×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mapping Experiences. 2nd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
James Kalbach
Mapping Experiences. 2nd Edition James Kalbach - okladka książki

Mapping Experiences. 2nd Edition James Kalbach - okladka książki

Mapping Experiences. 2nd Edition James Kalbach - audiobook MP3

Mapping Experiences. 2nd Edition James Kalbach - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
440
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes. This updated book shows your team how to use alignment diagrams to turn valuable customer observations into actionable insight. With this powerful technique, you can visually map existing customer experience and envision future solutions.

Designers, product and brand managers, marketing specialists, and business owners will discover how experience diagramming helps you determine where business goals and customer perspectives intersect. Armed with this insight, you can provide the people you serve with real value. Mapping experiences isn't just about product and service design; it's about understanding the human condition.

  • Emphasize recent changes in business using the latest mapping techniques
  • Create diagrams that account for multichannel experiences as well as ecosystem design
  • Understand how facilitation is increasingly becoming part of mapping efforts, shifting the focus from a deliverable to actionability
  • Explore ways to apply mapping of all kinds to noncommercial settings, such as helping victims of domestic violence

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Jim Kalbach jest uznanym ekspertem w dziedzinie projektowania wrażeń użytkowników i architektury informacji, zajmuje się również doradztwem strategicznym. Obecnie współpracuje z dużymi korporacjami, takimi jak eBay, Audi, Sony, Elsevier czy LexisNexis. Przez wiele lat był organizatorem konferencji European Information Architecture.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint