Opis
książki
:
Eclipse. Podręcznik programisty
Poznaj możliwości środowiska Eclipse
- Korzystanie ze środowiska Eclipse
- Tworzenie programów w Javie w środowisku Eclipse
- Rozbudowa możliwości Eclipse za pomocą dodatkowych modułów
Eclipse to nie tylko doskonałe zintegrowane środowisko do tworzenia aplikacji w języku Java. To także platforma do tworzenia i integracji narzędzi programistycznych, umożliwiająca zbudowanie kompletnego warsztatu pracy zarówno dla pojedynczego programisty, jak i dla całego zespołu pracującego nad wspólnym projektem. Idea środowiska Eclipse została zainicjowana przez giganty rynku IT -- firmy, które zdecydowały się na stworzenie uniwersalnego narzędzia, umożliwiającego dostosowanie sposobu pracy z nim do wymagań różnych typów projektów. Eclipse to narzędzie zbudowane w oparciu o potrzeby programistów.
Książka "Eclipse. Przewodnik programisty" opisuje nie tylko środowisko Eclipse i sposoby zastosowania go w codziennej pracy twórcy oprogramowania. Przedstawia również metody rozbudowania go o dodatkowe moduły zwiększające jego możliwości i przydatność do konkretnego zadania. Autorzy książki, wykorzystując swoje doświadczenie zarówno w stosowaniu, jak i w nauczaniu Eclipse, pokazują, jak można dostosowywać platformę w celu zwiększenia efektywności i wydajności pracy oraz jak unikać najczęściej pojawiających się błędów i problemów.
- Podstawowe wiadomości o Eclipse -- interfejs, konfiguracja i połączenie z innymi aplikacjami
- Pakiet Java Development Tools
- Testowanie i usuwanie błędów aplikacji stworzonych za pomocą Eclipse
- Praca zespołowa -- współpraca Eclipse z systemem CVS
- Zarządzanie konfiguracją Eclipse
- Architektura środowiska Eclipse
- Tworzenie modułów rozszerzających
- Okna dialogowe, kreatory i widoki
- Architektura projektów
- Tworzenie pakietów i systemów pomocy dla użytkowników
- Wykorzystanie technologii COM i OLE
Dodatkowe ćwiczenia przedstawiają sposoby wykonania najbardziej typowych zadań związanych z obsługą środowiska Eclipse.
O Autorach:
Sherry Shavor, Jim D'Anjou, Scott Fairbrother, Dan Kehn oraz Pat McCarthy są projektantami oprogramowania zatrudnionymi w firmie IBM. Są również członkami IBM Eclipse Jumpstart Team -- zespołu, którego zadaniem jest promocja Eclipse i nauczanie sposobów wykorzystania tej platformy wśród społeczności programistów oraz partnerów biznesowych firmy IBM.
John Kellerman jest jednym z twórców projektu Eclipse oraz szefem zespołu pracującego nad Eclipse w firmie IBM.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,69 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Jednym z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej jest sterownik PLC. Zawiera on układ mikroprocesorowy, który umożliwia kierowanie pracą maszyny, linią produkcyjną, oświetleniem hali lub innymi urządzeniami elektrycznymi. Sterowniki PLC mają mnóstwo zalet: są niewielkie, wysoce niezawodne, proste w serwisowaniu, wymagają małej mocy zasilania, a przy tym pozwalają realizować złożone funkcje sterowania i regulacji. Wszystkie ich cechy gwarantują, że urządzenia te zostaną z nami na długo, a wiedzę dotyczącą programowania sterowników PLC opanować powinien każdy absolwent szkoły kształcącej przyszłych mechatroników i automatyków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(31,85 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto przystępny podręcznik wprowadzający w tajniki inżynierii oprogramowania. Kompleksowe ujęcie zagadnienia, od formułowania wymagań, poprzez projektowanie architektury i implementację, po testowanie i wdrożenie, a także skrupulatne omówienie różnorakich metodyk produkcji oprogramowania sprawiają, że to pozycja obowiązkowa dla każdego programisty, który ma ambicję być inżynierem oprogramowania. Przy czym książka jest wartościową lekturą dla wszystkich, którzy są zaangażowani w procesy związane z dostarczaniem na rynek programów komputerowych. Dotyczy to również procesów współpracy z klientem, takich jak analiza problemów biznesowych, planowanie i wdrożenie, wreszcie - taki dobór narzędzi i metodyk, aby możliwie jak najlepiej spełnić jego oczekiwania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swojej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest odpowiedni dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z wykorzystaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Jednym z obszarów, w które AI wkracza coraz śmielej, jest programowanie. Tam, gdzie pracuje się z liczbami, kodem i algorytmami, pomoc sztucznej inteligencji okazuje się nieoceniona. Jak ją zaprosić do współpracy? Tego dowiesz się z naszego kursu. Jego tematyka obejmuje bowiem programowanie z wykorzystaniem takich narzędzi jak ChatGPT czy GitHub Copilot, a także tworzenie gier w Unreal Engine 5 i aplikacji w Pythonie. Pokażemy Ci, jak dzięki nowoczesnym technologiom uprościć i przyspieszyć pracę w popularnych językach programowania, a co za tym idzie – wejść na wyższy poziom kreatywności i zyskać nowe paliwo do rozwoju zawodowego. Jako uczestnik szkolenia zdobędziesz cenne umiejętności, które przełożą się na różne dziedziny Twojej pracy i pozwolą na eksplorację nowych, innowacyjnych rozwiązań z użyciem najnowszymi narzędziami sztucznej inteligencji.- Videokurs pkt
(59,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Czym jest Python, do czego służy i jak go efektywnie wykorzystać w różnych dziedzinach, od grafiki po uczenie maszynowe Jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z programowaniem nie martw się: nauczymy cię efektywnie korzystać z różnych struktur danych Pythona i innych mechanizmów oferowanych przez ten język programowania -Jak tworzyć przykładowe skrypt- PDF + ePub + Mobi pkt
(19,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.74 zł
39.90 zł (-33%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%)
Ebooka "Eclipse. Podręcznik programisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Eclipse. Podręcznik programisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Eclipse. Podręcznik programisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java Developers Guide to Eclipse
- Tłumaczenie:
- Adam Bochenek (wstęp, rozdz. 1 - 18), Piotr Rajca (rozdz. 19 - 27), Jaromir Senczyk (rozdz. 28 - 34)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1691-8, 8373616918
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-12-20
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2604
Spis treści książki
- Geneza książki (21)
- Cele (21)
- Czytelnicy (22)
- Organizacja (23)
- Konwencje stosowane w książce (24)
- Zawartość płyty CD-ROM (24)
- Eclipse a nowe wyzwania twórców aplikacji (28)
- Czym właściwie jest Eclipse? (30)
- Eclipse jako narzędzie do tworzenia aplikacji w Javie (30)
- Eclipse jako platforma integracyjna (32)
- Eclipse jako społeczność (34)
- Licencja CPL (35)
- Pobranie i instalacja (36)
- Pierwszy rzut oka na środowisko (36)
- Organizacja projektów (38)
- Słów kilka do użytkowników IBM VisualAge (39)
- Podsumowanie (39)
- Bibliografia (40)
- Pierwsze kroki (41)
- Ojej! (42)
- Tworzenie pierwszego projektu (42)
- Organizacja interfejsu użytkownika (45)
- Parametry środowiska (46)
- Posługiwanie się interfejsem użytkownika (47)
- Podstawowe operacje (48)
- Lista zadań (53)
- Fiszki (ang. bookmarks) (55)
- System pomocy (55)
- Zarządzanie składnikami projektów (60)
- Przestrzeń projektów (60)
- Inne właściwości projektów (66)
- Import i eksport zasobów (68)
- Przenoszenie zasobów (70)
- Edytor (71)
- Drukowanie (71)
- Konfiguracja Eclipse (71)
- Perspektywy (72)
- Wiele kopii Eclipse (74)
- Konfiguracja JRE (75)
- Eclipse a inne aplikacje (76)
- System pomocy (79)
- Wydajność (81)
- Inne parametry konfiguracyjne (82)
- Pozycja Workbench (83)
- Pozycja External Tools (84)
- Ćwiczenia (84)
- Podsumowanie (85)
- Pierwsze kroki z JDT (88)
- Interfejs użytkownika JDT (88)
- Podstawowe operacje (89)
- Wyszukiwanie (91)
- Pisanie kodu źródłowego (93)
- Asystent wprowadzania (96)
- Generowanie kodu (99)
- Nawigacja wśród komunikatów o błędach (101)
- Szybka naprawa błędów (101)
- Refaktoring (102)
- Przeglądanie dokumentacji projektu (105)
- Szablony kodu (106)
- Wydzielenie łańcuchów tekstowych (108)
- Generowanie dokumentacji Javadoc (111)
- Korzystanie z alternatywnego JRE (112)
- Uruchamianie programów (114)
- Polecenie Run (115)
- Konfiguracja uruchomieniowa (116)
- Strona brudnopisu (117)
- Składniki projektów JDT (118)
- Dalsze szczegóły dotyczące projektów (118)
- Tworzenie projektów Java (120)
- Tworzenie folderów (123)
- Tworzenie klas i interfejsów (123)
- Import projektów Java (124)
- Lokalna historia plików źródłowych Java (124)
- Poprawa wydajności narzędzi JDT (125)
- Inne cechy widoków i perspektyw JDT (126)
- Filtrowanie zawartości widoków (126)
- Przeglądarka pakietów (127)
- Widok hierarchii (127)
- Widok Tasks (128)
- Widok Search (129)
- Perspektywa Java Type Hierarchy (129)
- Perspektywa Java Browsing (130)
- Ćwiczenia (131)
- Podsumowanie (131)
- Perspektywa Debug (134)
- Podstawowe operacje (135)
- Wstawienie punktu kontrolnego (135)
- Rozpoczęcie sesji usuwania błędów (135)
- Sterowanie wykonywaniem programu (135)
- Analiza bieżącego stanu programu (136)
- Dodatkowe możliwości debugera (137)
- Wyrażenia (137)
- Modyfikacja wartości zmiennej (138)
- Edytor w perspektywie Debug (138)
- Śledzony cel (ang. debug target) (139)
- Punkty kontrolne (140)
- Punkty kontrolne dotyczące wyjątku (143)
- Punkty kontrolne dotyczące metody (143)
- Punkty kontrolne dotyczące pola (144)
- Widok konsoli (144)
- Konfiguracja uruchomieniowa debugera (144)
- Podłączanie kodu źródłowego (145)
- Modyfikacja kodu "na gorąco" (146)
- Zdalne usuwanie błędów (147)
- Ćwiczenia (149)
- Podsumowanie (149)
- Obsługa CVS w Eclipse (152)
- Podstawy pracy zespołowej w Eclipse (154)
- Obsługa pracy zespołowej w Eclipse (154)
- Organizacja pracy zespołowej (155)
- CVS dla początkujących (155)
- Najważniejsze pojęcia CVS (156)
- Wersje składników projektu (156)
- Aktualizacja (157)
- Zatwierdzanie zmian (157)
- Zarządzanie wersjami projektu (157)
- Rozgałęzianie projektu (158)
- Numery wersji w ramach gałęzi projektu (159)
- Pliki binarne (159)
- Interfejs obsługi CVS z poziomu Eclipse (159)
- Perspektywa CVS Repository Exploring (159)
- Widok CVS Repositories (160)
- Widok CVS Resource History (163)
- Widok CVS Console (163)
- Wygląd elementów projektów znajdujących się w repozytorium (164)
- Polecenia menu Team (165)
- Widok Synchronize (165)
- Równoległa modyfikacja plików (167)
- Typowe scenariusze (168)
- Zmiana nazwy, przesunięcie i usunięcie składnika projektu (168)
- Wycofanie zmiany (169)
- Gałęzie projektu (170)
- Inne funkcje (171)
- Plik aktualizacyjny (171)
- Zestaw projektów (171)
- Odłączanie i ponowne definiowanie połączenia (172)
- Ćwiczenia (172)
- Podsumowanie (173)
- Bibliografia (173)
- Struktura instalacji Eclipse (176)
- Katalog macierzysty Eclipse (176)
- Rola pluginów (177)
- Rola pakietów (177)
- Menedżer aktualizacji (178)
- Identyfikacja zainstalowanych pakietów (178)
- Menedżer aktualizacji - wprowadzenie (180)
- Źródła instalacji i aktualizacji pakietów (180)
- Podgląd bieżącej konfiguracji (182)
- Widok Install Configuration (183)
- Widok Preview (184)
- Widok Feature Updates (185)
- Procesy dotyczące konfiguracji (185)
- Pierwsze uruchomienie Eclipse (186)
- Kolejne uruchomienia platformy (186)
- Ustalenie konfiguracji domyślnej (187)
- Lista domyślnych pakietów (188)
- Współdzielenie instalacji Eclipse (189)
- Ćwiczenia (189)
- Podsumowanie (190)
- Punkty rozszerzenia (194)
- Platforma Eclipse (197)
- Szablony składników interfejsu użytkownika (197)
- Biblioteka Standard Widget Toolkit (198)
- Biblioteka JFace (199)
- Obszar roboczy (202)
- Dostęp do przestrzeni projektów i zasobów (203)
- Podsumowanie (204)
- Bibliografia (204)
- Pierwsze kroki (206)
- Scenariusze integracji (207)
- Rozpowszechnianie własnego narzędzia (209)
- Rozszerzenia i punkty rozszerzenia (209)
- Podstawowe kroki implementacji pluginu (212)
- Plik manifestu pluginu (214)
- Klasa pluginu (216)
- Instalacja pluginu (218)
- Środowisko PDE (219)
- Edytor i widoki PDE (220)
- Platforma testowa (222)
- Tworzenie i uruchomienie pluginu (223)
- Praca na jednym stanowisku a praca zespołowa (225)
- Ćwiczenia (225)
- Podsumowanie (225)
- Bibliografia (226)
- Punkty rozszerzenia definiujące źródła akcji (228)
- Podstawy definiowania źródeł akcji (229)
- Interfejs programowy obsługujący akcje (229)
- Źródła akcji w pliku manifestu (231)
- Dodanie akcji do menu i listwy narzędziowej (232)
- Filtrowanie wyświetlanych akcji (234)
- Filtrowanie związane z typem obiektu (234)
- Filtrowanie oparte na warunkach (235)
- Dodawanie akcji do menu i listwy narzędziowej obszaru roboczego (237)
- Menu i listwa narzędziowa niezależna od perspektywy (239)
- Dodawanie akcji do menu i listwy narzędziowej widoku (239)
- Dodawanie akcji związanej z edytorem (241)
- Dodawanie akcji do menu kontekstowego widoku i edytora (241)
- Menu kontekstowe widoku (242)
- Menu kontekstowe edytora (242)
- Menu kontekstowe elementu widoku (243)
- Podsumowanie (244)
- Bibliografia (244)
- Struktura aplikacji SWT (246)
- Podstawowe komponenty SWT (248)
- Określanie stylu komponentu (249)
- Obsługa zdarzeń (250)
- Rozmieszczenie komponentów za pomocą menedżerów układu (252)
- Menedżer układu FillLayout (254)
- Menedżer układu RowLayout (254)
- Menedżer układu GridLayout (255)
- Menedżer układu FormLayout (258)
- Obsługa błędów (261)
- Konieczność zwalniania zasobów (262)
- Wątki obsługujące interfejs użytkownika i pozostałe zadania (263)
- Pakiety SWT (265)
- Ćwiczenia (266)
- Podsumowanie (267)
- Bibliografia (267)
- Okna dialogowe - powszechny element aplikacji (269)
- Punkt wyjścia, czyli szablon (270)
- Punkty rozszerzenia dla okien dialogowych i kreatorów (271)
- Okna dialogowe ogólnego zastosowania (274)
- Tworzenie własnej strony parametrów (275)
- Definicja rozszerzenia dotyczącego strony parametrów (276)
- Implementacja strony parametrów (277)
- Przygotowanie interfejsu użytkownika strony (278)
- Określenie sposobu zapisu i odczytu własności (279)
- Ustalenie domyślnych wartości parametrów (280)
- Dodawanie kodu zarządzającego wartościami parametrów (281)
- Obsługa zdarzeń na stronie parametrów (284)
- Edytor pól jako typ strony parametrów (284)
- Tworzenie własnej strony właściwości (287)
- Definicja rozszerzenia dotyczącego strony właściwości (288)
- Implementacja klasy strony (290)
- Definicja wyglądu strony (291)
- Kod odpowiadający za logikę strony (291)
- Zasady przyporządkowywania właściwości (293)
- Implementacja własnego okna dialogowego Properties (293)
- Kreatory tworzenia nowych zasobów, importu oraz eksportu (294)
- Definicja rozszerzenia (295)
- Implementacja klasy kreatora (296)
- Implementacja strony (stron) kreatora (297)
- Dopasowanie wyglądu strony (stron) kreatora (299)
- Nawigacja wśród stron kreatora (300)
- Predefiniowane strony kreatora (301)
- Wywoływanie kreatora z poziomu kodu źródłowego (304)
- Zapis cech okna dialogowego (304)
- Ćwiczenia (305)
- Podsumowanie (305)
- Bibliografia (306)
- Architektura i działanie widoku (307)
- Podstawowe etapy implementacji widoku (311)
- Definicja wyglądu widoku (311)
- Dodanie rozszerzenia w pliku plugin.xml (312)
- Utworzenie klasy widoku (312)
- Definicja dostawcy treści (313)
- Definicja dostawcy prezentacji (315)
- Połączenie przeglądarki z modelem (316)
- Synchronizacja modelu i widoku (317)
- Obsługa zdarzeń polegających na wyborze elementu (318)
- Filtrowanie widoku (319)
- Sortowanie widoku (321)
- Dodawanie opcji widoku (322)
- Obsługa poleceń globalnych (326)
- Dekoratory (326)
- Współpraca między widokami (328)
- Widok Properties (328)
- Ćwiczenia (332)
- Podsumowanie (333)
- Bibliografia (333)
- Architektura i zachowanie edytora (335)
- Podstawowe etapy implementacji edytora (336)
- Definicja wyglądu edytora (337)
- Definicja kreatora odpowiadającego za tworzenie nowych zasobów danego typu (opcjonalnie) (337)
- Deklaracja rozszerzenia dodana do pliku manifestu plugin.xml (338)
- Utworzenie klasy edytora (339)
- Ustanowienie modelu odpowiadającego za edytowane dane (340)
- Definicja dostawcy treści (341)
- Definicja dostawcy prezentacji (341)
- Obsługa modyfikacji treści znajdującej się w edytorze (341)
- Obsługa zapisu treści edytora (341)
- Połączenie edytora z modelem (342)
- Synchronizacja modelu i edytora (342)
- Obsługa zaznaczania fragmentu treści (343)
- Dodawanie akcji edytora (343)
- Połączenie edytora z widokiem Outline (347)
- Ćwiczenia (349)
- Podsumowanie (349)
- Bibliografia (349)
- Perspektywy (351)
- Tworzenie perspektywy (352)
- Rozszerzanie perspektywy (353)
- Ćwiczenia (354)
- Podsumowanie (354)
- Bibliografia (354)
- Pojęcia podstawowe (355)
- Model fizyczny (356)
- Model logiczny (357)
- Współpraca modelu zasobów i systemu plików (358)
- API przestrzeni projektów (359)
- Katalog główny przestrzeni projektów (360)
- Kontenery zasobów (ang. resource containers) (361)
- Synchronizacja modelu i systemu plików (361)
- Obiekt projektu (363)
- Obiekt zasobu (364)
- Obiekt ścieżki (365)
- Obiekty folderu i pliku (368)
- Przeglądanie drzewa zasobów (369)
- Własności zasobów (370)
- Własności tymczasowe (371)
- Własności trwałe (371)
- Obsługa zdarzeń przestrzeni projektów (372)
- Śledzenie zmian za pomocą API przestrzeni projektów (373)
- Dodanie słuchacza zdarzeń (374)
- Przeglądanie informacji o zmienionych zasobach (376)
- Szczegóły modyfikacji zasobu (378)
- Zarządzanie zdarzeniami modyfikacji zasobów (379)
- Korzystanie ze zdarzeń w celu zapisywania dodatkowych danych (380)
- Zdarzenia związane z zapisem (380)
- Definicja obiektu zapisu danych (381)
- Ćwiczenia (383)
- Podsumowanie (383)
- Bibliografia (384)
- Dodanie nowych funkcji przetwarzających projekt (385)
- Rozszerzanie obsługi zasobów przestrzeni projektów (386)
- Projekt i jego opis (386)
- Definiowanie i implementacja natury (388)
- Tworzenie natury rozszerzającej konfigurację projektu (388)
- Dodawanie natury do projektu (389)
- Relacje pomiędzy naturą a budowniczym (391)
- Obrazek symbolizujący naturę projektu (392)
- Implementacja budowniczego (393)
- Proces transformacji zasobów (393)
- Kiedy korzystać z budowniczego? (394)
- Definicja budowniczego realizującego transformację przyrostową (396)
- Ćwiczenia (399)
- Podsumowanie (400)
- Bibliografia (400)
- Pojęcie znacznika (401)
- Nadawanie cech zasobom za pomocą znaczników (403)
- Tworzenie nowych znaczników (404)
- Znaczniki pomocy i asystenta wprowadzania (406)
- Ćwiczenia (406)
- Podsumowanie (407)
- Bibliografia (407)
- Przykłady źródeł akcji i ich obsługa (409)
- Dodatkowe wskazówki (421)
- Podsumowanie (424)
- Ładowarka klas pluginów (425)
- Wykrywanie w czasie działania i opóźnione ładowanie pluginów (426)
- "Ziarnistość" pluginów (428)
- Fragmenty pluginów (429)
- Fragmenty i pakiety językowe (430)
- Fragmenty jako zawartość zależna od platformy (430)
- Podsumowanie (431)
- Bibliografia (432)
- Przegląd architektury Eclipse - raz jeszcze (434)
- Zależności pomiędzy punktami rozszerzenia i rozszerzeniami (434)
- Rejestr pluginów - oficjalna lista aktywnych pluginów, rozszerzeń i punktów rozszerzeń (436)
- Jak definiować nowe punkty rozszerzeń? (437)
- Wybór istniejącego kodu, który inni będą mogli rozbudowywać lub konfigurować (437)
- Deklarowanie nowego punktu rozszerzenia (439)
- Definiowanie interfejsu określającego oczekiwane zachowanie (440)
- Przetwarzanie informacji dotyczących punktu rozszerzenia, zgromadzonych w rejestrze pluginów (443)
- Wywoływanie odpowiednich metod zgodnie ze zdefiniowanym wcześniej kontraktem (interfejsem) (445)
- Jak skorzystać z opartego na schematach kreatora nowych rozszerzeń? (447)
- Dlaczego warto definiować schemat? (448)
- Edytor schematów (448)
- Ćwiczenia (449)
- Podsumowanie (450)
- Bibliografia (450)
- Diagnostyka pluginów - informacje systemowe i konfiguracyjne (453)
- Obiekty stanu - kolektor stanu (ang. status collector) (453)
- Przykład wykorzystania obiektu MultiStatus (454)
- Obsługa wyjątków - wykrywanie błędów (455)
- Okna dialogowe błędów - dostarczanie szczegółowego stanu w komunikatach o błędach (455)
- Przykład okna dialogowego błędu (456)
- Śledzenie wykonywania - narzędzie diagnostyki działania (457)
- Przykład zastosowania mechanizmów śledzenia (459)
- Wykorzystanie śledzenia w środowisku produkcyjnym (460)
- Diagnostyka - obszerny dziennik błędów (461)
- Rejestracja błędów - zapisywanie informacji w dzienniku błędów (461)
- Dodawanie komunikatów o błędach (462)
- Ćwiczenia (462)
- Podsumowanie (462)
- Wszystko na temat pakietów (464)
- Typy pakietów (464)
- Określanie struktury przy użyciu pakietów (465)
- Definicja pakietu (466)
- Manifest pakietu (466)
- Określanie wymaganych pluginów oraz pakietów wewnętrznych (467)
- Reguły dopasowujące pluginy na podstawie numeru wersji (470)
- Obsługa serwisowa pakietów (471)
- Identyfikacja pakietów (472)
- Treści identyfikujące pakietów i pluginów (472)
- Określanie pakietu głównego (473)
- Prezentacja w interfejsie użytkownika informacji identyfikujących pakiet i produkt (474)
- Rozszerzanie możliwości Eclipse (476)
- Tworzenie pakietu nadającego się do instalacji (477)
- Tworzenie własnego produktu opierającego się na platformie Eclipse (478)
- Tworzenie rozszerzeń do innych produktów (479)
- Udostępnianie pakietów instalowanych za pomocą menedżera aktualizacji (480)
- Zastosowanie PDE do tworzenia i rozpowszechniania pakietów (482)
- Ćwiczenia (485)
- Podsumowanie rozdziału (485)
- Bibliografia (485)
- Integracja dokumentacji (488)
- Tworzenie dokumentacji w formacie HTML (490)
- Deklarowanie rozszerzenia (490)
- Tworzenie plików spisu treści (491)
- Dokumentacja dołączona do Eclipse (494)
- Tworzenie pomocy kontekstowej (494)
- Deklarowanie rozszerzenia pomocy kontekstowej (495)
- Definiowanie zawartości okienka Infopop (495)
- Kojarzenie okienka Infopop z kontekstem interfejsu użytkownika (495)
- Uruchamianie systemu pomocy w innych programach (497)
- Dostosowywanie systemu pomocy do własnych wymagań (498)
- Ćwiczenia (499)
- Podsumowanie (499)
- Bibliografia (499)
- Obsługa technologii COM (502)
- Bezpośrednie dokumenty OLE (503)
- Bezpośrednie elementy sterujące ActiveX (503)
- Obsługa kontenera COM (503)
- Tworzenie obiektu OleFrame (504)
- Tworzenie obiektu OleClientSite (504)
- Aktywacja obiektu OLE (505)
- Deaktywacja obiektu OLE (506)
- Obsługa edytorów OLE (506)
- Tworzenie obiektu OleControlSite (507)
- Aktywacja obiektu OleControlSite (508)
- Automatyzacja OLE - dostęp do rozszerzonych zachowań (508)
- Polecenie exec (508)
- Interfejs IDispatch (510)
- Metody (511)
- Wywołanie bez parametrów (511)
- Typy Variant (512)
- Wywołanie z przekazaniem parametrów (513)
- Właściwości (513)
- Słuchacze zdarzeń oraz słuchacze zdarzeń dotyczących właściwości (515)
- Ćwiczenia (516)
- Podsumowanie (516)
- Bibliografia (517)
- Wprowadzenie do zagadnień integracji biblioteki Swing i SWT (520)
- Integracja uruchamiania i edycji (520)
- Tryby wywołań (521)
- Zwiększanie atrakcyjności produktów (522)
- Przykładowy edytor ABCEditor - wywołanie wewnątrzprocesowe (523)
- Szczegóły implementacji - wywołanie wewnątrzprocesowe (523)
- Ćwiczenia (527)
- Podsumowanie (528)
- Bibliografia (528)
- Do czego służy JDT? (530)
- Model elementów Javy (532)
- Wykorzystanie możliwości JDT (534)
- Klasa JavaCore (534)
- Klasa JavaUI (538)
- Klasa ToolFactory (539)
- Kompilacja kodu źródłowego Javy (540)
- Analiza kodu źródłowego Javy (540)
- Abstrakcyjne drzewo składni (541)
- Szczegółowa analiza kodu źródłowego Javy (546)
- Operacje na kodzie źródłowym Javy (550)
- Proste modyfikacje kodu źródłowego elementów Javy (550)
- Bardziej złożone modyfikacje kodu źródłowego (551)
- W jakich miejscach JDT rozbudowuje możliwości Eclipse? (554)
- Rozbudowa interfejsu użytkownika JDT (554)
- Dodawanie akcji do widoków (555)
- Dodawanie akcji do edytora (557)
- Rozbudowa menu kontekstowego elementów Javy (558)
- Rozbudowa menu kontekstowych konkretnego widoku lub edytora (558)
- Rozbudowa akcji globalnych (559)
- Stosowanie okien dialogowych JDT (559)
- Ćwiczenia (560)
- Podsumowanie (560)
- Bibliografia (560)
- Standardowe funkcje edytora tekstów (562)
- Edycja i przeglądanie tekstu (562)
- Standardowe opcje menu i przyciski paska narzędzi (563)
- Standardowa reprezentacja znaczników (563)
- Konfiguracja edytora - punkty dostosowywania (564)
- Czym jest asystent wprowadzania? (564)
- Czym jest kolorowanie składni? (565)
- Czym jest formatowanie zawartości? (566)
- Inne możliwości dostosowywania edytora (566)
- Tajniki wykorzystania edytora tekstów (567)
- Klasa AbstractTextEditor (567)
- Klasa TextViewer (568)
- Zależności klasy AbstractTextEditor (569)
- Klasa Document (569)
- Klasa DocumentProvider (571)
- Zależności typu model-widok-kontroler (572)
- Klasa DocumentPartitioner (572)
- Klasa SourceViewerConfiguration (573)
- Jak stworzyć prosty edytor kodu źródłowego? (574)
- Etap 1. Tworzenie prostego edytora (574)
- Etap 2. Dodawanie asystenta wprowadzania (580)
- Etap 3. Dodawanie kolorowania składni (584)
- Etap 4. Definiowanie formatowania zawartości (589)
- Ćwiczenia (592)
- Podsumowanie (592)
- Bibliografia (592)
- Punkt 1. Pierwszy projekt (595)
- Punkt 2. Edytory i widoki (600)
- Punkt 3. Posługiwanie się zasobami (607)
- Punkt 4. Perspektywy (610)
- Punkt 5. Posługiwanie się wieloma oknami Eclipse (612)
- Punkt 6. System pomocy (614)
- Punkt 1. Hello World (620)
- Punkt 2. Mechanizm Quick Fix (621)
- Punkt 3. Tworzenie kodu (628)
- Punkt 4. Refaktoring (632)
- Punkt 5. Konfiguracje uruchomieniowe (639)
- Punkt 6. Kod JRE 1.4 (645)
- Punkt 1. Śledzenie (650)
- Punkt 2. Śledzenie wątków (657)
- Punkt 3. Śledzenie zdalnych programów (661)
- Konfiguracja ćwiczenia (666)
- Tworzenie projektu w lokalnej przestrzeni projektów (666)
- Punkt 1. Pierwsze kroki (668)
- Określenie preferencji pracy zespołowej i systemu CVS (668)
- Zdefiniowanie położenia repozytorium CVS (669)
- Przekazanie projektu pod kontrolę systemu CVS (670)
- Umieszczenie zawartości projektu w systemie CVS (673)
- Tworzenie wersji projektu (674)
- Punkt 2. Aktualizacja, zatwierdzanie zmian i rozwiązywanie konfliktów (675)
- Modyfikacja kodu projektu (675)
- Przekazywanie zmian do systemu CVS (677)
- Wprowadzanie dodatkowych zmian w projekcie (678)
- Rozwiązywanie konfliktów w systemie CVS (679)
- Punkt 3. Rozgałęzianie i scalanie (682)
- Proces rozgałęziania i scalania w Eclipse (682)
- Aktualizacja projektu i umieszczenie zmian w nowej gałęzi systemu CVS (683)
- Scalanie zmian przeprowadzonych w nowej gałęzi z gałęzią HEAD (686)
- Podsumowanie ćwiczenia (689)
- Punkt 1. Instalacja nowych pakietów (691)
- Punkt 2. Wyłączanie pakietów (695)
- Punkt 3. Aktualizacje oczekujące i bezpośrednie modyfikacje konfiguracji (696)
- Punkt 4. Wyszukiwanie nowych lub zaktualizowanych pakietów (698)
- Konfiguracja ćwiczenia (704)
- Przebieg ćwiczenia (705)
- Punkt 1. "Hello, World" w pięć minut lub nawet szybciej (705)
- Punkt 2. "Hello, World" krok po kroku (707)
- Punkt 3. Wykorzystanie uruchomieniowego obszaru roboczego (717)
- Punkt 4. Śledzenie działania pluginów w uruchomieniowym obszarze roboczym (719)
- Punkt 5. Eksploracja (a czasami także poprawianie) kodu platformy Eclipse (722)
- Punkt 6. Usuwanie typowych problemów (724)
- Podsumowanie ćwiczenia (727)
- Koncepcja ćwiczenia (729)
- Konfiguracja ćwiczenia (730)
- Sposób wykonania ćwiczenia (731)
- Punkt 1. Zadania twórcy pakietów Eclipse (731)
- Tworzenie plików JAR dla wybranych pluginów (731)
- Umieszczanie funkcji dostarczanych przez pluginy w pakiecie (735)
- Dodawanie informacji o marce produktu i pakietu (741)
- Przygotowanie dystrybucji pakietu (742)
- Wyodrębnienie pakietu instalacyjnego z przestrzeni projektów i implementacja źródła aktualizacji (744)
- Punkt 2. Zadania użytkownika platformy Eclipse (745)
- Instalacja nowego pakietu jako rozszerzenia istniejącego produktu (746)
- Dodawanie pakietu do istniejącej konfiguracji produktu ze źródła aktualizacji (750)
- Punkt 3. Zadania twórcy produktu (750)
- Implementacja produktu (751)
- Uruchamianie i kontrola instalacji własnego produktu (751)
- Podsumowanie ćwiczenia (752)
O Autorach (17)
Przedmowa (19)
Wstęp (21)
Część I Eclipse jako środowisko programistyczne (25)
Rozdział 1. Poznajemy Eclipse (27)
Rozdział 2. Używamy Eclipse (41)
Rozdział 3. Java Development Tools (87)
Rozdział 4. Śledzenie działania aplikacji (133)
Rozdział 5. Eclipse a praca zespołowa (151)
Rozdział 6. Zarządzanie konfiguracją Eclipse (175)
Część II Rozbudowa Eclipse (191)
Rozdział 7. Architektura Eclipse (193)
Rozdział 8. Podstawy tworzenia pluginów (205)
Rozdział 9. Źródła akcji (227)
Rozdział 10. Biblioteka Standard Widget Toolkit (245)
Rozdział 11. Okna dialogowe i kreatory (269)
Rozdział 12. Widoki (307)
Rozdział 13. Edytory (335)
Rozdział 14. Perspektywy (351)
Rozdział 15. Obsługa zasobów przestrzeni projektów (355)
Rozdział 16. Natura projektu i przekształcanie zasobów (385)
Rozdział 17. Znaczniki zasobów (401)
Rozdział 18. Źródła akcji - uzupełnienie (409)
Rozdział 19. Zaawansowane tworzenie pluginów (425)
Rozdział 20. Tworzenie nowych punktów rozszerzeń - w jaki sposób inni mogą rozbudowywać Twoje pluginy? (433)
Rozdział 21. W razie problemów (451)
Rozdział 22. Tworzenie pakietów (463)
Rozdział 23. Dostarczanie pomocy (487)
Rozdział 24. Współdziałanie z technologiami OLE i ActiveX (501)
Rozdział 25. Współpraca z biblioteką Swing (519)
Rozdział 26. Rozbudowa narzędzi do pisania programów w Javie (529)
Rozdział 27. Tworzenie edytora tekstów przy użyciu komponentu JFace Text (561)
Część III Ćwiczenia (593)
Rozdział 28. Ćwiczenie 1. Obsługa Eclipse (595)
Rozdział 29. Ćwiczenie 2. Posługiwanie się narzędziami Java Development Tools (619)
Rozdział 30. Ćwiczenie 3. Uruchamianie programów w języku Java (649)
Rozdział 31. Ćwiczenie 4. Eclipse i CVS (665)
Rozdział 32. Ćwiczenie 5. Modyfikacje konfiguracji za pomocą menedżera aktualizacji (691)
Rozdział 33. Ćwiczenie 6. Tworzenie modułów rozszerzeń (703)
Rozdział 34. Ćwiczenie 7. Tworzenie i instalowanie pakietów Eclipse (729)
Skorowidz (753)
Helion - inne książki
-
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,35 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Eclipse. Podręcznik programisty Praca zbiorowa (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie