×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning Virtual Reality. Developing Immersive Experiences and Applications for Desktop, Web, and Mobile

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Tony Parisi
Learning Virtual Reality. Developing Immersive Experiences and Applications for Desktop, Web, and Mobile Tony Parisi - okladka książki

Learning Virtual Reality. Developing Immersive Experiences and Applications for Desktop, Web, and Mobile Tony Parisi - okladka książki

Learning Virtual Reality. Developing Immersive Experiences and Applications for Desktop, Web, and Mobile Tony Parisi - audiobook MP3

Learning Virtual Reality. Developing Immersive Experiences and Applications for Desktop, Web, and Mobile Tony Parisi - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
172
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

119,00 zł (-15%)
101,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

As virtual reality approaches mainstream consumer use, a vibrant development ecosystem has emerged in the past few years. This hands-on guide takes you through VR development essentials for desktop, mobile, and browser-based applications. You’ll explore the three go-to platforms—OculusVR, Gear VR, and Cardboard VR—as well as several VR development environments, programming tools, and techniques.

If you’re an experienced programmer familiar with mobile development, this book will help you gain a working knowledge of VR development through clear and simple examples. Once you create a complete application in the final chapter, you’ll have a jumpstart on the next major entertainment medium.

  • Learn VR basics for UI design, 3D graphics, and stereo rendering
  • Explore Unity3D, the current development choice among game engines
  • Create native applications for desktop computers with the Oculus Rift
  • Develop mobile applications for Samsung’s Gear VR with the Android and Oculus Mobile SDKs
  • Build browser-based applications with the WebVR Javascript API and WebGL
  • Create simple and affordable mobile apps for any smartphone with Google’s Cardboard VR
  • Bring everything together to build a 360-degree panoramic photo viewer

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint