Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
- Autorzy:
- Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 448
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
Książka, którą trzymasz w dłoni, została pomyślana jako podręcznik. Nawet jeśli jesteś bardzo początkującym programistą, błyskawicznie — bo po lekturze 24 rozdziałów, z których każdy zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania dla Androida i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw dowiesz się, czym są aktywności, intencje, usługi i odbiorniki rozgłoszeń. Później zagłębisz się w bardziej zaawansowane zagadnienia: nauczysz się obsługi multimediów, poznasz interfejs Material Design firmy Google, sprawdzisz, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. Wisienką na tym torcie atrakcji będzie pokazanie szczególnych możliwości systemu Android, wykorzystywanych w bardzo profesjonalnych aplikacjach.
Szczególnie ciekawe dla Ciebie będzie:
- omówienie najnowszych możliwości i mechanizmów systemu Android 5 (Lollipop), pozwalających na tworzenie aplikacji dla Androida TV i urządzeń typu Android Wear
- przedstawienie świetnego narzędzia dla programistów — środowiska Android Studio
- nauka projektowania responsywnych aplikacji, wykorzystujących zadania działające w tle
- przeczytanie wskazówek dotyczących tworzenia wyrafinowanych systemów nawigowania w aplikacji, korzystania z pasków ActionBar oraz z wysuwanych menu
- sprawdzenie, jak pobierać dane z chmury i jak parsować dane zapisane w formacie JSON
- nauczenie się używania Google Play Services do lokalizowania położenia urządzenia
Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka to bezcenne kompendium dla każdego programisty piszącego aplikacje na Androida. Będzie niezastąpiona dla początkujących, którzy dzięki niej zyskają solidne podstawy, ale docenią ją również poważni projektanci profesjonalnych aplikacji. Kompleksowo prezentuje środowisko Android S...
Android. Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V Android. Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu a...
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Jest to kolejne wydanie światowego bestsellera, w którym w jasny sposób przedstawione zostały kluczowe informacje na temat systemów operacyjnych. W trakcie lektury poznasz dostępne systemy, ich możliwości, zalety oraz wady. Zaznajomisz się z fachowymi pojęciami oraz słownictwem. W kolejnych rozdz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne....(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Linux, jako „baza” Androida, jest aktualnie najpopularniejszym systemem operacyjnym na świecie. To sprawia, że poznanie środowiska linuksowego jest praktycznie obowiązkowe dla każdego młodego programisty. By móc pracować w tym systemie, trzeba opanować dedykowany mu język programowani...
Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT Bash. Kurs video. Zostań administratorem systemów IT
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przejrzanym i zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika, w którym jasno i wyczerpująco wyjaśniono koncepcje, strukturę i mechanizmy rządzące funkcjonowaniem nowoczesnych systemów operacyjnych. Wnikliwie omówiono również podstawowe zasady projektowania s...
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Programiści JetBrains podczas pracy nad swoimi produktami poszukiwali prostych biznesowych rozwiązań. Próżno było szukać ideału, który będzie jednocześnie łatwy w utrzymaniu i interoperacyjny z Javą. Należało zatem go stworzyć! Tak powstał Kotlin - wieloplatformowy, statycznie typowany język dzia...
Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Sams Teach Yourself Android Application Development in 24 Hours (4th Edition)
- Tłumaczenie:
- Grzegorz Kowalczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2150-2, 9788328321502
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-04-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2151-9, 9788328321519
- Data wydania ebooka:
-
2016-04-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 42134
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
Spis treści książki
- Co nowego w tym wydaniu (17)
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka (18)
- Jak ta książka jest zorganizowana (18)
- Kody źródłowe przykładowych aplikacji (19)
- Podstawowe pojęcia związane z systemem Android (23)
- Podstawowe pojęcia związane z tworzeniem aplikacji (26)
- Rozpoczynamy pracę z pakietem Android Studio (32)
- Podsumowanie (36)
- Pytania i odpowiedzi (36)
- Warsztaty (37)
- Ćwiczenia (37)
- Zastosowanie intencji do uruchamiania aktywności (39)
- Zastosowanie intencji niejawnych (51)
- Obsługa intencji niejawnych (57)
- Podsumowanie (59)
- Pytania i odpowiedzi (59)
- Warsztaty (60)
- Ćwiczenia (60)
- Zasoby w Twoim projekcie (61)
- Zastosowanie wspólnych zasobów aplikacji (65)
- Korzystanie z alternatywnych zasobów aplikacji (74)
- Internacjonalizacja aplikacji - korzystanie z zasobów dla innych wersji językowych (76)
- Podsumowanie (78)
- Pytania i odpowiedzi (79)
- Warsztaty (79)
- Ćwiczenia (79)
- Praca z aktywnościami (81)
- Cykl życia aktywności (93)
- Wprowadzenie do fragmentów (97)
- Podsumowanie (102)
- Pytania i odpowiedzi (102)
- Warsztaty (103)
- Ćwiczenia (103)
- Praca w tle (105)
- Zastosowanie zadań asynchronicznych AsyncTask (109)
- Usługi Service oraz IntentService (112)
- Podsumowanie (121)
- Pytania i odpowiedzi (121)
- Warsztaty (122)
- Ćwiczenia (122)
- Korzystanie z palety formantów Android Studio (125)
- Obsługiwanie danych wprowadzanych przez użytkownika (127)
- Zastosowanie przycisków do uruchamiania akcji (132)
- Podsumowanie (138)
- Pytania i odpowiedzi (138)
- Warsztaty (138)
- Ćwiczenia (139)
- Rozpoczynamy pracę z układami interfejsów użytkownika (141)
- RelativeLayout dla zaawansowanych (145)
- Wspólne atrybuty (149)
- Inne rodzaje układów (150)
- Podsumowanie (153)
- Pytania i odpowiedzi (153)
- Warsztaty (153)
- Ćwiczenia (154)
- Rozpoczynamy pracę z kontenerami ListView (155)
- Rozszerzanie klasy BaseAdapter (160)
- Zastosowanie wzorca ViewHolder (167)
- Podsumowanie (172)
- Pytania i odpowiedzi (172)
- Warsztaty (172)
- Ćwiczenia (173)
- Ewolucja w projektowaniu aplikacji (175)
- Wprowadzenie do interfejsu Material Design (177)
- Implementacja interfejsów Material Design (182)
- Podsumowanie (197)
- Pytania i odpowiedzi (197)
- Warsztaty (197)
- Ćwiczenia (198)
- Formanty przeznaczone do pobierania informacji (199)
- Wyświetlanie postępu realizacji zadania (204)
- Wyświetlanie danych (208)
- Inne widoki (212)
- Podsumowanie (215)
- Pytania i odpowiedzi (215)
- Warsztaty (216)
- Ćwiczenia (216)
- Praca z widokami ImageView (217)
- Praca z obiektami klasy Bitmap i klasy Canvas (224)
- Zastosowanie biblioteki Picasso (230)
- Podsumowanie (232)
- Pytania i odpowiedzi (232)
- Warsztaty (232)
- Ćwiczenia (233)
- Odtwarzanie plików wideo (235)
- Obsługa zdarzeń widoku VideoView (239)
- Odtwarzanie plików audio za pomocą obiektów MediaPlayer (243)
- Inne klasy związane z obsługą multimediów (245)
- Podsumowanie (245)
- Pytania i odpowiedzi (246)
- Warsztaty (246)
- Ćwiczenia (247)
- Zastosowanie paska ActionBar (249)
- Zastosowanie paska Toolbar (256)
- Zastosowanie wysuwanych paneli menu (261)
- Podsumowanie (271)
- Pytania i odpowiedzi (271)
- Warsztaty (272)
- Ćwiczenia (272)
- Omówienie systemu plików (275)
- Zapisywanie prywatnych danych aplikacji (279)
- Zapisywanie danych w katalogach publicznych (283)
- Podsumowanie (285)
- Pytania i odpowiedzi (286)
- Warsztaty (286)
- Ćwiczenia (286)
- Zastosowanie klasy SharedPreferences do przechowywania danych (287)
- Zapisywanie preferencji użytkownika (291)
- Podsumowanie (301)
- Pytania i odpowiedzi (301)
- Warsztaty (301)
- Ćwiczenia (302)
- Tworzenie baz danych z tabelami (303)
- Zarządzanie danymi przy użyciu klasy SQLiteOpenHelper (305)
- Dodawanie, usuwanie i aktualizacja danych (308)
- Zapytania danych i zastosowanie kursorów (310)
- Korzystanie z baz danych w aplikacjach (312)
- Podsumowanie (316)
- Pytania i odpowiedzi (317)
- Warsztaty (317)
- Ćwiczenia (317)
- Pobieranie zdalnych danych (320)
- Pobieranie i parsowanie danych zapisanych w formacie JSON (325)
- Wszystko razem, czyli tworzymy prostą aplikację (330)
- Sprawdzanie połączenia sieciowego (334)
- Podsumowanie (338)
- Pytania i odpowiedzi (338)
- Warsztaty (338)
- Ćwiczenia (339)
- Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)
- Wszystko o kalendarzu (342)
- Pobieranie danych z kalendarza za pośrednictwem dostawcy treści (344)
- Podsumowanie (352)
- Pytania i odpowiedzi (352)
- Warsztaty (352)
- Ćwiczenia (352)
- Tworzenie URI dla pobierania danych (353)
- Zastosowanie adaptera PieDbAdapter (354)
- Tworzenie dostawcy treści (354)
- Zastosowanie dostawcy treści MyContentProvider w aplikacji (362)
- Podsumowanie (364)
- Pytania i odpowiedzi (364)
- Warsztaty (365)
- Ćwiczenia (365)
- Jak działają loadery? (367)
- Klasy loaderów (368)
- Stany loadera (369)
- Tworzenie adapterów klasy CursorAdapter (374)
- Pozostała część aplikacji (377)
- Podsumowanie (378)
- Pytania i odpowiedzi (378)
- Warsztaty (378)
- Ćwiczenia (379)
- Wprowadzenie do powiadomień (383)
- Tworzenie powiadomień i zarządzanie nimi (385)
- Dostosowywanie powiadomień (390)
- Podsumowanie (392)
- Pytania i odpowiedzi (392)
- Warsztaty (392)
- Ćwiczenia (393)
- Android jako platforma (395)
- Projektowanie aplikacji dla urządzeń Android Wear (396)
- Tworzenie aplikacji dla Android TV (403)
- Podsumowanie (407)
- Pytania i odpowiedzi (407)
- Warsztaty (408)
- Ćwiczenia (408)
- Używanie usług Google Play (409)
- Używanie usług Google Play Services do lokalizacji (412)
- Używanie bibliotek open source i zewnętrznych pakietów SDK (417)
- Zaglądamy głębiej do systemu Android (418)
- Podsumowanie (423)
- Pytania i odpowiedzi (423)
- Warsztaty (423)
- Ćwiczenia (424)
- Przygotowanie aplikacji do opublikowania (425)
- Udostępnianie aplikacji światu (433)
- Zarabianie na aplikacjach (435)
- Podsumowanie (436)
- Pytania i odpowiedzi (436)
- Warsztaty (436)
- Ćwiczenia (437)
O autorach (15)
Wstęp (17)
CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z SYSTEMEM ANDROID (21)
Godzina 1. Wprowadzenie do systemu Android (23)
Godzina 2. Intencje (39)
Godzina 3. Zasoby aplikacji (61)
Godzina 4. Aktywności i fragmenty (81)
Godzina 5. Responsywność aplikacji - działanie w tle (105)
CZĘŚĆ II. TWORZENIE INTERFEJSÓW UŻYTKOWNIKA (123)
Godzina 6. Korzystanie z podstawowych formantów interfejsu użytkownika (125)
Godzina 7. Tworzenie układów interfejsów użytkownika (141)
Godzina 8. Kontenery ListView i adaptery (155)
Godzina 9. Interfejs Material Design (175)
Godzina 10. Inne widoki i formanty (199)
Godzina 11. Widoki ImageView i bitmapy (217)
Godzina 12. Widoki VideoView i odtwarzanie mediów (235)
Godzina 13. Nawigowanie w aplikacji (249)
CZĘŚĆ III. PRACA Z DANYMI (273)
Godzina 14. Korzystanie z systemu plików (275)
Godzina 15. Zastosowanie klasy SharedPreferences (287)
Godzina 16. Zapisywanie danych w bazie SQLite (303)
Godzina 17. Dostęp do chmury: praca ze zdalnym interfejsem API (319)
Godzina 18. Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)
Godzina 19. Tworzenie dostawców treści (353)
Godzina 20. Loadery i adaptery CursorAdapter (367)
CZĘŚĆ IV. IDZIEMY DALEJ (381)
Godzina 21. Używanie powiadomień (383)
Godzina 22. Aplikacje dla Android TV i urządzeń typu Android Wear (395)
Godzina 23. Inne komponenty platformy Android (409)
Godzina 24. Publikowanie aplikacji (425)
Skorowidz (439)
Oceny i opinie klientów: Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2016-12-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kondzio313, uczeń
Data dodania: 2017-09-26 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii