×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

AutoCAD 2000 3D f/x

"Potężna dawka wiedzy dla tych, którzy myślą serio o projektowaniu"

Brian Matthews w swoim dorobku ma już siedem pozycji AutoCAD-owych oraz szereg kursów poświęconych tej tematyce. W opisywanej tutaj książce autor koncentruje się na przekazywaniu Czytelnikowi tej porcji wiedzy, która będzie nieodzowna w wykorzystaniu wszystkich zaawansowanych technik. Dzięki niej każdy pozna zasady i zrozumie sposoby konstruowania wszystkich podstawowych modeli 3D, a potem składania z nich modeli złożonych. Nauczy się technik wizualizacji gotowych projektów, w tym zasad renderingu, operowania kolorem, stosowania różnego rodzaju materiałów, tekstur oraz technik poruszania się w przestrzeni trójwymiarowej modelu, oglądania go z różnych stron pod dowolnym kątem. Książka pomoże Ci także tworzyć przekroje i przenikania, rozmieszczać rzuty w obszarze papieru oraz sterować nimi, łączyć pojedyncze rysunki w jeden projekt oraz tworzyć multimedialne prezentacje. Wszystko to wspierane jest przez bogactwo opatrzonych ilustracjami przykładów oraz praktyczne przykłady.

Computer Arts 7-8/2001

Dreamweaver 4. Proste narzędzie do tworzenia stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

"Napisana jest prostym językiem, bogato ilustrowana i opatrzona wieloma przykładami"

Zestaw ćwiczeń zawarty w tej książce poprowadzi Cię przez kolejne etapy tworzenia własnej strony WWW. Zapoznasz się z takimi zagadnieniami jak: efektywne definiowanie układu strony, korzystanie z warstw i przekształcanie ich w tabele, tworzenie list numerowanych i wypunktowanych, robienie szablonów. Po przeczytaniu książki nieobce będą Ci techniki korzystania z obiektów oraz importowania dokumentów HTML z edytora Word, połączenia i obrazy zwykle, aktywne i działające jako hiperłącza oraz formatowanie tekstu przy użyciu znaczników HTML i kaskadowych arkuszy stylów. Wszyscy pracujący w poprzedniej wersji programu dowiedzą się o ulepszeniach, poprawkach i usprawnieniach czwórki.

Pozycja napisana jest prostym językiem, bogato ilustrowana i opatrzona licznymi przykładami, przez co staje się wspaniałym uzupełnieniem kursów prowadzonych przez liczne ośrodki szkoleniowe w Polsce.

Computer Arts 7-8/2001

Zaawansowane tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

Publikacje wydawane w ramach serii "Ćwiczenia praktyczne" charakteryzują się prostym, przystępnym językiem oraz dużą ilością ilustracji. Liczne przykłady, które są w nich zawarte w znakomity sposób ułatwiają przyswajanie wiedzy. Książki z tej serii są też często postrzegane jako publikacje traktujące o podstawach danej technologii czy też aplikacji, podczas gdy niekoniecznie musi to być zgodne z prawdą, czego przykładem jest prezentowana publikacja poświęcona zaawansowanemu tworzeniu stron WWW.

W pierwszym rozdziale autorka przedstawia czytelnikowi podstawe pojęcia, takie jak dynamiczny HTML czy też obiektowy model dokumentu, po czym przechodzi do omówienia kaskadowych arkuszy stylów. W rozdziale trzecim prezentowane są zagadnienia związane z tworzeniem skryptów w języku JavaScript. Czytelnik dowiaduje się w jaki sposób umieszczać kod języka JavaScript w dokumencie HTML, a następnie poznaje poszczególne elementy języka JavaScript takie jak zmienne, operatory, instrukcje, zdarzenia itd.

Dwa kolejne rozdziały poświęcone są dynamicznym zmianom. Pierwszy z nich zawiera omówienie metod dynamicznej zmiany stylu, natomiast drugi udostępnia nam informacje o dynamicznej zmianie zawartości. Kontynuując lekturę czytelnik zapoznaje się z zagadnieniami związanymi z ruchem na stronie WWW, a także z możliwościami oferowanymi przez formularze. Szereg interesujących efektów można również uzyskać stosując dynamiczne tabele, które zostały zaprezentowane w rozdziale czternastym. Uzupełnieniem całości jest rozdział poświęcony ramkom, który dostarcza informacji m.in. na temat stosowanie ramek w połączeniu ze skryptami stworzonymi w języku JavaScript.

Zapoznając się z prezentowaną publikacją mamy okazję przekonać się, iż seria "Ćwiczenia praktyczne" nie ogranicza się do podstaw, lecz może być z powodzeniem źródłem informacji o bardziej zaawansowanych tematach. Godny odnotowania jest przy tym fakt, iż niezależnie od stopnia zaawansowania prezentowanych zagadnień mamy do czynienia z publikacją przystępną i przyjemną w lekturze.

Magazyn Internet KK 09/2001

Java i XML

Java i XML to dwa języki, z którymi wiązana jest duża nadzieja w zakresie zwiększania obszarów zastosowań Internetu oraz możliwości, które stwarza Sieć. W przypadku obydwu tych języków kluczowe znaczenie ma słowo "przenośny". W odniesieniu do Javy oznacza ono przenośny kod, natomiast połączenie ze słowem XML daje w rezultacie przenośne dane. Połączenie obydwu wspomnianych technologii pozwala tworzyć rozwiązania niezależnie od platformy. Interesującym źródłem informacji na ten temat jest książka "Java i XML".

Wspomniana publikacja składa się z czternastu rozdziałów i dwóch dodatków. W pierwszym rozdziale autor przedstawia pokrótce język XML i wyjaśnia dlaczego standard ten ma tak duże znaczenie w tworzeniu aplikacji dla przedsiębiorstw. Następnie przechodzi do omówienia procesu budowania dokumentów XML i przedstawienia interfejsu API Javy służącego do obsługi XML-a.

Kolejne rozdziały traktują o zawężaniu danych XML, sprawdzaniu poprawności składni XML-a, a także o przekształcaniu kodu XML. Kontynuując lekturę zapoznajemy się z informacjami na temat interfejsu JDOM oraz struktury publikacji WWW. Zaprezentowane zostały także zdalne wywołania procedur (RPC), ze szczególnym uwzględnieniem korzyści jakie przynosi połączenie ich ze standardem XML.

W rozdziale jedenastym autor omówił sposoby tworzenia danych konfiguracyjnych w postaci XML, uzasadniając jednocześnie znaczenie tego formatu dla aplikacji wieloplatformowych. Na szczególne zainteresowanie zasługuje rozdział dwunasty, traktujący o procesie generowania i modyfikowania formatu XML z poziomu Javy. Dwa ostatnie rozdziały poświecone są sposobom komunikacji między firmami oraz specyfikacji XML Schema. W dodatkach zgromadzone zostały natomiast materiały traktujące i istotnych interfejsach Javy.

"Java i XML" to wartościowa pozycja dla programistów tworzących rozwiązania w oparciu o język Java. Pozwala im ona zapoznać się z korzyściami płynącymi ze stosowania Javy w połączeniu z XML-em, jak również ułatwia tworzenie aplikacji umożliwiających uzyskanie owych korzyści w praktyce. Z pewnością warto sięgnąć po tę książkę.

Magazyn Internet KK 09/2001

Po prostu Flash 5

"Cechuje ją wielka przystępność, co przy dużej ilości ilustracji tworzy z niej swoisty leksykon"

Książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą szybko i zarazem dogłębnie poznać wszystkie możliwości programu Flash 5. Cechuje ją wielka przystępność, co przy dużej ilości ilustracji tworzy z niej swoisty leksykon potrzebnych informacji funkcjonujący na zasadzie przejrzyj ją i wypróbuj.

Wiedza podawana jest krok po kroku przechodząc stopniowo przez wszystkie zagadnienia, bez zagłębiania się w niepotrzebne detale. Poznasz dzięki niej najważniejsze, wykorzystywane na co dzień polecenia i funkcje Flasha 5. Nie ma tu przydługich i trącących nudą opisów. Autorka posługuje się zwięzłą formą, stawia na prostotę i nie szczędzi ilustracji obrazujących omawiane zagadnienia. Dzięki tej książce poznasz metody tworzenia grafiki, animacji oraz elementów interaktywnych, co z pewnością pomoże Ci w tworzeniu żywej, pomysłowej i interesującej strony WWW.

Computer Arts 7-8/2001
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint