×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Joanna Pasek
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
240
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »
  • Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia?
  • Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać?
  • Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę?

Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!

3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!

W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:

  • modelowanie postaci,
  • budowanie sceny,
  • skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
  • animacja.

Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!

Wybrane bestsellery

Joanna Pasek - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
29,90 zł
Niedostępna
Ebook
14,95 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.