100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
- Autor:
- Susan Weinschenk
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 8
- Stron:
- 238
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.
Z książki dowiesz się:
- w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
- jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
- jak przebiega proces podejmowania decyzji
- kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
- jakie czynniki budzą zaufanie
Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!
Wybrane bestsellery
-
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z bad...
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Susan WeinschenkDr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 100 Things Every Designer Needs to Know About People (2nd Edition)
- Tłumaczenie:
- Piotr Pilch, Daniel Kaczmarek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7329-7, 9788328373297
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-04-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7330-3, 9788328373303
- Data wydania ebooka:
-
2021-04-27
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 126875
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 46.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 33.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Psychologia projektowania (X)
- 1. To, co widzisz, to nie to samo, co widzi Twój mózg (2)
- 2. Widzenie peryferyjne ma większe znaczenie dla obioru tego, co się widzi, niż widzenie centralne (5)
- 3. Ludzie identyfikują obiekty, rozpoznając wzorce (8)
- 4. W mózgu znajduje się specjalny ośrodek, który rozpoznaje twarze (10)
- 5. Specjalny obszar mózgu odpowiada za interpretowanie prostych cech wizualnych (13)
- 6. Ludzie przeglądają zawartość ekranów na podstawie wcześniejszych doświadczeń oraz oczekiwań (15)
- 7. Ludzie dostrzegają wskazówki, które mówią im, co zrobić z danym obiektem (17)
- 8. Ludzie mogą nie zauważać zmian, które zachodzą w ich polu widzenia (21)
- 9. Ludzie sądzą, że obiekty, które są blisko siebie, są ze sobą powiązane (23)
- 10. Połączenie koloru czerwonego i niebieskiego jest nieprzyjemne dla oczu (24)
- 11. Co jedenasty mężczyzna i co dwusetna kobieta cierpią na ślepotę na kolory (25)
- 12. Kolory oznaczają różne rzeczy w różnych kulturach (29)
- 13. To mit, że duże litery utrudniają czytanie (32)
- 14. Czytanie i rozumienie to dwie różne sprawy (35)
- 15. Umiejętność identyfikowania wzorców pozwala ludziom rozpoznawać litery w różnych krojach (40)
- 16. Rozmiar czcionki ma znaczenie (43)
- 17. Tekst na ekranie czyta się trudniej Niż na papierze (45)
- 18. Ludzie czytają szybciej dłuższe wiersze, lecz wolą czytać krótsze (46)
- 19. Pamięć krótkoterminowa ma ograniczoną pojemność (50)
- 20. Ludzie zapamiętują tylko cztery rzeczy naraz (52)
- 21. Ludzie muszą używać informacji, aby je sobie utrwalić (55)
- 22. Informacje łatwiej się rozpoznaje, niż przypomina (57)
- 23. Pamięć zużywa wiele zasobów umysłu (59)
- 24. Ludzie rekonstruują wspomnienia za każdym razem, gdy je sobie przypominają (61)
- 25. To dobrze, że ludzie zapominają (63)
- 26. Wspomnienia najbardziej żywe są mylne (65)
- 27. Ludzie lepiej przetwarzają informacje o niewielkich rozmiarach (68)
- 28. Niektóre sposoby przetwarzania myślowego są bardziej wymagające od innych (71)
- 29. Umysł błądzi przez 30 procent czasu (74)
- 30. Im bardziej człowiek jest niepewny, tym bardziej broni swoich poglądów (76)
- 31. Ludzie tworzą modele myślowe (78)
- 32. Ludzie stykają się z modelami pojęciowymi (80)
- 33. Ludzie najlepiej przetwarzają informacje podane w postaci opowieści (82)
- 34. Ludzie najłatwiej uczą się na przykładach (85)
- 35. Ludzie mają tendencje do tworzenia kategorii (87)
- 36. Czas jest względny (89)
- 37. Ludzie odrzucają informacje, które nie są zgodne z ich przekonaniami (91)
- 38. Ludzie potrafią odpłynąć (93)
- 39. Kultura wpływa na sposób myślenia (95)
- 40. Uwaga ma charakter selektywny (98)
- 41. Ludzie przywykają do informacji (100)
- 42. Wyćwiczone umiejętności nie wymagają świadomego skupienia uwagi (101)
- 43. Spodziewana częstotliwość wpływa na skupienie uwagi (103)
- 44. Nasza uwaga pozostaje skupiona mniej więcej przez dziesięć minut (105)
- 45. Ludzie zwracają uwagę tylko na wyraziste cechy (106)
- 46. Ludzie nie potrafią wykonywać kilku zadań naraz tak dobrze, jak im się wydaje (107)
- 47. Niebezpieczeństwo, jedzenie, seks, ruch, twarze i opowieści najbardziej przyciągają uwagę (110)
- 48. Głośne dźwięki zaskakują i przyciągają uwagę (112)
- 49. Aby ludzie zwrócili na coś uwagę, muszą najpierw to coś sobie uświadomić (114)
- 50. Motywacja ludzi wzrasta wraz ze zbliżaniem się do celu (118)
- 51. Zmienność nagród motywuje bardziej (120)
- 52. Dopamina stymuluje poszukiwanie informacji (123)
- 53. Nieprzewidywalność każe ludziom szukać dalej (125)
- 54. Ludzi bardziej motywują nagrody ukryte niż jawne (127)
- 55. Ludzi motywuje postęp, doskonałość i kontrola (129)
- 56. Ludzi motywują normy społeczne (131)
- 57. Ludzie z natury są leniwi (132)
- 58. Ludzie poszukają drogi na skróty tylko wtedy, gdy będzie ona łatwiejsza do przejścia (135)
- 59. Ludzie szukają przyczyn w cechach ludzi, a nie okoliczności (136)
- 60. Kształtowanie lub zmiana przyzwyczajenia są prostsze, niż się wydaje (138)
- 61. Ludzie mają większą motywację do współzawodnictwa, gdy konkurentów jest niewielu (140)
- 62. Ludzi motywuje niezależność (142)
- 63. Grupa najbliższych znajomych zwykle liczy nie więcej niż 150 osób (144)
- 64. Ludzie są zaprogramowani na naśladowanie i empatię (147)
- 65. Wspólne działanie pogłębia związki między ludźmi (149)
- 66. Ludzie oczekują, że interakcje w sieci będą zgodne z normami społecznościowymi (151)
- 67. Ludzie kłamią z różnym natężeniem, zależnie od medium (153)
- 68. Mózgi mówców i słuchaczy synchronizują się w trakcie prowadzenia komunikacji (156)
- 69. Mózg reaguje w sposób szczególny na ludzi, których zna się osobiście (157)
- 70. Śmiech łączy ludzi (159)
- 71. Na filmie ludzie potrafią lepiej ocenić, czy śmiech jest prawdziwy, czy udawany (162)
- 72. Niektóre emocje mogą mieć charakter uniwersalny (166)
- 73. Pozytywne odczucia względem grupy mogą skutkować myśleniem grupowym (169)
- 74. Opowieści i anegdoty przekonują bardziej niż same dane (170)
- 75. Jeśli ludzie nie odczuwają, nie mogą podejmować decyzji (171)
- 76. Niespodzianki zawsze sprawiają ludziom przyjemność (173)
- 77. Ludzie są szczęśliwsi, gdy są zajęci (175)
- 78. Sielankowe obrazy czynią ludzi szczęśliwymi (177)
- 79. Pierwszym powodem zaufania jest dla ludzi wygląd i układ (179)
- 80. Słuchanie muzyki uwalnia dopaminę w mózgu (181)
- 81. Im trudniej coś osiągnąć, tym bardziej ludzie to lubią (182)
- 82. Ludzie przeszacowują reakcje na wydarzenia w przyszłości (184)
- 83. Ludzie mają bardziej pozytywne nastawienie przed zdarzeniem i po nim niż w jego trakcie (185)
- 84. Gdy ludzie są smutni lub przestraszeni, wówczas najbardziej liczą na coś, co już znają (187)
- 85. Ludzie zawsze będą popełniać błędy; nie istnieje produkt, który będzie na nie odporny (190)
- 86. Ludzie popełniają błędy, gdy są zestresowani (192)
- 87. Nie wszystkie błędy są złe (196)
- 88. Ludzie popełniają błędy, których rodzaje można przewidzieć (197)
- 89. Ludzie stosują różne strategie poprawiania błędów (200)
- 90. Ludzie podejmują większość decyzji podświadomie (204)
- 91. Podświadomość wie pierwsza (206)
- 92. Ludzie oczekują większego wyboru i więcej informacji, niż są w stanie przeanalizować (208)
- 93. Dla ludzi wybór jest równoznaczny z kontrolą (210)
- 94. Ludzie mogą troszczyć się o czas bardziej niż o pieniądze (212)
- 95. Nastrój wpływa na proces podejmowania decyzji (214)
- 96. Możesz uzyskać lepsze decyzje podejmowane grupowo (216)
- 97. Ludzie podejmują decyzje ukierunkowane przyzwyczajeniami lub wartościami, lecz nie obydwoma kryteriami naraz (218)
- 98. Gdy ludzie są niepewni, pozwalają innym decydować, co robić (220)
- 99. Ludzie uważają, że inni są bardziej podatni na wpływy niż oni sami (222)
- 100. Ludzie wyżej oceniają produkty, które fizycznie znajdują się przed ich oczami (224)
- Bibliografia (227)
- Źródła wybranych rysunków (235)
JAK LUDZIE WIDZĄ
JAK LUDZIE CZYTAJĄ
JAK LUDZIE ZAPAMIĘTUJĄ
JAK LUDZIE MYŚLĄ
JAK LUDZIE SKUPIAJĄ UWAGĘ
CO MOTYWUJE LUDZI
LUDZIE SĄ ZWIERZĘTAMI SPOŁECZNYMI
JAK LUDZIE CZUJĄ
LUDZIE POPEŁNIAJĄ BŁĘDY
JAK LUDZIE PODEJMUJĄ DECYZJE
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II Susan Weinschenk (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(5)
(1)
(1)
(0)
(0)
Kaz,
Data dodania: 2021-09-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Joanna, UX Designer
Data dodania: 2017-01-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-01 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Magda Górecka,
Data dodania: 2015-06-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
eCommerce Project Manager
Data dodania: 2015-04-09 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-10-31 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-11-10 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii