×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Matt Weisfeld
  • Niedostępna
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III Matt Weisfeld - okladka książki

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III Matt Weisfeld - okladka książki

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III Matt Weisfeld - audiobook MP3

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III Matt Weisfeld - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.9/6  Opinie: 19
Stron:
328
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie V
Matt Weisfeld
Burzliwy rozwój obiektowości nastąpił w połowie lat 90. wraz z upowszechnieniem się takich języków jak C++ czy Smalltalk. Obecnie programowanie zorientowane obiektowo wciąż jest jednym z najważniejszych paradygmatów projektowania. Łatwo zauważyć, że większość nowoczesnych języków programowania i technologii sieciowych opiera się na technikach obiektowych. Nieco trudniej jest dostrzec, że mimo szybkiego ewoluowania technik i języków programistycznych podstawowe ...

Przestaw się na myślenie obiektowe i twórz
oprogramowanie wysokiej jakości

  • Jak zaprojektować mechanizm obsługi błędów w klasie?
  • Jak tworzyć obiekty, aby nadawały się do kooperacji?
  • Jak wykorzystywać dziedziczenie i kompozycję?

Obiekty to twory łączące w sobie zarówno dane (atrybuty), jak i procedury (czyli zachowania). Dzięki projektowaniu obiektowemu możesz w pełni wykorzystać funkcjonalność wszystkich obiektów, zamiast traktować dane i procedury jako odrębne jednostki, wymagające osobnej implementacji. Programowanie obiektowe ułatwia zatem wielokrotne wykorzystywanie kodu źródłowego, ale zrozumienie tych technik wymaga zmiany w sposobie myślenia -- na myślenie w kategoriach obiektowych.

W książce "Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III" pokazano, w jaki sposób można nauczyć się myśleć obiektowo, aby zyskać wprawę w takim programowaniu. Dzięki temu podręcznikowi zrozumiesz, jak wykorzystywać dziedziczenie i kompozycję, agregację i asocjację. Dowiesz się, na czym polega różnica między interfejsem a implementacją. W trzecim wydaniu szeroko opisano także współpracę różnych technologii (możliwą dzięki pomocy języka XML) oraz zamieszczono informacje dotyczące działania obiektów biznesowych w sieciach. Omówiono tu także architekturę klient-serwer oraz usługi sieciowe.

  • Programowanie obiektowe a proceduralne
  • Hermetyzacja i ukrywanie danych
  • Implementacja
  • Konstruktory i klasy
  • Obsługa błędów
  • Wielokrotne użycie kodu
  • Serializacja i szeregowanie obiektów
  • Projektowanie z wykorzystaniem obiektów
  • Dziedziczenie i kompozycja
  • Tworzenie modeli obiektów przy użyciu języka UML
  • Obiekty i dane przenośne -- XML
  • Wzorce projektowe

Myśl obiektowo, programuj profesjonalnie!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Matt Weisfeld jest wykładowcą, programistą oraz pisarzem. Mieszka w Cleveland w Ohio. Wcześniej pracował 20 lat w branży informatycznej jako programista, przedsiębiorca, szkoleniowiec prowadzący szkolenia dla firm oraz wykładowca kontraktowy. Weisfeld ma tytuł magistra informatyki i dyplom magistra zarządzania. Oprócz książki Myślenie obiektowe w programowaniu, napisał jeszcze dwie inne książki dotyczące programowania oraz opublikował wiele artykułów w wielu ważnych czasopismach branżowych.

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint