×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning Unity 2D Game Development by Example

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
  • Niedostępna
Learning Unity 2D Game Development by Example Venita Pereira - okladka książki

Learning Unity 2D Game Development by Example Venita Pereira - okladka książki

Learning Unity 2D Game Development by Example Venita Pereira - audiobook MP3

Learning Unity 2D Game Development by Example Venita Pereira - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
266
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Venita Pereira is hugely passionate about games having grown up on games since she was 7 years old. She is a games connoisseur who enjoys all types of gamesno game is too big or too smalland a technology geek who enjoys all things technical. She studied at the University of Pretoria and holds a Bachelor's degree in Information Science, specializing in Multimedia, and over 7 years' experience working in the gaming industry. She has worked on all platforms, including console, PC, and mobile, on a wide range of genres. Venita Pereira has worked for some of the biggest AAA companies, namely, Climax, Team17 Digital Ltd., Ideaworks3D, Jagex, SEGA, and Full Fat and for some of the biggest publishers: Activision, Square Enix, EA, and Hasbro. Her softography includes Sonic Dash, Sonic Jump, Stellar Dawn MMO, Transformers: Dark of the Moon, King of the Course Golf, Lara Croft and the Guardian of Light, Alien Breed Trilogy, Leisure Suit Larry: Box Office Bust, and Elveon.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint