UX na Święta - Najlepsze techniki dla projektantów
-
Promocja
Trzymasz w rękach kolejne wydanie kultowej książki, w całości poświęconej zagadnieniom związanym z projektowaniem funkcjonalnych witryn i aplikacji internetowych. W trakcie lektury dowiesz się, jak przygotować system nawigacji na Twojej stronie, testować funkcjonalność witryny oraz tworzyć jej wersję działającą na urządzeniach mobilnych. Ponadto zr- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Promocja
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak d- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wy
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znasz i rozumiesz efektywny proces projektowy. Umiejętnoś- Druk pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Promocja
Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk po
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też ca
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Niedostępna
-
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w for
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do projektowania efektownych aplikacji mobilnych. Zaproponowano tu techniki odpowiednie dla wczesnych etapów rozwoju aplikacji, pozwalające na skrócenie czasu prac projektowych i zmniejszenie ryzyka. Sporo uwagi poświęcono testowaniu pomysłów, ich wyborowi i dopracowywaniu. Opisano techniki korzystania z pr
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych
Czasowo niedostępna
-
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchro
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
Niedostępna