Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty
- Autor:
- Gary Rosenzweig
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 4
- Stron:
- 864
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty
- biznesowych,
- edukacyjnych,
- graficznych,
- dźwiękowych,
- filmów Shockwave,
- gier.
- zapoznasz się z najlepszymi rozwiązaniami interakcji od Lingo do sterowania tekstem, dźwiękiem, bitmapami, wideo i grafiką wektorową do tworzenia własnych behaviorów;
- z łatwością użyjesz zaawansowanych poleceń Lingo do sterowania środowiskiem Directora, tworzenia filmów Shockwave aplikacji korzystających z zasobów Internetu oraz programowania zorientowanego obiektowo;
- rozszerzysz możliwości Directora za pomocą procedur MIAW Xtras, bibliotek behaviorów i technik nagrywania scenariusza;
- poznasz najlepsze porady dotyczące maksymalizacji wydajności, szybkiego usuwania błędów, tworzenia aplikacji hybrydowych i wskazówki najlepszych ekspertów o tym, jak stworzyć doskonały produkt multimedialny.
CD-ROM dołączony do książki zawiera:
- ponad 100 przykładów kodów opisywanych w książce, wersje demonstracyjne rozszerzeń i innych programów;
- wersje demonstracyjne programów firm, takich jak Adobe, Macromedia, AlienSkin, MetaCreation, Strata, RAYflect i Vertigo;
- kliparty i kolekcje zdjęć;
- liczne rozszerzenia firm MediaLab, Peworks i UpdateStage.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki wektorowej. Powstał on w ramach projektu kreowania wolnego oprogramowania GNU, oferuje naprawdę spore możliwości i jest dostępny zarówno dla systemu Linux, jak i Mac OS oraz Windows.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(23,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.90 zł
79.00 zł (-70%) -
Promocja
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętności praktyczne potrzebne do jego skutecznego przeprowadzenia utrwalisz dzięki temu zeszytowi ćwiczeń.- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Przedsprzedaż Promocja
This book is for creative professionals looking to leverage Midjourney. You’ll learn how to produce stunning AI art, streamline your creative process, and incorporate AI into your work, all while gaining a competitive edge in your industry.- PDF + ePub pkt
The Midjourney Expedition. Generate creative images from text prompts and seamlessly integrate them into your workflow The Midjourney Expedition. Generate creative images from text prompts and seamlessly integrate them into your workflow
(92,88 zł najniższa cena z 30 dni)
-
Promocja
Obierz kurs na... tworzenie gier w starym stylu Czy potrafisz rozszyfrować termin „piksel”? Stanowi on zbitkę dwóch angielskich wyrazów: picture i element. Stąd piksel to najmniejszy jednolity fragment obrazu wyświetlanego na ekranie. Dzisiejsza technika z jej fenomenalną rozdzielczością sprawia, że ludzkie oko nie dostrzega pojedynczych pikseli, a- Videokurs pkt
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
70.95 zł
129.00 zł (-45%) -
Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social mediów, plakat do druku albo animację do prezentacji. Brzmi świetnie? To prawda. Dzięki dostępności i przyjazności dla użytkownika w krótkim czasie od powstania w 2012 roku Canva stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania na świecie. Uruchamialna na niemal każdym urządzeniu, pozwalająca na współdzielenie projektów, z bogatym pakietem darmowych opcji i z możliwością pracy w chmurze – szybko stała się ulubionym programem do pracy z grafiką dla niegrafików.- Videokurs pkt
Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
40.05 zł
89.00 zł (-55%) -
Zebrane szkice zawierają analizę pewnych wariantów kulturowego przetwarzania toposu drogi do Indii, ukazują przy tym wieloaspektowe powiązania pomiędzy różnymi obszarami kultury. Autorka zestawiła bogaty materiał egzemplifikacyjny: literaturę podróżniczą i reportażową, filmy fabularne, filmy z obszaru infotainment, fora i blogi podróżnicze oraz wyw
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn 3D 2/2001,Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Do niedawna polskojęzyczna literatura opisująca pakiet Macromedia Director ograniczała się do publikacji, które prezentowały jedynie podstawy obsługi tego narzędzia. Stan ten zmieniło wydawnictwo Helion, wprowadzając na rynek książkę "Director 7 - Vademecum Profesjonalisty". Książka skierowana jest do użytkowników zarówno systemów PC, jak i Macintosh. Jej skondensowana forma zyska zwolenników przede wszystkim wśród tych, którzy są już zaznajomieni z Directorem. Do książki załączono CD zawierający ćwiczenia i próbne wersje programów graficznych. Już ze spisu treści widać, że autor poruszył większość zagadnień związanych z pracą w Directorze. Od szybkiego wprowadzania i opisu podstawowych funkcji przechodzi do praktycznego wykorzystania programu w konkretnych sytuacjach. Zwraca uwagę na te funkcje programu, które są podstawą przy efektywnym tworzeniu poważnych prezentacji. Znaczna część książki poświęcona jest pisaniu skryptów w wewnętrznym języku Directora - Lingo, będącym podstawą większych multimedialnych projektów. Szczególny podziw wzbudzają rozdziały o przygotowywaniu prezentacji pod konkretne platformy sprzętowe, nośniki informacji czy sposoby odtwarzania. Z pewnością okażą się przydatne załączone przykładowe opracowania aplikacji, takich jak bazy danych, gry czy narzędzia graficzne oparte właśnie na skryptach Lingo. Nie zabrakło też efektownych tricków, jak choćby metod konstruowania i sterowania interaktywną grafiką trójwymiarową. Książka ta będzie znakomicie służyła wszystkim tym, którzy używają go od dłuższego czasu, a chcieliby poszerzyć swoje umiejętności i usystematyzować wiedzę.
-
Recenzja: CHIP 1/2001, (tk)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zakup książki "dla profesjonalistów" ma zwykle charakter inwestycji. Podczas tworzenia aplikacji zdarza się, że jakiś drobny element stwarza problem, którego rozwiązanie pochłania więcej czasu niż wykonanie całej reszty. Właśnie w takich przypadkach bardzo przydatne może okazać się Vademecum, tym bardziej że wreszcie jest ono dostępne po polsku. Polskojęzycznych książek dotyczących Directora wydano dotychczas bardzo niewiele i ani jedna nie dorównuje publikacji Gary'ego Rosenzweiga. Jest to wyczerpujący opis metod projektowania aplikacji multimedialnych za pomocą programu Macromedia Director 7 oraz używanego w nim specjalnego języka programowania -- Lingo. Sama pomoc w programie Director i firmowe podręczniki są dość lakoniczne, zatem korzystanie z dodatkowych źródeł informacji jest raczej niezbędne. Autor Vademecum prezentuje bardzo praktyczne podejście do zagadnienia - pierwsze rozdziały to omówienie zasad konstruowania prezentacji i wykorzystania w nich takich "aktorów" jak teksty, dźwięki i sekwencje video. W następnych rozdziałach omawia środowisko programu i techniki umieszczania elementów na scenie. Pozostała, większa część podręcznika poświęcona jest językowi Lingo i sterowaniu przy jego użyciu wszystkimi zdarzeniami, które tworzą akcję budowanej prezentacji. Tam właśnie są cenne "chwyty" dla ekspertów. Na końcu znajdziemy ponad sto stron Dodatku, a w nim spis dostępnych rozszerzeń (xtras oraz tabele właściwości i funkcje programu. Dołączona płyta CD zawiera przykłady użycia skryptów Lingo. Warto skorzystać.
-
Recenzja: Computer Arts 1/2001, caRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pierwszy na polskim rynku skarbiec wiedzy o Directorze. Książka ta umożliwi Ci poznać Directora 7 za pomocą ćwiczeń, wskazówek i niedostępnych nigdzie indziej kodów Lingo. W pierwszych dwóch rozdziałach opisane są podstawy pracy w Directorze i w tych rozdziałach podobnie jak w pozostałych wszystkie techniki i koncepcję są opisane tak, że można zrozumieć je nie wiedząc niczego o Directorze. W rozdziałach 1 do 11 dokładnie opisane są techniki tworzenia animacji i prezentacji nie wymagające znajomości Lingo. Natomiast następne rozdziały to skrupulatnie przygotowany wstęp do programowania w Lingo za pomocą którego możesz poznać ten język w zaledwie kilka godzin. W ostatnich rozdziałach znajduje się wiele ciekawych skryptów. Ostatnia część książki zawiera wiele dodatkowych informacji na temat Directora łącznie z zestawem poleceń Lingo. Na CD. znajdziesz rozszerzenia, kliparty i kolekcje zdjęć a także 100 przykładów kodów opisywanych w książce.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Using Macromedia Director 7 Special Edition
- Tłumaczenie:
- zbiorowe
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7152-4, 8371971524
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-09-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1450
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- Animacja w programie Director (27)
- Wprowadzenie do programu Director (27)
- Opcje odtwarzania (29)
- Przykład filmu (30)
- Obsada (33)
- Typy aktorów (34)
- Właściwości i ustawienia okna obsady (36)
- Wiele obsad (37)
- Zewnętrzne obsady (38)
- Scena (39)
- Scenariusz (40)
- Elementy okna scenariusza (40)
- Dostosowywanie okna scenariusza (42)
- Preferencje okna scenariusza (44)
- Okno dialogowe preferencji sprite'ów (45)
- Inne ustawienia scenariuszy i sprite'ów (46)
- Inne narzędzia sterowania (46)
- Panel sterowania (46)
- Paleta narzędzi (48)
- Inspektor sprite'ów (50)
- Etykiety sprite'ów (50)
- Pasek narzędzi (51)
- Tworzenie animacji z użyciem obsady, sceny i scenariusza (52)
- Nagrywanie poklatkowe (52)
- Nagrywanie w czasie rzeczywistym (53)
- Przestrzeń w czas (54)
- Obsada w czas (54)
- Sekwencjonowanie (55)
- Praca ze sprite'ami (58)
- Eksportowanie animacji (60)
- Jak uniknąć błędów? (62)
- Czy wiesz, że... (63)
- Projektowanie ekranów (65)
- Planowanie spójnego wyglądu (65)
- Narzędzia projektowania ekranu (67)
- Prezentacje liniowe (68)
- Tworzenie prezentacji (68)
- Ustalanie tempa (69)
- Prezentacje nieliniowe (71)
- Dodawanie przycisków Wstecz i Początek (71)
- Dodawanie ekranu menu (73)
- Zaawansowane prezentacje (74)
- Odtwórz i powróć (74)
- Podświetlanie przycisków (75)
- Zmiany kształtu kursora (75)
- Przejścia (76)
- Dodawanie dźwięków (77)
- Dodawanie animacji do prezentacji (78)
- Przedstawianie prezentacji (79)
- Użycie Directora do przedstawienia prezentacji (79)
- Tworzenie samodzielnego projektora (80)
- Tworzenie filmu Shockwave (82)
- Jak uniknąć błędów? (83)
- Czy wiesz, że... (84)
- Typy bitmap (87)
- Palety (88)
- Wybór głębi bitowej (89)
- Importowanie bitmap (90)
- Okno rysunkowe (Paint) (92)
- Narzędzia selekcji (93)
- Punkt rejestracyjny (94)
- Gumka (94)
- Rączka (95)
- Lupka (95)
- Kroplomierz (96)
- Wiadro z farbą (96)
- Tekst (96)
- Ołówek (97)
- Aerograf (97)
- Pędzel (97)
- Łuk (98)
- Linia (98)
- Kształt (99)
- Próbki kolorów (99)
- Gradienty (100)
- Wzorki (100)
- Grubość linii (101)
- Tryby okna rysunkowego (101)
- Preferencje okna rysunkowego (102)
- Pasek narzędziowy efektów (103)
- Właściwości aktorów bitmapowych (104)
- Technika "skóry cebuli" (105)
- Filtry Photoshopa (107)
- Jak uniknąć błędów? (108)
- Czy wiesz, że... (109)
- Aktorzy tekstowi (111)
- Edycja tekstu (112)
- Importowanie tekstu (114)
- Opcje aktorów tekstowych (114)
- Inspektor tekstu (117)
- Okno dialogowe czcionek (117)
- Okno dialogowe akapitu (118)
- Pola tekstowe (119)
- Kiedy stosować pola, a kiedy aktorów tekstowych (121)
- Aktorzy czcionek (122)
- Jak uniknąć błędów? (124)
- Czy wiesz, że... (124)
- Formaty plików dźwiękowych (125)
- Częstotliwość i głębia bitowa (126)
- Wewnętrzni aktorzy dźwiękowi (127)
- Dźwięki zewnętrzne (128)
- Shockwave Audio (129)
- Wykorzystanie dźwięku w Directorze (131)
- Odtwarzanie dźwięku w scenariuszu (131)
- Generowanie dźwięków za pomocą behaviorów z wbudowanej biblioteki (131)
- Oczekiwanie na dźwięki i punkty wskazujące (132)
- Jak uniknąć błędów? (133)
- Czy wiesz, że... (133)
- Formaty cyfrowego wideo (135)
- Typy plików (135)
- Kompresja (136)
- Współczynnik bitowy (137)
- Importowanie cyfrowego wideo (137)
- Ustawienia cyfrowego wideo (138)
- Praca z cyfrowym wideo (139)
- Własne panele sterowania wideo (140)
- Jak uniknąć błędów? (141)
- Czy wiesz, że... (141)
- Kształty (143)
- Aktorzy wektorowi (145)
- Okno edycyjne kształtów wektorowych (145)
- Właściwości kształtów wektorowych (148)
- Techniki tworzenia kształtów wektorowych (149)
- Aktorzy Flash (151)
- Jak uniknąć błędów? (152)
- Czy wiesz, że...? (152)
- Przyciski (153)
- Check boxy (154)
- Przyciski opcji (155)
- Aktorzy palet (156)
- Dodatkowe kursory (159)
- Kursory wbudowane (159)
- Własne kursory (159)
- Kursory animowane (160)
- Animowane GIF-y (161)
- QuickTime VR (162)
- Dodawanie nowych typów aktorów za pomocą rozszerzeń (162)
- Jak uniknąć błędów? (163)
- Czy wiesz, że... (163)
- Organizacja pracy w Directorze (167)
- Planowanie (167)
- Dokumentacja (168)
- Podział pracy (169)
- Ustawianie preferencji (170)
- Preferencje ogólne (170)
- Preferencje sieciowe (171)
- Preferencje edytorów (172)
- Preferencje okna skryptowego (173)
- Właściwości filmu (174)
- Właściwości odtwarzania filmu (175)
- Ustawienia Shockwave Audio (176)
- Inspektor pamięci (177)
- Biblioteki Directora (177)
- Rozszerzenia (178)
- Pomoc Directora (178)
- Jak uniknąć błędów? (179)
- Czy wiesz, że... (179)
- Tempo klatki (181)
- Palety klatki (182)
- Przejścia pomiędzy klatkami (184)
- Tryby wyświetlania sprite'ów (186)
- Wtapianie sprite'ów (188)
- Kolory sprite'ów (189)
- Kształty sprite'ów (190)
- Inne właściwości sprite'ów (192)
- Edytowalność (editable) (193)
- Przesuwalność (moveable) (193)
- Ślady (trails) (193)
- Jak uniknąć błędów? (194)
- Czy wiesz, że... (195)
- Tworzenie własnych behaviorów (197)
- Tworzenie kompleksowych behaviorów (198)
- Dodawanie zdarzeń do behaviorów (200)
- Dodawanie akcji do behaviorów (201)
- Pętle filmowe i filmy połączone (202)
- Sekwencjonowanie kolorów (204)
- Odtwarzanie potokowe filmów Shockwave (206)
- Jak uniknąć błędów? (208)
- Czy wiesz, że... (208)
- Czym jest Lingo? (211)
- Pierwsze kroki w Oknie wiadomości (212)
- Typy skryptów (213)
- Komunikaty i uchwyty (215)
- Typy komunikatów (216)
- Hierarchia komunikatów (217)
- Tworzenie własnych uchwytów (217)
- Zmienne (218)
- Pisanie kodu (220)
- Programista Lingo (220)
- Programowanie jako sposób rozwiązywania problemów (221)
- Podział zadań (221)
- Optymalizacja aktorów skryptowych (222)
- Pisanie własnego kodu (223)
- Jak uniknąć błędów? (224)
- Czy wiesz, że... (224)
- Zmienne liczbowe (225)
- Wykonywanie działań (225)
- Liczby całkowite i dziesiętne (226)
- Priorytety (227)
- Operacje i zmienne (228)
- Funkcje (228)
- Zmienne znakowe (229)
- Wyrażenia częściowe (230)
- Operacje na łańcuchach (231)
- Porównywanie zmiennych (232)
- Uchwyty (234)
- Uchwyty zdarzeń (234)
- Własne uchwyty (235)
- Funkcje (235)
- Struktury if...then (237)
- Wyrażenie if (237)
- Wyrażenie warunkowe case (238)
- Zagnieżdżone wyrażenia warunkowe if (239)
- Operatory logiczne (239)
- Pętle powtarzania (240)
- Repeat with (240)
- Repeat while (241)
- Pozostałe pętle (241)
- Powtarzanie ciągłe (242)
- Polecenia nawigacyjne (243)
- Go (243)
- Zastosowania polecenia go (245)
- Play (246)
- Opuszczanie filmu (246)
- Sterowanie właściwościami sprite'ów (247)
- Pozycje sprite'ów (247)
- Aktorzy sprite'ów (248)
- Ramka ograniczająca sprite'a (249)
- Tryby wyświetlania sprite'ów (249)
- Kolory sprite'ów (250)
- Sterowanie właściwościami aktorów (251)
- Listy zmiennych (251)
- Listy liniowe (251)
- Listy właściwości (253)
- Skrypty klatki (253)
- Jak uniknąć błędów? (254)
- Czy wiesz, że...? (254)
- Sterowanie pojedynczym sprite'em (257)
- Komunikaty sprite'ów (257)
- Właściwości (258)
- "Me" (259)
- Tworzenie prostych behaviorów (260)
- Behaviory nawigacyjne (260)
- Behaviory reagujące na najechanie kursorem myszy (262)
- Behaviory animacji (265)
- Prosty behavior przycisku (266)
- Kompleksowe behaviory (268)
- Opis behaviora (268)
- Lista opisu właściwości behaviora (268)
- Automatyczne ustawienia właściwości (270)
- Etykietki (271)
- Kompleksowy behavior przycisku (272)
- Tworzenie parametrów (272)
- Tworzenie uchwytów zdarzeń (275)
- Tworzenie behaviorów animacyjnych (279)
- Odbijanie od ścian (279)
- Uwzględnienie grawitacji (281)
- Komunikacja pomiędzy behaviorami (283)
- Jak uniknąć błędów? (285)
- Czy wiesz, że...? (285)
- Reakcje na najechanie (287)
- Check boxy (288)
- Przyciski opcji (291)
- Przeciąganie sprite'ów (294)
- Prosty skrypt przeciągania (294)
- Ulepszony behavior przeciągania (295)
- Kliknij, przeciągnij i zablokuj (296)
- Przeciągnij i rzuć (299)
- Suwaki (301)
- Paski postępu (307)
- Graficzne menu rozwijane (309)
- Jak uniknąć błędów? (313)
- Czy wiesz, że...? (313)
- Łańcuchy i wyrażenia częściowe (317)
- Tworzenie łańcuchów (317)
- Wyrażenia częściowe (318)
- Porównywanie łańcuchów (319)
- Funkcje wykorzystywane w łańcuchach (320)
- Stałe łańcuchowe (323)
- Odniesienia do tekstu (324)
- Tekst a pole tekstowe (324)
- Pola (324)
- Aktorzy tekstowi (328)
- Tworzenie list tekstowych (331)
- Tekstowe menu rozwijane (333)
- Wejścia z klawiatury (336)
- Polecenia klawiatury (336)
- Rozpoznawanie znaku końca akapitu (337)
- Ograniczanie wejść z klawiatury (338)
- Przechwytywanie klawiszy (340)
- Rich Text Format (341)
- HTML i tabele (342)
- Prosta aplikacja HTML (342)
- Tabele (343)
- HTML i hipertekst (345)
- Ustawianie i wykorzystanie hiperłączy (346)
- Modyfikowanie hiperłączy z poziomu Lingo (347)
- Pliki tekstowe i rozszerzenie FileIO Xtra (348)
- Jak uniknąć błędów? (352)
- Czy wiesz, że...? (352)
- Polecenia sterujące dźwiękiem (355)
- Odtwarzanie dźwięków zewnętrznych (357)
- Shockwave Audio (358)
- Jak uniknąć błędów? (360)
- Czy wiesz, że...? (360)
- Zniekształcanie sprite'ów (361)
- Właściwość rect (361)
- Właściwość rotation (362)
- Właściwości flipH i flipV (363)
- Właściwość skew (364)
- Właściwość quad (364)
- Inne właściwości zniekształcające (366)
- Tworzenie efektów 3D (367)
- Zmniejszanie sprite'ów (367)
- Zmniejszanie i poruszanie sprite'a (369)
- Tworzenie iluzji z wykorzystaniem właściwości quad (370)
- Mapowanie sprite'ów (373)
- Sterowanie aktorami bitmapowymi (374)
- Jak uniknąć błędów? (376)
- Czy wiesz, że...? (376)
- Polecenia cyfrowego video (377)
- Właściwości aktorów (377)
- Właściwości sprite'ów (378)
- Maski (379)
- Tworzenie paneli sterowania video (379)
- Inne techniki wykorzystywane dla plików video (381)
- Jak uniknąć błędów? (385)
- Czy wiesz, że...? (385)
- Polecenia aktorów Flash (387)
- Polecenia aktorów wektorowych (389)
- Tworzenie grafiki wektorowej w Lingo (392)
- Zaawansowane techniki oprogramowania grafiki wektorowej (401)
- Jak uniknąć błędów? (403)
- Czy wiesz, że...? (403)
- Menu (407)
- Tworzenie menu (407)
- Sterowanie menu (409)
- Kursory (410)
- Kursory wbudowane (410)
- Kursory bitmapowe (412)
- Rozszerzenie Cursor Xtra (412)
- Limity czasowe (413)
- Polecenia systemowe (414)
- Zwracanie daty i godziny (415)
- Zarządzanie pamięcią (418)
- ładowanie aktorów (418)
- Informacje o pamięci (420)
- Uruchamianie innych aplikacji (420)
- Inne polecenia sterujące środowiskiem Directora (421)
- Jak uniknąć błędów? (422)
- Czy wiesz, że... (422)
- Sterowanie przeglądarkami internetowymi (423)
- Pobieranie tekstu z Internetu (425)
- Wysyłanie tekstu (427)
- Wysyłanie tekstów poleceniem getNetText (427)
- Wysyłanie tekstu poleceniem postNetText (428)
- Praca z przeglądarkami (429)
- Parametry znaczników EMBED i OBJECT (429)
- Komunikacja z JavaScriptem (430)
- Komunikacja z Shockwave'em (432)
- Wykorzystanie plików konfiguracyjnych Shockwave (cookies) (432)
- Komunikacja z serwerem i klientami (433)
- Jak uniknąć błędów? (434)
- Czy wiesz, że... (435)
- Co to jest obiekt? (437)
- Zalety korzystania z obiektów (438)
- Organizacja kodu (438)
- Oszczędność pamięci (438)
- Łatwość testowania (439)
- Łatwiejsze i bardziej wydajne programowanie (439)
- Wielokrotne wykorzystanie (440)
- Tworzenie obiektów w Lingo (440)
- Właściwości obiektów (442)
- Wykorzystanie programowania zorientowanego obiektowo (443)
- Przodkowie (444)
- Jak uniknąć błędów? (446)
- Czy wiesz, że... (446)
- Stosowanie filmów w oknach (449)
- Tworzenie MIAW (449)
- Właściwości MIAW (450)
- Polecenia okien (452)
- Właściwości systemowe filmów w oknach (452)
- Uchwyty zdarzeń filmów w oknach (453)
- Okna dialogowe (454)
- Okna potwierdzenia (454)
- Okna komunikatów (455)
- Okna do wprowadzania tekstu (455)
- Inne zastosowania filmów w oknach (456)
- Wykorzystanie filmów dołączonych (457)
- Rozszerzenie okien dialogowych MUI Xtra (458)
- Okno dialogowe otwierania pliku (458)
- Okno dialogowe zapisywania pliku (459)
- Okno dialogowe adresu URL (459)
- Okna komunikatów (460)
- Własne okna dialogowe (460)
- Jak uniknąć błędów? (464)
- Czy wiesz, że... (464)
- Co to jest Xtra? (465)
- Rozszerzenia dołączone do Directora 7 (465)
- Rozszerzenia firm wspomagających (467)
- Buddy API Xtra (467)
- Print-O-Matic Lite (468)
- PhotoCaster 2 (469)
- Beatnik (470)
- 3D Groove (472)
- Stosowanie poleceń Xtra (472)
- Pozostałe rozszerzenia (473)
- Jak uniknąć błędów? (474)
- Czy wiesz, że... (474)
- Nagrywanie scenariusza (475)
- Zapisywanie scenariusza (475)
- Narzędzia nagrywające (476)
- MIAW jako rozszerzenia (478)
- Biblioteki behaviorów (478)
- Jak uniknąć błędów? (479)
- Czy wiesz, że... (479)
- Dobieranka (483)
- Rysowanie (488)
- Warstwy (493)
- Quiz geograficzny (495)
- Tworzenie testów (500)
- Jak uniknąć błędów? (504)
- Czy wiesz, że... (504)
- Baza danych (505)
- Główne menu (505)
- Wprowadzanie danych (506)
- Nawigacja w bazie danych (508)
- Wykaz rekordów bazy danych (511)
- Wykresy słupkowe i kołowe (513)
- Wykresy słupkowe (513)
- Wykresy kołowe (514)
- Kwestionariusze (518)
- Programy szkoleniowe (522)
- Jak uniknąć błędów? (525)
- Czy wiesz, że... (526)
- Przeglądarki graficzne (527)
- Przewijanie dużych obrazków (530)
- Paski przewijania dużych obrazków (533)
- Powiększanie i pomniejszanie dużych obrazków (539)
- Sterowanie kolorami i trybami wyświetlania (543)
- Jak uniknąć błędów? (545)
- Czy wiesz, że... (545)
- Pianino (547)
- Grające pianino (550)
- Dźwięk stereofoniczny (552)
- Dźwięk 3D (554)
- Regulacja głośności (555)
- Suwak głośności (555)
- Przycisk głośności (558)
- Jak uniknąć błędów? (559)
- Czy wiesz, że... (559)
- Strony nawigacyjne (561)
- Paski nawigacyjne (563)
- Projekty reklamowe (565)
- Przetwarzanie i wyświetlanie informacji (566)
- Jak uniknąć błędów? (570)
- Czy wiesz, że... (570)
- Dobieranka (573)
- Przesuwane puzzle (576)
- Spadające obiekty (579)
- Strzelnica (582)
- Inwazja sprite'ów (586)
- Sprite'y najeźdźców (587)
- Statek użytkownika (590)
- Skrypt klatki (592)
- Zgadywanka (593)
- Blackjack (595)
- Jak uniknąć błędów? (603)
- Czy wiesz, że... (603)
- Jak dobrze programować? (607)
- Komentarze w kodach (607)
- Stosowanie nazw opisowych (609)
- Pisanie kodu odpornego na błędy (612)
- Obsługa błędów (619)
- Narzędzia do usuwania błędów w kodzie (620)
- Debugger (620)
- Stróż (622)
- Okno skryptu (623)
- Okno wiadomości (623)
- Śledzenie (624)
- Inne metody usuwania błędów (625)
- Testowanie kodu (626)
- Częste testy (626)
- Testy w firmie (626)
- Testy beta (627)
- Czy wiesz, że... (627)
- Projektowanie na docelową platformę (629)
- Kompromis (629)
- Przykładowe wymagania (630)
- Składniki wpływające na wydajność (632)
- Sprzęt (632)
- Oprogramowanie (635)
- Sieć (637)
- Poprawa wydajności (637)
- Ładowanie aktorów (638)
- Rozmiary plików Shockwave i odtwarzanie potokowe (638)
- Rozwiązania alternatywne (639)
- Optymalizacja mediów (639)
- Usuwanie zbędnych elementów (640)
- Optymalizacja wydajności Lingo (641)
- Czy wiesz, że... (643)
- Projektowanie dla MacOS i Windows (645)
- Czcionki (645)
- Palety kolorów (647)
- Jasność wyświetlania (648)
- Cyfrowe wideo (648)
- Ścieżki dostępu (648)
- Polecenia Lingo działające tylko na jednej platformie (649)
- Projektowanie dla Netscape Navigatora i Microsoft Internet Explorera (650)
- Lista kontrolna dla aplikacji hybrydowych (651)
- Czy wiesz, że... (651)
- Tworzenie projektorów (653)
- Pełne projektory (653)
- Małe projektory (654)
- Tworzenie filmów Shockwave (655)
- Znacznik EMBED Netscape Navigatora (655)
- Znacznik OBJECT Internet Explorera (656)
- Jednoczesne używanie znaczników EMBED i OBJECT (657)
- Tworzenie CD-ROM-ów (658)
- Jak uniknąć błędów? (658)
- Czy wiesz, że...? (659)
- Funkcja Save As Java (661)
- Przerabianie gotowego filmu na aplet (662)
- Tworzenie apletu od podstaw pod kątem Javy (662)
- Ograniczenia rozszerzenia Save As Java (663)
- Aktorzy (663)
- Sprite'y (665)
- Czcionki (666)
- Obsady (666)
- Sieciowe polecenia Lingo (666)
- Inne polecenia Lingo (667)
- Przejścia (668)
- Przebieg procesu konwersji (668)
- Korzystanie z rozszerzenia (669)
- Zasady tworzenia apletów Javy (671)
- Behaviory Javy (671)
- Ukrywanie poleceń Lingo w kodach Javy (672)
- Osadzanie kodu Javy (672)
- Dopracowanie apletu Javy (672)
- Pakowanie apletu (672)
- Kompatybilność (673)
- Informacje dodatkowe (673)
- Jak uniknąć błędów? (673)
- Scenariusz (677)
- Scena (677)
- Obsada (677)
- Sprite'y (677)
- Projektory (678)
- Shockwave i Internet (678)
- Kształty wektorowe (678)
- Bitmapy (678)
- Tekst (679)
- Kolor (679)
- Dźwięk (679)
- Lingo (680)
- Inne nowe możliwości (680)
- Director Web (687)
- Macromedia (687)
- CleverMedia (688)
- Director Online Users Group (DOUG) (688)
- UpdateStage (688)
- Direct-L (688)
- Behaviors.com (689)
- DirectOregon (689)
- Grommett.com (689)
- Yahoo Clubs: Macromedia Director (689)
- Tablica znaków ASCII (691)
- Typy aktorów (693)
- Przejścia (693)
- Tryby wyświetlania (695)
- Kolory (697)
- Stany Shockwave Audio (699)
- Stany aktorów Flash (700)
- Typy filmów w oknach (MIAW) (700)
- Animacja, Automatyczna (Animation, Automatic) (713)
- Animacja, Interaktywna (Animation, Interactive) (714)
- Elementy sterujące (Controls) (715)
- Internet, Formularze (Internet, Forms) (716)
- Internet, Praca w sieci (Internet, Multiuser) (716)
- Internet, Odtwarzanie potokowe (Internet, Streaming) (716)
- Media, Flash (717)
- Media, QuickTime (717)
- Media, Dźwięk (Media, Sound) (717)
- Nawigacja (Navigation) (718)
- Tekst (Text) (718)
- Skróty klawiaturowe Macintosha (721)
- Skróty klawiaturowe Windows (729)
- Filmy z książki (769)
- Filmy dodatkowe (769)
- Wersje demonstracyjne rozszerzeń (770)
- Inne dema (770)
- Dodatki (770)
- Aplikacje wspomagające (771)
- Przeglądarki (771)
- Grafika (771)
- Rozszerzenia (771)
Część 1. Podstawy (25)
Rozdział 1. Animacja w Directorze (27)
Rozdział 2. Prezentacje w Directorze (65)
Część 2. Praca z aktorami (85)
Rozdział 3. Aktorzy bitmapowi (87)
Rozdział 4. Aktorzy i pola tekstowe (111)
Rozdział 5. Aktorzy dźwiękowi (125)
Rozdział 6. Cyfrowe wideo (135)
Rozdział 7. Aktorzy wektorowi (143)
Rozdział 8. Inne typy aktorów (153)
Część 3. Tworzenie filmów (165)
Rozdział 9. Środowisko Directora (167)
Rozdział 10. Właściwości sprite'ów i klatek (181)
Rozdział 11. Zaawansowane techniki (197)
Część 4. Podstawy Lingo (209)
Rozdział 12. Zasady Lingo (211)
Rozdział 13: Podstawy składni Lingo (225)
Część 5. Skrypty (255)
Rozdział 14. Tworzenie behaviorów (257)
Rozdział 15. Elementy interfejsu graficznego (287)
Część 6. Lingo i media (315)
Rozdział 16. Sterowanie tekstem (317)
Rozdział 17. Sterowanie dźwiękiem (355)
Rozdział 18. Sterowanie grafiką rastrową (361)
Rozdział 19: Sterowanie aktorami video (377)
Rozdział 20. Sterowanie grafiką wektorową (387)
Część 7. Zaawansowane Lingo (405)
Rozdział 21. Sterowanie środowiskiem Directora (407)
Rozdział 22. Shockwave i Internet (423)
Rozdział 23. Programowanie zorientowane obiektowo (437)
Rozdział 24. Filmy w oknach (449)
Rozdział 25. Xtra (465)
Rozdział 26. Zaawansowane narzędzia projektowania (475)
Część 8. Tworzenie profesjonalnych aplikacji (481)
Rozdział 27. Aplikacje edukacyjne (483)
Rozdział 28. Aplikacje biznesowe (505)
Rozdział 29. Programy graficzne (527)
Rozdział 30. Aplikacje dźwiękowe (547)
Rozdział 31. Aplety Shockwave (561)
Rozdział 32. Gry (573)
Część 9. Zagadnienia końcowe (605)
Rozdział 33. Usuwanie błędów (607)
Rozdział 34. Wydajność (629)
Rozdział 35. Aplikacje hybrydowe (645)
Rozdział 36. Produkt końcowy (653)
Rozdział 37. Tworzenie apletów Javy (661)
Część 10. Dodatki (675)
Dodatek A Nowości Directora 7 (677)
Dodatek B Słowniczek (681)
Dodatek C Director w Internecie (687)
Dodatek D Tabele (691)
Dodatek E Spis tematyczny słów kluczowych Lingo (703)
Dodatek F Przewodnik po bibliotece behaviorów (713)
Dodatek G Skróty klawiaturowe (721)
Dodatek H Przewodnik po rozszerzeniach (737)
Dodatek I Zawartość CD-ROM-u (769)
Dodatek J Spis alfabetyczny słów kluczowych Lingo (773)
Skorowidz (861)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Macromedia Director 7. Vademecum Profesjonalisty Gary Rosenzweig (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie