×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Dreamweaver 3. Ćwiczenia praktyczne

Czytelnicy, którzy lubią rozwiązywać problemy i poznawać zagadnienia od podstaw chętnie sięgają po książki z serii "Ćwiczenia praktyczne", które ukazują się na rynku za sprawą wydawnictwa Helion. W ostatnim czasie seria ta wzbogaciła się o pozycję poświęconą edytorowi Dreamweaver 3. Zgodnie z założeniami przyjętymi dla tej serii książek znajdziemy w niej wiele prostych ćwiczeń oraz szereg ilustracji, które w znaczący sposób ułatwiają proces przyswajania wiedzy. Materiał zgromadzony w książce został podzielony na dziewięć rozdziałów. W pierwszym zamieszczone zostały podstawowe informacje na temat zasad funkcjonowania WWW, W rozdziale drugim autorka przedstawia proces planowania struktury strony WWW, po czym przechodzi do prezentacji programu Dreamweaver. Po zapoznaniu się ze środowiskiem pracy czytelnik może przystąpić do tworzenia strony WWW. Proces ten rozpoczyna się od zdefiniowania folderu, w którym będzie przechowywana strona, ustawienia strony kodowej oraz zdefiniowania układu strony. Zapoznając się z kolejnymi rozdziałami zdobywamy informacje na temat sposobów formatowania tekstu, wzbogacania strony o takie elementy jak listy, tabele i rozwijane menu. Autorka prezentuje ponadto metody tworzenia połączeń oraz omawia zagadnienia związane ze stosowaniem ramek. Warto również zwrócić uwagę na rozdział ósmy, który traktuje o zarządzaniu witryną, określaną tu mianem prezentacji. Całość uzupełnia dodatek, w którym zamieszczone zostały użyteczne skróty klawiszowe. Prezentowana publikacja, podobnie jak i inne pozycje z serii „Ćwiczenia praktyczne”, to interesująca propozycja dla początkujących użytkowników. Duża ilość bogato ilustrowanych, prostych ćwiczeń sprawia, że proces poznawania edytora Dreamweaver nie powinien sprawić im większych kłopotów.
Magazyn Internet KK 08/2001

FrontPage 2000 dla każdego

Twórcy stron WWW, którzy preferują projektowanie witryn w trybie WYSIWYG, bardzo chętnie sięgają po edytor FrontPage 2000 firmy Microsoft. Oferuje on użytkownikowi szereg narzędzi pozwalających zarówno na tworzenie, jak i na zarządzanie stronami WWW. Interesującym źródłem informacji na temat tego produktu jest książka "FrontPage 2000 dla każdego", która ukazała się nakładem wydawnictwa Helion. Prezentowana publikacja składa się z trzech części. Pierwsza z nich "Pierwsze kroki" pozwala czytelnikowi zapoznać się z FrontPagem 2000, metodami tworzenia witryn WWW, jak również prowadzi go przez proces budowy prostej strony WWW. Czytelnik poznaje takie elementy strony jak listy, tabele, elementy multimedialne (grafika, dźwięk i wideo), a ponadto uczy się wzbogacania strony o łącza i zakładki. Część druga- "Poradnik projektanta" traktuje o nieco bardziej zaawansowanych zagadnieniach. W poszczególnych rozdziałach odnajdujemy informacje na temat planowania struktury witryny, stosowania arkuszy stylów, projektowania systemów nawigacji, a także wykorzystania ramek. Autor przedstawia ponadto możliwości oferowane przez DHTML oraz składniki FrontPage’a (animowane przyciski, liczniki, spisy treści). Trzecia część nosi tytuł „Zaawansowane mechanizmy FrontPage’a. Autor skupił się w niej na modyfikowaniu kodu HTML edytowanej strony, zaawansowanych technologiach, takich jak kontrolki ActiveX czy aplety Javy, a ponadto omówił zagadnienia związane ze stosowaniem formularzy. Szereg istotnych informacji odnajdziemy w rozdziale dziewiętnastym, w którym zaprezentowane zostały metody testowania i uruchamiania witryny na serwerze WWW. Ostatni rozdział został natomiast poświęcony procesowi kontrolowania poprawności funkcjonowania witryny WWW. Na płycie CD-ROM dołączonej do książki umieszczone zostały dodatki do programu FrontPage 2000, zestawy elementów graficznych i klipartów do wykorzystania na stronach WWW, wersje demonstracyjne programów graficznych i narzędzi do tworzenia skryptów, a także przykłady ćwiczeń zawartych w książce. "FrontPage 2000 dla każdego" to wartościowy przewodnik po programie FrontPage 2000. Prowadzi czytelnika krok po kroku począwszy od prostych projektów, aż po rozbudowane, profesjonalne witryny. Warto zainteresować się tą publikacją.
Magazyn Internet KK 08/2001

After Effects 4 dla każdego

Jedną z bardziej interesujących pozycji w bogatej ofercie wydawnictwa Helion jest z pewnością książka "After Effects 4 dla każdego" opisująca jeden z flagowych programów firmy Adobe Systems. After Effects jest z pewnością jednym z najbardziej popularnych programów do kompozycji i postprodukcji. Dzięki niemu można wszechstronnie precyzyjnie łączyć materiał filmowy z grafiką, animacją i dźwiękiem. Niewątpliwym atutem programu, nawet w podstawowej wersji, jest duża ilość statycznych i animowanych efektów postprodukcyjnych, począwszy od wykonania prostych efektów przejść, a skończywszy na rozbudowanych efektach kluczowania. Jednak o jego dużych możliwościach decyduje możliwość współpracy z ogromną ilością dodatkowych efektów zewnętrznych w postaci wtyczek (ang. plug-ins) oferowanych przez niezależnych producentów oprogramowania. W poszczególnych rozdziałach znajdują się m.in. podstawowe zasady kompozycji w programie After Effects oraz szczegółowy opis filtrów. Przedstawiana książka to prawdziwa encyklopedia zewnętrznych plug-inów dla After Effects, szczegółowo opisująca ich możliwości oraz sposoby praktycznego wykorzystania. Jest to doskonały przegląd niemal wszystkich dostępnych filtrów do After Effects, sugerujący sytuacje, w których mogą być wykorzystane. Dla wygody Czytelnika opisywane filtry posiadają specjalne znaczki, umieszczone na marginesach strony, oznaczające przynależność opisywanego filtra do danej grupy, np. filtry do korekty barw, zniekształcania obrazu, rzucania cieni, tworzenia masek itp. Czytelnik kartkując książkę może łatwo odszukać filtr niezbędny do wykonania określonego efektu, takiego jak symulacja dymu, mgły, padającego śniegu, laserowych promieni itp. Dzięki przejrzystemu układowi książka jest adresowana zarówno do doświadczonych profesjonalistów wykorzystujących program w codziennej pracy, jak i początkujących użytkowników stawiających dopiero pierwsze kroki w dziennej kompozycji. Do opisywanej książki dołączono płytę CD-ROM, na której znajduje się szereg przykładowych projektów i animacji opisywanych w poszczególnych rozdziałach, które pozwalają łatwiej i szybciej zrozumieć, w jaki sposób działają poszczególne efekty. Poza wersją demonstracyjną programu After Effects 4 uzupełnieniem są wersje Trial (próbne) programów Knoll Lens Flare Pro, Media Cleaner 4 Pro, Commotion 2.1, RAYflect Four Seasons i Photo Tracer.
Wideo i komputer 07-08/20001

Painter 6 f/x

Książka ta jest dziełem dwóch nauczycielek, autorek wielu tomów poświęconych grafice komputerowej i co najważniejsze artystek. Na łamach tej pozycji dzielą się one z czytelnikiem swoim wieloletnim doświadczeniem i osobistym postrzeganiem sztuki. W miarę zagłębiania się w lekturze poznajemy podstawy programu (choć nie jest to podręcznik podstawowy), pędzle i zasady ich działania, tworzenie tekstur wszelakiej maści, kolaże, animacje i jak sam tytuł mówi – różne efekty specjalne. Książka przeznaczona jest dla tych którzy pracują już w Painterze i chcą poszerzyć swój warsztat o wieloletnie doświadczenia autorek tej pozycji, jak i spojrzeć na temat sztuki z kobiecej perspektywy(uwaga oczywiście dotyczy płci przeciwnej). "Książka przeznaczona jest dla tych którzy pracują już w Painterze i chcą poszerzyć swój warsztat o wieloletnie doświadczenia autorek tej pozycji".
Computer Arts 06/2001

Poser 4

Książka ta wprowadzi Cię w Posera jak po sznurku, prosto i przyjemnie. Śledząc kolejne rozdziały nauczysz się programu od podstaw. Autor poświęca wiele miejsca nie tylko animacji, ale uczy też obserwacji zjawiska ruchu. Dowiesz się również w jaki sposób oteksturować, oświetlić i zrenderować Swoje dzieła , a do tego ośmiu wielkich mistrzów animacji udzieli Ci cennych wskazówek. Dzięki temu ta pozycja może być cenną lekturą nie tylko dla chcących nauczyć się obsługi Posera. Dla tych, którzy tworzą animację w innych programach, także ma wiele do zaoferowania. Przystępny język oraz zakres poruszanych zagadnień czyni tę książkę przydatną zarówno dla początkujących, jak i dla profesjonalistów. Podsumowując, tom zawiera wszystkie informacje niezbędne do rozpoczęcia pracy i dużo, dużo więcej "To jest książka dla każdego, kto ma ambicję nazywać się animatorem. Wiedza w niej zawarta jest obowiązkowa".
Computer Arts 6/2001
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint