Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV
- Autor:
- praca zbiorowa
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 504
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV
Java Enterprise Edition 6 (Java EE6) to nowa jakość w tworzeniu korporacyjnych, zaawansowanych aplikacji. Wyjątkowo łatwa konfiguracja, lekki profil internetowy oraz zdecydowanie prostsze pakowanie aplikacji to tylko niektóre z zalet tej platformy. Tempo, w jakim zdobywa ona popularność, zaskakuje niejednego specjalistę. Obecnie jest najczęściej wybierana jako fundament nowych projektów. To znak, że doskonale sprawdziły się założenia przyjęte przez jej twórców. Przyszłość projektów to właśnie platforma Java EE6!
Drugi tom tego rewelacyjnego podręcznika porusza zaawansowane tematy związane z platformą Java EE6. W trakcie lektury poznasz zagadnienia związane z JSF, JAX-RS oraz JAXB. Dowiesz się, jak tworzyć niezawodne ziarna sterowane komunikatami, wstrzykiwać zależności oraz korzystać z elementów programowania aspektowego. Najwięcej emocji wzbudza rozdział poświęcony Java Persistance API. Mapowanie obiektowo-relacyjne to wciąż gorący temat, a jego poprawne wykorzystanie bardzo korzystnie wpłynie na Twoją aplikację. Błąd w tym miejscu może Cię kosztować sporo nerwów, dlatego powinieneś zaznajomić się z mechanizmami bezpieczeństwa w Java EE6 oraz kontrolą poprawności danych. Książka ta jest kompletnym źródłem informacji o platformie Java EE6. Musisz ją przeczytać!
Dowiedz się:
- jak wstrzykiwać zależności
- jak wykorzystać potencjał JPA
- do czego stosować ziarna sterowane komunikatami
- jak stworzyć bezpieczną aplikację
Bezcenne źródło informacji!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Promocja
Ten wyjątkowy planer, bogaty w cytaty z oryginalnego chińskiego dzieła, będzie Ci towarzyszyć przez dwanaście miesięcy, ale — uwaga — niekoniecznie kolejno, od stycznia do grudnia. Pracę z nim możesz rozpocząć w dowolnym momencie roku. Trzy osobne tasiemki do oznaczania ważnych dat pomogą Ci odnaleźć się w pełnych zadań dniach. Dzięki planerowi perfekcyjnie zaplanujesz miesiące i tygodnie, wypełnisz kolejne listy to do, zaznaczysz daty i tematy meetingów oraz zanotujesz wnioski po spotkaniach. Może Ci on także posłużyć jako poręczna baza kontaktów. Wsuń go do teczki — i miej zawsze pod ręką źródło inspirujących myśli generała Sun Tzu!- Druk pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
49.00 zł (-63%) -
Promocja
During the last decades of the 20th century, we have entered the Digital Era. The Third Technological Revolution has an enormous socioeconomic impact. It affects modern science, including mathematics. It also determines the reforms of national education systems. Mathematicians seek to focus on the so-called concrete mathematics. They explore finite(13,00 zł najniższa cena z 30 dni)
13.00 zł
20.00 zł (-35%) -
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
-
Linux Magazine to czasopismo ukazujące się na rynku już od 2004 roku. Dedykowane jest każdemu użytkownikowi Linuxa, programistom, administratorom baz danych i innym osobom związanym z branżą IT. Magazyn porusza kwestie dotyczące pracy w środowisku Linux – wskazuje nowe możliwości i ciekawe rozwiązania, opisuje nowoczesne języki programowania, frame
Niedostępna
Ebooka "Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Java EE 6 Tutorial: Advanced Topics (4th Edition)
- Tłumaczenie:
- Rafał Jońca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7393-3, 9788324673933
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-09-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7396-4, 9788324673964
- Data wydania ebooka :
- 2013-11-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 14687
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- Najważniejsze cechy platformy Java EE 6 (22)
- Model aplikacji Javy EE (23)
- Rozproszone, wielowarstwowe aplikacje (23)
- Bezpieczeństwo (25)
- Komponenty Javy EE (25)
- Klienty Javy EE (25)
- Komponenty webowe (27)
- Komponenty biznesowe (28)
- Warstwa danych (29)
- Kontenery Javy EE (29)
- Usługi kontenera (30)
- Typy kontenerów (30)
- Obsługa usług sieciowych (31)
- XML (32)
- Protokół transportowy SOAP (32)
- Standard formatu WSDL (33)
- Budowanie i wdrażanie aplikacji Javy EE (33)
- Pakowanie aplikacji (33)
- Role w procesie wytwarzania aplikacji (35)
- Dostawca oprogramowania Java EE (36)
- Dostawca narzędzi (36)
- Dostawca komponentów aplikacji (36)
- Budowniczy aplikacji (37)
- Wdrożeniowiec oraz administrator (37)
- API Javy EE 6 (37)
- Technologia Enterprise JavaBeans (39)
- Technologia Java Servlet (40)
- Technologia JavaServer Faces (41)
- Technologia JavaServer Pages (42)
- Biblioteka JavaServer Pages Standard Tag Library (42)
- Java Persistence API (42)
- Java Transaction API (43)
- API Javy dla usług sieciowych typu REST (43)
- Managed Beans (43)
- Contexts and Dependency Injection for the Java EE Platform (JSR 299) (44)
- Dependency Injection for Java (JSR 330) (44)
- Bean Validation (44)
- Java Message Service API (44)
- Architektura Java EE Connector (45)
- JavaMail API (45)
- Java Authorization Contract for Containers (45)
- Java Authentication Service Provider Interface for Containers (46)
- API Javy EE 6 wchodzące w skład platformy Java Platform, Standard Edition 6 i 7 (46)
- Java Database Connectivity API (46)
- Java Naming and Directory Interface API (47)
- JavaBeans Activation Framework (47)
- Java API for XML Processing (48)
- Java Architecture for XML Binding (48)
- SOAP with Attachments API for Java (48)
- Java API for XML Web Services (48)
- Java Authentication And Authorization Service (49)
- Narzędzia serwera GlassFish (49)
- Wymagane oprogramowanie (51)
- Java Platform, Standard Edition (51)
- Java EE 6 Software Development Kit (52)
- Komponent samouczka Javy EE 6 (53)
- NetBeans IDE (53)
- Apache Ant (54)
- Uruchamianie i zatrzymywanie serwera GlassFish (55)
- Uruchamianie serwera GlassFish z poziomu środowiska NetBeans IDE (56)
- Uruchamianie konsoli administracyjnej (56)
- Uruchamianie konsoli administracyjnej w środowisku NetBeans IDE (56)
- Uruchamianie i zatrzymywanie serwera Java DB (56)
- Uruchamianie serwera bazy danych przy użyciu środowiska NetBeans IDE (57)
- Budowanie przykładowych aplikacji (57)
- Struktura katalogów z przykładami samouczka (57)
- Pobieranie najnowszych aktualizacji samouczka (58)
- Aktualizacja samouczka za pomocą centrum aktualizacji (58)
- Debugowanie aplikacji Javy EE (59)
- Używanie logów serwera (59)
- Używanie debuggera (59)
- Cykl życia aplikacji JavaServer Faces (63)
- Omówienie cyklu życia JavaServer Faces (64)
- Faza przywrócenia widoku (66)
- Faza zastosowania wartości zapytania (67)
- Faza przetwarzania walidacji (68)
- Faza aktualizacji wartości modelu (68)
- Faza wywołania aplikacji (69)
- Faza renderowania odpowiedzi (69)
- Częściowe przetwarzanie i rendering (70)
- Cykl życia aplikacji faceletów (70)
- Model komponentów interfejsu użytkownika (71)
- Klasy komponentów interfejsu użytkownika (71)
- Model renderingu komponentów (73)
- Model konwersji (74)
- Model zdarzeń i procesów ich obsługi (75)
- Model walidacji (77)
- Model nawigacji (78)
- Technologia Ajax - wprowadzenie (82)
- Wykorzystanie technologii Ajax wraz z technologią JavaServer Faces (83)
- Wykorzystanie technologii Ajax wraz z faceletami (83)
- Użycie znacznika f:ajax (84)
- Wysłanie żądania Ajax (86)
- Użycie atrybutu event (86)
- Użycie atrybutu execute (86)
- Użycie atrybutu immediate (87)
- Użycie atrybutu listener (87)
- Monitorowanie zdarzeń po stronie klienta (87)
- Obsługa błędów (88)
- Otrzymywanie odpowiedzi Ajax (89)
- Cykl życia żądania Ajax (90)
- Grupowanie komponentów (90)
- Wczytywanie kodu JavaScript jako zasobu (91)
- Użycie API dla kodu JavaScript w aplikacji z faceletami (91)
- Użycie adnotacji @ResourceDependency w klasie ziarna (92)
- Przykładowa aplikacja ajaxguessnumber (93)
- Pliki źródłowe (93)
- Uruchomienie przykładu ajaxguessnumber (95)
- Dodatkowe informacje na temat użycia technologii Ajax wraz z technologią JavaServer Faces (96)
- Atrybuty komponentu złożonego (97)
- Wywoływanie zarządzanego ziarna (98)
- Walidacja wartości komponentu złożonego (98)
- Przykładowa aplikacja compositecomponentlogin (99)
- Plik komponentu złożonego (99)
- Strona wykorzystująca komponent (100)
- Zarządzane ziarno (100)
- Uruchomienie przykładu compositecomponentlogin (101)
- Określanie, czy potrzebny jest własny komponent lub renderer (105)
- Kiedy użyć własnego komponentu? (105)
- Kiedy zastosować własny renderer? (107)
- Kombinacje komponentów, rendererów i znaczników (107)
- Analiza przykładu z mapą obrazu (108)
- Dlaczego mam korzystać z technologii JavaServer Faces do implementacji mapy obrazu? (109)
- Działanie zrenderowanego kodu HTML (109)
- Omówienie strony faceletu (110)
- Konfiguracja danych modelu (111)
- Podsumowanie klas mapy obrazu (113)
- Kroki niezbędne do utworzenia własnego komponentu (113)
- Tworzenie własnych klas komponentów (114)
- Określenie rodziny komponentu (117)
- Przeprowadzenie kodowania (117)
- Przeprowadzenie dekodowania (119)
- Umożliwienie właściwościom komponentu przyjmowania wyrażeń (120)
- Zapis i przywracanie stanu (121)
- Przekazanie renderowania do renderera (122)
- Tworzenie klasy renderera (123)
- Określenie rodzaju renderera (124)
- Implementacja klasy nasłuchiwania zdarzeń (125)
- Implementacja klasy nasłuchiwania zdarzeń zmiany wartości (125)
- Implementacja klas nasłuchujących akcji (126)
- Obsługa zdarzeń dla samodzielnie wykonanych komponentów (127)
- Definicja znacznika własnego komponentu w deskryptorze biblioteki znaczników (128)
- Użycie własnego komponentu (129)
- Utworzenie i użycie własnego konwertera (130)
- Tworzenie własnego konwertera (131)
- Użycie własnego konwertera (133)
- Utworzenie i użycie własnego walidatora (135)
- Implementacja interfejsu Validator (136)
- Określanie własnego znacznika (138)
- Użycie własnego walidatora (138)
- Wiązanie wartości i instancji komponentów z właściwościami zarządzanego ziarna (140)
- Powiązanie wartości komponentu z właściwością (141)
- Powiązanie wartości komponentu z niejawnym obiektem (142)
- Powiązanie instancji komponentu z właściwością ziarna (144)
- Wiązanie konwerterów, walidatorów i obsługi zdarzeń z właściwościami zarządzanego ziarna (145)
- Wykorzystanie adnotacji do konfiguracji zarządzanych ziaren (148)
- Korzystanie z zasięgów zarządzanych ziaren (148)
- Plik zasobu konfiguracji aplikacji (149)
- Kolejność plików zasobów konfiguracji aplikacji (151)
- Konfiguracja zarządzanych ziaren (152)
- Użycie elementu managed-bean (153)
- Inicjalizacja właściwości przy użyciu elementu managed-property (155)
- Inicjalizacja odwzorowań i list (160)
- Rejestracja komunikatów aplikacji (160)
- Użycie FacesMessage do utworzenia komunikatu (162)
- Dostęp do komunikatów o błędach (162)
- Korzystanie z walidatorów domyślnych (163)
- Rejestracja własnego walidatora (164)
- Rejestracja własnego konwertera (164)
- Konfiguracja reguł nawigacyjnych (165)
- Konfiguracja reguły nawigacyjnej (167)
- Niejawne reguły nawigacyjne (168)
- Rejestracja własnego renderera w zestawie rendererów (168)
- Rejestracja własnego komponentu (170)
- Podstawowe wymagania stawiane aplikacjom JavaServer Faces (171)
- Konfiguracja aplikacji przy użyciu deskryptora wdrożenia (172)
- Konfiguracja etapu projektu (175)
- Dołączanie klas, stron i innych zasobów (176)
- Adnotacja @MultipartConfig (177)
- Metody getParts i getPart (178)
- Przykładowa aplikacja fileupload (179)
- Architektura przykładowej aplikacji (179)
- Uruchomienie przykładu fileupload (182)
- Klasy umiędzynarodowienia platformy Javy (185)
- Lokalizacja komunikatów i etykiet (186)
- Określanie dostępnych języków i regionów (187)
- Określenie paczki zasobów (187)
- Pobranie komunikatów w odpowiednim języku (188)
- Formatowanie dat i czasu (189)
- Kodowanie i zestawy znaków (189)
- Zestawy znaków (189)
- Kodowanie znaków (190)
- Adnotacje dla pól i właściwości ziarna w klasach zasobów (195)
- Wydobycie parametrów ścieżki (196)
- Wydobycie parametrów zapytania (197)
- Wydobycie danych formularza (197)
- Wydobycie typu Javy dla żądania lub odpowiedzi (198)
- Podzasoby i dobór zasobów w trakcie działania usługi (198)
- Metody podzasobów (199)
- Lokalizator podzasobu (199)
- Integracja JAX-RS z technologią EJB i CDI (200)
- Warunkowe żądania HTTP (201)
- Negocjacja treści w trakcie działania usługi (202)
- Użycie JAX-RS z JAXB (204)
- Wykorzystanie obiektów Javy do modelowania własnych danych (205)
- Rozpoczynanie pracy od definicji schematu XML (207)
- Użycie formatu JSON wraz z JAX-RS i JAXB (209)
- Przykładowa aplikacja customer (210)
- Omówienie elementów przykładowej aplikacji (210)
- Klasy encji Customer i Address (210)
- Klasa CustomerService (213)
- Klasy CustomerClientXML i CustomerClientJSON (215)
- Modyfikacja przykładu, by generował klasy encji z istniejącego schematu (217)
- Uruchomienie przykładu customer (219)
- Omówienie przykładu simplemessage (227)
- Klient aplikacji simplemessage (228)
- Klasa ziarna sterowanego komunikatami (228)
- Metoda onMessage (229)
- Uruchomienie przykładu simplemessage (231)
- Obiekty administrowane związane z przykładem simplemessage (231)
- Uruchomienie przykładu simplemessage w środowisku NetBeans IDE (231)
- Uruchomienie przykładu simplemessage przy użyciu narzędzia Ant (232)
- Usunięcie administrowanych obiektów z przykładu simplemessage (233)
- Omówienie osadzonego kontenera komponentów EJB (235)
- Tworzenie aplikacji z EJB z możliwością osadzania (235)
- Uruchamianie osadzonych aplikacji (236)
- Tworzenie kontenera EJB (236)
- Wyszukiwanie referencji do ziaren sesyjnych (237)
- Wyłączanie kontenera EJB (238)
- Przykładowa aplikacja standalone (238)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji standalone (239)
- Wywoływanie metod asynchronicznych (241)
- Tworzenie asynchronicznych metod biznesowych (242)
- Wywoływanie metod asynchronicznych z poziomu klientów EJB (243)
- Przykładowa aplikacja async (244)
- Architektura przykładowej aplikacji async (244)
- Uruchomienie przykładu async (245)
- Wykorzystanie alternatyw w aplikacjach CDI (251)
- Specjalizacje (252)
- Wykorzystanie w aplikacjach CDI metod produkujących, pól produkujących i metod usuwających (253)
- Użycie metody produkującej (254)
- Użycie pól produkujących do generowania zasobów (255)
- Metody usuwające (255)
- Użycie predefiniowanych ziaren w aplikacjach CDI (256)
- Wykorzystanie zdarzeń w aplikacjach CDI (257)
- Definiowanie zdarzeń (257)
- Użycie metod obserwatorów do obsługi zdarzeń (257)
- Zgłaszanie zdarzeń (258)
- Użycie interceptorów w aplikacjach CDI (259)
- Użycie dekoratorów w aplikacjach CDI (261)
- Użycie stereotypów w aplikacjach CDI (262)
- Przykład encoder - użycie alternatyw (265)
- Interfejs Coder i jego implementacje (266)
- Strona faceletu i zarządzane ziarno (266)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji encoder (268)
- Przykład producermethods - użycie metody produkującej do wyboru implementacji ziarna (270)
- Składniki przykładu producermethods (270)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji producermethods (272)
- Przykład producerfields - użycie pól produkujących do generowania zasobów (273)
- Pole produkujące w przykładzie producerfields (273)
- Ziarno sesyjne i encja producerfields (274)
- Zarządzane ziarno i strony faceletów (276)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji producerfields (277)
- Przykład billpayment - zdarzenia i interceptory (279)
- Klasa zdarzenia PaymentEvent (279)
- Klasa nasłuchiwania zdarzeń PaymentHandler (280)
- Strony faceletów i zarządzane ziarno przykładu billpayment (280)
- Klasa interceptora LoggedInterceptor (283)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji billpayment (284)
- Przykład decorators - dekorowanie ziarna (285)
- Elementy przykładu decorators (285)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji decorators (286)
- Wprowadzenie do zapytań tekstowych w Criteria API (291)
- Tworzenie zapytań tekstowych (292)
- Wykonywanie zapytań tekstowych (293)
- Omówienie blokowania encji i współbieżności (295)
- Użycie blokad optymistycznych (296)
- Tryby blokad (297)
- Ustawienie trybu blokady (298)
- Użycie blokad pesymistycznych (298)
- Wprowadzenie do pamięci cache drugiego poziomu (301)
- Określanie, czy encje można umieścić w cache (302)
- Określanie ustawień trybu cache w celu poprawy wydajności (303)
- Ustawienie trybu pobierania i zapisu w cache (303)
- Sterowanie cache drugiego poziomu w sposób programowy (305)
- Korzystanie z certyfikatów cyfrowych (309)
- Tworzenie certyfikatu serwera (310)
- Dodanie użytkowników do dziedziny certyfikatu (313)
- Użycie innego certyfikatu serwera w serwerze GlassFish (313)
- Mechanizmy uwierzytelniania (314)
- Uwierzytelnianie klienta (314)
- Uwierzytelnianie wzajemne (314)
- Logowanie przy użyciu formularza w aplikacjach JavaServer Faces (318)
- Użycie j_security_check w formularzach JavaServer Faces (318)
- Użycie zarządzanego ziarna do uwierzytelniania w aplikacjach JavaServer Faces (319)
- Uwierzytelnianie za pomocą JDBC Realm (321)
- Konfiguracja dziedziny uwierzytelniania JDBC (321)
- Zabezpieczanie zasobów HTTP (325)
- Zabezpieczenie klientów aplikacji (328)
- Użycie modułów logowania (328)
- Użycie logowania programowego (329)
- Zabezpieczanie aplikacji typu EIS (329)
- Logowanie zarządzane przez kontener (330)
- Logowanie zarządzane przez komponent (330)
- Konfiguracja bezpieczeństwa adapterów zasobów (331)
- Odwzorowanie zarządcy aplikacji na zarządcę EIS (332)
- Konfiguracja bezpieczeństwa przy użyciu deskryptorów wdrożenia (333)
- Określanie w deskryptorze wdrożenia zasad bezpieczeństwa dla prostego uwierzytelniania (333)
- Wskazanie w deskryptorze wdrożenia niedomyślnego odwzorowania zarządzającego na rolę (334)
- Dalsze informacje na temat bezpieczeństwa (334)
- Wprowadzenie do JMS API (337)
- Czym jest przekazywanie komunikatów? (337)
- Czym jest JMS API? (338)
- Kiedy mogę użyć JMS API? (338)
- W jaki sposób JMS API współpracuje z platformą Javy EE? (339)
- Podstawowe koncepcje JMS API (340)
- Architektura JMS API (340)
- Dziedziny komunikatów (341)
- Konsumpcja komunikatów (343)
- Model programistyczny JMS API (344)
- Obiekty administracyjne JMS (344)
- Połączenia JMS (347)
- Sesje JMS (347)
- Producenty komunikatów JMS (348)
- Konsumenty komunikatów JMS (349)
- Komunikaty JMS (351)
- Przeglądarki kolejek JMS (353)
- Obsługa wyjątków JMS (353)
- Tworzenie wydajnych aplikacji JMS (354)
- Użycie prostych mechanizmów trwałości (355)
- Użycie zaawansowanych mechanizmów niezawodności (359)
- Wykorzystanie JMS API w aplikacjach Javy EE (363)
- Użycie adnotacji @Resource w komponentach webowych i EJB (364)
- Użycie ziaren sesyjnych do produkcji i synchronicznego otrzymywania komunikatów (364)
- Wykorzystanie ziaren sterowanych komunikatami do asynchronicznego otrzymywania komunikatów (365)
- Zarządzanie transakcjami rozproszonymi (368)
- Korzystanie z JMS API w klientach aplikacji i komponentach webowych (370)
- Dodatkowe informacje na temat JMS (370)
- Tworzenie prostych aplikacji JMS (371)
- Prosty przykład synchronicznego otrzymywania komunikatów (372)
- Prosty przykład asynchronicznego otrzymywania komunikatów (381)
- Prosty przykład przeglądania komunikatów w kolejce (386)
- Uruchomienie klientów JMS na wielu systemach (391)
- Usunięcie wdrożenia i wyczyszczenie systemu po przykładach JMS (397)
- Tworzenie rozbudowanych aplikacji JMS (397)
- Przykład potwierdzania komunikatu (397)
- Przykład trwałej subskrypcji (400)
- Przykład transakcji lokalnej (402)
- Aplikacja stosująca JMS API w połączeniu z ziarnem sesyjnym (407)
- Tworzenie komponentów aplikacji dla przykładu clientsessionmdb (407)
- Tworzenie zasobów dla przykładu clientsessionmdb (410)
- Uruchomienie przykładu clientsessionmdb (410)
- Aplikacja stosująca JMS API w połączeniu z encją (411)
- Opis przykładowej aplikacji clientmdbentity (412)
- Tworzenie komponentów przykładowej aplikacji clientmdbentity (413)
- Tworzenie zasobów dla przykładu clientmdbentity (415)
- Uruchomienie przykładu clientmdbentity (416)
- Przykład aplikacji konsumującej komunikaty z zewnętrznego serwera (419)
- Opis modułów przykładu consumeremote (419)
- Tworzenie komponentów modułu dla przykładu consumeremote (420)
- Tworzenie zasobów dla przykładu consumeremote (421)
- Użycie dwóch serwerów aplikacji dla przykładu consumeremote (421)
- Uruchomienie przykładu consumeremote (421)
- Przykład aplikacji wdrażającej ziarno sterowane komunikatami na dwóch serwerach (425)
- Opis modułów przykładu sendremote (425)
- Tworzenie komponentów modułów dla przykładu sendremote (426)
- Tworzenie zasobów dla przykładu sendremote (428)
- Uruchomienie wdrożenia na zdalnym serwerze (428)
- Użycie dwóch serwerów aplikacji dla przykładu sendremote (429)
- Uruchomienie przykładu sendremote (429)
- Uruchomienie przykładu sendremote w środowisku NetBeans IDE (430)
- Uruchomienie przykładu sendremote przy użyciu narzędzia Ant (432)
- Wyłączenie wdrażania na zdalnym systemie (434)
- Tworzenie własnych ograniczeń (435)
- Użycie wbudowanych ograniczeń do tworzenia własnych ograniczeń (435)
- Dostosowywanie komunikatów walidatorów (436)
- Paczka zasobów ValidationMessages (436)
- Grupowanie ograniczeń (437)
- Dostosowanie kolejności walidacji grup (437)
- Wprowadzenie do interceptorów (439)
- Klasy interceptorowe (440)
- Cykl życia interceptorów (440)
- Interceptory i CDI (441)
- Użycie interceptorów (441)
- Wywołania metod przechwytujących (441)
- Przechwytywanie zdarzeń wywołań zwrotnych cyklu życia (443)
- Przechwytywanie zdarzeń upłynięcia czasu (444)
- Przykładowa aplikacja interceptor (445)
- Uruchomienie przykładu interceptor (446)
- Adapter zasobów (449)
- Ziarno sterowane komunikatami (450)
- Aplikacja webowa (450)
- Uruchomienie przykładu mailconnector (450)
- Przygotowania przed wdrożeniem przykładu mailconnector (450)
- Zbudowanie, spakowanie i wdrożenie przykładu mailconnector w środowisku NetBeans IDE (451)
- Zbudowanie, spakowanie i wdrożenie przykładu mailconnector przy użyciu narzędzia Ant (452)
- Uruchomienie przykładu mailconnector (452)
- Projekt i architektura księgarni Duke'a (455)
- Interfejs aplikacji (456)
- Encja Book korzystająca z Java Persistence API (456)
- Komponenty EJB wykorzystywane w przykładzie (457)
- Strony faceletów i zarządzane ziarna używane w przykładowej aplikacji (457)
- Własne komponenty i inne własne obiekty wykorzystywane w księgarni Duke'a (459)
- Pliki właściwości używane przez aplikację (459)
- Deskryptory wdrożeń użyte w przykładowej aplikacji (460)
- Uruchomienie aplikacji księgarnia Duke'a (461)
- Budowanie i wdrażanie aplikacji w środowisku NetBeans IDE (461)
- Budowanie i wdrażanie aplikacji przy użyciu narzędzia Ant (461)
- Uruchomienie aplikacji (462)
- Projekt i architektura aplikacji (463)
- Interfejs główny (465)
- Encje Java Persistence API wykorzystywane przez interfejs główny (465)
- Komponenty EJB wykorzystywane w interfejsie głównym (466)
- Pliki faceletów wykorzystywane w interfejsie głównym (466)
- Klasy pomocnicze używane w interfejsie głównym (467)
- Pliki właściwości (468)
- Deskryptory wdrożenia wykorzystywane przez aplikację (469)
- Interfejs administracyjny (469)
- Komponenty EJB wykorzystywane przez interfejs administracyjny (469)
- Pliki faceletów wykorzystywane przez interfejs administracyjny (470)
- Uruchomienie przykładowej aplikacji ćwiczenia Duke'a (470)
- Konfiguracja serwera GlassFish (470)
- Uruchomienie aplikacji ćwiczenia Duke'a (471)
- Projekt i architektura aplikacji las Duke'a (476)
- Projekt events (478)
- Projekt entities (479)
- Projekt dukes-payment (481)
- Projekt dukes-resources (481)
- Projekt sklepu Duke'a (481)
- Projekt wysyłka Duke'a (486)
- Budowanie i wdrażanie aplikacji las Duke'a (488)
- Zadanie przygotowawcze (489)
- Zbudowanie i wdrożenie aplikacji las Duke'a w środowisku NetBeans IDE (489)
- Zbudowanie i wdrożenie aplikacji las Duke'a przy użyciu narzędzia Ant (490)
- Uruchamianie aplikacji las Duke'a (491)
- Rejestracja jako klient sklepu (491)
- Zakup produktów (491)
- Zatwierdzenie wysyłki produktu (492)
- Utworzenie nowego produktu (492)
Wstęp (15)
CZĘŚĆ I WPROWADZENIE (19)
Rozdział 1. Przegląd technologii (21)
Rozdział 2. Używanie przykładowych aplikacji z samouczka (51)
CZĘŚĆ II WARSTWA WEBOWA (61)
Rozdział 3. Technologia JavaServer Faces - tematy zaawansowane (63)
Rozdział 4. Wykorzystanie technologii Ajax wraz z technologią JavaServer Faces (81)
Rozdział 5. Komponenty złożone - tematy zaawansowane i przykłady (97)
Rozdział 6. Tworzenie własnych komponentów UI i innych obiektów (103)
Rozdział 7. Konfiguracja aplikacji JavaServer Faces (147)
Rozdział 8. Przesył plików do serwera w technologii Java Servlet (177)
Rozdział 9. Umiędzynarodowienie i lokalizacja aplikacji webowych (185)
CZĘŚĆ III USŁUGI SIECIOWE (193)
Rozdział 10. JAX-RS - tematy zaawansowane oraz przykład (195)
CZĘŚĆ IV KOMPONENTY EJB (225)
Rozdział 11. Przykład ziarna sterowanego komunikatami (227)
Rozdział 12. Korzystanie z osadzonego kontenera komponentów EJB (235)
Rozdział 13. Wywoływanie metod asynchronicznych ziaren sesyjnych (241)
CZĘŚĆ V KONTEKSTY ORAZ WSTRZYKIWANIE ZALEŻNOŚCI NA PLATFORMIE JAVA EE (249)
Rozdział 14. Konteksty oraz wstrzykiwanie zależności na platformie Java EE - tematy zaawansowane (251)
Rozdział 15. Uruchamianie zaawansowanych przykładów dotyczących kontekstów i wstrzykiwania zależności (265)
CZĘŚĆ VI JAVA PERSISTENCE API (289)
Rozdział 16. Tworzenie i używanie tekstowych zapytań z kryteriami (291)
Rozdział 17. Sterowanie współbieżnym dostępem do danych encji przy użyciu blokad (295)
Rozdział 18. Wykorzystanie pamięci cache drugiego poziomu w aplikacjach Java Persistence API (301)
CZĘŚĆ VII BEZPIECZEŃSTWO (307)
Rozdział 19. Bezpieczeństwo w Javie EE - tematy zaawansowane (309)
CZĘŚĆ VIII TECHNOLOGIE WSPOMAGAJĄCE JAVĘ EE (335)
Rozdział 20. Zagadnienia technologii JMS (337)
Rozdział 21. Przykłady wykorzystania JMS (371)
Rozdział 22. Mechanizm Bean Validation - tematy zaawansowane (435)
Rozdział 23. Wykorzystanie interceptorów Javy EE (439)
Rozdział 24. Przykład z adapterem zasobów (449)
CZĘŚĆ IX PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE UŻYCIA (453)
Rozdział 25. Przykładowy scenariusz użycia - księgarnia Duke'a (455)
Rozdział 26. Przykładowy scenariusz użycia - ćwiczenia Duke'a (463)
Rozdział 27. Przykładowy scenariusz użycia - las Duke'a (475)
Skorowidz (495)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV praca zbiorowa (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie