Opis książki: 3D Studio MAX 3 f/x
W książce znajdziesz opis efektywnych metod pracy i możliwości programu, takich jak zagęszczanie siatki, śledzenie promieni świetlnych, rendering powierzchni anizotropowych oraz modelowanie za pomocą splajnów. Dzięki nim będziesz mógł stworzyć szeroką gamę efektów specjalnych, począwszy od tego, co oglądamy w kinie, telewizji i prezentacjach multimedialnych, a kończąc na codziennych zadaniach występujących podczas pracy nad wizualizacjami architektonicznymi. Załączony do książki CD-ROM - wypełniony dziesiątkami przykładowych scen MAX-a, setkami tekstur oraz plug-inami -- pozwoli Ci urozmaicić własne projekty.
Książka "3D Studio MAX 3 f/x" nauczy cię, jak:
- Modelować skomplikowane obiekty organiczne z wykorzystaniem modyfikatora MeshSmooth oraz narzędzi Surface Tools.
- Tworzyć spektakularne materiały dzięki nowym trybom cieniowania.
- Animować postacie za pomocą modyfikatorów Skin i Flex.
- Uzyskać efekt załamywania i odbijania promieni światła.
- Wykorzystać możliwości nowej mapy Falloff.
- Udoskonalać swoje prace dzięki darmowym procedurom zewnętrznym, dołączonym do książki.
- Skorzystać z ponad 300 rysunków, ilustrujących kolejne projekty.
- Procedurę zewnętrzną Greeble 1.5, której autorem jest Tom Hudson.
- Autorskie modele 3D, ponad 500 tekstur i 100 materiałów.
- Ponad 60 scen MAX-a, które ilustrują ćwiczenia opisane w książce oraz przedstawione w niej efekty.
- Dodatkowe narzędzia w postaci skryptów języka MAXScript.
Wybrane bestsellery
-
Kurs video wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do tego, by odnieść sukces w środowisku 3ds Max. Poznasz elementy znajdujące się w głównym oknie programu, dowiesz się, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, zaczniesz także projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetle...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Kurs video 3ds Max 2015 zawiera informacje, które wykraczają poza standardowe tutoriale. Wraz z naszym ekspertem poznasz całe bogactwo opcji i narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć efekty uważane za bardzo trudne do uzyskania. Tworzenie animacji stanie się dla Ciebie proste, przyjemne i intuicyjne,...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być...
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
„3ds Max. Leksykon ” to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max — od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego ob...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Opanuj AX 2012, poznaj triki i stosuj porady ekspertów, by zapewnić powodzenie projektu Microsoft Dynamics AX jest kompleksowym rozwiązaniem ERP (Enterprise Resource Planning) przeznaczonym dla średnich i większych przedsiębiorstw, które wspomaga efektywne prowadzenie dział...
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012 Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
48.30 zł(-10%) -
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS stanowi przepustkę do udanego programowania robotów LEGO MINDSTORMS w języku programowania NXT-G, używanym między innymi w zawodach FIRST LEGO League. Książka rozwija zagadnienia omówione w cenionej książce Jamesa Trobaugha na temat fizycznego...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł(-10%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
W trakcie lektury poznasz tajniki pracy z 3ds Max oraz jego możliwości. Na wstępie zapoznasz się z interfejsem użytkownika oraz dowiesz się, jak wydajnie z nim pracować. Z tą wiedzą wykonasz swój pierwszy projekt — zegar! Na kolejnych stronach znajdziesz cenną wiedzę na temat tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: 3D Studio MAX 3 f/x (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Komputer Świat 04/2001
Jak na ekranie komputera modelować ludzką twarz, budować siatkę obiektu, stosować efekty specjalne za pomocą tytułowego programu -- tego między innymi na przejrzystych przykładach uczy książka. Na krążku CD-ROM prace profesjonalistów.
-
Computer Arts 1/2001, ca
Jest to drugie wydanie książki z serii f/x, w której połączono nowe informacje o 3D Studio MAX3 z najistotniejszymi materiałami z wydania pierwszego, wzbogacając je o szereg nowych i aktualnych uwag oraz wskazówek. Skierowana jest przede wszystkim do tych użytkowników MAX-a, którzy zainteresowani są efektami specjalnymi -- w szczególności takimi, jakie można spotkać w filmach fantastycznych. W książce znajdziesz opisy efektywnych metod pracy i możliwości programu, takich jak zagęszczanie siatki, śledzenie promieni świetlnych, rendering powierzchni anizotropowych oraz modelowanie za pomocą splajnów. Dzięki nim będziesz mógł stworzyć szeroką gamę efektów specjalnych, począwszy od tego, co oglądamy w kinie, telewizji i prezentacjach multimedialnych, a kończąc na codziennych zadaniach, występujących podczas pracy nad wizualizacjami architektonicznymi. Załączony do książki CD-ROM -- wypełniony jest dziesiątkami przykładowych scen MAX-a, setkami tekstur oraz plug-inami.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 3D Studio MAX 3 f/x
- Tłumaczenie:
- Wojciech Pazdur
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7269-5, 8371972695
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-12-05
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1492
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » 3ds max
Spis treści książki
- Przedmowa (17)
- Wprowadzenie (18)
- Historia MAX-a w pigułce (25)
- Konfigurowanie interfejsu MAX-a 3 (27)
- Panel pasków narzędziowych (27)
- Tworzenie nowych pasków narzędziowych (28)
- Przemieszczanie zakładki (29)
- Zmiana nazwy zakładki (30)
- Dodawanie nowego narzędzia do paska (31)
- Zmiana wyglądu narzędzia na pasku (33)
- Usuwanie narzędzia z paska (34)
- Umieszczanie paska narzędzi w różnych miejscach ekranu (34)
- Ukrywanie panelu z paskami narzędziowymi (37)
- Zapisywanie na dysku i ładowanie ustawień interfejsu użytkownika (38)
- Makrorekorder (39)
- Umieszczanie ikony makra na pasku narzędzi (42)
- Co dalej? (42)
- Oświetlenie: podstawy (43)
- Podstawowe typy świateł (47)
- Światło kluczowe (48)
- Światło dopełniające (48)
- Lepsze techniki tworzenia światła otoczenia (49)
- Kicker (50)
- Inne typy oświetlenia (51)
- Przykładowe sceny: prosty, trzyźródłowy zestaw oświetleniowy (51)
- Oświetlenie sceny zamkniętej (53)
- Oświetlenie robota w stylu anime (58)
- Inne uwagi dotyczące oświetlenia (60)
- Inne opcje (61)
- Co dalej? (62)
- Jak wygląda otaczający nas świat? (64)
- Poziomy złożoności materiału (64)
- Kolor i jego nasycenie (65)
- Zabrudzenia i ślady zużycia (68)
- Blaknięcie (69)
- Wytarcia, wygniecenia i zadrapania (70)
- Zacieki i plamy powstałe na skutek rozlania i działania czynników chemicznych (71)
- Pył, sadza i inne cząsteczki unoszące się w powietrzu (73)
- Polerowanie w wyniku użytkowania (73)
- Kruszenie, pękanie i łuszczenie (73)
- Utlenianie i śniedzenie (74)
- Określanie poziomu szczegółowości (75)
- Poziom makro (75)
- Poziom materiałowy (75)
- Poziom pikseli (76)
- Podstawy tworzenia dobrych tekstur (77)
- Kolorowanie map (77)
- Analiza map (78)
- Scena z jabłkiem (79)
- Wykorzystanie gotowych tekstur (80)
- Materiały organiczne (81)
- Skóra (82)
- Oczy (82)
- Futro (84)
- Co dalej? (85)
- Wygładzanie (anti-aliasing) i wielokrotne próbkowanie materiałów (supersampling) (87)
- Scena retro w stylu lat 60-tych (88)
- Wybór odpowiedniego filtru anti-aliasingu (92)
- Wyostrzanie obrazu: filtry Blackman i Catmull-Rom (94)
- Porównywanie wyników za pomocą modułu RAM Player (95)
- Rozmywanie obrazu: filtry do renderingu animacji (96)
- Rzut oka na filtry próbkowania materiałów (98)
- Co dalej? (102)
- Heavy Metal (105)
- Tworzenie zarysowań (108)
- Odblaski anizotropowe - w następnym rozdziale (111)
- Mieszanie różnych trybów cieniowania (112)
- Maskowanie materiałów (113)
- Dodatkowe uwagi (115)
- Co dalej? (116)
- Sprawdzamy niezwykłe materiały (117)
- Wyostrzanie refleksów (119)
- Mapa nierówności (120)
- Nowa mapa Falloff w MAX-ie 3 (121)
- Wykorzystanie mapy Falloff (123)
- Nowe możliwości mapy Falloff - krzywe Output (124)
- Różne metale wykorzystujące mapę Falloff - ręka robota (127)
- Wykorzystanie mapy Falloff do tworzenia powierzchni opalizujących (129)
- Grafika w stylu retro i zdjęcie rentgenowskie (131)
- Różnicowanie materiałów (134)
- Efekt opalizującej masy perłowej (134)
- Co dalej? (138)
- Mapowanie kanału Diffuse - porównanie trybów cieniowania Blinn i Oren-Nayar-Blinn (139)
- Mapa Diffuse - tworzenie efektu mokrej skały (142)
- Animowany efekt spływającej wody (145)
- Tryb cieniowania Multi-Layer - tworzenie lakierowanych powierzchni (146)
- Tworzenie lakieru metalicznego (148)
- Tworzenie odbić (150)
- Inne warianty (151)
- Co dalej? (152)
- Wprowadzenie do cieniowania anizotropowego (153)
- Połyskliwość anizotropowa w trybie cieniowania Multi-Layer (154)
- Porównywanie wyników renderingu w oknie RAM Player (157)
- Tryb cieniowania anizotropowego (Anisotropic) (160)
- Cieniowanie anizotropowe w materiale typu Shellac (163)
- Wykorzystanie mapy RGB Multiply (165)
- Mapowanie Displacement wykorzystane w obiektach siatkowych i powierzchniach sklejanych (167)
- Wyświetlanie odkształceń w oknach widokowych (171)
- Co dalej? (173)
- Tworzenie efektu poświaty (175)
- Uproszczenie efektu (177)
- Świecące robaczki (178)
- Pełzające świecące robaczki (180)
- Sfera znika (181)
- Mapy i maski w kanale Glossiness (182)
- Maskowanie efektów świetlnych (182)
- Ulepszony efekt dezintegracji (184)
- Tworzymy animowane mapy przezroczystości (186)
- Wariacje dezintegracji (189)
- Modyfikacja efektu Glow (189)
- Co dalej? (190)
- Anatomia eksplozji (191)
- Jak mam to wysadzić? (192)
- Prerenderowane sekwencje (193)
- Przykład eksplozji z kolekcji firmy Artbeats (194)
- Analiza wybuchu (195)
- Model asteroidy (195)
- Stożek eksplozji (195)
- Pocisk (197)
- System cząstek (197)
- Odłamki wtórne (198)
- Ukrywanie siatki asteroidy za pomocą okna Track View (198)
- Animacja materiałów (199)
- Dopracowanie efektu: okno Video Post (201)
- Wariacje (203)
- Sceny PLASMA.MAX i RING OF FIRE.MAX (204)
- Co dalej? (204)
- Metoda śledzenia promieni (raytracing): Historia (208)
- Na początku... (208)
- Metoda śledzenia promieni w 3D Studio MAX (209)
- Odbicia (209)
- Refrakcje (209)
- Mapa i materiał typu Raytrace (211)
- Blat stołu (212)
- Tworzenie metali typu Raytrace (217)
- Scena z lampionem: Przejrzystość (219)
- Inne ciekawe efekty (221)
- Guma (222)
- Fluorescencja (223)
- Mgła (224)
- Co dalej? (227)
- Rzeźbienie z MeshSmooth (231)
- "Jak to zrobić?" (232)
- Mała retrospekcja (232)
- Zacznijmy od pudełka... (236)
- Ustawienia modyfikatora MeshSmooth (237)
- Materiały wyświetlane w oknach widokowych (238)
- Kształtowanie modelu - wytłaczanie ścianek (239)
- Edycja wierzchołków i wieloboków (241)
- Ostre narożniki - profilowanie końcówki skrzydła (244)
- Budowanie statecznika pionowego (247)
- Symetryczne odbicie siatki (250)
- Spawanie kadłuba (255)
- Tworzenie kabiny (256)
- Modelowanie silników (259)
- Co dalej? (260)
- Wstęp do modelowania NURMS (261)
- Modelowanie z opcją NURMS: smocza głowa (263)
- Modyfikatory skóry (Skin) i elastyczności (Flex) (266)
- Deformacje szkieletowe - podstawy (266)
- Procedury zewnętrzne (pluginy) do deformacji szkieletowych (267)
- Magia modyfikatora Skin (269)
- Praca z modyfikatorem Skin - tworzenie systemu kości dla głowy smoka (269)
- Modyfikator elastyczności (Flex) (274)
- Praca z Flex-em: Odpowie ci wiatr... (275)
- Co dalej? (278)
- Morfing - wstęp (279)
- Mrugający smok (280)
- Wiele obiektów docelowych - oddychanie i mruganie (284)
- Falujące nozdrza (287)
- Mrugające powieki (287)
- Zasypiający smok (288)
- Animacja Poza-Do-Pozy (290)
- Wystraszony smok (292)
- Dopasowanie krzywych kontrolnych animacji (293)
- Co dalej? (298)
- Witamy w Surface Tools (299)
- Wprowadzenie do modelowania powierzchni sklejanych (300)
- Modelowanie powierzchni sklejanych: krótka historia (301)
- Narzędzia Surface Tools: modyfikatory Cross-Section i Surface (302)
- Wskazówki dotyczące modelowania z narzędziami Surface Tools (305)
- Budowanie samolotu szpiegowskiego (310)
- Modelowanie przodu kadłuba (311)
- Tworzenie nosa samolotu (315)
- Tworzenie silnika (318)
- Przyłączanie silnika do kadłuba (320)
- Tworzenie tylnej części kadłuba oraz skrzydła (324)
- Tworzenie ogona i tylnych klap (325)
- Tworzenie statecznika (330)
- Tworzenie końcówki skrzydła (332)
- Tworzenie stożka w silniku (335)
- Tworzenie drugiej połówki modelu (335)
- Modelowanie głowy kosmity (337)
- Tworzenie nosa (340)
- Modelowanie jamy ustnej (344)
- Tworzenie oczodołu (347)
- Tworzenie nowych łat (348)
- Tworzenie czułka (349)
- Tworzenie powiek (352)
- Co dalej? (354)
- Powrót MAXScriptu (357)
- MAXScript jako narzędzie MAX-a (358)
- Wykorzystanie MAXScript-u do utworzenia sześcianu, sfery i stożka (359)
- Transformacja sześcianu, sfery i stożka (361)
- Zagadnienia zaawansowane (362)
- Tworzenie skryptu transformującego obiekty (363)
- Rzut oka na podprogramy (367)
- Tworzenie narzędzia do selekcji na poziomie struktury obiektu (370)
- Co dalej? (374)
- Rozwiązywanie codziennych problemów (375)
- Wykorzystanie modyfikatorów - skrypt odwracający kierunki normalnych w płaszczyznach elementarnych (376)
- Skrypt ujednolicający kierunki normalnych (377)
- Skrypt przypisujący obiektom kilka modyfikatorów (377)
- Pobieranie informacji ze sceny (378)
- Skrypt wyświetlający informacje o obiektach siatkowych (378)
- Skrypt wyświetlający informacje o kamerach (379)
- Skrypt wyświetlający informacje o źródłach światła (380)
- Skrypt automatyzujący rendering (383)
- Eksportowanie danych do gier komputerowych (385)
- Skrypt eksportujący obiekty siatkowe (385)
- Skrypt eksportujący współrzędne transformacji (387)
- Co dalej? (389)
- Potęga rynku pluginów (391)
- Instalowanie pluginów (392)
- Co to jest Greeble? (393)
- Modyfikator Greeble (395)
- Interfejs modyfikatora Greeble (397)
- Pole Generate From (397)
- Pole Panels (398)
- Pole Widgets (399)
- Pole Performance (399)
- Mapowanie (400)
- Filtr Blur (400)
- Scena pod wulkanem (401)
- Materiał Terrain (404)
- I na tym kończymy (408)
Część I Wprowadzenie do 3D Studio MAX 3 (23)
Rozdział 1. Konfigurowanie MAX-a 3 do potrzeb użytkownika (25)
Rozdział 2. Podstawowe techniki oświetlenia - powtórka (43)
Rozdział 3. Tworzenie realistycznych materiałów - wstęp (63)
Rozdział 4. Nowe opcje renderingu w MAX-ie 3 (87)
Część II Materiały (103)
Rozdział 5. Materiały I: tryby cieniowania Phong, Blinn i Metal (105)
Rozdział 6. Materiały II: mapy Falloff i Reflection (117)
Rozdział 7. Materiały III: tryby cieniowania Oren-Nayar-Blinn i Multi-Layer (139)
Rozdział 8. Materiały IV: efekty anizotropowe i mapy Displacement (153)
Rozdział 9. Animowane materiały i efekty optyczne - I (175)
Rozdział 10. Animowane materiały i efekty optyczne - II (191)
Rozdział 11. Efektywne techniki raytracingu (207)
Część III Modelowanie i modyfikatory (229)
Rozdział 12. Modyfikator MeshSmooth - techniki modelowania siatek (231)
Rozdział 13. Modyfikatory MeshSmooth (opcja NURMS), Skin i Flex (261)
Rozdział 14. Modyfikator Morpher (279)
Rozdział 15. Łatanina: wprowadzenie do modelowania z narzędziami Surface Tools (299)
Część IV Język MAXScript i procedury zewnętrzne (355)
Rozdział 16. Wprowadzenie do języka MAXScript (357)
Rozdział 17. Skrzynka z narzędziami MAXScriptu (375)
Rozdział 18. Zabawa z pluginami: Blur, Terrain i Greeble 1.5 (391)
Dodatki (409)
Dodatek A Jak korzystać z CD-ROM-u? (411)
Dodatek B Zasoby 3D Studio MAX (415)
Dodatek C Źródła informacji o efektach specjalnych, animacji i tworzeniu filmów (417)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 3D Studio MAX 3 f/x Jon A. Bell (12)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(5)
(2)
(3)
(1)
(0)
Dymitr Wielgoszewski,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
ORZEP,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek Ernestowicz,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jan Wenda,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mirosław Truchan,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek.K,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-03-31 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii