Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C)
- Autor:
- Zed A. Shaw
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 5
- Stron:
- 376
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C)
Istnieje bardzo wiele nowoczesnych języków programowania, które pozwalają na szybkie wdrożenie i pracę. Takim językiem na pewno nie jest C. Niektóre jego cechy bardzo utrudniają tworzenie bezpiecznego i bezawaryjnego kodu. Warto więc dogłębnie poznać C — przy bardzo prostej składni i niewielkich wymaganiach sprzętowych ma potężne możliwości!
Niniejsza książka jest bardzo dobrym podręcznikiem dla początkujących programistów. Nauczysz się C, wykonując 52 sprytnie skonstruowane zadania zilustrowane kodem i specjalnie opracowanymi klipami wideo. Duży nacisk został położony na dogłębną analizę tworzonego kodu — autor zmusza Czytelnika do zrozumienia znaczenia każdej linii programu, do koncentracji i dokładności. Zachęca też do praktykowania tzw. programowania defensywnego, dzięki któremu możliwe jest podniesienie jakości i bezpieczeństwa tworzonego oprogramowania. Wartościowym elementem książki są wskazówki, jak zepsuć napisany kod, a następnie go zabezpieczyć. Bardzo ułatwia to unikanie wielu poważnych, często spotykanych błędów.
Najistotniejsze zagadnienia poruszone w książce:
- Podstawowa składnia C
- Konfiguracja środowiska programistycznego, kompilacja kodu, pliki Makefile i linkery
- Kontrola przebiegu działania programu, alokacja pamięci
- Operacje wejścia-wyjścia i pliki, stosy i kolejki
- Usuwanie błędów, programowanie defensywne i automatyczne testowanie
- Eliminacja błędu przepełnienia stosu, niedozwolonego dostępu do pamięci itd.
- Hakowanie własnego kodu utworzonego w C
Zrozum C, programuj starannie — dobrze działać może tylko dobry kod!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce, zanim się spostrzeżesz, wykonasz 52 interesujące i świetnie przygotowane projekty, dzięki którym zyskasz kluczowe praktyczne umiejętności i pogłębisz rozumienie sedna pracy programisty. Odkryjesz sposoby analizy problemu i nauczysz się projektować sposób jego implementacji w p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Python jest dojrzałym, elastycznym i bardzo wszechstronnym językiem programowania. Nadaje się do budowy przeróżnych aplikacji, a także do tworzenia programów służących do bardzo specyficznych zastosowań, takich jak badania naukowe. Aby jednak w pełni wykorzystać te imponujące możliwości, musisz p...
Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Branża IT kusi licznymi ofertami pracy, atrakcyjnymi zarobkami i ciekawymi ścieżkami rozwoju nie tylko zawodowych programistów, lecz również osoby bez wykształcenia informatycznego czy doświadczenia w tej dziedzinie. Te ostatnie zwykle zaczynają karierę od roli testera aplikacji. Jednym z podstaw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów Podręcznik profesjonalnego programisty! Robert C. Martin, znany jako Uncle Bob, to jeden z prawdziwych gwiazdorów branży IT, człowiek o niezwykłej charyzmie, rewelacyjnym podejściu do słuchaczy i poczuciu h...
Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera opis podstawowych wzorców, zasad i praktyk przydatnych podczas analizy dziedzin biznesowych, ułatwiających zrozumienie ich strategii i dostosowanie architektury do potrzeb biznesu, aby umożliwić zbudowanie solidnej implementacji logiki biznesowej. Omówiono tu narzędzia i techni...
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Zed A. ShawZed A. Shaw — ceniony programista, którego najbardziej znanym projektem jest serwer WWW Mongrel dla aplikacji Ruby. Jest również autorem wielu artykułów i książek dotyczących technik programowania, jak Learn Python the Hard Way i Learn Ruby the Hard Way, które cieszą się ogromną popularnością — są czytane i dyskutowane przez miliony Czytelników na całym świecie. Shaw posiada niezwykłą umiejętność pisania o trudnych zagadnieniach w sposób przystępny, żywy i interesujący. Potrafi objaśniać najtrudniejsze zagadnienia informatyki jak nikt inny.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learn C the Hard Way: Practical Exercises on the Computational Subjects You Keep Avoiding (Like C)
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2545-6, 9788328325456
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-06-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2546-3, 9788328325463
- Data wydania ebooka:
-
2016-06-26
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 44778
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
Programowanie » Techniki programowania
Spis treści książki
- Niezdefiniowane zachowania (14)
- C to język zarazem świetny i paskudny (15)
- Czego się nauczysz? (16)
- Jak czytać tę książkę? (16)
- Wideo (17)
- Podstawowe umiejętności (18)
- Czytanie i pisanie (18)
- Zwracanie uwagi na szczegóły (18)
- Wychwytywanie różnic (19)
- Planowanie i debugowanie (19)
- Linux (20)
- OS X (20)
- Windows (21)
- Edytor tekstu (21)
- Nie używaj IDE (22)
- Omówienie kodu w pliku (24)
- Co powinieneś zobaczyć? (25)
- Jak to zepsuć? (26)
- Zadania dodatkowe (26)
- Użycie narzędzia make (28)
- Co powinieneś zobaczyć? (29)
- Jak to zepsuć? (30)
- Zadania dodatkowe (30)
- Co powinieneś zobaczyć? (33)
- Zewnętrzne badania (33)
- Jak to zepsuć? (33)
- Zadania dodatkowe (34)
- Sztuczki z GDB (36)
- Krótki przewodnik po GDB (36)
- Krótki przewodnik po LLDB (37)
- Jak uczyć się na pamięć? (40)
- Listy operatorów (41)
- Słowa kluczowe (46)
- Składnia struktur (47)
- Słowo zachęty (50)
- Słowo ostrzeżenia (51)
- Co powinieneś zobaczyć? (53)
- Jak to zepsuć? (54)
- Zadania dodatkowe (54)
- Co powinieneś zobaczyć? (57)
- Jak to zepsuć? (57)
- Zadania dodatkowe (58)
- Co powinieneś zobaczyć? (60)
- Jak to zepsuć? (61)
- Zadania dodatkowe (61)
- Co powinieneś zobaczyć? (64)
- Jak to zepsuć? (65)
- Zadania dodatkowe (65)
- Co powinieneś zobaczyć? (67)
- Jak to zepsuć? (68)
- Zadania dodatkowe (69)
- Co powinieneś zobaczyć? (71)
- Jak to zepsuć? (72)
- Zadania dodatkowe (73)
- Co powinieneś zobaczyć? (75)
- Zrozumienie tablicy ciągów tekstowych (76)
- Jak to zepsuć? (76)
- Zadania dodatkowe (77)
- Co powinieneś zobaczyć? (79)
- Jak to zepsuć? (80)
- Zadania dodatkowe (80)
- Co powinieneś zobaczyć? (84)
- Poznajemy wskaźniki (85)
- Praktyczne użycie wskaźników (86)
- Leksykon wskaźnika (87)
- Wskaźniki nie są tablicami (87)
- Jak to zepsuć? (87)
- Zadania dodatkowe (88)
- Co powinieneś zobaczyć? (93)
- Poznajemy struktury (94)
- Jak to zepsuć? (94)
- Zadania dodatkowe (95)
- Co powinieneś zobaczyć? (102)
- Alokacja stosu kontra sterty (102)
- Jak to zepsuć? (103)
- Zadania dodatkowe (104)
- Co powinieneś zobaczyć? (110)
- Jak to zepsuć? (110)
- Zadania dodatkowe (111)
- Problem obsługi błędów w C (112)
- Makra debugowania (113)
- Użycie dbg.h (115)
- Co powinieneś zobaczyć? (118)
- W jaki sposób CPP obsługuje makra? (118)
- Zadania dodatkowe (120)
- Użycie makra debug() kontra GDB (122)
- Strategia debugowania (124)
- Zadania dodatkowe (125)
- Dostępne typy danych (126)
- Modyfikatory typu (126)
- Kwalifikatory typów (127)
- Konwersja typu (127)
- Wielkość typu (128)
- Dostępne operatory (129)
- Operatory matematyczne (130)
- Operatory danych (130)
- Operatory logiczne (131)
- Operatory bitowe (131)
- Operatory boolowskie (131)
- Operatory przypisania (131)
- Dostępne struktury kontroli (132)
- Zadania dodatkowe (132)
- Pliki ex22.h i ex22.c (134)
- Plik ex22_main.c (136)
- Co powinieneś zobaczyć? (138)
- Zakres, stos i błędy (139)
- Jak to zepsuć? (140)
- Zadania dodatkowe (141)
- Co powinieneś zobaczyć? (145)
- Rozwiązanie łamigłówki (145)
- Dlaczego w ogóle mam się tak męczyć? (146)
- Zadania dodatkowe (146)
- Co powinieneś zobaczyć? (150)
- Jak to zepsuć? (151)
- Funkcje wejścia-wyjścia (151)
- Zadania dodatkowe (152)
- Co powinieneś zobaczyć? (158)
- Jak to zepsuć? (158)
- Zadania dodatkowe (158)
- Specyfikacja logfind (160)
- Nastawienie programowania kreatywnego (162)
- Nastawienie programowania defensywnego (163)
- 8 strategii programisty defensywnego (164)
- Zastosowanie ośmiu strategii (164)
- Nigdy nie ufaj danym wejściowym (164)
- Unikanie błędów (168)
- Awarie powinny być wczesne i otwarte (169)
- Dokumentuj założenia (170)
- Preferuj prewencję zamiast dokumentacji (170)
- Automatyzuj wszystko (171)
- Upraszczaj i wyjaśniaj (171)
- Myśl logicznie (172)
- Kolejność nie ma znaczenia (172)
- Zadania dodatkowe (173)
- Podstawowa struktura projektu (174)
- Makefile (175)
- Nagłówek (176)
- Docelowe wersje programu (177)
- Testy jednostkowe (178)
- Operacje porządkujące (180)
- Instalacja (180)
- Sprawdzenie (180)
- Co powinieneś zobaczyć? (181)
- Zadania dodatkowe (181)
- Dynamiczne wczytywanie biblioteki współdzielonej (183)
- Co powinieneś zobaczyć? (185)
- Jak to zepsuć? (187)
- Zadania dodatkowe (187)
- Przygotowanie frameworka testów jednostkowych (189)
- Zadania dodatkowe (193)
- 20 najczęściej spotykanych przypadków niezdefiniowanego zachowania (196)
- Najczęściej spotykane niezdefiniowane zachowanie (196)
- Czym są struktury danych? (200)
- Budowa biblioteki (200)
- Lista dwukierunkowa (202)
- Definicja (202)
- Implementacja (204)
- Testy (207)
- Co powinieneś zobaczyć? (210)
- Jak można usprawnić kod? (210)
- Zadania dodatkowe (211)
- Sortowanie bąbelkowe i sortowanie przez scalanie (212)
- Test jednostkowy (213)
- Implementacja (215)
- Co powinieneś zobaczyć? (217)
- Jak można usprawnić kod? (218)
- Zadania dodatkowe (219)
- Wady i zalety (227)
- Jak można usprawnić kod? (228)
- Zadania dodatkowe (228)
- Sortowanie pozycyjne i wyszukiwanie binarne (233)
- Unie w języku C (234)
- Implementacja (235)
- Funkcja RadixMap_find() i wyszukiwanie binarne (241)
- RadixMap_sort() i radix_sort() (242)
- Jak można usprawnić kod? (243)
- Zadania dodatkowe (244)
- Dlaczego stosowanie ciągów tekstowych C to niewiarygodnie kiepski pomysł? (246)
- Użycie bstrlib (248)
- Poznajemy bibliotekę (249)
- Testy jednostkowe (257)
- Jak można usprawnić kod? (259)
- Zadania dodatkowe (260)
- Co powinieneś zobaczyć? (267)
- Jak to zepsuć? (268)
- Zadania dodatkowe (269)
- Co powinieneś zobaczyć? (277)
- Analiza wyników (279)
- Zadania dodatkowe (280)
- Jak można usprawnić kod? (295)
- Zadania dodatkowe (295)
- Co to jest devpkg? (296)
- Co chcemy zbudować? (296)
- Projekt (297)
- Biblioteki Apache Portable Runtime (297)
- Przygotowanie projektu (299)
- Pozostałe zależności (299)
- Plik Makefile (299)
- Pliki kodu źródłowego (300)
- Funkcje bazy danych (302)
- Funkcje powłoki (305)
- Funkcje poleceń programu (309)
- Funkcja main() w devpkg (314)
- Ostatnie wyzwanie (316)
- Co powinieneś zobaczyć? (321)
- Jak można usprawnić kod? (321)
- Zadania dodatkowe (322)
- Odchylenie standardowe i średnia (324)
- Implementacja (325)
- Jak można użyć tego rozwiązania? (330)
- Zadania dodatkowe (331)
- Testy jednostkowe (337)
- Co powinieneś zobaczyć? (337)
- Jak można usprawnić kod? (338)
- Zadania dodatkowe (338)
- Modyfikacja pliku Makefile (340)
- Kod netclient (340)
- Co powinieneś zobaczyć? (344)
- Jak to zepsuć? (344)
- Zadania dodatkowe (344)
- Wady i zalety (354)
- Jak można usprawnić kod? (355)
- Zadania dodatkowe (355)
- Co powinieneś zobaczyć? (358)
- Jak można usprawnić kod? (359)
- Zadania dodatkowe (360)
- Specyfikacja (362)
- Specyfikacja (364)
- Specyfikacja (368)
Podziękowania (12)
Ta książka tak naprawdę nie jest o języku C (13)
Przygotowania (20)
Ćwiczenie 1. Odkurzenie kompilatora (24)
Ćwiczenie 2. Użycie pliku Makefile podczas kompilacji (28)
Ćwiczenie 3. Sformatowane dane wyjściowe (32)
Ćwiczenie 4. Użycie debugera (36)
Ćwiczenie 5. Nauka na pamięć operatorów w C (40)
Ćwiczenie 6. Nauka na pamięć składni C (46)
Ćwiczenie 7. Zmienne i typy (52)
Ćwiczenie 8. Konstrukcje if, else-if i else (56)
Ćwiczenie 9. Pętla while i wyrażenia boolowskie (60)
Ćwiczenie 10. Konstrukcja switch (62)
Ćwiczenie 11. Tablice i ciągi tekstowe (66)
Ćwiczenie 12. Wielkość i tablice (70)
Ćwiczenie 13. Pętla for i tablica ciągów tekstowych (74)
Ćwiczenie 14. Tworzenie i użycie funkcji (78)
Ćwiczenie 15. Wskaźniki, przerażające wskaźniki (82)
Ćwiczenie 16. Struktury i prowadzące do nich wskaźniki (90)
Ćwiczenie 17. Alokacja pamięci stosu i sterty (96)
Ćwiczenie 18. Wskaźniki do funkcji (106)
Ćwiczenie 19. Opracowane przez Zeda wspaniałe makra debugowania (112)
Ćwiczenie 20. Zaawansowane techniki debugowania (122)
Ćwiczenie 21. Zaawansowane typy danych i kontrola przepływu (126)
Ćwiczenie 22. Stos, zakres i elementy globalne (134)
Ćwiczenie 23. Poznaj mechanizm Duffa (142)
Ćwiczenie 24. Dane wejściowe, dane wyjściowe i pliki (148)
Ćwiczenie 25. Funkcje o zmiennej liczbie argumentów (154)
Ćwiczenie 26. Projekt logfind (160)
Ćwiczenie 27. Programowanie kreatywne i defensywne (162)
Ćwiczenie 28. Pośrednie pliki Makefile (174)
Ćwiczenie 29. Biblioteki i linkowanie (182)
Ćwiczenie 30. Zautomatyzowane testowanie (188)
Ćwiczenie 31. Najczęściej spotykane niezdefiniowane zachowanie (194)
Ćwiczenie 32. Lista dwukierunkowa (200)
Ćwiczenie 33. Algorytmy listy dwukierunkowej (212)
Ćwiczenie 34. Tablica dynamiczna (220)
Ćwiczenie 35. Sortowanie i wyszukiwanie (230)
Ćwiczenie 36. Bezpieczniejsze ciągi tekstowe (246)
Ćwiczenie 37. Struktura Hashmap (250)
Ćwiczenie 38. Algorytmy struktury Hashmap (262)
Ćwiczenie 39. Algorytmy ciągu tekstowego (270)
Ćwiczenie 40. Binarne drzewo poszukiwań (282)
Ćwiczenie 41. Projekt devpkg (296)
Ćwiczenie 42. Stos i kolejka (318)
Ćwiczenie 43. Prosty silnik dla danych statystycznych (324)
Ćwiczenie 44. Bufor cykliczny (334)
Ćwiczenie 45. Prosty klient TCP/IP (340)
Ćwiczenie 46. Drzewo trójkowe (346)
Ćwiczenie 47. Szybszy router URL (356)
Ćwiczenie 48. Prosty serwer sieciowy (362)
Ćwiczenie 49. Serwer danych statystycznych (364)
Ćwiczenie 50. Routing danych statystycznych (366)
Ćwiczenie 51. Przechowywanie danych statystycznych (368)
Ćwiczenie 52. Hacking i usprawnianie serwera (370)
Zakończenie (372)
Skorowidz (373)
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C) Zed A. Shaw (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
Damian Kamiński, Embedded Software Developer
Data dodania: 2016-11-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Programista Embedded
Data dodania: 2016-08-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Programista
Data dodania: 2017-10-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kozubi, Tester
Data dodania: 2016-10-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-07-31 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii