łańcuchy 2D (512)
- Łańcuchy 3D (513)
- Płaszczyzna rozwiązań (513)
- Więzy preferred axis (515)
- Więzy Automatic Up Vector (516)
- Więzy nakładane na rotacje w przegubach (517)
- Definiowanie ograniczeń rotacji w złączach (519)
- Łączenie łańcuchów (520)
- Łączenie obiektów z łańcuchami IK (521)
- Przyłączanie hierarchiczne (522)
- Przyłączanie za pomocą obwiedni (523)
- Metoda Rigid Envelope (523)
- Metoda Local Envelope (525)
- Metoda Global Envelope (529)
- Wagi wierzchołków (531)
- Pseudo-IK: Tworzenie szkieletów z obiektów (541)
- Animacja struktur IK za pomocą więzów i obiektów zerowych (545)
- Zastosowanie klastrów w połączeniu z IK (546)
- Nie ma nic lepszego niż dobry obiekt zerowy (549)
- Symulacja pracy mięśni (559)
- Wewnętrzna i zewnętrzna strona przegubu (559)
- Tworzenie mięśni za pomocą narzędzia Group As Skeleton (563)
- Zakończenie (565)
- Tippett Studio (566)
- Definiowanie właściwości dynamicznych obiektów (572)
- Gęstość i masa (572)
- Współczynnik sprężystości (572)
- Współczynnik tarcia statycznego (572)
- Współczynnik tarcia kinetycznego (573)
- Sposób detekcji kolizji (573)
- Przypisywanie właściwości (573)
- Opcje symulacji (573)
- Grawitacja (574)
- Kolizje (576)
- Łączenie dynamiki i kinematyki odwrotnej (579)
- Więzy początku łańcucha (580)
- Opór ruchu w przegubach (583)
- Gwoździe i inne elementy kontrolne (584)
- Łączenie narzędzia QuickStretch i dynamiki (586)
- Zakończenie (588)
- Podstawowe wiadomości o module Mental Ray (590)
- Zalety Mental Ray'a (590)
- Podstawowe wiadomości o szaderach (591)
- Praca z szaderami (593)
- Typy szaderów (594)
- Wybór modułu Mental Ray (595)
- Inne możliwości Mental Ray'a (595)
- Adaptywny podział powierzchni (595)
- Typy promieni światła analizowane przez Mental Ray'a (600)
- Mapowanie przemieszczeń (602)
- Szadery dostępne w edytorze materiałów (603)
- Szadery typu Material (603)
- Szadery typu Volume (607)
- Szadery typu Shadow (608)
- Szadery typu 2D Texture (608)
- Mapowanie przemieszczeń za pomocą szaderów (608)
- Szadery typu 3D Texture (612)
- Szadery typu Atmosphere (613)
- Zakończenie (615)
Część 1: Poznajemy Softimage (21)
Rozdział 1: Poznajemy interfejs użytkownika (23)
Rozdział 2: Początek pracy - poruszamy się w przestrzeni (61)
Rozdział 3: Twoja pierwsza animacja (87)
Rozdział 4: Zaawansowane narzędzia w interfejsie (129)
Rozdział 5: Techniki animacyjne (147)
Część 2: Tworzenie modeli (199)
Rozdział 6: Modelarnia - wszystko o tworzeniu modeli (201)
Rozdział 7: Modele ściankowe (263)
Rozdział 8: Modelowanie przy pomocy NURBS (309)
Rozdział 9: Operacje logiczne (345)
Rozdział 10: Modelowanie narzędziem Meta-Clay (363)
Rozdział 11: Duplikaty i klony (379)
Rozdział 12: Materiały i tekstury (391)
Część 3: Animacja i rendering (451)
Rozdział 13: Animacja kształtu obiektu (453)
Rozdział 14: Animacja za pomocą deformacji (473)
Rozdział 15: Moduł Actor i kinematyka odwrotna (503)
Rozdział 16: Animacja za pomocą dynamiki (571)
Rozdział 17: Mental Ray (589)
Dodatek A: Zawartość dołączonego CD-ROM-u (617)
Skorowidz (619)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Softimage. Vademecum profesjonalisty Anthony Rossano (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.