Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
- Autor:
- Zed A. Shaw
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 2.8/6 Opinie: 14
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
Python jest dojrzałym, elastycznym i bardzo wszechstronnym językiem programowania. Nadaje się do budowy przeróżnych aplikacji, a także do tworzenia programów służących do bardzo specyficznych zastosowań, takich jak badania naukowe. Aby jednak w pełni wykorzystać te imponujące możliwości, musisz pisać dobry kod: przejrzysty, zwięzły, działający poprawnie. Niestety, nie jest łatwo nauczyć się dobrego programowania. To coś więcej niż przyswojenie zestawu poleceń i słów kluczowych. Wymaga czasu, wysiłku, sporego zaangażowania i... dobrego przewodnika na tej trudnej ścieżce.
Niniejsza książka jest właśnie takim dobrym przewodnikiem dla początkujących programistów. Jest napisana w sposób łatwy i wciągający. Duży nacisk położono na analizę tworzonego kodu. Jeśli tylko skoncentrujesz się na wykonywanych zadaniach, zdobędziesz się na zaangażowanie i dokładność, zrozumienie znaczenia każdej linii programu przyjdzie łatwo. Wartościowym elementem książki są wskazówki, jak zepsuć napisany kod, a następnie go zabezpieczyć. Dzięki temu łatwiej Ci przyjdzie unikanie błędów. Dzięki tej książce zdobędziesz trzy najważniejsze umiejętności każdego programisty: czytanie i pisanie ze zrozumieniem, dbałość o szczegóły oraz dostrzeganie różnic.
Najistotniejsze zagadnienia poruszone w książce:
- przygotowanie kompletnego środowiska programistycznego
- organizowanie, pisanie, psucie i naprawianie kodu
- programowanie obiektowe
- projektowanie programu i testowanie kodu
- podstawy budowy aplikacji internetowych i prostszych gier
Zrozum Pythona, pisz dobry kod!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki tej książce, zanim się spostrzeżesz, wykonasz 52 interesujące i świetnie przygotowane projekty, dzięki którym zyskasz kluczowe praktyczne umiejętności i pogłębisz rozumienie sedna pracy programisty. Odkryjesz sposoby analizy problemu i nauczysz się projektować sposób jego implementacji w p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.35 zł
39.90 zł(-49%) -
Niniejsza książka jest bardzo dobrym podręcznikiem dla początkujących programistów. Nauczysz się C, wykonując 52 sprytnie skonstruowane zadania zilustrowane kodem i specjalnie opracowanymi klipami wideo. Duży nacisk został położony na dogłębną analizę tworzonego kodu — autor zmusza Czytelni...
Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C) Programowanie w C. Sprytne podejście do trudnych zagadnień, których wolałbyś unikać (takich jak język C)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)33.50 zł
67.00 zł(-50%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Prezentowana książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym, wydaniem klasycznego podręcznika napisanego z myślą o analitykach, którzy dotychczas nie pracowali w Pythonie, oraz o programistach Pythona, którzy nie zajmowali się dotąd analizą danych ani obliczeniami naukowymi. Przedstawiono tu...
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython. Wydanie II Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)45.39 zł
89.00 zł(-49%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)108.16 zł
169.00 zł(-36%) -
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa fo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
123.38 zł
199.00 zł(-38%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.29 zł
89.00 zł(-39%)
O autorze książki
1 Zed A. ShawZed A. Shaw — ceniony programista, którego najbardziej znanym projektem jest serwer WWW Mongrel dla aplikacji Ruby. Jest również autorem wielu artykułów i książek dotyczących technik programowania, jak Learn Python the Hard Way i Learn Ruby the Hard Way, które cieszą się ogromną popularnością — są czytane i dyskutowane przez miliony Czytelników na całym świecie. Shaw posiada niezwykłą umiejętność pisania o trudnych zagadnieniach w sposób przystępny, żywy i interesujący. Potrafi objaśniać najtrudniejsze zagadnienia informatyki jak nikt inny.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learn Python 3 the Hard Way: A Very Simple Introduction to the Terrifyingly Beautiful World of Computers and Code (Zed Shaw's Hard Way Series)
- Tłumaczenie:
- Lech Lachowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4141-8, 9788328341418
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-05-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4142-5, 9788328341425
- Data wydania ebooka:
-
2018-05-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 71588
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Programowanie » Inne - Programowanie
Spis treści książki
- Ulepszenia w edycji Python 3 (15)
- Trudna droga jest łatwiejsza (16)
- Czytanie i pisanie (16)
- Dbałość o szczegóły (16)
- Dostrzeganie różnic (16)
- Pytaj, pytaj i pytaj (17)
- Nie przeklejaj (17)
- Uwagi na temat ćwiczeń i wytrwałości (17)
- Podziękowania (18)
- macOS (20)
- macOS. Co powinieneś zobaczyć (21)
- Windows (21)
- Windows. Co powinieneś zobaczyć (22)
- Linux (23)
- Linux. Co powinieneś zobaczyć (23)
- Szukanie informacji w internecie (24)
- Ostrzeżenia dla początkujących (24)
- Alternatywne edytory tekstów (25)
- Co powinieneś zobaczyć (29)
- Zrób to sam (31)
- Typowe pytania (31)
- Co powinieneś zobaczyć (34)
- Zrób to sam (34)
- Typowe pytania (35)
- Co powinieneś zobaczyć (37)
- Zrób to sam (37)
- Typowe pytania (37)
- Co powinieneś zobaczyć (41)
- Zrób to sam (41)
- Typowe pytania (42)
- Co powinieneś zobaczyć (44)
- Zrób to sam (45)
- Typowe pytania (45)
- Co powinieneś zobaczyć (47)
- Zrób to sam (47)
- Popsuj kod (47)
- Typowe pytania (48)
- Co powinieneś zobaczyć (50)
- Zrób to sam (50)
- Popsuj kod (51)
- Typowe pytania (51)
- Co powinieneś zobaczyć (52)
- Zrób to sam (53)
- Typowe pytania (53)
- Co powinieneś zobaczyć (54)
- Zrób to sam (55)
- Typowe pytania (55)
- Co powinieneś zobaczyć (57)
- Sekwencje ucieczki (57)
- Zrób to sam (58)
- Typowe pytania (58)
- Co powinieneś zobaczyć (60)
- Zrób to sam (61)
- Typowe pytania (61)
- Co powinieneś zobaczyć (62)
- Zrób to sam (62)
- Typowe pytania (63)
- Chwileczkę! Funkcjonalności mają jeszcze inną nazwę (65)
- Co powinieneś zobaczyć (65)
- Zrób to sam (66)
- Typowe pytania (66)
- Co powinieneś zobaczyć (69)
- Zrób to sam (69)
- Typowe pytania (69)
- Co powinieneś zobaczyć (73)
- Zrób to sam (73)
- Typowe pytania (74)
- Co powinieneś zobaczyć (77)
- Zrób to sam (78)
- Typowe pytania (78)
- Co powinieneś zobaczyć (80)
- Zrób to sam (81)
- Typowe pytania (82)
- Co powinieneś zobaczyć (85)
- Zrób to sam (86)
- Typowe pytania (86)
- Co powinieneś zobaczyć (89)
- Zrób to sam (89)
- Typowe pytania (89)
- Co powinieneś zobaczyć (93)
- Zrób to sam (93)
- Typowe pytania (93)
- Co powinieneś zobaczyć (97)
- Zrób to sam (97)
- Typowe pytania (98)
- Miej świadomość, czego się uczysz (100)
- Wstępne badanie kodu (102)
- Przełączniki, konwencje i rodzaje kodowania (104)
- Analizujemy dane wyjściowe (106)
- Analizujemy kod (106)
- Bawimy się kodowaniem (109)
- Popsuj kod (109)
- Co powinieneś zobaczyć (111)
- Zrób to sam (111)
- Typowe pytania (111)
- Co powinieneś zobaczyć (113)
- Zrób to sam (114)
- Typowe pytania (115)
- Typowe pytania (117)
- Wyrażenie logiczne (119)
- Tablice prawdy (119)
- Typowe pytania (120)
- Co powinieneś zobaczyć (124)
- Zrób to sam (124)
- Typowe pytania (124)
- Co powinieneś zobaczyć (126)
- Zrób to sam (127)
- Typowe pytania (127)
- Co powinieneś zobaczyć (129)
- Zrób to sam (129)
- Typowe pytania (129)
- Co powinieneś zobaczyć (131)
- Zrób to sam (131)
- Typowe pytania (131)
- Co powinieneś zobaczyć (135)
- Zrób to sam (136)
- Typowe pytania (136)
- Co powinieneś zobaczyć (139)
- Zrób to sam (139)
- Typowe pytania (140)
- Zrób to sam (143)
- Co powinieneś zobaczyć (145)
- Zrób to sam (146)
- Typowe pytania (146)
- Zasady dotyczące instrukcji if (148)
- Zasady dotyczące pętli (148)
- Wskazówki dotyczące debugowania (149)
- Praca domowa (149)
- Słowa kluczowe (150)
- Typy danych (151)
- Sekwencje ucieczki (152)
- Formatowanie łańcuchów znaków w starym stylu (152)
- Operatory (153)
- Czytanie kodu (154)
- Zrób to sam (155)
- Typowe pytania (155)
- Co powinieneś zobaczyć (157)
- Co mogą robić listy (158)
- Kiedy używać list (159)
- Zrób to sam (159)
- Typowe pytania (160)
- Przykład słownika (163)
- Co powinieneś zobaczyć (164)
- Co mogą robić słowniki (165)
- Zrób to sam (166)
- Typowe pytania (166)
- Moduły są jak słowniki (168)
- Klasy są jak moduły (169)
- Obiekty są jak import (170)
- Różne sposoby pobierania elementów (171)
- Pierwszy przykład klasy (172)
- Co powinieneś zobaczyć (172)
- Zrób to sam (172)
- Typowe pytania (173)
- Ćwiczymy słówka (174)
- Ćwiczymy zdania (174)
- Ćwiczenie łączone (175)
- Test z czytania (175)
- Tłumaczenie ze zdań na kod (177)
- Poczytaj jeszcze więcej kodu (178)
- Typowe pytania (178)
- Jak to wygląda w kodzie (181)
- Na temat class Nazwa(object) (183)
- Zrób to sam (183)
- Typowe pytania (184)
- Analiza prostego silnika gry (187)
- Opisz lub rozrysuj problem (187)
- Wyodrębnij kluczowe pojęcia i zbadaj je (188)
- Utwórz hierarchię klas i mapę obiektów dla koncepcji (188)
- Zakoduj klasy i napisz test, aby je uruchomić (189)
- Powtórz i udoskonal (191)
- Z góry do dołu i z dołu do góry (191)
- Kod gry Goci z planety Percal 25 (192)
- Co powinieneś zobaczyć (198)
- Zrób to sam (198)
- Typowe pytania (199)
- Co to jest dziedziczenie (200)
- Dziedziczenie domyślne (201)
- Bezpośrednie nadpisanie (202)
- Zmiana zachowania przed lub po (202)
- Połączenie wszystkich trzech sposobów (203)
- Dlaczego super() (205)
- Używanie super() z __init__ (205)
- Kompozycja (205)
- Kiedy używać dziedziczenia, a kiedy kompozycji (207)
- Zrób to sam (207)
- Typowe pytania (207)
- Ocenianie napisanej gry (210)
- Styl funkcji (211)
- Styl klas (211)
- Styl kodu (212)
- Dobre komentarze (212)
- Oceń swoją grę (213)
- Konfiguracja w systemach macOS i Linux (214)
- Konfiguracja w systemie Windows 10 (215)
- Tworzenie szkieletu katalogu projektów (217)
- Ostateczna struktura katalogów (218)
- Testowanie konfiguracji (219)
- Używanie szkieletu (220)
- Wymagany quiz (220)
- Typowe pytania (220)
- Pisanie przypadku testowego (222)
- Wytyczne testowania (224)
- Co powinieneś zobaczyć (224)
- Zrób to sam (225)
- Typowe pytania (225)
- Nasz leksykon gry (226)
- Rozkładanie zdań na części (227)
- Krotki leksykonu (227)
- Skanowanie danych wejściowych (227)
- Wyjątki i liczby (227)
- Wyzwanie "najpierw przygotuj testy" (228)
- Co powinieneś przetestować (229)
- Zrób to sam (231)
- Typowe pytania (231)
- Dopasowywanie i podglądanie (232)
- Gramatyka zdania (233)
- Słowo o wyjątkach (233)
- Kod parsera (233)
- Zabawa z parserem (236)
- Co powinieneś przetestować (237)
- Zrób to sam (237)
- Typowe pytania (237)
- Instalowanie frameworku flask (238)
- Tworzenie prostego projektu "Witaj, świecie" (238)
- Co się tutaj dzieje (240)
- Naprawianie błędów (240)
- Tworzenie podstawowych szablonów (241)
- Zrób to sam (243)
- Typowe pytania (243)
- Jak działa sieć (246)
- Jak działają formularze (248)
- Tworzenie formularzy HTML (249)
- Tworzenie szablonu układu (251)
- Pisanie zautomatyzowanych testów dla formularzy (252)
- Zrób to sam (254)
- Popsuj kod (254)
- Refaktoryzacja gry z ćwiczenia 43. (256)
- Tworzenie silnika (261)
- Twój egzamin końcowy (263)
- Typowe pytania (264)
- Jak uczyć się dowolnego języka programowania (267)
- Wprowadzenie: zamknij się i zacznij używać powłoki (272)
- Jak korzystać z tego dodatku (273)
- Będziesz musiał zapamiętywać rzeczy (273)
- Konfiguracja (274)
- Zadanie (274)
- Czego się nauczyłeś (275)
- Zadanie dodatkowe (275)
- Ścieżki, foldery, katalogi (pwd) (277)
- Zadanie (277)
- Czego się nauczyłeś (278)
- Zadanie dodatkowe (278)
- Jeśli się zgubisz (279)
- Zadanie (279)
- Czego się nauczyłeś (279)
- Tworzenie katalogu (mkdir) (279)
- Zadanie (279)
- Czego się nauczyłeś (280)
- Zadanie dodatkowe (281)
- Zmienianie katalogu (cd) (281)
- Zadanie (281)
- Czego się nauczyłeś (284)
- Zadanie dodatkowe (284)
- Listowanie katalogu (ls) (285)
- Zadanie (285)
- Czego się nauczyłeś (287)
- Zadanie dodatkowe (288)
- Usuwanie katalogu (rmdir) (288)
- Zadanie (288)
- Czego się nauczyłeś (290)
- Zadanie dodatkowe (290)
- Poruszanie się po katalogach (pushd, popd) (290)
- Zadanie (291)
- Czego się nauczyłeś (292)
- Zadanie dodatkowe (293)
- Tworzenie pustych plików (touch/New-Item) (293)
- Zadanie (293)
- Czego się nauczyłeś (294)
- Zadanie dodatkowe (294)
- Kopiowanie pliku (cp) (294)
- Zadanie (294)
- Czego się nauczyłeś (296)
- Zadanie dodatkowe (297)
- Przenoszenie pliku (mv) (297)
- Zadanie (297)
- Czego się nauczyłeś (298)
- Zadanie dodatkowe (298)
- Przeglądanie pliku (less/more) (299)
- Zadanie (299)
- Czego się nauczyłeś (300)
- Zadanie dodatkowe (300)
- Strumieniowanie pliku (cat) (300)
- Zadanie (300)
- Czego się nauczyłeś (301)
- Zadanie dodatkowe (301)
- Usuwanie pliku (rm) (301)
- Zadanie (301)
- Czego się nauczyłeś (303)
- Zadanie dodatkowe (303)
- Wyjście z terminala (exit) (303)
- Zadanie (303)
- Czego się nauczyłeś (303)
- Zadanie dodatkowe (303)
- Następne kroki z wierszem poleceń (304)
- Zasoby dla uniksowej powłoki bash (304)
Przedmowa (15)
Ćwiczenie 0. Konfiguracja (20)
Ćwiczenie 1. Dobry pierwszy program (28)
Ćwiczenie 2. Komentarze i znaki kratki (34)
Ćwiczenie 3. Liczby i działania algebraiczne (36)
Ćwiczenie 4. Zmienne i nazwy (40)
Ćwiczenie 5. Więcej zmiennych i drukowania (44)
Ćwiczenie 6. Łańcuchy znaków i tekst (46)
Ćwiczenie 7. Więcej drukowania (50)
Ćwiczenie 8. Drukowanie, drukowanie (52)
Ćwiczenie 9. Drukowanie, drukowanie, drukowanie (54)
Ćwiczenie 10. Co to było? (56)
Ćwiczenie 11. Zadawanie pytań (60)
Ćwiczenie 12. Wyświetlanie podpowiedzi dla użytkownika (62)
Ćwiczenie 13. Parametry, rozpakowywanie i zmienne (64)
Ćwiczenie 14. Znak zachęty i przekazywanie zmiennej (68)
Ćwiczenie 15. Czytanie z plików (72)
Ćwiczenie 16. Czytanie i zapisywanie plików (76)
Ćwiczenie 17. Więcej plików (80)
Ćwiczenie 18. Nazwy, zmienne, kod i funkcje (84)
Ćwiczenie 19. Funkcje i zmienne (88)
Ćwiczenie 20. Funkcje i pliki (92)
Ćwiczenie 21. Funkcje mogą coś zwracać (96)
Ćwiczenie 22. Czego nauczyłeś się do tej pory? (100)
Ćwiczenie 23. Łańcuchy znaków, bajty i kodowanie znaków (102)
Ćwiczenie 24. Więcej praktyki (110)
Ćwiczenie 25. Jeszcze więcej praktyki (112)
Ćwiczenie 26. Gratulacje, rozwiąż test! (116)
Ćwiczenie 27. Zapamiętywanie logiki (118)
Ćwiczenie 28. Ćwiczymy logikę boolowską (122)
Ćwiczenie 29. Co, jeśli... (126)
Ćwiczenie 30. Else oraz if (128)
Ćwiczenie 31. Podejmowanie decyzji (130)
Ćwiczenie 32. Pętle i listy (134)
Ćwiczenie 33. Pętle while (138)
Ćwiczenie 34. Uzyskiwanie dostępu do elementów list (142)
Ćwiczenie 35. Gałęzie i funkcje (144)
Ćwiczenie 36. Projektowanie i debugowanie (148)
Ćwiczenie 37. Przegląd symboli (150)
Ćwiczenie 38. Operacje na listach (156)
Ćwiczenie 39. Słowniki, piękne słowniki (162)
Ćwiczenie 40. Moduły, klasy i obiekty (168)
Ćwiczenie 41. Uczymy się mówić obiektowo (174)
Ćwiczenie 42. Jest, ma, obiekty i klasy (180)
Ćwiczenie 43. Podstawowa analiza obiektowa i projekt (186)
Ćwiczenie 44. Porównanie dziedziczenia i kompozycji (200)
Ćwiczenie 45. Tworzysz grę (210)
Ćwiczenie 46. Szkielet projektu (214)
Ćwiczenie 47. Zautomatyzowane testowanie (222)
Ćwiczenie 48. Zaawansowane wprowadzanie danych przez użytkownika (226)
Ćwiczenie 49. Tworzenie zdań (232)
Ćwiczenie 50. Twoja pierwsza strona internetowa (238)
Ćwiczenie 51. Pobieranie danych wejściowych z przeglądarki (246)
Ćwiczenie 52. Początek Twojej gry internetowej (256)
Następne kroki (266)
Porada starego programisty (270)
Dodatek. Przyspieszony kurs wiersza poleceń (272)
Skorowidz (305)
Helion - inne książki
-
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ―...
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano...
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Oto przyjazny przewodnik dla programistów Pythona, wyczerpująco wyjaśniający wiele zagadnień programowania obiektowego, takich jak dziedziczenie, kompozycja, polimorfizm, tworzenie klas i struktur danych. W książce szczegółowo omówiono zagadnienia obsługi wyjątków, testowania kodu i zastosowania ...
Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydanie IV Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.36 zł
149.00 zł(-36%) -
To drugie, w pełni zaktualizowane wydanie przewodnika dla początkujących, dzięki któremu szybko zdobędziesz praktyczne umiejętności korzystania z rozbudowanej platformy Power BI. Najpierw zapoznasz się z podstawami analityki biznesowej i sposobami realizowania projektów w tym obszarze. Nauczysz s...
Pierwsze kroki w Power BI. Kompletny przewodnik po praktycznej analityce biznesowej. Wydanie II Pierwsze kroki w Power BI. Kompletny przewodnik po praktycznej analityce biznesowej. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Dużym walorem książki jest obudowanie zadań krótkimi fabułami, które sprawiają, że Czytelnik nie ma do czynienia jedynie z danymi, poleceniami i kodem, lecz także zyskuje poczucie, że konfrontuje się z faktycznymi problemami, z jakimi mógłby się zetknąć także poza egzaminem. To kolejna w ofercie ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
Python jest językiem, którego powszechnie używa się w wielu obszarach: od programowania gier, przez aplikacje webowe, po systemy analizy danych. Nic więc dziwnego, że cieszy się ogromną popularnością i jest dodatkowo wspierany przez liczną społeczność programistów, projektantów i sympatyków, któr...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i administratorów, którzy poszukują wydajnej metody zarządzania systemami. Pokazano w niej, w jaki sposób działa Ansible i jak należy przygotować go do pracy. Omówiono sposoby tworzenia scenariuszy (są to skrypty do zarządzania konfiguracją), zasady z...
Ansible w praktyce. Automatyzacja konfiguracji i proste instalowanie systemów. Wydanie III Ansible w praktyce. Automatyzacja konfiguracji i proste instalowanie systemów. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Podobnie jak we wcześniejszej pozycji tego autora, Wstępie do analizy matematycznej, algebry i równań różniczkowych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia, i tu mamy do czynienia ze starannie opracowanym zbiorem zróżnicowanych zadań, pomyślanym tak, aby możliwie jak najbardziej zainteresow...
Wstęp do matematyki dyskretnej, równań i nierówności różniczkowo-funkcyjnych, geometrii trójwymiarowej i funkcji wielu zmiennych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia Wstęp do matematyki dyskretnej, równań i nierówności różniczkowo-funkcyjnych, geometrii trójwymiarowej i funkcji wielu zmiennych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania Zed A. Shaw (14)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(1)
(0)
(2)
(7)
Paweł,
Data dodania: 2020-04-15 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Waldek Reclik,
Data dodania: 2018-09-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Leszek Panasiewicz, nauczyciel
Data dodania: 2018-06-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej,
Data dodania: 2020-08-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-03-30 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr W.,
Data dodania: 2019-08-23 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Nadish,
Data dodania: 2022-02-08 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Bartek,
Data dodania: 2021-09-10 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-16 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-08-23 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech En, Programista
Data dodania: 2018-08-06 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafal Zet, programista
Data dodania: 2018-07-21 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
informatyk
Data dodania: 2018-07-06 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii