×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and JavaScript. Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps Mario Andres Pagella

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and JavaScript. Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps Mario Andres Pagella - okladka książki

Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and JavaScript. Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps Mario Andres Pagella - okladka książki

Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and JavaScript. Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps Mario Andres Pagella - audiobook MP3

Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and JavaScript. Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps Mario Andres Pagella - audiobook CD

Autor:
Mario Andres Pagella
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
156
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Anyone familiar with Zynga's Farmville understands how fun and addictive real-time social games can be. This hands-on guide shows you how to design and build one of these games from start to finish, with nothing but open source tools. You'll learn how to render graphics, animate with sprites, add sound, validate scores to prevent cheating, and more, using detailed examples and code samples.

By the end of the book, you’ll complete a project called Tourist Resort that combines all of the techniques you’ve learned. You’ll also learn how to integrate your game with Facebook. If you’re familiar with JavaScript, HTML5, and CSS3, you’re ready to get started.

  • Use HTML5’s canvas element to build smooth animations with sprites
  • Create an isometric grid pattern for high-performance graphics
  • Design a GUI that works equally well on mobile devices and PCs
  • Add sound to your game with HTML5’s audio element
  • Implement the game’s path-finding function with WebWorkers
  • Build a client data model on the server with PHP and MySQL
  • Make your game come alive with dynamic CSS3 objects

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
59,42 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.