Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
- Autor:
- Avinash Kaushik
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 496
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
- Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
- Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
- Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.
Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!
- Historia analiz danych internetowych
- Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
- Sposoby zbierania danych do analizy
- Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
- Dostępne analizy jakościowe
- Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
- Najlepsze praktyki w tym zakresie
- Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
- Dostępne miary w analizie danych internetowych
- Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
- Ustalanie czytelników serwisu
- Analiza w obszarze wyszukiwania
- Analiza skuteczności kampanii PPC
- Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
- Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
- Zastosowanie procesu DMAIC
- Analiza stron z nurtu Web 2.0
- Mity z obszaru analizy danych internetowych
- Obliczanie współczynnika konwersji
- Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych
Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki interne...
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Computer Arts 2010-08-01
Dzięki tej książce nauczysz się myśleć jak użytkownik witryny, poznasz i zastosujesz zaawansowane techniki analityczne i wykorzystasz gotowe rozwiązania do pomiaru stron. Ponadto odkryjesz tajemnice SEO i staniesz się widoczny w internecie. Dowiesz się także, jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników, jak wybrać optymalne słowa kluczowe oraz jak wykorzystać serwisy społecznościowe do celów marketingowych. Ponadto zyskasz wiedzę na temat tego, jak opracować skuteczną strategię e-marke-tingową i jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych.
-
dymecki.pl Bartłomiej Dymecki, 09/2009
Już od dłuższego czasu zbierałem się do napisania recenzji książki Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową. To spora książka (prawie 500 stron) wypełniona po brzegi przydatną wiedzą. Najkrótsza wersja recenzji mogłaby brzmieć mniej więcej tak: jeśli interesuje cię analiza statystyk, to koniecznie kup i przeczytaj tą książkę oraz stale stosuj rady autora w swojej pracy. Oczywiście nie namawiam do tego, aby podchodzić do nich bezkrytycznie. W mojej ocenie zalecenia autora są jednak bardzo dobre. “Godzina dziennie” to połączenie książki teoretycznej i praktycznej. Wiele rozdziałów trzeba przeanalizować z włączonymi statystykami na ekranie. Inaczej miałoby to mały sens. Nie jest to publikacja “na raz”, a raczej książką, którą czyta i analizuje się wielokrotnie oraz wraca do niej w razie konkretnych potrzeb. Niektóre co trudniejsze zagadnienia mogą wymagać powtórek (więc dobrze zrobić sobie notatki z co ważniejszych kwestii). Warto dodać, że autor prowadzi polecany już blog oraz napisał drugą książkę poświęconą statystykom Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity, która już niedługo powinna być dostępna. Nauka od podstaw Aby zabrać się za lekturę książki, nie musisz posiadać zaawansowanej wiedzy analitycznej. Przeciwnie - autor od podstaw wyjaśnia wszystkie istotne kwestie. I tak pierwsze dwa rozdziały to m.in. krótkie wprowadzenie do historii analizy danych, przedstawienie rodzajów systemów statystyk i sposobów ich działania. Rodział trzeci krótko omawia metody zbierania różnego rodzaju danych jakościowych (testy użyteczności, ankiety). Kolejny rozdział to bardzo interesujące przedstawienie składników dobrej strategii analizy danych (zachęta do skupienia na pytaniach biznesowych, zatrudnianie odpowiednich ludzi do analizy danych). Piąty rozdział to bardzo ważny wstęp do analizy danych w którym autor wykłada także swoją filozofię analizowania statystyk. Szczególną uwagę polecam poświęcić rozdziałowi szóstemu, który nosi tytuł “Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych”. Omawia po kolei wszystkie ważne miary i raporty przekazując mnóstwo wiedzy i obalając kilka popularnych mitów. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że to jeden z najważniejszych rozdziałów książki. Tym, którzy poczuli się przytłoczeni dotychczas zdobytymi informacjami przyda się rozdział 7: “Analiza danych internetowych - szybki start”, który omawia krok po kroku kolejne etapy analizy danych na przykładzie kilku różnych serwisów. Dalsze rozdziały książki omawiają między innymi analizę danych z wyszukiwania (chodzi zarówno o wyszukiwarkę wewnętrzną, jak i monitoring działań SEO oraz reklam PPC), analizę danych z kampanii e-mailowych, przeprowadzanie testów A/B, mierzenie współczynnika konwersji i sporo innych kwestii. Zakres zagadnień jest naprawdę szeroki. Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z analityką internetową, to książką może Ci towarzyszyć podczas zdobywania kolejnych poziomów wiedzy. Podsumowanie “Godzina dziennie” to jedyna tego typu pozycja na polskim rynku. Już z tej przyczyny jest godna polecenia. Jednak jest to również świetna książka wypakowana informacjami - od całkowitych podstaw do skomplikowanych zagadnień związanych ze statystyką. Jeśli w kręgu twoich zainteresowań leży analizowanie/badania/optymalizacja stron to bezwzględnie powinieneś się w nią wyposażyć.
-
Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa
Zagadnienie analizy danych internetowych i budowania strategii e-marketinowych jest przez wiele osób uznawane za niezwykle istotne, jednak brak im czasu na dogłębne zainteresowanie się tym obszarem. Publikacja prezentuje konkretny plan działań - ośmiomiesięczny program rozpisany na tygodnie, a nawet dni, w czasie których należy zrealizować działania zajmujące około godziny. W kolejnych miesiącach czytelnik uczy się m.in. jak mierzyć skuteczność kampanii, jak realizować eksperymenty i testy oraz jak optymalizować wyszukiwarkę.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców: menedżerów, marketingowców, sprzedawców, projektantów witryn internetowych oraz analityków.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Web Analytics: An Hour a Day
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1880-4, 9788324618804
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-26
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 4933
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- Krótka historia analizy danych internetowych (32)
- Obecne warunki i wyzwania (36)
- Tradycyjna analiza danych internetowych to przeszłość (38)
- Jak powinna wyglądać analiza danych internetowych? (40)
- Pomiar "co" i "dlaczego" (43)
- Metoda Trinity - nastawienie i podejście strategiczne (45)
- Zrozumienie źródeł danych (54)
- Dane ze strumieni kliknięć (56)
- Dzienniki sieciowe (56)
- Pliki jednopikselowe (58)
- Znaczniki JavaScript (61)
- Przechwytywanie pakietów (65)
- Dane na temat skutków (70)
- Sklepy internetowe (71)
- Generowanie list potencjalnych klientów (72)
- Marka i promowanie produktów oraz pomoc techniczna (72)
- Dane z badań (74)
- Nastawienie (74)
- Struktura organizacyjna (75)
- Czas (75)
- Dane na temat konkurencyjności (76)
- Pomiary panelowe (77)
- Pomiary oparte na danych od ISP (78)
- Dane z wyszukiwarek (80)
- Istota koncentracji na kliencie (84)
- Laboratoryjne testy użyteczności (84)
- Przeprowadzanie testów (86)
- Zalety laboratoryjnych testów użyteczności (88)
- Na co należy zwrócić uwagę (89)
- Ocena heurystyczna (90)
- Przeprowadzanie oceny heurystycznej (91)
- Zalety stosowania oceny heurystycznej (93)
- Na co należy zwrócić uwagę (94)
- Wizyty w siedzibie klienta (94)
- Przeprowadzanie wizyty w siedzibie klienta (95)
- Zalety wizyt w siedzibie klienta (97)
- Na co należy zwrócić uwagę (97)
- Ankiety (kwestionariusze) (97)
- Ankiety wyświetlane w witrynie (98)
- Ankiety przesyłane po wizycie (99)
- Tworzenie i przeprowadzanie ankiety (99)
- Zalety stosowania ankiet (103)
- Na co należy zwrócić uwagę (104)
- Podsumowanie (106)
- Koncentracja na kliencie (110)
- Odpowiedzi na pytania biznesowe (113)
- Reguła 10/90 (115)
- Zatrudnianie doskonałych analityków internetowych (119)
- Określanie optymalnej struktury organizacyjnej i obowiązków (128)
- Centralizacja (131)
- Decentralizacja (131)
- Scentralizowana decentralizacja (132)
- Zbieranie danych - dzienniki sieciowe czy znaczniki JavaScript? (134)
- Oddzielenie procesu udostępniania danych od ich zbierania (135)
- Rodzaj i rozmiar danych (135)
- Innowacje (136)
- Integracja (136)
- Wybór optymalnego narzędzia do analizy danych internetowych (137)
- Dawny sposób (137)
- Nowy sposób (138)
- Określanie jakości danych ze strumieni kliknięć (143)
- Stosowanie najlepszych praktyk (148)
- Oznaczanie wszystkich stron (149)
- Znaczniki należy umieszczać na końcu (na pierwszym miejscu trzeba stawiać klienta!) (150)
- Należy używać znaczników wewnątrzwierszowych (150)
- Określanie definicji niepowtarzalnej strony (150)
- Inteligentne używanie plików cookie (151)
- Uwzględnienie problemów z kodowaniem odnośników (152)
- Należy uwzględnić przekierowania (153)
- Walidacja zebranych danych (156)
- Prawidłowe rejestrowanie operacji w witrynach bogatych w multimedia (157)
- Trzypoziomowy test "i co z tego?" (157)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: procent wracających użytkowników (158)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: główne strony wyjściowe (159)
- Kluczowy wskaźnik wydajności: współczynnik konwersji dla najczęściej szukanych słów (159)
- Tydzień 1. Przygotowania do zrozumienia podstaw (162)
- Poniedziałek i wtorek: adresy URL (163)
- Środa: parametry adresów URL (164)
- Czwartek i piątek: pliki cookie (165)
- Tydzień 2. Powrót do podstawowych miar (168)
- Poniedziałek: odwiedziny i użytkownicy (168)
- Wtorek i środa: czas w witrynie (172)
- Czwartek i piątek: liczba wyświetleń stron (176)
- Tydzień 3. Poznawanie standardowych raportów (179)
- Poniedziałek i wtorek: współczynnik odrzuceń (179)
- Od środy do piątku: odnośniki wejściowe - źródła i szukane wyrażenia (182)
- Tydzień 4. Korzystanie z raportów na temat nawigacji i poziomu zawartości witryny (187)
- Poniedziałek i wtorek: listy stron - najczęściej oglądanych, wejściowych i wyjściowych (187)
- Środa: najpopularniejsze punkty docelowe (odnośniki wyjściowe) (192)
- Czwartek i piątek: nakładki na witryny (mapy częstotliwości kliknięć) (194)
- Wymagania wstępne i ramy (202)
- Tydzień 1. Tworzenie podstawowych raportów (202)
- Poniedziałek: najpopularniejsze źródłowe adresy URL i najpopularniejsze szukane wyrażenia (204)
- Wtorek: popularność zawartości witryny i wizyty na stronie głównej (206)
- Środa i czwartek: częstotliwość kliknięć (nakładki na witryny) (208)
- Piątek: współczynnik odrzuceń witryny (209)
- Witryna sklepu internetowego - szybki start (210)
- Tydzień 2. Pomiar skutków działań firmy (211)
- Tydzień 3. Ocena wyników na podstawie celów oraz pomiar skuteczności marketingowej i zadowolenia klientów (214)
- Witryna pomocy technicznej - szybki start (218)
- Tydzień 2. Wchodzenie w rolę klienta i pomiar wpływu witryny na tradycyjne kanały (219)
- Tydzień 3. Pomiar sukcesu na podstawie głosu lub ocen klientów na poziomie witryny i stron (223)
- Pomiar blogów - szybki start (226)
- Tydzień 2. Przezwyciężanie złożoności w celu pomiaru podstaw przy użyciu nowych miar (226)
- Tydzień 3. Konkurencyjny punkt odniesienia oraz pomiar kosztów i zwrotu z inwestycji (229)
- Tydzień 4. Refleksje i podsumowanie (233)
- Tydzień 1. Analiza wyszukiwania wewnętrznego w witrynie (236)
- Poniedziałek: poznawanie wartości wyszukiwania wewnętrznego (236)
- Wtorek: wykrywanie trendów w wyszukiwaniu wewnętrznym (241)
- Środa: analiza częstotliwości kliknięć za pomocą nakładki na witrynę (242)
- Czwartek: pomiar efektywności wyników wyszukiwania (243)
- Piątek: pomiar skutków związanych z wyszukiwaniem wewnętrznym (244)
- Tydzień 2. Rozpoczęcie optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek (245)
- Poniedziałek: zrozumienie wpływu odnośników i ich optymalizacja (247)
- Wtorek: odnośniki do publikacji prasowych i witryn społecznościowych (247)
- Środa i czwartek: optymalizacja znaczników i zawartości na stronach (248)
- Piątek: dodawanie wskazówek na potrzeby robotów wyszukujących (249)
- Tydzień 3. Pomiar skutków SEO (250)
- Poniedziałek: sprawdzanie poziomu zindeksowania witryny (250)
- Wtorek: śledzenie odnośników wejściowych i najpopularniejszych szukanych słów (251)
- Środa: oddzielenie naturalnych odnośników wejściowych od PPC (254)
- Czwartek: pomiar wartości naturalnych odnośników wejściowych (255)
- Piątek: pomiar wpływu optymalizacji na najpopularniejsze strony (255)
- Tydzień 4. Analiza skuteczności kampanii PPC (257)
- Poniedziałek: podstawy PPC (258)
- Wtorek: pomiar wskaźników związanych z ofertami (259)
- Środa: definiowanie kluczowych miar wpływających na wyniki firmy (260)
- Czwartek: pomiar liczby niepowtarzalnych użytkowników (260)
- Piątek: najlepsze praktyki tworzenia raportów na temat PPC (261)
- Tydzień 1. Podstawy (i nie tylko) marketingu e-mailowego (264)
- Poniedziałek: podstawy marketingu e-mailowego (264)
- Wtorek i środa: pomiar podstawowych wskaźników dotyczących odpowiedzi (265)
- Czwartek i piątek: pomiar skutków (266)
- Tydzień 2. Marketing e-mailowy - zaawansowana obserwacja skutków (267)
- Poniedziałek i wtorek: pomiar efektywności witryny (267)
- Środa: unikanie pułapek w analizie kampanii e-mailowych (268)
- Czwartek i piątek: integracja kampanii e-mailowej z narzędziem do analizy danych internetowych (269)
- Tygodnie 3. i 4. Marketing wielokanałowy - śledzenie skutków i analiza (270)
- Tydzień 3. Wprowadzenie do marketingu wielokanałowego i śledzenie tradycyjnych kampanii skoncentrowanych na internecie (270)
- Tydzień 4. Śledzenie i analizowanie marketingu wielokanałowego (275)
- Tygodnie 1. i 2. Po co testować i jakie są możliwości? (284)
- Tydzień 1. Przygotowania i testy A/B (284)
- Tydzień 2. Poza testy A/B (289)
- Tydzień 3. Co testować? Konkretne możliwości i pomysły (296)
- Poniedziałek: testowanie ważnych stron i wezwań do działania (296)
- Wtorek: koncentracja na ruchu z wyszukiwarek (298)
- Środa: testowanie treści i materiałów (298)
- Czwartek: testy cen i promocji (299)
- Piątek: testowanie kampanii marketingu bezpośredniego (299)
- Tydzień 4. Tworzenie doskonałego programu eksperymentów i testów (300)
- Poniedziałek: hipotezy i określanie celów (301)
- Wtorek: testy i walidacja pod kątem wielu celów (303)
- Środa: przechodzenie od testów prostych do złożonych i radość z pracy (304)
- Czwartek: koncentracja na wiedzy eksperckiej i propagowaniu testów (305)
- Piątek: wdrażanie dwóch kluczowych elementów każdego programu testów (306)
- Tydzień 1. Wykorzystanie punktów odniesienia i celów
do motywowania do działań (312)
- Poniedziałek i wtorek: znaczenie punktów odniesienia i ustalania celów (312)
- Środa: wykorzystywanie zewnętrznych punktów odniesienia (314)
- Czwartek: wykorzystywanie wewnętrznych punktów odniesienia (317)
- Piątek: zachęcanie i ustalanie celów (320)
- Tydzień 2. Opracowywanie skutecznych raportów podsumowujących dla zarządu (323)
- Poniedziałek: udostępnianie kontekstu - punkty odniesienia, segmenty i trendy (324)
- Wtorek: wyodrębnianie kilku kluczowych miar (326)
- Środa: nie poprzestawaj na miarach - dołącz też wnioski (327)
- Czwartek: ograniczanie raportu podsumowującego do jednej strony (328)
- Piątek: wygląd ma znaczenie (329)
- Tydzień 3. Stosowanie najlepszych praktyk w tworzeniu skutecznych programów opartych na raportach podsumowujących (330)
- Poniedziałek: wybór miar zgodnych z modelem Trinity pod kątem dalekiej perspektyw (330)
- Wtorek: tworzenie istotnych raportów podsumowujących (333)
- Środa: jedna miara - jeden właściciel (334)
- Czwartek: od słów do czynów (334)
- Piątek: pomiar skuteczności raportów podsumowujących (336)
- Tydzień 4. Stosowanie podejścia Six Sigma i doskonałości procesu
w analizie danych internetowych (336)
- Poniedziałek: wszystko jest procesem (337)
- Od wtorku do czwartku: stosowanie procesu DMAIC (342)
- Piątek: analiza zdobytej wiedzy (346)
- Analizy konkurencji (348)
- Tydzień 1. Raporty na temat ruchu w konkurencyjnych witrynach (349)
- Tydzień 2. Raporty na temat wyszukiwarek (354)
- Analizy witryn z nurtu Web 2.0 (365)
- Tydzień 3. Pomiar sukcesu bogatych aplikacji internetowych (366)
- Tydzień 4. Pomiar sukcesu źródeł RSS (371)
- Do czego służą analizy ścieżek? Do niczego (382)
- Problemy w obszarze analizy ścieżek (383)
- Inna możliwość - raport sekwencji grup stron (385)
- Współczynnik konwersji - bezwartościowa obsesja (388)
- Problemy związane ze współczynnikiem konwersji (389)
- Inna możliwość - współczynnik ukończenia zadań ze względu na główny cel (391)
- Perfekcja - umarła doskonałość, niech żyje doskonałość (393)
- Doskonałe dane (394)
- Z prędkością sieci WWW (395)
- Fragmentaryczne dane z wielu źródeł (396)
- Dane w czasie rzeczywistym - nieznaczące i kosztowne (396)
- Efekty dostępu do danych w czasie rzeczywistym (397)
- Lista kontrolna do określania gotowości na dane w czasie rzeczywistym (398)
- Standardowe wskaźniki KPI - mniej znaczące, niż sądzisz (401)
- Odblokowywanie potęgi istotności statystycznej (406)
- Wykorzystanie zdumiewającej potęgi segmentacji (408)
- Segmentacja na podstawie współczynnika odrzuceń (410)
- Segmentacja na podstawie wyszukiwarek (410)
- Łączenie danych na temat wyszukiwarek i ucieczek (411)
- Określanie trendów w segmentach (412)
- "Zrozumiałe" analizy i raporty (414)
- Używanie ładnych rysunków (414)
- Używanie zrozumiałego języka (415)
- Najlepsze praktyki przy obliczaniu współczynnika konwersji (418)
- Pomijanie ogólnego współczynnika konwersji dla całej witryny (420)
- Uwzględnianie trendów i sezonowości (420)
- Zrozumienie strategii pozyskiwania klientów przez witrynę i firmę (421)
- Pomiar współczynnika konwersji z podziałem na pięć najważniejszych wejściowych adresów URL (422)
- Rezygnacja z pomiaru współczynnika konwersji dla stron i odnośników (422)
- Obsesyjna segmentacja (423)
- Przedstawianie przychodów obok współczynnika konwersji (424)
- Pomiar współczynnika konwersji pod kątem celu (424)
- Usprawnianie analiz z obszaru SEM i PPC (426)
- Pomiar współczynnika odrzuceń (zagregowanego i według najpopularniejszych szukanych wyrażeń) (427)
- Kontrola usługodawców i agencji (428)
- Pomiar współczynnika kanibalizacji ruchu naturalnego przez kampanie PPC (429)
- Agresywne stosowanie testów i eksperymentów (430)
- Zrozumienie wielu celów klientów (431)
- Pomiar cudownego współczynnika rezygnacji (432)
- Stosowanie segmentacji do współczynnika rezygnacji (433)
- Wyciąganie praktycznych wniosków i podejmowanie działań (435)
- Pomiar liczby dni i wizyt do zakupu (436)
- Jak mierzyć omawiane wskaźniki? (438)
- Wyciąganie praktycznych wniosków i podejmowanie działań (439)
- Wykorzystanie statystycznych limitów kontrolnych (441)
- Obliczanie limitów kontrolnych (444)
- Praktyczny przykład zastosowania limitów kontrolnych (444)
- Pomiar rzeczywistego zakresu możliwej poprawy (447)
- Uwzględnianie współczynnika odrzuceń (448)
- Odfiltrowywanie "wizyt" robotów wyszukujących i oprogramowania do kontroli witryny oraz błędów 404 i żądań rysunków (449)
- Uwzględnienie celów klientów (450)
- Podejmowanie działań (452)
- Kluczowe umiejętności menedżerów
kierowników działu analizy danych internetowych (458)
- Prawdziwa pasja (459)
- Akceptacja i dążenie do zmian (459)
- Kwestionowanie danych aż do przesady (460)
- Nastawienie na innowacje pod kątem klienta (460)
- Niekoniecznie "mistrzowie liczb" (461)
- Naturalne zdolności biznesowe i rozsądek (461)
- Wybitne umiejętności interpersonalne (462)
- Kiedy i jak zatrudniać konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych? (462)
- Etap 1. Narodziny (464)
- Etap 2. Od niemowlęcia do nastolatka (465)
- Etap 3. Szalona młodość (467)
- Etap 4. Dojrzałość - po trzydziestce (469)
- Siedem etapów budowania kultury podejmowania decyzji na podstawie danych (471)
- Wyjście od wyników (skutków) (471)
- Zrozumienie, że raporty to nie analizy, i promowanie tych ostatnich (472)
- Bezosobowe podejmowanie decyzji (473)
- Zachowania proaktywne zamiast reaktywnych (474)
- Duże uprawnienia dla analityków (475)
- Stosowanie podejścia Trinity (475)
- Myślenie w kategoriach procesu (476)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (23)
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień
z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania
- wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną
- osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów
z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych
- praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)
Skorowidz (479)
Oceny i opinie klientów: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową Avinash Kaushik (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
Marcin,
Data dodania: 2009-05-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
K.,
Data dodania: 2009-04-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech,
Data dodania: 2009-08-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-07-10 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii