Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty
- Autor:
- Kip R. Irvine
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Vademecum profesjonalisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 30
- Stron:
- 644
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty
Książka "Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty" to kompletny przewodnik po języku programowania najpopularniejszej rodziny procesorów. Możesz ją traktować jako podręcznik asemblera lub jako kompendium wiedzy, do którego zawsze będziesz mógł się odwołać, gdy zajdzie taka potrzeba. Znajdziesz w niej informacje dotyczące:
- architektury mikroprocesorów i zestawu rozkazów procesorów z rodziny Intel 80x86
- dyrektyw, makr i operatorów języka asembler oraz podstawowej struktury programu
- metodologii programowania oraz sposobów użycia języka asembler do tworzenia narzędzi systemowych i aplikacji
- sposobów pracy z urządzeniami sprzętowymi
- interakcji między programem napisanym w języku asembler, systemem operacyjnym a innymi aplikacjami
- śledzenia przebiegu wykonania programu za pomocą debugera
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka zawiera podstawowe wiadomości o programowaniu w języku Asembler. Poświęcona jest nauce pisania programów funkcjonujących zarówno w systemie DOS, jak i Windows. W stosunku do poprzednich wydań została wzbogacona o teorię, a także o technikę programowania wykorzystującą najnowsze rozkazy zaimplementowane w procesorach, operujące w sposób złoż(41,30 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
59.00 zł (-32%) -
Promocja
Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, jesteś na dobrej drodze! Książka Asembler. Programowanie bezboleśnie i szybko wprowadzi Cię w tajniki programowania niskopoziomowego, nauczy instrukcji języka asembler, przedstawi podstawowe informacje o sposobach zapisu liczb i kodowania znaków, zaprezentuje architekturę x86-64 i zasadę działania kompilatorów, a także pokaże narzędzia programistyczne, które z pewnością wzbogacą Twój warsztat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
This book will provide you with practical recipes to manage the build system using CMake. You will be taken through a series of task-based examples that demonstrate how to employ the CMake toolbox to build portable and modular code and to minimize the code complexity of the build infrastructure.
- PDF + ePub + Mobi pkt
CMake Cookbook. Building, testing, and packaging modular software with modern CMake CMake Cookbook. Building, testing, and packaging modular software with modern CMake
-
The Assembly language is the lowest level human readable programming language on any platform. Knowing the way things are on the Assembly level will help developers design their code in a much more elegant and efficient way. This book will take readers on a journey to mastering the Assembly language.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mastering Assembly Programming. From instruction set to kernel module with Intel processor Mastering Assembly Programming. From instruction set to kernel module with Intel processor
-
Open-sourcing the C# and Visual Basic compilers is one of the most appreciated things by the .NET community, especially as it exposes rich code analysis APIs to analyze and edit code. If you want to use Roslyn API to write powerful extensions and contribute to the C# developer tool chain, then this book is for you.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Roslyn Cookbook. Compiler as a Service, Code Analysis, Code Quality and more Roslyn Cookbook. Compiler as a Service, Code Analysis, Code Quality and more
-
1. Rozdział pierwszy wprowadzi czytelnika w możliwości mikrokontrolerów rodziny MCS-51. 2. Rozdział drugi wprowadzi czytelnika w działanie karty graficznej do samodzielnego wykonania na 89c52 umożliwiającej generowanie kolorowego obrazu wideo na monitorze wideo lub TV, w rozdzielczości 40 na 40 punktów w 16 kolorach, oraz dwóch rodzajów płytek apl
Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP
-
Adresowanie, ładowanie danych, operacje logiczne i arytmetyczne, pętle i instrukcje warunkowe to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Dzięki tej książce zdobędziesz też cenną wiedzę o urządzeniach peryferyjnych oraz obsłudze wyjątków. Książka jest doskonałą lekturą dla wszystkich programistów tworzących oprogramowanie dla procesorów ARM.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty
Niedostępna
-
Przekonaj się o tym, sięgając po książkę „Asembler. Leksykon”. Przystępnie i rzeczowo wyjaśni Ci ona sposób działania procesorów zgodnych z architekturą x86, przedstawi strukturę 16-bitowych programów dla środowiska DOS i 32-bitowych programów dla systemów operacyjnych Windows, a także poszerzy Twoją wiedzę o informacje dotyczące Asemblera dla architektury 64-bitowej. Dzięki niej poznasz instrukcje języka, najważniejsze techniki programistyczne, sposoby używania elementów interfejsu użytkownika oraz narzędzia niezbędne w pracy programisty.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Praktyczny kurs asemblera. Wydanie II” wprowadzi Cię w podstawowe zagadnienia związane z zastosowaniem języka niskiego poziomu do programowania komputerów opartych na architekturze x86-32 procesorów Intel (oraz AMD). Poznasz sposoby wykorzystania zasobów sprzętowych, zasadę działania procesora i listę jego instrukcji. Nauczysz się też, jak używać różnych trybów adresowania w celu optymalnego zarządzania zawartością rejestrów i pamięci. Dowiesz się, jak prawidłowo pisać, łączyć, kompilować i uruchamiać programy, a także poznasz praktyczne przykłady zastosowania asemblera.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty
-
Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW. Vademecum profesjonalisty. Wydanie V
Czasowo niedostępna
-
Ta książka to kompletny poradnik poświęcony wykorzystaniu bazy danych MySQL oraz administrowaniu tą bazą. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej składować dane w bazie, jak optymalizować zapytania oraz jak pobierać metadane. Ponadto nauczysz się uzyskiwać dostęp do bazy z użyciem języków C, Perl oraz PHP. Niezwykle istotna jest część trzecia niniejszej publikacji. Poświęcona została w całości zagadnieniom związanym z administrowaniem bazą MySQL. Zrozumiesz dzięki niej, w jaki sposób baza przechowuje dane, jak zoptymalizować jej wydajność oraz co musisz zrobić, by zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz założenia architektoniczne, architekturę adresów internetowych oraz znaczenie i rolę poszczególnych warstw modelu TCP/IP. Dowiesz się, jak korzystać z komunikatów ICMP, rozgłaszać informacje w sieci, kontrolować przeciążenia w protokole TCP oraz korzystać z mechanizmów kryptograficznych. Znajdziesz tu dogłębne i intuicyjne wyjaśnienie wielu meandrów TCP/IP i Internetu, co pozwoli Ci bardziej efektywnie zarządzać swymi sieciami i tworzyć lepsze aplikacje internetowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści!
- Druk
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
Niedostępna
-
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten pro
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka przeznaczona jest dla doświadczonych programistów Delphi i Pascala. Stanowi ona doskonałe wprowadzenie w zagadnienie tworzenia aplikacji baz danych w oparciu o interfejs graficzny Windows 95/NT. Napisana przez programistów dla programistów odsłania szczegóły tego fascynującego świata - w oparciu o sterowniki .OCX, wykorzystanie me
- Druk pkt
Niedostępna
-
Ostatnim wcieleniem 3D Studio jest 3D Studio MAX. Nie powinieneś traktować go jak kolejnej wersji starego programu. MAX jest zupełnie nowym programem który dziedziczy po swoim poprzedniku w zasadzie tylko nazwę. Podobnie jak 3D Studio, MAX również jest produktem przełomowym. Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęci
- Druk pkt
Niedostępna
-
Koniecznie zapoznaj się z suplementem do tej książki: Delphi 5 - vademecum profesjonalisty (suplement) OLE, COM, ActiveX MIDAS WebBroker ISAPI, NSAPI, HTML Książka adresowana jest do szerokiego grona programistów tworzących swe aplikacje przy użyciu Delphi 4. Napisana przez współautorów Delphi zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących efektywne
- Druk pkt
Niedostępna
-
Jest to znacznie rozszerzona edycja książki HTML 4 - prawdziwa biblia twórcy serwisów WWW. I Ty możesz poznać tajniki języka HTML. Książka ta poprowadzi Cię krok po kroku przez wszystkie niezbędne do opanowania sztuki projektowania WWW - poczynając od budowy prostych stron a skończywszy na konstrukcji rozbudowanych i skomplikowanych serwisów WWW. P
- Druk pkt
Niedostępna
-
Windows 98 - Vademecum profesjonalisty wprowadza w środowisko Microsoft Windows 98 i umożliwia bardzo dobre opanowanie jego funkcji. Książka jest wyczerpującym źródłem najświeższych informacji, dzięki którym z całą pewnością przyswoisz sobie nowe umiejętności i będziesz w stanie swobodnie poruszać się w środowisku nowego systemu. Książka omawia naj
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Assembly Language for Intel-Based Computers
- Tłumaczenie:
- Marcin Jędrysiak
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7910-X, 837197910X
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-02-06
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2017
- Zobacz zawartość nośnika
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Asembler - Programowanie
- Serie wydawnicze: Vademecum profesjonalisty
Spis treści książki
- 1.1. Kontekst języka asembler (21)
- 1.1.1. Czym jest język asembler? (22)
- 1.1.2. Aplikacje w języku asembler (23)
- 1.1.3. Język maszynowy (25)
- 1.2. Reprezentacja danych (26)
- 1.2.1. Liczby binarne (26)
- 1.2.2. Konwersja liczb dwójkowych na dziesiętne (28)
- 1.2.3. Liczby szesnastkowe (29)
- 1.2.4. Liczby ze znakiem (30)
- 1.2.5. Przechowywanie znaków (32)
- 1.3. Wprowadzenie do języka asembler (33)
- 1.3.1. Polecenia języka asembler (33)
- 1.3.2. Prosty program napisany w Debug (34)
- 1.3.3. Polecenia narzędzia Debug (36)
- 1.4. Pytania kontrolne (37)
- 2.1. Architektura 16-bitowych procesorów Intel (41)
- 2.1.1. Procesor (41)
- 2.1.2. Rejestry (42)
- 2.1.3. Rejestry statusu i sterowania (45)
- 2.1.4. Znaczniki (45)
- 2.1.5. Cykl wykonania instrukcji (46)
- 2.1.6. Rodzina mikroprocesorów Intel (47)
- 2.2. Architektura 32-bitowych procesorów Intel (49)
- 2.2.1. Ulepszony cykl wykonywania rozkazów (49)
- 2.2.2. Zestaw rejestrów 32-bitowych (49)
- 2.3. System operacyjny i pamięć (50)
- 2.3.1. Historia obsługi pamięci w komputerach PC (50)
- 2.3.2. Architektura pamięci (51)
- 2.3.3. Startowa procedura systemu (52)
- 2.3.4. Obsługa grafiki (54)
- 2.3.5. Szeregowe porty komunikacyjne (54)
- 2.3.6. Pamięć tylko do odczytu (ROM) (55)
- 2.3.7. Obliczanie adresu absolutnego (55)
- 2.4. Komponenty mikrokomputera (56)
- 2.4.1. Wewnętrzne komponenty (56)
- 2.4.2. Rodzaje płyt głównych (57)
- 2.4.3. Architektura magistrali (57)
- 2.4.4. Karta graficzna (58)
- 2.4.5. Pamięć RAM (59)
- 2.4.6. Pamięć wideo (61)
- 2.4.7. Nośniki danych (61)
- 2.5. Pytania kontrolne (64)
- 2.6. Zadania programistyczne (66)
- 3.1. Podstawowe elementy języka asembler (71)
- 3.1.1. Stałe i wyrażenia (71)
- 3.1.2. Instrukcje (73)
- 3.1.3. Nazwy (73)
- 3.2. Przykładowy program w języku asembler (74)
- 3.3. Asemblowanie, konsolidacja oraz usuwanie błędów (76)
- 3.3.1. Borland Turbo Assembler (TASM) (78)
- 3.3.2. Microsoft Assembler (MASM) (79)
- 3.4. Dyrektywy alokacji danych (80)
- 3.4.1. Dyrektywa Define Byte (DB) (80)
- 3.4.2. Dyrektywa Define Word (DW) (82)
- 3.4.3. Dyrektywa Doubleword (DD) (83)
- 3.5. Stałe symboliczne (83)
- 3.5.1. Dyrektywa znaku równości (84)
- 3.5.2. Dyrektywa EQU (84)
- 3.5.3. Dyrektywa TEXTEQU (85)
- 3.6. Polecenia transferu danych (86)
- 3.6.1. Polecenie MOV (86)
- 3.6.2. Operandy z przemieszczeniem (88)
- 3.6.3. Polecenie XCHG (88)
- 3.7. Polecenia arytmetyczne (89)
- 3.7.1. Polecenia INC i DEC (89)
- 3.7.2. Polecenie ADD (90)
- 3.7.3. Polecenie SUB (90)
- 3.7.4. Znaczniki zmieniane przez polecenia ADD i SUB (91)
- 3.8. Podstawowe typy operandów (92)
- 3.8.1. Operandy rejestru (93)
- 3.8.2. Operandy bezpośrednie (93)
- 3.8.3. Operandy pośrednie (93)
- 3.8.4. Bezpośrednie operandy z przesunięciem (94)
- 3.9. Pytania kontrolne (95)
- 3.10. Zadania programistyczne (98)
- 4.1. Dodatkowe informacje o asemblerze i konsolidatorze (101)
- 4.1.1. Plik kodu źródłowego (101)
- 4.1.2. Plik mapy (102)
- 4.1.3. Asemblowanie i konsolidowanie aplikacji poprzez pliki wsadowe MS-DOS (103)
- 4.1.4. Modele pamięci (103)
- 4.1.5. Dyrektywy docelowego procesora (105)
- 4.2. Operatory i wyrażenia (106)
- 4.2.1. Operatory arytmetyczne (106)
- 4.2.2. Operatory OFFSET, SEG, PTR, LABEL i EVEN (108)
- 4.2.3. Operatory TYPE i SIZE (110)
- 4.2.4. Dyrektywa ENUM w Borland TASM (111)
- 4.3. Polecenia JMP i LOOP (113)
- 4.3.1. Polecenie JMP (113)
- 4.3.2. Polecenie LOOP (115)
- 4.3.3. Polecenia LOOP, LOOPW i LOOPD (116)
- 4.4. Adresowanie pośrednie (117)
- 4.4.1. Operandy pośrednie (117)
- 4.4.2. Operandy bazowe i indeksowe (120)
- 4.4.3. Operandy bazowo-indeksowe (121)
- 4.4.4. Operandy bazowo-indeksowe z przemieszczeniem (122)
- 4.5. Usuwanie błędów (123)
- 4.5.1. Wielkość operandów i błędy adresowania (124)
- 4.6. Dodatkowe polecenia 80386 i 80486 (125)
- 4.6.1. Polecenia MOVZX i MOVSX (125)
- 4.6.2. Polecenie XADD (126)
- 4.7. Użycie biblioteki konsolidowanej (126)
- 4.7.1. Wybrane procedury z dołączonej do książki biblioteki konsolidowanej (126)
- 4.7.2. Generowanie losowych wartości (130)
- 4.7.3. Zdarzenia czasowe (130)
- 4.8. Pytania kontrolne (131)
- 4.9. Zadania programistyczne (134)
- 5.1. Operacje na stosie (137)
- 5.1.1. Polecenia PUSH i POP (139)
- 5.2. Procedury (140)
- 5.2.1. Dyrektywy PROC i ENDP (141)
- 5.2.2. Przykładowy program SUBS.ASM (141)
- 5.2.3. Zagnieżdżone wywołania procedur (143)
- 5.2.4. Procedury NEAR i FAR (144)
- 5.2.5. Użycie modeli pamięci (145)
- 5.3. Parametry procedury (147)
- 5.3.1. Przekazywanie argumentów w rejestrach (147)
- 5.4. Przerwania programowe (148)
- 5.4.1. Polecenie INT (149)
- 5.4.2. Przekierowanie wejścia-wyjścia (150)
- 5.5. Wywołania funkcji MS-DOS (151)
- 5.5.1. Funkcje wyjścia (151)
- 5.5.2. Funkcje wejścia (152)
- 5.5.3. Funkcje daty i czasu (157)
- 5.6. Obsługa klawiatury na poziomie BIOS (INT 16h) (158)
- 5.7. Sterowanie grafiką na poziomie BIOS (INT 10h) (160)
- 5.7.1. Tryby wideo i atrybuty (160)
- 5.7.2. Kolorowy tryb tekstowy (162)
- 5.7.3. Funkcje grafiki INT 10h (164)
- 5.7.4. Bezpośredni zapis do pamięci wideo (171)
- 5.8. Rekurencja (172)
- 5.9. Pytania kontrolne (174)
- 5.10. Zadania programistyczne (177)
- 6.1. Polecenia operacji logicznych i porównania (181)
- 6.1.1. Rejestr Flags (181)
- 6.1.2. Polecenie AND (182)
- 6.1.3. Polecenie OR (183)
- 6.1.4. Polecenie XOR (185)
- 6.1.5. Polecenie NOT (186)
- 6.1.6. Polecenie NEG (186)
- 6.1.7. Polecenie TEST (186)
- 6.1.8. Polecenia BT, BTC, BTR i BTS (187)
- 6.1.9. Polecenia BSF i BSR (188)
- 6.1.10. Polecenie CMP (188)
- 6.1.11. Polecenie CMPXCHG (190)
- 6.1.12. Operatory logiczne asemblera (190)
- 6.2. Skoki warunkowe (191)
- 6.2.1. Polecenie Jwarunek (191)
- 6.2.2. Generowanie kodu dla skoków warunkowych (dla procesorów 386 i nowszych) (194)
- 6.2.3. Przykłady zastosowania skoków warunkowych (195)
- 6.2.4. Polecenie SETwarunek (200)
- 6.3. Pętle warunkowe (201)
- 6.3.1. Polecenia LOOPZ i LOOPE (201)
- 6.3.2. Polecenia LOOPNZ i LOOPNE (202)
- 6.4. Struktury logiczne wysokiego poziomu (202)
- 6.4.1. Prosta instrukcja IF (203)
- 6.4.2. Złożona instrukcja IF (203)
- 6.4.3. Struktura WHILE (204)
- 6.4.4. Struktura REPEAT-UNTIL (205)
- 6.4.5. Struktura CASE (207)
- 6.4.6. Tablica przesunięć procedur (208)
- 6.4.7. Automat o skończonej liczbie stanów (209)
- 6.5. Pytania kontrolne (213)
- 6.6. Zadania programistyczne (216)
- 7.1. Polecenia przesunięcia i obrotu (223)
- 7.1.1. Polecenie SHL (223)
- 7.1.2. Polecenia SHLD i SHRD (225)
- 7.1.3. Polecenie SHR (226)
- 7.1.4. Polecenia SAL i SAR (226)
- 7.1.5. Polecenie ROL (227)
- 7.1.6. Polecenie ROR (228)
- 7.1.7. Polecenia RCL i RCR (228)
- 7.2. Przykładowe zastosowania (229)
- 7.2.1. Jednoczesne przesunięcie wielu bajtów (229)
- 7.2.2. Szybkie mnożenie i dzielenie (230)
- 7.2.3. Wyświetlenie bajta w formacie binarnym (230)
- 7.2.4. Wydzielenie ciągu bitowego (231)
- 7.2.5. Dyrektywa RECORD (232)
- 7.3. Rozszerzone operacje dodawania i odejmowania (235)
- 7.3.1. Polecenie ADC (235)
- 7.3.2. Polecenie SBB (236)
- 7.4. Mnożenie i dzielenie (237)
- 7.4.1. Polecenie MUL (238)
- 7.4.2. Polecenie IMUL (239)
- 7.4.3. Polecenie DIV (240)
- 7.4.4. Polecenie IDIV (241)
- 7.4.5. Polecenia CBW, CWD, CDQ i CWDE (241)
- 7.4.6. Zapobieganie przepełnieniu dzielenia (242)
- 7.5. Zastosowanie - bezpośrednie wyjście wideo (243)
- 7.5.1. Procedura Set_videoseg (243)
- 7.5.2. Procedura Writechar_direct (243)
- 7.5.3. Procedura Writestring_direct (244)
- 7.6. Operacje na liczbach ASCII i upakowanych liczbach dziesiętnych (245)
- 7.6.1. Polecenie AAA (246)
- 7.6.2. Polecenie AAS (246)
- 7.6.3. Polecenie AAM (247)
- 7.6.4. Polecenie AAD (247)
- 7.6.5. Polecenia DAA i DAS (247)
- 7.7. Pytania kontrolne (248)
- 7.8. Zadania programistyczne (251)
- 7.8.1. Manipulacja bitami (251)
- 7.8.2. Zbiory bitowe (251)
- 7.8.3. Liczby pierwsze (253)
- 7.8.4. Operacje arytmetyczne na dużych liczbach (253)
- 7.8.5. Bezpośrednie wyjście wideo (255)
- 8.1. Struktury (257)
- 8.2. Wprowadzenie do makr (260)
- 8.2.1. Makra z parametrami (261)
- 8.2.2. Definiowanie makra (262)
- 8.2.3. Przykład - makro mDisplayStr (263)
- 8.2.4. Przykład - makro mGotoRowCol (264)
- 8.2.5. Makra do alokacji przestrzeni (265)
- 8.2.6. Dyrektywa LOCAL (265)
- 8.3. Specjalne techniki użycia makr (266)
- 8.3.1. Zagnieżdżone makra (266)
- 8.3.2. Wywoływanie procedur przez makro (267)
- 8.3.3. Dyrektywy warunkowego asemblowania (268)
- 8.3.4. Dyrektywa EXITM (270)
- 8.3.5. Operatory makra (271)
- 8.4. Biblioteka prostych makr (273)
- 8.4.1. Makro mWriteliteral (zapis dosłownego ciągu) (273)
- 8.4.2. Makro mCondCall (wywołanie warunkowe) (273)
- 8.4.3. Makro mCompJmp (porównanie i skok) (274)
- 8.4.4. Makro mMult16 (rozszerzone mnożenie) (274)
- 8.4.5. Makro mMove (kopiowanie między adresami pamięci) (275)
- 8.4.6. Makro mLongLoop (rozszerzona pętla) (276)
- 8.5. Zaawansowane makra i dyrektywy (277)
- 8.5.1. Dyrektywa REPT (277)
- 8.5.2. Powiązana lista (277)
- 8.5.3. Dyrektywa IRP (279)
- 8.5.4. Makro rozszerzonego skoku (280)
- 8.5.5. Ogólne makra przesunięcia i obrotu (281)
- 8.5.6. Dodatkowe wskazówki (282)
- 8.6. Pytania kontrolne (289)
- 8.7. Zadania programistyczne (291)
- 9.1. Wprowadzenie (295)
- 9.2. Metody translacji znaków (296)
- 9.2.1. Polecenie XLAT (296)
- 9.2.2. Filtrowanie znaków (297)
- 9.2.3. Szyfrowanie tekstu (298)
- 9.3. Parametry stosu (300)
- 9.3.1. Tworzenie ramki stosu (300)
- 9.3.2. Przekazanie argumentów według odwołania (303)
- 9.3.3. Polecenia LDS, LES, LFS, LGS i LSS (305)
- 9.3.4. Polecenie ENTER (306)
- 9.3.5. Polecenie LEAVE (306)
- 9.3.6. Przekazywanie argumentów na sposób języka C (307)
- 9.3.7. Deklaracje procedur w Borland TASM (309)
- 9.3.8. Dyrektywa RETURNS (TASM) (310)
- 9.3.9. Deklaracje procedur w Microsoft MASM (310)
- 9.4. Oddzielne asemblowanie modułów (313)
- 9.4.1. Dyrektywa PUBLIC (313)
- 9.4.2. Tworzenie programu składającego się z wielu modułów (313)
- 9.5. Tworzenie biblioteki konsolidowanej (315)
- 9.6. Konwersja liczb binarnych na ASCII (318)
- 9.6.1. Procedura Writeint (319)
- 9.7. Konwersja ASCII na liczby binarne (320)
- 9.7.1. Procedura Readint (320)
- 9.8. Pytania kontrolne (323)
- 9.9. Zadania programistyczne (325)
- 10.1. Składowanie ciągów w pamięci (331)
- 10.1.1. Wprowadzenie (331)
- 10.1.2. Typy ciągów (331)
- 10.2. Prymitywy ciągu (333)
- 10.2.1. Polecenie MOVS (336)
- 10.2.2. Potrzeba szybkości (337)
- 10.2.3. Polecenie CMPS (338)
- 10.2.4. Polecenie SCAS (340)
- 10.2.5. Polecenie STOS (342)
- 10.2.6. Polecenie LODS (342)
- 10.3. Biblioteka procedur obsługi ciągów (343)
- 10.3.1. Procedura Str_compare (344)
- 10.3.2. Procedura Str_copy (345)
- 10.3.3. Procedura Str_length (346)
- 10.3.4. Procedura Str_getline (347)
- 10.3.5. Procedura Readstring (348)
- 10.3.6. Procedura Str_ucase (349)
- 10.3.7. Procedura Writestring (349)
- 10.3.8. Procedura Str_write (350)
- 10.4. Program testujący bibliotekę procedur obsługi ciągów (351)
- 10.5. Pytania kontrolne (353)
- 10.6. Zadania programistyczne (355)
- 11.1. Podstawy pracy z dyskami (363)
- 11.1.1. Charakterystyka fizyczna i logiczna (363)
- 11.1.2. Typy dysków (366)
- 11.1.3. Katalog dysku (367)
- 11.1.4. Struktura katalogu (368)
- 11.1.5. Przykładowy katalog dyskowy (370)
- 11.1.6. Tablica alokacji plików (FAT) (371)
- 11.1.7. Odczyt i zapis sektorów dysku (372)
- 11.2. Program wyświetlający sektory dysku (374)
- 11.3. Dekodowanie tablicy alokacji plików (378)
- 11.3.1. Program wyświetlający klastry (379)
- 11.4. Funkcje plików na poziomie systemu (383)
- 11.4.1. Kody błędów DOS (384)
- 11.4.2. Wyświetlanie komunikatów o błędach (385)
- 11.4.3. Specyfikacja pliku (387)
- 11.4.4. Ogon poleceń DOS (387)
- 11.5. Manipulacja dyskami i katalogami (389)
- 11.5.1. Ustawienie domyślnego dysku (0Eh) (389)
- 11.5.2. Uzyskanie domyślnego dysku (19h) (390)
- 11.5.3. Uzyskanie informacji o dostępnej przestrzeni dyskowej (36h) (390)
- 11.5.4. Uzyskanie aktualnego katalogu (47h) (390)
- 11.5.5. Ustawienie aktualnego katalogu (3Bh) (391)
- 11.5.6. Tworzenie podkatalogu (39h) (391)
- 11.5.7. Usunięcie podkatalogu (3Ah) (392)
- 11.5.8. Uzyskanie parametrów urządzenia (44h) (392)
- 11.6. Pytania kontrolne (396)
- 11.7. Zadania programistyczne (398)
- 11.7.1. Zadania wykorzystujące program Sector Display (399)
- 12.1. Manipulacja plikami (403)
- 12.1.1. Wprowadzenie (403)
- 12.1.2. Uzyskanie lub ustawienie atrybutu pliku (43h) (404)
- 12.1.3. Usunięcie pliku (41h) (405)
- 12.1.4. Zmiana nazwy pliku (56h) (405)
- 12.1.5. Uzyskanie i ustawienie daty i czasu pliku (406)
- 12.1.6. Odnalezienie pierwszego szukanego pliku (4Eh) (407)
- 12.1.7. Odnalezienie kolejnego szukanego pliku (4Fh) (407)
- 12.1.8. Ustawienie adresu DTA (1Ah) (408)
- 12.2. Zastosowanie - wyświetlenie nazw plików i informacji o dacie (408)
- 12.3. Usługi wejścia-wyjścia (412)
- 12.3.1. Tworzenie pliku (3Ch) (412)
- 12.3.2. Otwarcie pliku (3Dh) (414)
- 12.3.3. Zamknięcie pliku (3Eh) (415)
- 12.3.4. Odczyt z pliku lub urządzenia (3Fh) (415)
- 12.3.5. Zapis do pliku lub urządzenia (40h) (416)
- 12.4. Bezpośredni dostęp do plików (416)
- 12.4.1. Przesunięcie wskaźnika pliku (42h) (417)
- 12.5. Odczyt pliku bitmapowego (419)
- 12.6. Pytania kontrolne (424)
- 12.7. Zadania programistyczne (425)
- 12.7.1. Manipulacja katalogami dyskowymi (427)
- 13.1. Wprowadzenie (431)
- 13.1.1. Ogólne konwencje (431)
- 13.2. Tworzenie wbudowanego kodu asemblera (434)
- 13.2.1. Microsoft Visual C++ (434)
- 13.2.2. Zastosowanie: szyfrowanie pliku (437)
- 13.3. Konsolidacja z programami C++ (439)
- 13.3.1. Konsolidacja z Borland C++ (440)
- 13.3.2. Przykład: program ReadSector (441)
- 13.3.3. Przykład: duże liczby losowe (446)
- 13.3.4. Konsolidacja z Visual C++ w trybie chronionym (448)
- 13.4. Pytania kontrolne (454)
- 13.5. Zadania programistyczne (456)
- 14.1. Wskaźniki i pośredniość (459)
- 14.1.1. Polecenie LEA (459)
- 14.1.2. Skoki i wywołania pośrednie (460)
- 14.1.3. Tablica wskaźników 32-bitowych (462)
- 14.2. Sterowanie procesorem i porty wejścia-wyjścia (462)
- 14.2.1. Polecenia ESC, HLT, LOCK i WAIT (462)
- 14.2.2. Porty wejścia-wyjścia (463)
- 14.2.3. Polecenia do manipulacji znacznikami (465)
- 14.3. Definiowanie segmentów (466)
- 14.3.1. Jawne definicje segmentów (467)
- 14.3.2. Składnia definicji segmentu (468)
- 14.3.3. Dyrektywa ASSUME (470)
- 14.3.4. Zastępowanie segmentów (471)
- 14.3.5. Łączenie segmentów (472)
- 14.4. Dynamiczna alokacja pamięci (473)
- 14.4.1. Modyfikacja bloków pamięci (473)
- 14.4.2. Alokacja pamięci (474)
- 14.4.3. Zwolnienie alokowanej pamięci (474)
- 14.5. Struktura pliku wykonywalnego (475)
- 14.5.1. Programy COM (476)
- 14.5.2. Programy EXE (477)
- 14.6. Pytania kontrolne (478)
- 14.7. Zadania programistyczne (481)
- 15.1. Urządzenia systemowe (483)
- 15.1.1. Zegar czasu rzeczywistego (483)
- 15.1.2. Procesor (485)
- 15.1.3. Obliczanie czasu wykonania rozkazów (485)
- 15.1.4. Odczyt z pamięci (486)
- 15.2. Kodowanie poleceń (procesory 8086 i 8088) (488)
- 15.2.1. Rozkazy jednobajtowe (489)
- 15.2.2. Operandy bezpośrednie (490)
- 15.2.3. Rozkazy trybu rejestru (490)
- 15.2.4. Rozkazy trybu pamięci (491)
- 15.3. Obsługa przerwań (494)
- 15.3.1. Przerwania sprzętowe (496)
- 15.3.2. Rozkazy sterowania przerwaniami (498)
- 15.3.3. Tworzenie procedury obsługi przerwania (498)
- 15.3.4. Programy rezydujące w pamięci (501)
- 15.3.5. Zastosowanie: program No_Reset (502)
- 15.4. Definiowanie liczb rzeczywistych (506)
- 15.4.1. Dyrektywa Define Doubleword (DD) (507)
- 15.4.2. Dyrektywa Define Quadword (DQ) (507)
- 15.4.3. Dyrektywa Define Tenbyte (DT) (507)
- 15.5. Polecenia zmiennoprzecinkowe (508)
- 15.5.1. Koprocesor zmiennoprzecinkowy (508)
- 15.5.2. Formaty rozkazów (509)
- 15.5.3. Przykład - obliczanie wyrażenia (511)
- 15.5.4. Zastosowanie: program do obliczania wynagrodzeń (513)
- 15.6. Pytania kontrolne (515)
- 15.7. Zadania programistyczne (516)
- A.1. Liczby dwójkowe (521)
- A.1.1. Przykłady dodawania (521)
- A.1.2. Konwersja liczb dwójkowych na dziesiętne (522)
- A.1.3. Konwersja liczb dziesiętnych na dwójkowe (524)
- A.2. Liczby szesnastkowe (525)
- A.2.1. Konwersja liczb dwójkowych na szesnastkowe (525)
- A.2.2. Konwersja liczb szesnastkowych na dziesiętne (526)
- A.2.3. Wartości poszczególnych cyfr szesnastkowych (527)
- A.2.4. Konwersja liczb dziesiętnych na szesnastkowe (527)
- A.3. Operacje arytmetyczne (528)
- A.3.1. Liczby ze znakiem i bez znaku (528)
- A.3.2. Notacja z uzupełnieniem dwójkowym (528)
- A.3.3. Odejmowanie liczb dwójkowych (530)
- A.3.4. Dodawanie i odejmowanie liczb szesnastkowych (530)
- A.4. Pytania kontrolne (531)
- A.5. Odpowiedzi na pytania kontrolne (533)
- B.1. Wprowadzenie do programu Debug (535)
- B.2. Podsumowanie poleceń programu Debug (537)
- B.2.1.Parametry poleceń (538)
- B.3. Omówienie wszystkich poleceń programu Debug (540)
- B.3.1. Pomoc (?) (540)
- B.3.2. Polecenie A (asembluj) (540)
- B.3.3. Polecenie C (porównaj) (541)
- B.3.4. Polecenie D (zrzut) (541)
- B.3.5. Polecenie E (wprowadź) (543)
- B.3.6. Polecenie F (wypełnij) (543)
- B.3.7. Polecenie G (uruchom) (543)
- B.3.8. Polecenie H (operacje arytmetyczne na liczbach szesnastkowych) (544)
- B.3.9. Polecenie I (wprowadź) (544)
- B.3.10. Polecenie L (załaduj) (544)
- B.3.11. Polecenie M (przenieś) (545)
- B.3.12. Polecenie N (nazwij) (545)
- B.3.13. Polecenie P (wykonaj) (546)
- B.3.14. Polecenie Q (wyjdź) (546)
- B.3.15. Polecenie R (rejestr) (547)
- B.3.16. Polecenie S (szukaj) (548)
- B.3.17. Polecenie T (śledź) (548)
- B.3.18. Polecenie U (deasembluj) (548)
- B.3.19. Polecenie W (zapisz) (549)
- B.4. Domyślne segmenty (549)
- B.5. Użycie skryptów w programie Debug (550)
- C.1. Wprowadzenie (553)
- C.2. Wyrażenia (553)
- C.3. Polecenia klawiszowe (555)
- C.4. Sterowanie wykonaniem programu (556)
- C.5. Kontrola i modyfikacja danych (556)
- C.5.1. Kontrola i modyfikacja danych oraz wyrażeń (556)
- C.5.2. Kontrola zmiennych w czasie wykonywania programu (558)
- C.5.3. Bezpośrednie wyjście komunikatów do pliku i drukarki (558)
- C.6. Krótki przewodnik po programie CodeView (558)
- D.1. Przygotowywanie programów do debugowania (561)
- D.2. Wybrane opcje wiersza poleceń (561)
- D.3. Śledzenie programów (562)
- D.3.1. Okno Stack (View, Stack) (562)
- D.3.2. Okno Execution History (View, Execution) (562)
- D.3.3. Menu Run (562)
- D.4. Punkty kontrolne (562)
- D.5. Wyrażenia asemblera (564)
- D.6. Kontrola i modyfikacja danych (564)
- D.6.1. Okno Variables (View, Variables) (564)
- D.6.2. Okno Watch (View, Watches) (565)
- D.6.3. Zrzut pamięci (566)
- D.6.4. Okno Inspector (566)
- D.6.5. Okno dialogowe Evaluate, Modify (567)
- D.7. Konfiguracja programu Turbo Debugger (567)
- E.1. Informacje o dołączonych do książki plikach (569)
- E.2. Zawartość pliku MACROS.INC (571)
- E.3. Procedury w bibliotece konsolidowanej (572)
- E.4. Przykładowe programy z poszczególnych rozdziałów (574)
- F.1. Wprowadzenie (577)
- F.1.1. Znaczniki (577)
- F.1.2. Opisy rozkazów i zastosowane formaty (578)
- F.2. Zestaw rozkazów (579)
- G.1. Ogólna lista przerwań (605)
- G.2. Funkcje przerwania 21h (usługi DOS) (607)
- G.3. Funkcje przerwania 10h (obsługa grafiki) (610)
- G.4. Funkcje przerwania 16h (klawiatura) (612)
- H.1. Znaki sterujące ASCII (613)
- H.2. Kombinacje Alt-klawisz (614)
- H.3. Kody klawiszy (615)
- H.3.1. Klawisze funkcyjne (615)
- H.3.2. Inne klawisze specjalne (615)
- H.4. Normalne i rozszerzone znaki ASCII (616)
Przedmowa (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie (21)
Rozdział 2. Architektura sprzętowa i programowa (41)
Rozdział 3. Podstawy języka asembler (71)
Rozdział 4. Użycie asemblera (101)
Rozdział 5. Procedury i przerwania (137)
Rozdział 6. Przetwarzanie warunkowe (181)
Rozdział 7. Operacje na liczbach całkowitych (223)
Rozdział 8. Struktury i makra (257)
Rozdział 9. Konwersje liczbowe i biblioteki (295)
Rozdział 10. Ciągi i tablice (331)
Rozdział 11. Praca z dyskami (363)
Rozdział 12. Przetwarzanie plików (403)
Rozdział 13. Interfejs do języków wysokiego poziomu (431)
Rozdział 14. Tematy dla zaawansowanych programistów (część I) (459)
Rozdział 15. Tematy dla zaawansowanych programistów (część II) (483)
Dodatek A Przewodnik po liczbach dwójkowych i szesnastkowych (521)
Dodatek B Użycie narzędzia Debug (535)
Dodatek C Microsoft CodeView (553)
Dodatek D Borland Turbo Debugger (561)
Dodatek E Przewodnik po przykładowych programach (569)
Dodatek F Zestaw rozkazów procesora Intel (577)
Dodatek G Przerwania BIOS i DOS (605)
Dodatek H Kody ASCII i kody klawiszy (613)
Skorowidz (617)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Asembler dla procesorów Intel. Vademecum profesjonalisty Kip R. Irvine (30) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(7)
(8)
(1)
(1)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie