Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 528
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata.
Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu.
- Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest
- Narzędzia do projektowania usług
- Proces badawczy i planowanie ideacji
- Prototypowanie usług
- Zarządzanie procesem projektowania usług
- Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji
Książka została napisana i zaprojektowana przez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera. Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani również jako inicjatorzy akcji Global Service Jam.
Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie!
Wybrane bestsellery
-
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run work...
This Is Service Design Doing. Applying Service Design Thinking in the Real World This Is Service Design Doing. Applying Service Design Thinking in the Real World
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- This Is Service Design Doing: Applying Service Design and Design Thinking in the Real World
- Tłumaczenie:
- Michał Lipa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6205-5, 9788328362055
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-11-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6206-2, 9788328362062
- Data wydania ebooka:
-
2020-11-24
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 240x210
- Numer z katalogu:
- 119762
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 30.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 59.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 124.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Funkcjonalność stron i UX
Biznes IT » Inne
Spis treści książki
- 1.1. Czego pragną klienci? (3)
- 1.2. Wyzwania dla organizacji (6)
- 1.2.1. Rosnąca pozycja klientów (6)
- 1.2.2. Silosy funkcjonalne (7)
- 1.2.3. Potrzeba innowacji (10)
- 1.2.4. Reakcje organizacji (11)
- 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią? (14)
- 2.1. Definicje projektowania usług (19)
- 2.2. Różne spojrzenia (21)
- 2.2.1. Projektowanie usług jako sposób myślenia (21)
- 2.2.2. Projektowanie usług jako proces (21)
- 2.2.3. Projektowanie usług jako zbiór narzędzi (21)
- 2.2.4. Projektowanie usług jako język interdyscyplinarny (22)
- 2.2.5. Projektowanie usług jako metoda zarządzania (22)
- 2.3. Korzenie i rozwój (23)
- 2.4. Czym nie jest projektowanie usług? (24)
- 2.4.1. Nie ogranicza się do estetyki i "pudrowania trupa" (24)
- 2.4.2. Nie ogranicza się do obsługi klienta (24)
- 2.4.3. Nie ogranicza się do ratowania usług (24)
- 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie (25)
- 2.5.1. Oryginalne (25)
- 2.5.2. Nowe (26)
- 3.1. Dane badawcze (36)
- 3.2. Persony (41)
- 3.3. Mapy podróży (44)
- 3.3.1. Typologia map podróży (50)
- 3.3.2. Schemat usługi (54)
- 3.4. Mapy systemów (58)
- 3.4.1. Mapy interesariuszy (59)
- 3.4.2. Mapy sieci wartości (62)
- 3.4.3. Mapy ekosystemów (62)
- 3.5. Prototypy usług (65)
- 3.5.1. Prototypy (inter)akcji oraz procesów i doświadczeń związanych z usługą (67)
- 3.5.2. Prototypy obiektów fizycznych (70)
- 3.5.3. Prototypy środowisk, przestrzeni i architektury (71)
- 3.5.4. Prototypy artefaktów cyfrowych i oprogramowania (72)
- 3.5.5. Prototypy ekosystemów i wartości biznesowej (74)
- 3.6. Szablon modelu biznesowego (76)
- 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi (83)
- 4.2. Główne schematy w procesie projektowania (85)
- 4.2.1. Dywergencja i konwergencja w myśleniu i działaniu (85)
- 4.2.2. Najpierw właściwy problem, potem właściwe rozwiązanie (86)
- 4.2.3. Wszystkie procesy projektowania są do siebie podobne, a jednak... różne (88)
- 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD (91)
- 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług (100)
- 5.1.1. Zakres badań i pytania badawcze (100)
- 5.1.2. Planowanie badań (102)
- Pętle badawcze (102)
- Dobór próby (103)
- Kontekst badawczy (104)
- Wielkość próby (104)
- 5.1.3. Zbieranie danych (105)
- Metody badawcze (107)
- Triangulacja metod (107)
- Triangulacja danych (108)
- Triangulacja badaczy (110)
- Indeksowanie (110)
- 5.1.4. Wizualizacja, synteza i analiza danych (111)
- Wizualizacja danych (111)
- Ocena środowiska i współtworzenie (113)
- Kodowanie danych (113)
- 5.1.5. Korzystanie z wyników badań (114)
- 5.2. Metody zbierania danych (117)
- Badania zza biurka: badania przygotowawcze (118)
- Badania zza biurka: badania wtórne (119)
- Metoda samoetnograficzna: autoetnografia (119)
- Metoda samoetnograficzna: etnografia online (120)
- Metoda uczestnicząca: obserwacja uczestnicząca (120)
- Metoda uczestnicząca: wywiad kontekstowy (121)
- Metoda uczestnicząca: wywiad pogłębiony (122)
- Metoda uczestnicząca: grupy fokusowe (123)
- Metoda nieuczestnicząca: obserwacja nieuczestnicząca (123)
- Metoda nieuczestnicząca: etnografia mobilna (124)
- Metoda nieuczestnicząca: sondy kulturowe (124)
- Warsztaty kreatywne: współtworzenie person (125)
- Warsztaty kreatywne: współtworzenie map podróży (126)
- Warsztaty kreatywne: współtworzenie map systemu (126)
- 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych (127)
- Tworzenie ściany badawczej (128)
- Tworzenie person (128)
- Mapowanie podróży (129)
- Mapowanie systemów (130)
- Opracowywanie głównych spostrzeżeń (131)
- Formułowanie spostrzeżeń dot. zadań do wykonania (131)
- Pisanie historii użytkowników (132)
- Kompilowanie raportów badawczych (132)
- 5.4. Studia przypadków (134)
- 5.4.1. Studium przypadku: zastosowanie etnografii do formułowania praktycznych spostrzeżeń (136)
- 5.4.2. Studium przypadku: korzystanie z badań jakościowych i ilościowych przy projektowaniu usług (139)
- 5.4.3. Studium przypadku: tworzenie i używanie wartościowych person (142)
- 5.4.4. Studium przypadku: ilustrowanie danych badawczych za pomocą map podróży (146)
- 5.4.5. Studium przypadku: mapowanie stanu obecnego i przyszłego (149)
- 6.1. Pomysły (158)
- 6.2. Decyzje (160)
- 6.3. Proces ideacji (163)
- 6.3.1. Planowanie ideacji (163)
- 6.3.2. Generowanie pomysłów (165)
- 6.3.3. Selekcja pomysłów (167)
- 6.3.4. Dokumentacja (169)
- 6.4. Metody ideacji (177)
- Preideacja: "szatkowanie słonia" i dzielenie wyzwania ideacyjnego (177)
- Preideacja: pomysły z mapowania podróży (178)
- Preideacja: pomysły z mapowania systemów (179)
- Preideacja: pytania typu "jak moglibyśmy...?" zadawane na podstawie spostrzeżeń (179)
- Generowanie wielu pomysłów: ustne i pisemne burze mózgów (180)
- Generowanie wielu pomysłów: 10 plus 10 (180)
- Zwiększanie głębi i dywersyfikowanie pomysłów: bodystorming (181)
- Zwiększanie głębi i dywersyfikowanie pomysłów: stosowanie kart i list kontrolnych (182)
- Zwiększanie głębi i dywersyfikowanie pomysłów: ideacja na podstawie analogii i skojarzeń (182)
- Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: grupowanie metodą ośmiornicy (183)
- Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: sortowanie w stylu Benny'ego Hilla ("trzydzieści pięć") (184)
- Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: portfolio pomysłów (185)
- Rozumienie, grupowanie i szeregowanie opcji: macierz decyzji (185)
- Redukowanie opcji: metody szybkiego głosowania (186)
- Redukowanie opcji: zaangażowanie fizyczne (186)
- 6.5. Studia przypadków (188)
- 6.5.1. Studium przypadku: otwieranie studia projektowego na klientów (190)
- 6.5.2. Studium przypadku: współprojektowanie metodami hybrydowymi (193)
- 6.5.3. Studium przypadku: opieranie się na solidnych badaniach (196)
- 6.5.4. Studium przypadku: ideacja przy użyciu metod mieszanych (200)
- 6.5.5. Studium przypadku: wspieranie kreatywności za pomocą materiałów wizualnych (203)
- 7.1. Proces prototypowania usług (212)
- 7.1.1. Wybór celu (212)
- Prototypowanie jako czynność badawcza (212)
- Prototypowanie jako sposób oceny (213)
- Prototypowanie jako środek komunikacji i prezentacji (213)
- 7.1.2. Wybór pytań dotyczących prototypów (214)
- 7.1.3. Oceń, co trzeba zrobić lub zbudować (216)
- 7.1.4. Planowanie prototypowania (218)
- Odbiorcy (218)
- Podział ról w zespole (219)
- Wierność (220)
- Kontekst prototypowania (221)
- Pętle prototypowania (223)
- Wielotorowość (224)
- Wybór metod (224)
- 7.1.5. Prowadzenie sesji prototypowania (226)
- 7.1.6. Synteza i analiza danych (228)
- 7.1.7. Wizualizacja danych pochodzących z prototypowania (228)
- 7.1.1. Wybór celu (212)
- 7.2. Metody prototypowania (231)
- Prototypowanie procesów i doświadczeń związanych z usługami: próba dochodzeniowa (232)
- Prototypowanie procesów i doświadczeń związanych z usługami: podtekst (232)
- Prototypowanie procesów i doświadczeń związanych z usługami: inscenizacja biurkowa (233)
- Prototypowanie obiektów fizycznych i środowisk: tworzenie prototypów z kartonu (234)
- Prototypowanie artefaktów cyfrowych i oprogramowania: próby usług cyfrowych (235)
- Prototypowanie artefaktów cyfrowych i oprogramowania: tworzenie prototypów z papieru (235)
- Prototypowanie artefaktów cyfrowych i oprogramowania: interaktywne modelowanie ścieżki kliknięć (236)
- Prototypowanie artefaktów cyfrowych i oprogramowania: makietowanie (236)
- Prototypowanie ekosystemów i wartości biznesowej: reklama usługi (237)
- Prototypowanie ekosystemów i wartości biznesowej: mapowanie systemu na biurku (biznesowe origami) (238)
- Prototypowanie ekosystemów i wartości biznesowej: Business Model Canvas (239)
- Metody ogólne: mood boardy (239)
- Metody ogólne: szkicowanie (240)
- Metody ogólne: metoda czarnoksiężnika z Oz (240)
- 7.3. Studia przypadków (244)
- 7.3.1. Studium przypadku: umożliwianie efektywnego współtworzenia poprzez prototypowanie minimalnie satysfakcjonujących rozwiązań oraz makiet kontekstowych (246)
- 7.3.2. Studium przypadku: wywoływanie poczucia współodpowiedzialności i pobudzanie współpracy poprzez prototypowanie i współtworzenie (252)
- 7.3.3. Studium przypadku: umożliwianie personelowi i interesariuszom tworzenia prototypów w celu ciągłego rozwoju (256)
- 7.3.4. Studium przypadku: produkty minimalnie zachwycające, działające prototypy i szkice o dużej wierności w projektowaniu kodu (259)
- 7.3.5. Studium przypadku: odgrywanie ról i symulacje w prototypach tworzonych w skali 1:1 (262)
- 7.3.6. Studium przypadku: prototypowanie wieloaspektowe w tworzeniu i doskonaleniu modeli biznesowych i usługowych (264)
- 8.1. Od prototypu do produkcji (272)
- 8.1.1. Czym jest implementacja? (272)
- 8.1.2. Planowanie implementacji z myślą o ludziach (274)
- 8.1.3. Cztery pola implementacji (274)
- 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami (275)
- 8.2.1. Trzeba wiedzieć, jak zmieniają się ludzie (275)
- 8.2.2. Trzeba rozumieć, co się zmieni (276)
- 8.2.3. Przekonania i emocje (277)
- 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania (280)
- 8.3.1. Podstawowe czynniki (280)
- 8.3.2. Implementacja (283)
- 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem (289)
- 8.5. Projektowanie usług a architektura (298)
- 8.5.1. Etap 1. Zmiana sposobu myślenia (299)
- 8.5.2. Etap 2. Ocena potrzeb (300)
- 8.5.3. Etap 3. Tworzenie (301)
- 8.5.4. Etap 4. Testowanie (302)
- 8.5.5. Etap 5. Budowanie (302)
- 8.5.6. Etap 6. Monitorowanie (303)
- 8.5.7. Z drugiej strony: czego projektanci usług mogą się nauczyć od architektów? (304)
- 8.6. Studia przypadków (306)
- 8.6.1. Studium przypadku: dawanie pracownikom możliwości trwałego wdrażania projektów z zakresu service design (308)
- 8.6.2. Studium przypadku: wdrażanie projektowania usług w celu wykreowania doświadczeń, dynamiki i wyników w sprzedaży (313)
- 8.6.3. Studium przypadku: wdrażanie projektowania usług w start-upie programistycznym (317)
- 8.6.4. Studium przypadku: wywoływanie wymiernych efektów biznesowych w trakcie pilotażu i implementacji projektu z zakresu service design (322)
- 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd (330)
- 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług (337)
- 9.2.1. Wytyczne: cel, zakres i kontekst (337)
- 9.2.2. Badania przygotowawcze (338)
- 9.2.3. Zespół projektowy i interesariusze (339)
- 9.2.4. Struktura: projekt, iteracje i czynności (343)
- 9.2.5. Wielotorowość (352)
- 9.2.6. Fazy projektu i kamienie milowe (353)
- 9.2.7. Efekty i wyniki (355)
- 9.2.8. Dokumentacja (356)
- 9.2.9. Budżetowanie (358)
- 9.2.10. Sposoby myślenia, zasady i styl (360)
- 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług (361)
- 9.3.1. Planowanie iteracji (361)
- 9.3.2. Zarządzanie iteracjami (363)
- 9.3.3. Przegląd iteracji (367)
- 9.4. Przykłady: szablony procesów (369)
- 9.5. Studia przypadków (376)
- 9.5.1. Studium przypadku: tworzenie powtarzalnych procesów w celu doskonalenia usług i doświadczeń w masowej skali (378)
- 9.5.2. Studium przypadku: zarządzanie strategicznymi przedsięwzięciami projektowymi (381)
- 9.5.3. Studium przypadku: korzystanie z pięciodniowych sprintów projektowych podczas tworzenia wspólnej strategii międzykanałowej (384)
- 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją (392)
- 10.1.1. Przyzwolenie (392)
- 10.1.2. Status (393)
- 10.1.3. Neutralność (393)
- 10.2. Style i role w facylitacji (394)
- 10.2.1. Przyjmowanie roli (394)
- 10.2.2. Wspólna facylitacja (395)
- 10.2.3. Czy członek zespołu może być facylitatorem? (396)
- 10.3. Czynniki sukcesu (397)
- 10.3.1. Budowanie zespołu (397)
- 10.3.2. Cel i oczekiwania (397)
- 10.3.3. Planowanie pracy (398)
- 10.3.4. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni (399)
- 10.3.5. Tryby pracy w grupach (404)
- 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji (407)
- 10.4.1. Rozgrzewki (407)
- 10.4.2. Ramy czasowe (408)
- 10.4.3. Pomieszczenie (408)
- 10.4.4. Narzędzia i rekwizyty (409)
- 10.4.5. Wizualizacja (409)
- 10.4.6. Czego nie przykleisz, to zgubisz, czyli ekspercki poradnik korzystania z karteczek samoprzylepnych (410)
- 10.4.7. Przestrzeń, dystans i pozycja (411)
- 10.4.8. Opinie zwrotne (412)
- 10.4.9. Zmienianie statusu (413)
- 10.4.10. Działaj, nie gadaj (415)
- 10.4.11. Rozwój facylitatora (415)
- 10.5. Metody prowadzenia warsztatów (416)
- Rozgrzewka na trzy głowy (417)
- Rozgrzewka "łańcuch barw" (417)
- Rozgrzewka z "Tak, a ponadto..." (418)
- Czerwone i zielone opinie zwrotne (418)
- 10.6. Studia przypadków (420)
- 10.6.1. Studium przypadku: pobudzająca moc nieznanego (422)
- 10.6.2. Studium przypadku: zwrot i skupienie (424)
- 11.1. Rodzaje przestrzeni (430)
- 11.1.1. Rozwiązania mobilne: zestawy, wózki i ciężarówki (430)
- 11.1.2. Tymczasowe miejsce poza firmą: chwilówka (430)
- 11.1.3. Tymczasowe miejsce w firmie: squat (431)
- 11.1.4. Trwałe miejsce poza firmą: ustronie lub placówka (432)
- 11.1.5. Trwałe miejsce w firmie: studio (432)
- 11.2. Organizowanie przestrzeni (434)
- 11.2.1. Przestrzeń (434)
- 11.2.2. Ściany (434)
- 11.2.3. Podział przestrzeni (435)
- 11.2.4. Dźwięk (437)
- 11.2.5. Elastyczność (437)
- 11.2.6. Umeblowanie (438)
- 11.2.7. Łączność (438)
- 11.2.8. Prosta i zaawansowana technika (438)
- 11.2.9. Inspiracja (439)
- 11.2.10. Blizny (439)
- 11.2.11. Rozplanowanie procesu? (439)
- 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna? (441)
- 11.4. Studia przypadków (442)
- 11.4.1. Studium przypadku: wysyłanie komunikatu w dużej organizacji (444)
- 11.4.2. Studium przypadku: zasiewanie ziaren innowacji i zmian (447)
- 12.1. Pierwsze kroki (455)
- 12.1.1. Zacznij od drobnych projektów (456)
- 12.1.2. Zabiegaj o akceptację kierownictwa (457)
- 12.1.3. Zwiększaj świadomość (458)
- 12.1.4. Rozwijaj kompetencje (459)
- 12.1.5. Pozwól spróbować (459)
- 12.2. Skalowanie (462)
- 12.2.1. Podstawowy zespół projektowy (462)
- 12.2.2. Rozszerzony zespół projektowy (462)
- 12.2.3. Wybierz nazwę odzwierciedlającą kulturę organizacji (463)
- 12.2.4. Nawiąż kontakty ze społecznością projektantów usług (464)
- 12.3. Dążenie do biegłości (467)
- 12.3.1. Zrozum proces projektowania (467)
- 12.3.2. Kieruj za pomocą współtworzenia (468)
- 12.3.3. Skosztuj własnej karmy dla psów (468)
- 12.3.4. Rozwijaj empatię (468)
- 12.3.5. Nie ograniczaj się do statystyki i mierników ilościowych (468)
- 12.3.6. Uśmierzaj lęk przed zmianą i porażką (469)
- 12.3.7. Korzystaj ze wskaźników wydajności odnoszących się do klientów (469)
- 12.3.8. Utrudniaj życie własnej firmie (469)
- 12.3.9. Spraw, żeby projektowanie było widoczne (470)
- 12.3.10. Wprowadź service design do kodu genetycznego organizacji (470)
- 12.4. Sprinty projektowe (473)
- 12.5. Studia przypadków (478)
- 12.5.1. Studium przypadku: wprowadzanie projektowania usług do programu nauczania dla szkół średnich (480)
- 12.5.2. Studium przypadku: wprowadzanie projektowania usług do instytucji państwowej (484)
- 12.5.3. Studium przypadku: upowszechnianie i rozwijanie projektowania usług w skali całego kraju (487)
- 12.5.4. Studium przypadku: integrowanie projektowania usług ze środowiskiem międzynarodowej korporacji (491)
- 12.5.5. Studium przypadku: tworzenie kultury klientocentrycznej za pomocą projektowania usług (495)
- 12.5.6. Studium przypadku: gromadzenie zasobów wiedzy projektowej (499)
01. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?
02. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?
03. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG
04. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG
05. BADANIA
06. IDEACJA
07. PROTOTYPOWANIE
08. IMPLEMENTACJA
09. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM
10. PROWADZENIE WARSZTATÓW
11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG
12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.