- Serie wydawnicze:
- Księga eksperta
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 872
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
.NET CLR. Księga eksperta
- Poznaj działanie Common Language Runtime -- podstawowego składnika platformy .NET
- Wykorzystując CLR pisz aplikacje .NET szybciej i wdrażaj je łatwiej
- Poznaj i wykorzystaj wewnętrzne mechanizmy działania platformy .NET
- Skorzystaj z zaawansowanych technik wykrywania i usuwania usterek w aplikacjach
Tematy poruszone w książce obejmują m.in.:
- Typy .NET i Common Type System (CTS)
- Strukturę i układ metadanych podzespołu .NET
- Współpracę COM i COM+ z komponentami .NET
- Integrację z bibliotekami Win32 DLL poprzez P/Invoke
- Zarządzanie pamięcią i zasobami w CLR
- Zarządzanie i użycie wątków w środowisku .NET
- Tworzenie wydajnych aplikacji do obsługi sieci równorzędnych
- Tworzenie rozproszonych aplikacji
- Interakcje aplikacji poprzez zdarzenia i delegaty
- Obsługę błędów w .NET przy użyciu wyjątków
- Tworzenie i obsługę bezpiecznych aplikacji dzięki zabezpieczeniom .NET
- Dynamiczne uzyskiwanie informacji o typach poprzez refleksję
- Użycie narzędzi do globalizacji i lokalizacji
- Usuwanie błędów aplikacji .NET
- Profilowanie aplikacji .NET
- Omówienie składni C# i najważniejszych kwestii związanych z tym językiem
- Przegląd bibliotek struktury .NET
- Tworzenie własnego hosta CLR
- Porównanie CLR i JVM
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Księga eksperta
-
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Książka przybliża podstawowe założenia sieci komputerowych, które powinny być znane współczesnemu informatykowi. Krok po kroku wprowadzi Cię w problematykę sieci, pozwalając na poznanie ich architektury i zrozumienie zasad działania. Każdy rozdział zawiera wyczerpujące informacje na temat różnych mechanizmów sieciowych. Jest to również cenny podrę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z niniejszej książki Czytelnik dowie się w jaki sposób: Korzystać z wizualnych narzędzi obsługi baz danych Microsoft. Umożliwić aplikacjom obsługę poczty za pomocą MAPI. Zgłębić możliwości Visual SourceSafe. Zaimplementować opcję OLE Drag and Drop. Poznać typy zmiennych języka Visual Basic, struktury danych, zbiorów i wyliczeń. Tworzyć i stosować
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka to zarówno podręcznik do nauki programowania aplikacji bazodanowych, jak i kompendium wiedzy o bibliotece VCL w części, która dotyczy baz danych. Studiując tę książkę można samodzielnie zbudować własne komponenty bazodanowe do edycji danych. Czytelnik znajdzie w niej wiadomości między innymi na temat: narzędzi tworzenia baz danyc
- Druk pkt
Delphi 4. Tworzenie systemów baz danych. Księga eksperta Delphi 4. Tworzenie systemów baz danych. Księga eksperta
Niedostępna
-
Niniejsza książka prezentuje tajniki niczym nieskrępowanego tworzenia aplikacji 32-bitowych w Delphi 3. Szczególnie dokładnie omówione są te elementy Delphi, które w wersji 3 zostały zmodyfikowane lub w ogóle pojawiły się po raz pierwszy, jak na przykład rozproszone zbiory dancyh czy też model wielowarstwowej bazy danych. Czytając tę książkę znajdz
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czytając niniejszą książkę Czytelnik dowie się jak: Zaprojektować i efektywnie zaimplementować modele obiektowe przy wykorzystaniu UML Zaprojektować obiektowe algorytmy sortowania Wykorzystać kontenery i iteratory biblioteki standardowej Wybrać najlepszą metodę przeszukiwania Poznać najlepsze techniki mieszające Tworzyć dynamiczne struktury danych
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce tej czytelnik znajdzie: Opis podstawowych cech kilkunastu najnowszych odmian systemu UNIX. Opis wybranych zagadnień z zakresu administrowania systemem, rejestrowanie użytkowników, instalowanie i konfigurowanie terminali i drukarek, archiwizowanie systemu plików. Opis programów do łączenia komputerów PC z systemami UNIX-owymi i wykorzysta
- Druk pkt
Niedostępna
-
Linux - księga eksperta zawiera dokładne objaśnienia kluczowych właściwości i elementów systemu Linux. Książka ta to przede wszystkim szczegółowe informacje o tym, jak: Profesjonalnie zarządzać urządzeniami i systemem plików Skonfigurować komputer Linuxa jako maszynę multimedialną Modyfikować i aktualizować jądro systemu Zarządzać użytkownikami i
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka ".NET CLR. Księga eksperta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka ".NET CLR. Księga eksperta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video ".NET CLR. Księga eksperta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- .NET Common Language Runtime Unleashed
- Tłumaczenie:
- Marcin Jędrysiak
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7780-8, 8371977808
- Data wydania książki drukowanej :
- 2002-02-04
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2011
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » C# - Programowanie
Programowanie » C++ - Programowanie
Programowanie » Visual Basic - Programowanie
- Serie wydawnicze: Księga eksperta
Spis treści książki
- Krótka historia CLR (30)
- Omówienie zarządzanego środowiska wykonawczego (30)
- Bezpieczeństwo typów (32)
- Pełne bezpieczeństwo (34)
- Obsługa wielu języków (35)
- Wydajność i skalowalność (36)
- Wdrażanie (37)
- Metadane i samoopisujący kod (38)
- Oczyszczanie pamięci i zarządzanie zasobami (39)
- Ewolucja COM (39)
- Obsługa wątków (40)
- Obsługa sieci (40)
- Zdarzenia (40)
- Konsekwentna obsługa błędów (40)
- Uzyskiwanie informacji o typie w czasie pracy aplikacji (41)
- Globalizacja (41)
- Usuwanie błędów i profilowanie (41)
- Podsumowanie (41)
- Common Type System (CTS) (43)
- Typy wartości (44)
- Typy odwołań (48)
- Cechy Common Language Specification (56)
- Nazewnictwo (56)
- Elementy składowe typu (61)
- Właściwości (64)
- Zdarzenia (67)
- Tablice (68)
- Wyliczenia (68)
- Wyjątki (69)
- Własne atrybuty (70)
- Podsumowanie (72)
- Wprowadzenie do środowiska wykonawczego (74)
- Uruchamianie metody (75)
- Typy obsługiwane przez IL (76)
- Wykonawczy wątek kontroli (79)
- Sterowanie działaniem metody (80)
- Podsumowanie (89)
- Przedstawienie podzespołu .NET (94)
- Niezależność od języka programowania (95)
- Metadane - podstawa dla równoległego wdrażania i obsługi wielu wersji (96)
- Metadane a dokładniejsze zabezpieczenia (96)
- Większa produktywność programisty (97)
- Bezproblemowa interakcja z niezarządzanymi interfejsami API (97)
- Praca zdalna (97)
- Tworzenie międzynarodowych wersji aplikacji (97)
- Koszt metadanych (98)
- Ogólna struktura podzespołu (98)
- Szczegółowe omówienie struktury podzespołu (103)
- Niezarządzany interfejs API i dostęp do metadanych podzespołu (111)
- Fizyczna struktura podzespołu (115)
- Tablica Module (0x00) (119)
- Tablica TypeRef (0x01) (121)
- Tablica TypeDef (0x02) (123)
- Tablica MethodDef (0x06) (125)
- Tablica MemberRef (0x0A) (130)
- Tablica CustomAttribute (0x0C) (130)
- Tablica Assembly (0x20) (131)
- Tablica AssemblyRef (0x23) (131)
- Podsumowanie (132)
- Miejsce IL w procesie programowania (133)
- Podręcznik ILDASM (134)
- Podstawy języka IL (135)
- Najczęściej używane polecenia IL (139)
- Polecenia IL do ładowania wartości (139)
- Polecenia IL do składowania (142)
- Polecenia IL do sterowania działaniem kodu (143)
- Polecenia operacji IL (147)
- Polecenia modelu obiektów IL (148)
- Podsumowanie (149)
- Problemy z instalacją klienta Windows (151)
- Wdrażanie i publikowanie aplikacji .NET (153)
- Identyfikacja kodu poprzez silną nazwę (153)
- Wdrażanie prywatnego podzespołu (157)
- Instalacja współdzielonego kodu (159)
- Wyszukiwanie podzespołów (162)
- Badanie plików zasad (163)
- Sprawdzenie wcześniejszych odwołań do podzespołu (165)
- Sprawdzenie GAC (165)
- Wyszukiwanie podzespołu (165)
- Administracja zasadami (166)
- Domyślna zasada wiązania (166)
- Zmiana zasady wiązania poprzez plik zasad aplikacji (166)
- Zmiana zasady wiązania poprzez plik zasad wydawcy (168)
- Zmiana zasady wiązania poprzez plik zasad komputera (169)
- Podsumowanie (170)
- Omówienie P/Invoke (173)
- Dlaczego współpraca z klasycznym kodem? (175)
- Niektóre inne metody współpracy z klasycznym kodem (176)
- Użycie P/Invoke (177)
- Deklaracja funkcji - atrybut DLLImport (177)
- Szeregowanie (180)
- Użycie zarządzanych rozszerzeń VC++ (190)
- Wpływ P/Invoke na wydajność aplikacji (194)
- Podsumowanie (194)
- Runtime Callable Wrapper (196)
- Przykładowa aplikacja demonstrująca użycie RCW (198)
- Programowe generowanie podzespołu współpracy (204)
- Późne wiązanie z komponentem COM (206)
- Współpraca z elementami sterującymi ActiveX (207)
- Współpraca z SOAP (211)
- Podsumowanie (212)
- Dlaczego warto tworzyć komponent .NET zachowujący się jak składnik COM? (215)
- Podstawy współpracy niezarządzanego i zarządzanego kodu (216)
- Eksportowanie metadanych do biblioteki typów (217)
- Rejestracja informacji w bibliotece typów (230)
- Demonstracja współpracy COM z klasą Arithmetic (232)
- Demonstracja współpracy COM z Excelem (232)
- Zaawansowane funkcje współpracy COM (235)
- Podsumowanie (240)
- Omówienie sposobu zarządzania zasobami w strukturze .NET (243)
- Porównanie alokacji w strukturze .NET i C-Runtime (247)
- Optymalizacja oczyszczania pamięci poprzez generacje (250)
- Finalizacja (250)
- Zarządzanie zasobami poprzez obiekt Disposable (256)
- Duże obiekty (261)
- WeakReference lub wyścig z mechanizmem oczyszczania pamięci (262)
- Podsumowanie (264)
- Prezentacja wątków (266)
- Tworzenie i uruchamianie wątków (266)
- Witaj świecie (268)
- Wielozakresowy delegat wątku (268)
- Przekazywanie informacji do wątku (270)
- Inne operacje wykonywane na wątkach (273)
- AppDomain (275)
- Synchronizacja (278)
- Monitor i Lock (280)
- Zsynchronizowane zbiory (282)
- Klasy synchronizacji wątków (282)
- Oczekiwanie poprzez WaitHandle (282)
- Klasa Interlocked (283)
- Słowo kluczowe volatile (283)
- Metoda Join (283)
- Invoke, BeginInvoke oraz EndInvoke (283)
- Pierwszy przykład synchronizacji - obiad filozofów (284)
- Drugi przykład synchronizacji - koszyk z kolorowymi piłkami (285)
- Pula wątków (286)
- QueueUserWorkItem (286)
- RegisterWaitForSingleObject (289)
- Podsumowanie (291)
- Krótka historia rozproszonych aplikacji (293)
- Tradycyjne gniazda (294)
- WinSock (295)
- Klasy sieciowe .NET (295)
- Produktywne tworzenie oprogramowania sieciowego (296)
- Warstwowy stos sieci (296)
- Scenariusze dla aplikacji serwerowych i klienckich (296)
- Elastyczność (296)
- Zgodność ze standardami (296)
- Gniazdo w .NET (297)
- Gniazdo UDP (297)
- Gniazdo TCP (306)
- Opcje Socket (311)
- Użycie IOControl (316)
- Asynchroniczne operacje na gniazdach (317)
- Klasy transportowe .NET (323)
- Klasa UDP (324)
- Klasa TCP (326)
- Klasy protokołów .NET (333)
- Obsługa HTTP, HTTPS i FILE (334)
- Programowanie asynchroniczne (336)
- Proste metody pobierania i przekazywania danych (340)
- Aplikacje Windows (341)
- Zarządzanie połączeniem (344)
- ServicePoint i ServicePointManager (346)
- Zarządzanie połączeniem i wydajność (346)
- Bezpieczeństwo sieciowe (350)
- Uwierzytelnianie (351)
- Zabezpieczenia dostępu do kodu (352)
- Dostęp do HTTP (352)
- Dostęp do gniazda (352)
- Rozwiązywanie nazw DNS (353)
- Podsumowanie (353)
- Aplikacje rozproszone (356)
- Użycie .NET do rozpraszania aplikacji (356)
- Architektura Remoting (365)
- Zdalne obiekty (367)
- Prosty serwer czasu korzystający z .NET Remoting (369)
- Serwer czasu korzystający z hosta IIS (375)
- Tworzenie egzemplarza zdalnego obiektu przy użyciu Activator.GetObject (376)
- Tworzenie egzemplarza zdalnego obiektu przy użyciu RemotingServices.Connect (377)
- Tworzenie egzemplarza zdalnego obiektu przy użyciu RegisterWellKnownClientType (377)
- Użycie obiektu Client-Activated (377)
- Asynchroniczne wywołania do zdalnego obiektu (378)
- Generowanie i użycie opisu WSDL zdalnego obiektu (380)
- Użycie usługi WWW poprzez Remoting (383)
- Użycie usługi WWW poprzez interfejsy API Remoting (384)
- Użycie wywołań SOAP z poziomu COM (384)
- Konwersja komponentu COM+ do usługi WWW poprzez funkcje Remoting (387)
- Zaawansowane kwestie związane ze zdalną pracą (388)
- Implementacja własnego ujścia kanału do blokowania określonych adresów IP (388)
- Implementacja własnego ujścia kanału dziennika (393)
- Przedłużanie i kontrolowanie cyklu życia zdalnego obiektu (397)
- Wybranie najlepszej kombinacji kanału i formatera (398)
- Usuwanie błędów zdalnych aplikacji (401)
- Podsumowanie (402)
- Dlaczego delegaty? (403)
- Podstawy używania delegatów (405)
- Porównywanie delegatów (409)
- Usuwanie delegatów (410)
- Klonowanie delegatów (412)
- Serializacja delegatów (413)
- Delegaty asynchroniczne (416)
- Rozwiązanie problemu obiadu filozofów przy wykorzystaniu delegatów (416)
- Zdarzenia i praca z delegatami (421)
- Podstawy użycia zdarzeń (421)
- Zdarzenia Microsoftu (424)
- Podsumowanie (427)
- Obsługa błędów przy użyciu wyjątków (429)
- Trudności związane z unikaniem wyjątków (430)
- Właściwy sposób obsługi błędów (430)
- Omówienie wyjątków (430)
- Wyjątki C# (436)
- Wyjątki VC++ (443)
- Wyjątki VB (447)
- Podstawowe wyjątki VB (447)
- Zaawansowane wyjątki VB (449)
- Obsługa wyjątków w wielu językach (451)
- Wyjątki P/Invoke (453)
- Wyjątki COM (454)
- Zdalne wyjątki (455)
- Wyjątki wątku i asynchronicznego wywołania zwrotnego (457)
- Wyjątki asynchronicznego wywołania zwrotnego (458)
- Wyjątki wątków (459)
- Podsumowanie (460)
- Dwa różne, choć podobne, modele zabezpieczeń (465)
- Uprawnienia (466)
- Bezpieczeństwo typologiczne (468)
- Zasady zabezpieczeń (470)
- Główny obiekt (484)
- Uwierzytelnianie (484)
- Autoryzacja (484)
- Zabezpieczenia oparte na rolach (484)
- Zabezpieczenia dostępu kodu (491)
- Izolowane magazynowanie (499)
- Kryptografia w .NET (501)
- Podsumowanie (507)
- Użycie refleksji do uzyskania informacji o typie (510)
- Uzyskanie z podzespołu informacji o typie przy użyciu refleksji (510)
- Użycie klasy typu (518)
- Uzyskanie i wykorzystanie atrybutów przy użyciu refleksji (527)
- Dopasowanie metadanych przy użyciu własnych atrybutów (529)
- Użycie refleksji do serializacji typów (534)
- Serializacja używana do pracy zdalnej (535)
- Serializacja XML (540)
- Użycie refleksji do późnego wiązania obiektu (544)
- Dynamiczne generowanie kodu (545)
- Model Code Document Object (CodeDom) (545)
- Kompilacja kodu dla wielu języków (548)
- Mnożenie macierzy (550)
- Bezpośrednie generowanie kodu IL (Reflect.Emit) (558)
- Podsumowanie (559)
- Podstawy lokalizacji aplikacji (561)
- Droga do międzynarodowej aplikacji (564)
- Użycie klasy CultureInfo (566)
- Użycie klasy RegionInfo (572)
- Użycie zasobów w aplikacji (572)
- Dostęp do zasobów .NET (576)
- Wykorzystanie podzespołów satelitarnych (577)
- Przykład ręcznie tworzonej aplikacji (580)
- Przykład z użyciem Visual Studio .NET (582)
- Edytory IME (583)
- Podsumowanie (585)
- Dostarczenie informacji użytkownikowi (588)
- Polecenia Trace i Debug (589)
- Polecenie Assert (598)
- Dzienniki zdarzeń (598)
- Zapewnienie informacji poprzez stronę ASP.NET (602)
- Użycie klasy ErrorProvider (606)
- Weryfikacja wprowadzanych danych przy użyciu klasy ErrorProvider (606)
- Użycie ErrorProvider do weryfikacji danych wprowadzanych do bazy danych (607)
- Użycie debuggera (609)
- Ustawianie punktów kontrolnych (609)
- Krokowe uruchomienie kodu (610)
- Informacje o statusie (610)
- Przyłączanie do działającego procesu (612)
- Zdalne usuwanie błędów (614)
- Błędy ładowania podzespołów (616)
- Tworzenie własnego debuggera (617)
- Faza uruchomieniowa debuggera Cordbg (624)
- Podsumowanie (625)
- Tradycyjne narzędzia do profilowania aplikacji .NET (627)
- Stworzenie obrazu użycia pamięci przy użyciu memsnap (628)
- Uzyskanie informacji o wykorzystaniu procesora przy użyciu pstat (629)
- Profilowanie wykorzystania pamięci przy użyciu vadump (630)
- Szczegółowy profil uruchomienia aplikacji .NET dostępny poprzez profile (633)
- Monitorowanie błędów stron przy użyciu pfmon (634)
- Monitorowanie synchronizacji procesów, pamięci i licznika wątków przy użyciu pview (635)
- Menedżer zadań (636)
- Monitorowanie ogólnosystemowych informacji przy użyciu perfmtr (637)
- Profilowanie przy użyciu exctrlst (638)
- Użycie Monitora wydajności i PerformanceCounters do profilowania aplikacji .NET (639)
- Programowy dostęp do liczników wydajności (652)
- Dodanie własnej kategorii liczników przy użyciu Server Explorera (657)
- Tworzenie usługi zapisującej we własnym liczniku PerformanceCounter (659)
- Monitorowanie własnego licznika wydajności (661)
- Dodanie licznika w sposób programowy (663)
- Użycie własnych interfejsów API do profilowania (663)
- General Code Profiler (664)
- Użycie Hot Spots Trackera do odnalezienia często wykorzystywanego kodu (671)
- Podsumowanie (676)
- Tworzenie programu w C# (679)
- Programowanie obiektowe w C# (682)
- Obiekty C# (683)
- Obiekty wartości (683)
- Obiekty typów odniesień (692)
- Typ wskaźnika (702)
- Podstawowe elementy programowania w C# (704)
- abstract (704)
- as (707)
- base (708)
- break (708)
- case (709)
- catch (709)
- const (710)
- continue (711)
- default (711)
- delegate (711)
- do (711)
- else (712)
- event (712)
- explicit (712)
- extern (713)
- finally (713)
- fixed (714)
- for (714)
- foreach (714)
- goto (717)
- if (717)
- implicit (717)
- in (717)
- interface (717)
- internal (719)
- is (720)
- lock (720)
- namespace (720)
- new (720)
- operator (720)
- out (721)
- override (721)
- params (721)
- private (722)
- protected (722)
- public (722)
- readonly (723)
- ref (723)
- return (724)
- sealed (724)
- stackalloc (724)
- static (725)
- switch (725)
- throw (726)
- try (726)
- typeof (726)
- unchecked (727)
- unsafe (727)
- using (727)
- virtual (728)
- volatile (729)
- while (729)
- System.BitConverter (731)
- System.Buffer (732)
- System.Console (732)
- System.Convert (733)
- System.DateTime (734)
- System.Environment (735)
- System.Guid (737)
- System.IFormatProvider (737)
- System.Math (739)
- System.OperatingSystem (740)
- System.Random (740)
- System.TimeSpan (741)
- System.TimeZone (741)
- System.Version (742)
- System.Collections (742)
- System.Collections.ArrayList (742)
- System.Collections.BitArray (743)
- System.Collections.Hashtable (745)
- System.Collection.ICollection (745)
- System.Collections.IDictionary (746)
- System.Collections.Ienumerable (747)
- System.Collections.Ilist (747)
- System.Collections.Queue (748)
- System.Collections.ReadOnlyCollectionBase (749)
- System.Collections.SortedList (749)
- System.Collections.Stack (750)
- System.ComponentModel (755)
- System.ComponentModel.License (756)
- System.ComponentModel.TypeDescriptor (760)
- System.Configuration (761)
- System.Data (762)
- System.Diagnostics (762)
- System.Drawing (762)
- System.Drawing.Drawing2D (763)
- System.IO (765)
- System.Messaging (767)
- System.Text (769)
- System.Text.RegularExpression (770)
- System.Timers (771)
- System.Web (772)
- System.Windows.Forms (773)
- System.Xml (777)
- System.Xml.Xsl (779)
- Dodanie własnego hosta do CLR (781)
- Historyczne tło wojny o zarządzanie kodem (787)
- Java kontra języki .NET (789)
- Java kontra C# (792)
- Typy zdefiniowane przez użytkownika (793)
- Wyjątki (797)
- Właściwości (799)
- Zdarzenia (801)
- Dostęp do bazy danych (803)
- Polimorfizm (806)
- Współpraca z klasycznym kodem (811)
- Atrybuty (816)
- Serializacja (817)
- Obsługa wersji (820)
- Uzyskanie informacji o typie w czasie pracy aplikacji (821)
- Analiza XML (823)
- Inne różnice między językami (824)
- Dostęp do Internetu (824)
- Graficzny interfejs użytkownika (825)
- Rozważania na temat firmy i pracowników (825)
- Rozdział 2 (827)
- Rozdział 3 (827)
- Rozdział 4 (828)
- Rozdział 5 (828)
- Rozdział 6 (829)
- Rozdział 7 (829)
- Rozdział 8 (829)
- Rozdział 9 (830)
- Rozdział 10 (830)
- Rozdział 11 (831)
- Rozdział 12 (832)
- Ogólne koncepcje sieci (832)
- Przykłady i porady dotyczące System.Net (832)
- Rozdział 13 (833)
- Rozdział 14 (834)
- Rozdział 16 (835)
- Dodatek A (837)
- Dodatek B (837)
- Dodatek D (838)
O Autorze (15)
Przedmowa (17)
Wstęp (21)
Część I Struktura .NET i podstawy CLR-a (27)
Rozdział 1. Wprowadzenie do zarządzanego środowiska (29)
Rozdział 2. Common Language Runtime - język i system typów (43)
Rozdział 3. Common Language Runtime
- omówienie środowiska wykonawczego (73)
Część II Komponenty CLR (91)
Rozdział 4. Podzespół (93)
Rozdział 5. Podstawy języka Intermediate Language (133)
Rozdział 6. Publikowanie aplikacji (151)
Część III Usługi wykonawcze zapewniane przez CLR (171)
Rozdział 7. Wykorzystywanie istniejącego kodu poprzez P/Invoke (173)
Rozdział 8. Użycie COM i COM+ w zarządzanym kodzie (195)
Rozdział 9. Użycie zarządzanego kodu
jako komponentu COM i COM+ (215)
Rozdział 10. Zarządzanie pamięcią i zasobami (243)
Rozdział 11. Obsługa wątków (265)
Rozdział 12. Obsługa sieci (293)
Rozdział 13. Tworzenie rozproszonych aplikacji
przy użyciu .NET Remoting (355)
Rozdział 14. Delegaty i zdarzenia (403)
Rozdział 15. Użycie zarządzanych wyjątków
do skutecznej obsługi błędów (429)
Rozdział 16. Bezpieczeństwo .NET (465)
Rozdział 17. Refleksja (509)
Rozdział 18. Globalizacja i lokalizacja (561)
Rozdział 19. Usuwanie błędów aplikacji .NET (587)
Rozdział 20. Profilowanie aplikacji .NET (627)
Dodatki (677)
Dodatek A Podstawy C# (679)
Dodatek B Biblioteki klas struktury .NET (731)
Dodatek C Obsługa hostów Common Language Runtime (781)
Dodatek D Porównanie Common Language Runtime
i Java Virtual Machine (787)
Dodatek E Bibliografia (827)
Skorowidz (841)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: .NET CLR. Księga eksperta Kevin Burton (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(2)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie