×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3D Studio w praktyce Joanna Pasek, Maciej Pasek - okladka książki

3D Studio w praktyce Joanna Pasek, Maciej Pasek - okladka książki

3D Studio w praktyce Joanna Pasek, Maciej Pasek - audiobook MP3

3D Studio w praktyce Joanna Pasek, Maciej Pasek - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Jest to książka przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają praktycznie wykorzystywać 3D Studio. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu oraz opis różnych technik modelowania przestrzennego obiektów. Nie znajdziesz w niej natomiast "suchego" opisu poszczególnych poleceń. Książka jest w zasadzie opisem tworzenia typowego projektu od samego początku, czyli od włączenia komputera i uruchomienia programu, aż do wykonania końcowego renderingu oraz zapisania go na dysku.

Czytelnik prowadzony jest "za rękę", krok po kroku poznając potrzebne polecenia. Wszystkie opcje zilustrowane są czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia.

Książka bardzo przystępnie prezentuje sposób wykorzystania 3D Studio w profesjonalnej pracy, jednocześnie chroniąc Czytelnika przed zalewem informacji. Zapoznanie się z jej treścią umożliwia skuteczne wykorzystanie narzędzi do modelowania wbudowanych w program i daje podstawy do dalszego, już samodzielnego poznawania tajników tworzenia wirtualnego świata.

Możesz dowiedzieć się:

  • Jak wytłaczać złożone, przestrzenne obiekty.
  • Czym się różni wirtualna kamera od rzeczywistej i jak dobrać jej parametry.
  • Jakimi rodzajami źródeł światła dysponuje program i jak z ich pomocą oświetlić scenę.
  • Jak zrenderować scenę z cieniami.
  • Czy możliwe jest dodanie zdjęcia w tle sceny.
  • Jak dołączać gotowe siatki do projektu.
  • Podstawy tworzenia materiałów mapowanych udających cegłę, drewno, trawę itd.
  • Sposoby zwiększania realizmu tworzonej sceny.
  • Jak zapisywać wyniki swojej pracy na dysku.
  • Tworzenie obiektów parawanowych "udających" przestrzenne drzewa.
  • Podstawy konfiguracji programu.

Wybrane bestsellery

Joanna Pasek, Maciej Pasek - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint