×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okladka książki

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - okladka książki

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - audiobook MP3

Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2 Jolanta Bieńkowska - audiobook CD

Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
144
     PDF

Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.

Wybrane bestsellery

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint