C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II
- Autor:
- Nicolai M. Josuttis
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 19
- Stron:
- 1120
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II
Lektura obowiązkowa dla każdego programisty C++!
Pomimo olbrzymiej konkurencji ze strony platformy .NET oraz języka Java język C++ wciąż jest niezastąpiony w wielu dziedzinach. Wszędzie tam, gdzie wymagane są najwyższa wydajność, pełna kontrola nad sprzętem oraz przewidywalność, C++ jest bezkonkurencyjny. Biblioteka standardowa C++ to zestaw klas i interfejsów, które w znaczny sposób zwiększają możliwości tego języka. Warto wykorzystać jej potencjał!
Biblioteka standardowa C++ poza wieloma niewątpliwymi zaletami ma jedną poważną wadę - jest trudna do opanowania. Właśnie dlatego potrzebny Ci jest ten podręcznik! W trakcie lektury poznasz nowe elementy języka C++ w wersji 11. Następnie dowiesz się, czym jest standardowa biblioteka szablonów (STL), oraz zobaczysz, jak wykorzystać w codziennej pracy: mapy, multimapy, iteratory, listy oraz wiele innych elementów. Na sam koniec nauczysz się poprawnie korzystać ze współbieżności oraz tworzyć aplikacje obsługujące różne wersje językowe. Każdy z komponentów biblioteki został dokładnie przedstawiony: z opisem przeznaczenia, przykładami oraz problemami, których może przysporzyć. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty C++!
Dzięki tej książce:
- poznasz nowości języka C++ w wersji 11
- wykorzystasz możliwości kontenerów STL
- zrozumiesz zastosowanie iteratorów
- zobaczysz na praktycznych przykładach, jak działają komponenty
- błyskawicznie opanujesz możliwości biblioteki standardowej C++
Odkryj potęgę C++!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
161.85 zł
249.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
Należący do języków ogólnego przeznaczenia C++ od lat pozostaje niezwykle popularny wśród programistów. I wciąż zdobywa nowych entuzjastów. Jeśli chcesz się przekonać, jak się pracuje z tym wszechstronnym i potężnym językiem, przygodę z nim koniecznie rozpocznij od tego podręcznika! Przeprowadzi Cię on krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia i definicje związane z C++. Z pewnością docenisz to, że każde pojęcie, które należy opanować, zostało zilustrowane gotowym, działającym programem. Autorowi książki bowiem chodzi o to, by teorię przyswajać na podstawie praktyki - niejako przy okazji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka — Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III
Czasowo niedostępna
Nicolai M. Josuttis - pozostałe książki
-
Książka ta dostarcza wyczerpującej dokumentacji każdego z komponentów biblioteki, jak również przystępnych wyjaśnień złożonych zagadnień; prezentuje praktyczne szczegóły programowania, niezbędne do skutecznego zastosowania omawianej biblioteki w praktyce.
- Druk pkt
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty, C++. Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty, C++. Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów
Niedostępna 0.00 zł
-
C++ jest obecnie wiodącym językiem programowania obiektowego. Jego podstawowymi zaletami w stosunku do innych języków obiektowych jest wysoka efektywność i uniwersalność. Stosowany jest do tworzenia komercyjnego oprogramowania oraz efektywnych rozwiązań złożonych problemów. Książka krok po kroku omawia wszystkie właściwości języka i wyjaśnia sposo
- Druk pkt
C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty C++. Programowanie zorientowane obiektowo. Vademecum profesjonalisty
Niedostępna
-
Książka „C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty” dostarcza wyczerpującej dokumentacji każdego z komponentów biblioteki, jak również przystępnych wyjaśnień złożonych zagadnień; prezentuje praktyczne szczegóły programowania, niezbędne do skutecznego zastosowania omawianej biblioteki w praktyce.
- Druk pkt
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty
Niedostępna
-
Choć szablony są częścią definicji języka C++ od ponad dziesięciu lat, wciąż są źródłem nieporozumień, omyłek i kontrowersji. Z drugiej strony, ich popularność jako efektywnych instrumentów tworzenia bardziej eleganckiego, szybszego i "inteligentniejszego" oprogramowania stale rośnie. W rzeczy samej, szablony osiągnęły rangę kamieni węgielnych dla
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja
This book demonstrates service-oriented architecture (SOA) as a concrete discipline rather than a hopeful collection of cloud charts. Built upon the author's firsthand experience rolling out a SOA at a major corporation, SOA in Practice explains how SOA can simplify the creation and maintenance of large-scale applications. Whether your project invo-
- ePub + Mobi pkt
SOA in Practice. The Art of Distributed System Design SOA in Practice. The Art of Distributed System Design
(115,59 zł najniższa cena z 30 dni)
115.38 zł
139.00 zł (-17%) -
Ebooka "C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference (2nd Edition)
- Tłumaczenie:
- Przemysław Szeremiota, Radosław Meryk, Rafał Jońca z wykorzystaniem fragmentów książki „C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty” w tłumaczeniu Przemysława Stecia i Rafała Szpotona
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5576-2, 9788324655762
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-04-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5579-3, 9788324655793
- Data wydania ebooka :
-
2014-04-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 18835
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- 1.1. Dlaczego powstała ta książka? (25)
- 1.2. Co należy wiedzieć przed przystąpieniem do lektury tej książki? (26)
- 1.3. Styl i struktura książki (26)
- 1.4. Jak czytać tę książkę? (30)
- 1.5. Stan obecny (30)
- 1.6. Przykładowy kod i dodatkowe informacje (30)
- 2.1. Historia standardów C++ (31)
- 2.1.1. Typowe pytania o standard C++11 (32)
- 2.1.2. Zgodność pomiędzy C++11 i C++98 (34)
- 2.2. Złożoność algorytmów a notacja O (34)
- 3.1. Nowe elementy języka C++11 (37)
- 3.1.1. Istotne pomniejsze porządki składniowe (37)
- 3.1.2. Automatyczna dedukcja typu ze słowem auto (38)
- 3.1.3. Jednolita składnia inicjalizacji i listy inicjalizacyjne (39)
- 3.1.4. Pętle zakresowe (41)
- 3.1.5. Semantyka przeniesienia i referencje do r-wartości (43)
- 3.1.6. Nowe literały napisowe (48)
- 3.1.7. Słowo noexcept (49)
- 3.1.8. Słowo constexpr (51)
- 3.1.9. Nowe elementy szablonów (51)
- 3.1.10. Lambdy (53)
- 3.1.11. Słowo decltype (57)
- 3.1.12. Nowa składnia deklaracji funkcji (57)
- 3.1.13. Klasy wyliczeniowe (58)
- 3.1.14. Nowe typy podstawowe (58)
- 3.2. Starsze "nowości" języka C++ (59)
- 3.2.1. Jawna inicjalizacja typów podstawowych (63)
- 3.2.2. Definicja funkcji main() (63)
- 4.1. Przestrzeń nazw std (65)
- 4.2. Pliki nagłówkowe (66)
- 4.3. Obsługa błędów i wyjątków (68)
- 4.3.1. Standardowe klasy wyjątków (68)
- 4.3.2. Składowe klas wyjątków (72)
- 4.3.3. Przekazywanie wyjątków z użyciem klasy exception_ptr (80)
- 4.3.4. Zgłaszanie wyjątków standardowych (80)
- 4.3.5. Tworzenie klas pochodnych standardowych klas wyjątków (81)
- 4.4. Obiekty wywoływalne (82)
- 4.5. Wielowątkowość i współbieżność (83)
- 4.6. Alokatory (85)
- 5.1. Pary i krotki (88)
- 5.1.1. Pary (88)
- 5.1.2. Krotki (96)
- 5.1.3. Wejście-wyjście dla krotek (101)
- 5.1.4. Konwersje pomiędzy krotkami a parami (103)
- 5.2. Inteligentne wskaźniki (103)
- 5.2.1. Klasa shared_ptr (104)
- 5.2.2. Klasa weak_ptr (112)
- 5.2.3. Niepoprawne stosowanie wskaźników współdzielonych (118)
- 5.2.4. Klasy wskaźników słabych i współdzielonych w szczegółach (120)
- 5.2.5. Klasa unique_ptr (127)
- 5.2.6. Klasa unique_ptr w szczegółach (140)
- 5.2.7. Klasa auto_ptr (143)
- 5.2.8. Podsumowanie inteligentnych wskaźników (144)
- 5.3. Ograniczenia liczbowe (145)
- 5.4. Cechy typowe i narzędzia pracy z typami (152)
- 5.4.1. Przeznaczenie cech typowych (152)
- 5.4.2. Cechy typowe w szczegółach (156)
- 5.4.3. Ujęcia referencyjne (163)
- 5.4.4. Ujęcia typów funkcyjnych (164)
- 5.5. Funkcje pomocnicze (165)
- 5.5.1. Obliczanie wartości minimalnej oraz maksymalnej (165)
- 5.5.2. Zamiana dwóch wartości (167)
- 5.5.3. Dodatkowe operatory porównania (169)
- 5.6. Statyczna arytmetyka liczb wymiernych - klasa ratio<> (170)
- 5.7. Zegary i czasomierze (174)
- 5.7.1. Przegląd biblioteki chrono (174)
- 5.7.2. Okresy (176)
- 5.7.3. Zegary i punkty w czasie (180)
- 5.7.4. Funkcje daty i czasu języka C i standardu POSIX (189)
- 5.7.5. Czasowe wstrzymywanie wykonania (191)
- 5.8. Pliki nagłówkowe <cstddef>, <cstdlib> oraz <cstring> (192)
- 5.8.1. Definicje w pliku <cstddef> (193)
- 5.8.2. Definicje w pliku <cstdlib> (193)
- 5.8.3. Definicje w pliku <cstring> (195)
- 6.1. Składniki biblioteki STL (198)
- 6.2. Kontenery (199)
- 6.2.1. Kontenery sekwencyjne (201)
- 6.2.2. Kontenery asocjacyjne (210)
- 6.2.3. Kontenery nieporządkujące (214)
- 6.2.4. Tablice asocjacyjne (219)
- 6.2.5. Inne kontenery (221)
- 6.2.6. Adaptatory kontenerów (222)
- 6.3. Iteratory (223)
- 6.3.1. Inne przykłady użycia kontenerów asocjacyjnych i nieporządkujących (228)
- 6.3.2. Kategorie iteratorów (233)
- 6.4. Algorytmy (234)
- 6.4.1. Zakresy (238)
- 6.4.2. Obsługa wielu zakresów (242)
- 6.5. Adaptatory iteratorów (245)
- 6.5.1. Iteratory wstawiające (245)
- 6.5.2. Iteratory strumieni (247)
- 6.5.3. Iteratory odwrotne (249)
- 6.5.4. Iteratory przenoszące (251)
- 6.6. Własne uogólnione operacje na kontenerach (251)
- 6.7. Algorytmy modyfikujące (252)
- 6.7.1. Usuwanie elementów (253)
- 6.7.2. Algorytmy modyfikujące kontenery asocjacyjne i nieporządkujące (256)
- 6.7.3. Algorytmy a funkcje składowe (258)
- 6.8. Funkcje jako argumenty algorytmów (259)
- 6.8.1. Przykłady użycia funkcji jako argumentów algorytmów (259)
- 6.8.2. Predykaty (261)
- 6.9. Stosowanie lambd (263)
- 6.10. Obiekty funkcyjne (267)
- 6.10.1. Definicja obiektów funkcyjnych (267)
- 6.10.2. Predefiniowane obiekty funkcyjne (273)
- 6.10.3. Wiązanie wywołania (274)
- 6.10.4. Obiekty funkcyjne i wiązanie kontra lambdy (277)
- 6.11. Elementy kontenerów (278)
- 6.11.1. Wymagania wobec elementów kontenerów (278)
- 6.11.2. Semantyka wartości a semantyka referencji (279)
- 6.12. Obsługa błędów i wyjątków wewnątrz biblioteki STL (280)
- 6.12.1. Obsługa błędów (280)
- 6.12.2. Obsługa wyjątków (282)
- 6.13. Rozbudowa biblioteki STL (286)
- 6.13.1. Integrowanie dodatkowych typów (286)
- 6.13.2. Dziedziczenie po typach STL (287)
- 7.1. Wspólne cechy i operacje kontenerów (290)
- 7.1.1. Wspólne cechy kontenerów (290)
- 7.1.2. Wspólne operacje kontenerów (290)
- 7.1.3. Typy kontenerów (297)
- 7.2. Tablice (298)
- 7.2.1. Możliwości tablic (298)
- 7.2.2. Operacje dotyczące tablic (301)
- 7.2.3. Używanie klas array<> jako zwykłych tablic (305)
- 7.2.4. Obsługa wyjątków (305)
- 7.2.5. Interfejs krotki (306)
- 7.2.6. Przykłady użycia tablic (306)
- 7.3. Wektory (307)
- 7.3.1. Możliwości wektorów (308)
- 7.3.2. Operacje na wektorach (310)
- 7.3.3. Używanie wektorów jako zwykłych tablic (316)
- 7.3.4. Obsługa wyjątków (317)
- 7.3.5. Przykłady użycia wektorów (318)
- 7.3.6. Klasa vector<bool> (319)
- 7.4. Kolejki o dwóch końcach (321)
- 7.4.1. Możliwości kolejek deque (322)
- 7.4.2. Operacje na kolejkach deque (323)
- 7.4.3. Obsługa wyjątków (327)
- 7.4.4. Przykłady użycia kolejek deque (327)
- 7.5. Listy (328)
- 7.5.1. Możliwości list (329)
- 7.5.2. Operacje na listach (330)
- 7.5.3. Obsługa wyjątków (336)
- 7.5.4. Przykłady użycia list (337)
- 7.6. Listy jednokierunkowe (338)
- 7.6.1. Możliwości list jednokierunkowych (339)
- 7.6.2. Operacje na listach jednokierunkowych (341)
- 7.6.3. Obsługa wyjątków (351)
- 7.6.4. Przykłady użycia list jednokierunkowych (351)
- 7.7. Zbiory i wielozbiory (352)
- 7.7.1. Możliwości zbiorów i wielozbiorów (354)
- 7.7.2. Operacje na zbiorach i wielozbiorach (355)
- 7.7.3. Obsługa wyjątków (364)
- 7.7.4. Przykłady użycia zbiorów i wielozbiorów (364)
- 7.7.5. Przykład określania kryterium sortowania podczas wykonywania (367)
- 7.8. Mapy oraz multimapy (369)
- 7.8.1. Możliwości map oraz multimap (370)
- 7.8.2. Operacje na mapach oraz multimapach (371)
- 7.8.3. Zastosowanie map jako tablic asocjacyjnych (382)
- 7.8.4. Obsługa wyjątków (384)
- 7.8.5. Przykłady użycia map i multimap (384)
- 7.8.6. Przykład z mapami, łańcuchami oraz definiowaniem kryterium sortowania podczas wykonywania (388)
- 7.9. Kontenery nieuporządkowane (391)
- 7.9.1. Możliwości kontenerów nieuporządkowanych (394)
- 7.9.2. Tworzenie i kontrolowanie kontenerów nieuporządkowanych (397)
- 7.9.3. Inne operacje kontenerów nieuporządkowanych (404)
- 7.9.4. Interfejs kubełków (411)
- 7.9.5. Zastosowanie map nieuporządkowanych jako tablic asocjacyjnych (412)
- 7.9.6. Obsługa wyjątków (413)
- 7.9.7. Przykłady użycia kontenerów nieuporządkowanych (413)
- 7.10. Inne kontenery STL (421)
- 7.10.1. Łańcuchy jako kontenery STL (422)
- 7.10.2. Zwykłe tablice jako kontenery STL (423)
- 7.11. Implementacja semantyki referencji (425)
- 7.12. Kiedy stosować poszczególne kontenery? (428)
- 8.1. Definicje typów (435)
- 8.2. Operacje tworzenia, kopiowania i niszczenia (438)
- 8.3. Operacje niemodyfikujące (442)
- 8.3.1. Operacje dotyczące rozmiaru (442)
- 8.3.2. Operacje porównania (443)
- 8.3.3. Operacje niemodyfikujące kontenerów asocjacyjnych i nieuporządkowanych (444)
- 8.4. Operacje przypisania (446)
- 8.5. Bezpośredni dostęp do elementów (448)
- 8.6. Operacje generujące iteratory (450)
- 8.7. Wstawianie i usuwanie elementów (452)
- 8.7.1. Wstawianie pojedynczych elementów (452)
- 8.7.2. Wstawianie wielu elementów (457)
- 8.7.3. Usuwanie elementów (459)
- 8.7.4. Zmiana rozmiaru (462)
- 8.8. Specjalne funkcje składowe list (462)
- 8.8.1. Specjalne funkcje składowe list i list forward_list (462)
- 8.8.2. Specjalne funkcje składowe list forward_list (466)
- 8.9. Interfejsy strategii obsługi kontenerów (470)
- 8.9.1. Niemodyfikujące funkcje strategii (470)
- 8.9.2. Modyfikujące funkcje strategii (471)
- 8.9.3. Interfejs dostępu do kubełków kontenerów nieuporządkowanych (473)
- 8.10. Obsługa alokatorów (474)
- 8.10.1. Podstawowe składowe alokatorów (474)
- 8.10.2. Konstruktory z opcjonalnymi parametrami alokatorów (474)
- 9.1. Pliki nagłówkowe iteratorów (479)
- 9.2. Kategorie iteratorów (479)
- 9.2.1. Iteratory wyjściowe (480)
- 9.2.2. Iteratory wejściowe (481)
- 9.2.3. Iteratory postępujące (483)
- 9.2.4. Iteratory dwukierunkowe (484)
- 9.2.5. Iteratory dostępu swobodnego (484)
- 9.2.6. Problem z inkrementacją i dekrementacją iteratorów wektorów (487)
- 9.3. Pomocnicze funkcje iteratorów (488)
- 9.3.1. Funkcja advance() (488)
- 9.3.2. Funkcje next() i prev() (490)
- 9.3.3. Funkcja distance() (492)
- 9.3.4. Funkcja iter_swap() (493)
- 9.4. Adaptatory iteratorów (494)
- 9.4.1. Iteratory odwrotne (495)
- 9.4.2. Iteratory wstawiające (499)
- 9.4.3. Iteratory strumieni (506)
- 9.4.4. Iteratory przenoszące (511)
- 9.5. Cechy typowe iteratorów (512)
- 9.5.1. Definiowanie uogólnionych funkcji dla iteratorów (514)
- 9.6. Iteratory definiowane przez użytkownika (516)
- 10.1. Pojęcie obiektów funkcyjnych (521)
- 10.1.1. Obiekty funkcyjne jako kryteria sortowania (522)
- 10.1.2. Obiekty funkcyjne ze stanem wewnętrznym (524)
- 10.1.3. Wartość zwracana algorytmu for_each() (527)
- 10.1.4. Predykaty a obiekty funkcyjne (529)
- 10.2. Predefiniowane obiekty funkcyjne i obiekty wiązania wywołania (531)
- 10.2.1. Predefiniowane obiekty funkcyjne (531)
- 10.2.2. Adaptatory i obiekty wiązania wywołania (532)
- 10.2.3. Obiekty funkcyjne definiowane przez użytkownika dla adaptatorów funkcji (541)
- 10.2.4. Zarzucone adaptatory funkcji (542)
- 10.3. Lambdy (544)
- 10.3.1. Lambdy a wiązanie wywołania (544)
- 10.3.2. Lambdy a stanowe obiekty funkcyjne (545)
- 10.3.3. Lambdy z wywołaniami funkcji globalnych i składowych (547)
- 10.3.4. Lambdy jako funkcje mieszające, sortujące i kryteria równoważności (549)
- 11.1. Pliki nagłówkowe algorytmów (551)
- 11.2. Przegląd algorytmów (552)
- 11.2.1. Krótkie wprowadzenie (552)
- 11.2.2. Klasyfikacja algorytmów (553)
- 11.3. Funkcje pomocnicze (564)
- 11.4. Algorytm for_each() (566)
- 11.5. Algorytmy niemodyfikujące (570)
- 11.5.1. Zliczanie elementów (570)
- 11.5.2. Wartość minimalna i maksymalna (572)
- 11.5.3. Wyszukiwanie elementów (574)
- 11.5.4. Porównywanie zakresów (586)
- 11.5.5. Predykaty zakresowe (593)
- 11.6. Algorytmy modyfikujące (599)
- 11.6.1. Kopiowanie elementów (600)
- 11.6.2. Przenoszenie elementów między zakresami (603)
- 11.6.3. Przekształcenia i kombinacje elementów (605)
- 11.6.4. Wymienianie elementów (608)
- 11.6.5. Przypisywanie nowych wartości (610)
- 11.6.6. Zastępowanie elementów (613)
- 11.7. Algorytmy usuwające (615)
- 11.7.1. Usuwanie określonych wartości (616)
- 11.7.2. Usuwanie powtórzeń (619)
- 11.8. Algorytmy mutujące (623)
- 11.8.1. Odwracanie kolejności elementów (623)
- 11.8.2. Przesunięcia cykliczne elementów (624)
- 11.8.3. Permutacje elementów (627)
- 11.8.4. Tasowanie elementów (629)
- 11.8.5. Przenoszenie elementów na początek (631)
- 11.8.6. Podział na dwa podzakresy (633)
- 11.9. Algorytmy sortujące (634)
- 11.9.1. Sortowanie wszystkich elementów (635)
- 11.9.2. Sortowanie częściowe (637)
- 11.9.3. Sortowanie według n-tego elementu (640)
- 11.9.4. Algorytmy stogowe (642)
- 11.10. Algorytmy przeznaczone dla zakresów posortowanych (645)
- 11.10.1. Wyszukiwanie elementów (646)
- 11.10.2. Scalanie elementów (651)
- 11.11. Algorytmy numeryczne (659)
- 11.11.1. Obliczanie wartości (660)
- 11.11.2. Konwersje wartości względnych i bezwzględnych (663)
- 12.1. Stosy (668)
- 12.1.1. Interfejs (669)
- 12.1.2. Przykład użycia stosów (669)
- 12.1.3. Własna klasa stosu (670)
- 12.1.4. Klasa stack<> w szczegółach (673)
- 12.2. Kolejki (673)
- 12.2.1. Interfejs (675)
- 12.2.2. Przykład użycia kolejek (675)
- 12.2.3. Własna klasa kolejki (676)
- 12.2.4. Klasa queue<> w szczegółach (676)
- 12.3. Kolejki priorytetowe (676)
- 12.3.1. Interfejs (678)
- 12.3.2. Przykład użycia kolejek priorytetowych (678)
- 12.3.3. Klasa priority_queue<> w szczegółach (679)
- 12.4. Adaptatory kontenerów w szczegółach (680)
- 12.4.1. Definicje typów (680)
- 12.4.2. Konstruktory (681)
- 12.4.3. Konstruktory pomocnicze dla kolejki priorytetowej (681)
- 12.4.4. Operacje (682)
- 12.5. Kontener bitset (684)
- 12.5.1. Przykłady użycia kontenerów bitset (686)
- 12.5.2. Klasa bitset w szczegółach (688)
- 13.1. Przeznaczenie klas łańcuchów znakowych (690)
- 13.1.1. Przykład pierwszy: konstruowanie tymczasowej nazwy pliku (691)
- 13.1.2. Przykład drugi: wyodrębnianie słów i wypisywanie ich w odwrotnej kolejności (695)
- 13.2. Opis klas reprezentujących łańcuchy znakowe (699)
- 13.2.1. Typy łańcuchów znakowych (699)
- 13.2.2. Przegląd funkcji składowych (700)
- 13.2.3. Konstruktory oraz destruktory (704)
- 13.2.4. Łańcuchy znakowe zwykłe oraz języka C (705)
- 13.2.5. Rozmiar oraz pojemność (707)
- 13.2.6. Dostęp do elementów (708)
- 13.2.7. Porównania (710)
- 13.2.8. Modyfikatory (711)
- 13.2.9. Konkatenacja łańcuchów znakowych oraz ich fragmentów (714)
- 13.2.10. Operatory wejścia-wyjścia (715)
- 13.2.11. Poszukiwanie oraz odnajdywanie łańcuchów znakowych (716)
- 13.2.12. Wartość npos (719)
- 13.2.13. Konwersje liczbowe (720)
- 13.2.14. Obsługa iteratorów łańcuchów znakowych (722)
- 13.2.15. Obsługa standardów narodowych (728)
- 13.2.16. Wydajność (730)
- 13.2.17. Łańcuchy znakowe a wektory (730)
- 13.3. Klasa string w szczegółach (731)
- 13.3.1. Definicje typu oraz wartości statyczne (731)
- 13.3.2. Funkcje składowe służące do tworzenia, kopiowania oraz usuwania łańcuchów znakowych (732)
- 13.3.3. Funkcje dotyczące rozmiaru oraz pojemności (734)
- 13.3.4. Porównania (735)
- 13.3.5. Dostęp do znaków (737)
- 13.3.6. Tworzenie łańcuchów znakowych języka C oraz tablic znaków (739)
- 13.3.7. Funkcje do modyfikacji zawartości łańcuchów znakowych (739)
- 13.3.8. Wyszukiwanie (748)
- 13.3.9. Łączenie łańcuchów znakowych (752)
- 13.3.10. Funkcje wejścia-wyjścia (753)
- 13.3.11. Konwersje liczbowe (754)
- 13.3.12. Funkcje tworzące iteratory (755)
- 13.3.13. Obsługa alokatorów (756)
- 14.1. Interfejs dopasowywania i wyszukiwania wyrażeń regularnych (759)
- 14.2. Obsługa podwyrażeń (762)
- 14.3. Iteratory dopasowań (768)
- 14.4. Iteratory podciągów (769)
- 14.5. Zastępowanie wyrażeń regularnych (771)
- 14.6. Flagi wyrażeń regularnych (773)
- 14.7. Wyjątki związane z wyrażeniami regularnymi (777)
- 14.8. Gramatyka wyrażeń regularnych ECMAScript (779)
- 14.9. Inne gramatyki (781)
- 14.10. Sygnatury podstawowych funkcji (782)
- 15.1. Podstawy strumieni wejścia-wyjścia (786)
- 15.1.1. Obiekty strumieni (786)
- 15.1.2. Klasy strumieni (787)
- 15.1.3. Globalne obiekty strumieni (787)
- 15.1.4. Operatory strumieniowe (788)
- 15.1.5. Manipulatory (788)
- 15.1.6. Prosty przykład (789)
- 15.2. Podstawowe obiekty oraz klasy strumieniowe (790)
- 15.2.1. Klasy oraz hierarchia klas (790)
- 15.2.2. Globalne obiekty strumieni (794)
- 15.2.3. Pliki nagłówkowe (795)
- 15.3. Standardowe operatory strumieniowe << oraz >> (796)
- 15.3.1. Operator wyjściowy << (796)
- 15.3.2. Operator wejściowy >> (798)
- 15.3.3. Operacje wejścia-wyjścia dla specjalnych typów (799)
- 15.4. Stany strumieni (802)
- 15.4.1. Stałe służące do określania stanów strumieni (802)
- 15.4.2. Funkcje składowe operujące na stanie strumieni (803)
- 15.4.3. Warunki wykorzystujące stan strumienia oraz wartości logiczne (805)
- 15.4.4. Stan strumienia i wyjątki (808)
- 15.5. Standardowe funkcje wejścia-wyjścia (812)
- 15.5.1. Funkcje składowe służące do pobierania danych (813)
- 15.5.2. Funkcje składowe służące do wysyłania danych (817)
- 15.5.3. Przykład użycia (818)
- 15.5.4. Obiekty sentry (819)
- 15.6. Manipulatory (820)
- 15.6.1. Przegląd dostępnych manipulatorów (820)
- 15.6.2. Sposób działania manipulatorów (822)
- 15.6.3. Manipulatory definiowane przez użytkownika (824)
- 15.7. Formatowanie (825)
- 15.7.1. Znaczniki formatu (825)
- 15.7.2. Format wartości logicznych (827)
- 15.7.3. Szerokość pola, znak wypełnienia oraz wyrównanie (828)
- 15.7.4. Znak wartości dodatnich oraz duże litery (831)
- 15.7.5. Podstawa numeryczna (832)
- 15.7.6. Notacja zapisu liczb zmiennoprzecinkowych (834)
- 15.7.7. Ogólne definicje formatujące (836)
- 15.8. Umiędzynarodawianie (837)
- 15.9. Dostęp do plików (838)
- 15.9.1. Klasy strumieni plikowych (838)
- 15.9.2. Semantyka r-wartości i przeniesienia dla strumieni plikowych (842)
- 15.9.3. Znaczniki pliku (843)
- 15.9.4. Dostęp swobodny (847)
- 15.9.5. Deskryptory plików (849)
- 15.10. Klasy strumieni dla łańcuchów znakowych (850)
- 15.10.1. Klasy strumieni dla łańcuchów znakowych (851)
- 15.10.2. Semantyka przeniesienia dla strumieni z łańcuchów znakowych (854)
- 15.10.3. Klasy strumieni dla wartości typu char* (855)
- 15.11. Operatory wejścia-wyjścia dla typów zdefiniowanych przez użytkownika (858)
- 15.11.1. Implementacja operatorów wyjściowych (858)
- 15.11.2. Implementacja operatorów wejściowych (860)
- 15.11.3. Operacje wejścia-wyjścia przy użyciu funkcji pomocniczych (862)
- 15.11.4. Znaczniki formatu definiowane przez użytkownika (863)
- 15.11.5. Konwencje operatorów wejścia-wyjścia definiowanych przez użytkownika (866)
- 15.12. Łączenie strumieni wejściowych oraz wyjściowych (867)
- 15.12.1. Luźne powiązanie przy użyciu tie() (867)
- 15.12.2. Ścisłe powiązanie przy użyciu buforów strumieni (869)
- 15.12.3. Przekierowywanie strumieni standardowych (871)
- 15.12.4. Strumienie służące do odczytu oraz zapisu (872)
- 15.13. Klasy bufora strumienia (874)
- 15.13.1. Interfejsy buforów strumieni (875)
- 15.13.2. Iteratory wykorzystywane z buforem strumienia (877)
- 15.13.3. Bufory strumienia definiowane przez użytkownika (881)
- 15.14. Kwestie wydajności (893)
- 15.14.1. Synchronizacja ze standardowymi strumieniami języka C (893)
- 15.14.2. Buforowanie w buforach strumieni (894)
- 15.14.3. Bezpośrednie wykorzystanie buforów strumieni (895)
- 16.1. Kodowanie znaków i zestawy znaków (901)
- 16.1.1. Znaki wielobajtowe i znaki szerokiego zakresu (901)
- 16.1.2. Różne zestawy znaków (902)
- 16.1.3. Obsługa zestawów znaków w C++ (903)
- 16.1.4. Cechy znaków (904)
- 16.1.5. Umiędzynarodawianie specjalnych znaków (908)
- 16.2. Pojęcie obiektów ustawień lokalnych (909)
- 16.2.1. Wykorzystywanie ustawień lokalnych (911)
- 16.2.2. Aspekty ustawień lokalnych (917)
- 16.3. Klasa locale w szczegółach (919)
- 16.4. Klasa facet w szczegółach (922)
- 16.4.1. Formatowanie wartości liczbowych (923)
- 16.4.2. Formatowanie wartości pieniężnych (928)
- 16.4.3. Formatowanie czasu oraz daty (938)
- 16.4.4. Klasyfikacja oraz konwersja znaków (945)
- 16.4.5. Sortowanie łańcuchów znakowych (959)
- 16.4.6. Lokalizacja komunikatów (960)
- 17.1. Liczby i rozkłady losowe (963)
- 17.1.1. Pierwszy przykład (964)
- 17.1.2. Mechanizmy losowości (969)
- 17.1.3. Mechanizmy losowości w szczegółach (972)
- 17.1.4. Rozkłady (973)
- 17.1.5. Dystrybucje w szczegółach (977)
- 17.2. Liczby zespolone (981)
- 17.2.1. complex<> w ujęciu ogólnym (981)
- 17.2.2. Przykład wykorzystania klasy reprezentującej liczby zespolone (982)
- 17.2.3. Funkcje operujące na liczbach zespolonych (984)
- 17.2.4. Klasa complex<> w szczegółach (992)
- 17.3. Globalne funkcje numeryczne (997)
- 17.4. Klasa valarray (999)
- 18.1. Interfejs wysokiego poziomu: async() i futury (1003)
- 18.1.1. Pierwszy przykład użycia funkcji async() i futur (1003)
- 18.1.2. Przykład oczekiwania na dwa zadania (1013)
- 18.1.3. Współdzielone futury (1017)
- 18.2. Interfejs niskiego poziomu: wątki i promesy (1021)
- 18.2.1. Klasa std::thread (1021)
- 18.2.2. Promesy (1027)
- 18.2.3. Klasa packaged_task<> (1029)
- 18.3. Uruchamianie wątku w szczegółach (1030)
- 18.3.1. Funkcja async() w szczegółach (1031)
- 18.3.2. Futury w szczegółach (1033)
- 18.3.3. Futury współdzielone w szczegółach (1034)
- 18.3.4. Klasa std::promise w szczegółach (1035)
- 18.3.5. Klasa std::packaged_task w szczegółach (1036)
- 18.3.6. Klasa std::thread w szczegółach (1038)
- 18.3.7. Przestrzeń nazw this_thread (1039)
- 18.4. Synchronizacja wątków, czyli największy problem współbieżności (1040)
- 18.4.1. Uwaga na współbieżność! (1041)
- 18.4.2. Przyczyna problemu jednoczesnego dostępu do danych (1042)
- 18.4.3. Zakres problemu, czyli co może pójść źle? (1043)
- 18.4.4. Mechanizmy pozwalające na rozwiązanie problemów (1047)
- 18.5. Muteksy i blokady (1049)
- 18.5.1. Wykorzystywanie muteksów i blokad (1049)
- 18.5.2. Muteksy i blokady w szczegółach (1058)
- 18.5.3. Wywoływanie funkcjonalności raz dla wielu wątków (1062)
- 18.6. Zmienne warunkowe (1063)
- 18.6.1. Przeznaczenie zmiennych warunkowych (1064)
- 18.6.2. Pierwszy kompletny przykład wykorzystania zmiennych warunkowych (1065)
- 18.6.3. Wykorzystanie zmiennych warunkowych do zaimplementowania kolejki dla wielu wątków (1067)
- 18.6.4. Zmienne warunkowe w szczegółach (1070)
- 18.7. Atomowe typy danych (1072)
- 18.7.1. Przykład użycia atomowych typów danych (1073)
- 18.7.2. Atomowe typy danych i ich interfejs wysokiego poziomu w szczegółach (1077)
- 18.7.3. Interfejs atomowych typów danych w stylu języka C (1080)
- 18.7.4. Niskopoziomowy interfejs atomowych typów danych (1081)
- 19.1. Wykorzystywanie alokatorów przez programistów aplikacji (1085)
- 19.2. Alokator definiowany przez użytkownika (1086)
- 19.3. Wykorzystywanie alokatorów przez programistów bibliotek (1088)
- Grupy i fora dyskusyjne (1093)
- Książki i strony WWW (1094)
Przedmowa do drugiego wydania (17)
Podziękowania do drugiego wydania (19)
Przedmowa do pierwszego wydania (21)
Podziękowania do pierwszego wydania (23)
1. O książce (25)
2. Wprowadzenie do języka C++ i biblioteki standardowej (31)
3. Nowe elementy języka (37)
4. Pojęcia ogólne (65)
5. Narzędzia (87)
6. Standardowa biblioteka szablonów (STL) (197)
7. Kontenery STL (289)
8. Składowe kontenerów STL (435)
9. Iteratory STL (479)
10. Obiekty funkcyjne STL i lambdy (521)
11. Algorytmy STL (551)
12. Kontenery specjalne (667)
13. Łańcuchy znakowe (689)
14. Wyrażenia regularne (759)
15. Obsługa wejścia-wyjścia z wykorzystaniem klas strumieniowych (785)
16. Umiędzynarodowienie (899)
17. Komponenty numeryczne (963)
18. Współbieżność (1001)
19. Alokatory (1085)
Bibliografia (1093)
Skorowidz (1099)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwo przyswoisz teoretyczne podstawy i zaczniesz je płynnie wdrażać w rzeczywistych scenariuszach. Dowiesz się, w jaki sposób myślenie przyczynowe ułatwia rozwiązywanie problemów, i poznasz pojęcia Pearla, takie jak strukturalny model przyczynowy, interwencje, kontrfakty itp. Każde zagadnienie zostało dokładnie wyjaśnione i opatrzone zbiorem praktycznych ćwiczeń z kodem w Pythonie. Nauczysz się także implementować poszczególne modele i zrozumiesz, czym się kierować przy wyborze technik i algorytmów do rozwiązywania konkretnych scenariuszy przyczynowych. To przewodnik, który docenią szczególnie inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko Wnioskowanie i związki przyczynowe w Pythonie. Nowoczesne uczenie maszynowe z wykorzystaniem bibliotek DoWhy, EconML, PyTorch i nie tylko
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Na matematykę w szkole kładzie się bardzo duży nacisk. Uczymy się jej przez wiele lat, rozwiązujemy tysiące zadań, często zmagamy się z nią na egzaminach wstępnych i końcowych. Wydawałoby się, że jako ludzie dorośli powinniśmy ją mieć w małym palcu. A jednak mniejsze i większe matematyczne wyzwania towarzyszą nam przez całe życie. Najpowszechniejsze są oczywiście te z procentami - choćby kwestie związane z inflacją, rosnącymi ratami kredytu czy obliczeniami podatkowymi. Często wyzwaniem bywa choćby obliczenie powierzchni ściany, jaką można pomalować jedną puszką farby. Albo zmagania z domowym budżetem... Anegdotom na ten temat nie ma końca.- Druk
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty. Wydanie II Nicolai M. Josuttis (19)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(11)
(1)
(1)
(0)
(1)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie