Andrzej Daniluk jest adiunktem w Zakładzie Informatyki Stosowanej Instytutu Informatyki UMCS. Jest autorem i współautorem ponad 30 artykułów naukowych oraz kilku programów symulacyjnych opublikowanych czasopismach o światowym zasięgu z listy Journal Citation Reports. Jest też członkiem rady redakcyjnej czasopisma Journal of Information Technology & Software Engineering.
Andrzej Daniluk - książki
Tytuły autora: Andrzej Daniluk dostępne w księgarni Helion
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce, napisanej z myślą o inżynierach oprogramowania, a nie administratorach Linuksa, zdobędziesz umiejętności, z których natychmiast skorzystasz w codziennych zadaniach programisty. Informacje teoretyczne ograniczono do niezbędnego minimum pozwalającego zrozumieć zasady pracy z wierszem poleceń. W ten sposób szybko nauczysz się sprawnie i wygodnie działać w środowisku uniksowym. Dowiesz się także, jak można zastosować te umiejętności w różnych kontekstach, takich jak tworzenie obrazów Dockera i praca z nimi, automatyzacja zadań za pomocą skryptów czy rozwiązywanie problemów w środowiskach produkcyjnych. Efekt? Zaoszczędzisz czas i staniesz się mistrzem wiersza poleceń!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Python to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a jego znajomość zapewnia zatrudnienie w największych firmach i przy najciekawszych projektach w branży informatycznej. Szerokie możliwości, duża elastyczność i wszechstronność, przejrzystość i zwięzłość składni, czytelność i klarowność kodu, rozbudowany pakiet bibliotek standardowych, niemal nieograniczone zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i biznesu - wszystko to sprawia, że język ten z pewnością utrzyma swoją pozycję, a programujące w nim osoby jeszcze długo będą należały do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku IT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
W czerwcu 2025 roku wejdzie w życie Europejski Akt o Dostępności (ang. European Accessibilty Act, EAA). Od tego momentu organizacje sektora publicznego i prywatne przedsiębiorstwa będą zobligowane do wprowadzenia na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych rozwiązań dostępnych dla wszystkich osób, bez względu na ich preferencje i możliwości. Nowe przepisy dotyczą także kwestii związanych z dostępnością cyfrową, czyli web accessibility.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł(-35%)
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.