×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »
Play
Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera
Autor:
Włodzimierz Iwanowski
Długość
liczba lekcji: 37, czas trwania: 07:30:16
Ocena

Kup kurs 84,50 zł

Kurs video

Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera Włodzimierz Iwanowski - okladka książki

Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera Włodzimierz Iwanowski - okladka książki

Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera Włodzimierz Iwanowski - audiobook MP3

Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera Włodzimierz Iwanowski - audiobook CD

Wydawnictwo:
Videopoint
Wersja:
Online
Czas trwania:
7 godz. 30 min.
Technologia:
Unreal Engine 4
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni ten kurs

Videokurs
Online
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

169,00 zł (-50%)
84,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Kurs z certyfikatem
Do kursu dołączamy materiały dodatkowe
  1. 1. Wstęp 00:52:16

  2. 2. Praca nad projektem 02:55:42

  3. 3. Dodawanie mechanik 01:54:17

  4. 4. Dodatkowe funkcje 00:54:55

  5. 5. Ustawienia 00:29:08

  6. 6. Inne narzędzia 00:23:58

Obierz kurs na... wirtualną rzeczywistość

Wirtualna rzeczywistość to generowany komputerowo obraz 3D, który wraz z obiektami, sceneriami i licznymi interakcjami z użytkownikiem ma imitować realistyczne środowisko. Być może definicja brzmi dość nowocześnie - ale czy wiesz, że początki VR sięgają 60 lat wstecz? Jednym z pierwszych wynalazków VR była Sensorama, która symulowała jazdę motocyklem. Maszyna ta oddziaływała na wiele zmysłów jednocześnie: odtwarzała filmy 3D, wydzielała zapachy, a nawet wytwarzała wiatr i wibracje. Ponad dwie dekady później w sprzedaży pojawił się pierwowzór dzisiejszych gogli VR. Producent odniósł sukces, a gogle zadomowiły się na stałe w branży rozrywkowej jako element maszyn Arcade. Aktualnie wartość sektora VR rośnie w zaskakująco szybkim tempie i zwiększa się o 40 – 60% rok do roku.

W świecie produkcji VR ogromne możliwości daje Unreal Engine 4. Silnik ten wyprzedza konkurencję i oferuje natywne wsparcie dla wielu urządzeń obsługujących VR. Umożliwia dostęp do licznych wtyczek i bibliotek całkowicie za darmo. Z takim bogactwem realistycznych tekstur i zasobów pozwalających na szybką iterację stworzysz niezapomnianą rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości.

Unreal Engine. Kurs video. Niezbędnik VR developera to ponad 7 godzin stawiającej na praktykę przygody ze światem wirtualnym.

W trakcie naszego profesjonalnego szkolenia dowiesz się, jak:

  • Zainstalować i skonfigurować urządzenia do produkcji VR
  • Stworzyć własny system sterowania i system locomotion
  • Prototypować funkcjonalności w C++ i programować w Blueprints
  • Konfigurować interakcje z elementami otoczenia
  • Używać timerów i spawnerów do nasłuchiwania zdarzeń
  • Budować systemy grawitacji i oddziaływania fizyki w VR
  • Korzystać z dynamicznych materiałów i implementować je w Blueprints
  • Projektować płynne przejścia z ekranem przeładowania
  • Obsługiwać narzędzia monitorujące wydajność
  • Dodawać osiągnięcia na Steam i Oculus Store
  • Korzystać z narzędzi udostępnionych przez Oculus, w tym RenderDoc, Oculus Lipsync i Oculus Loudness Meter

Co więcej...

  • Poznasz dobre praktyki produkcji aplikacji na Oculus Store i otrzymasz wskazówki dotyczące wyglądu UI i renderowania w VR
  • Skonfigurujesz ustawienia FFR, MultiPreview i Hand Tracking do śledzenia ruchów dłoni
  • Nauczysz się optymalizacji przepływu danych, wpływającej na istotną dla VR wydajność

W trakcie szkolenia omawiane są podstawy, a także trudniejsze, średnio zaawansowane zagadnienia z naciskiem na aspekty praktyczne. Zaczynamy od konfiguracji gogli Oculus Quest 2 i ich implementacji w Unreal Engine. Warto zauważyć, że firma Oculus produkuje obecnie najpopularniejsze gogle VR - na początku 2022 roku zanotowała aż 75% udziałów w sprzedaży gogli! Na przykładach poznasz przebieg produkcji VR. Do projektu dodasz własny system locomotion, stworzysz mechanizmy AI i spawner. Opanujesz techniki przyciągania przedmiotów, zmiany wizualizacji broni i dodawania własnych typów amunicji. Dowiesz się, czym jest i jak zniwelować chorobę lokomocyjną na etapie tworzenia projektu. W Unreal Engine przejmiesz sterowanie i dostosujesz efekt drgań (Haptic Effect) w kontrolerze VR. Samodzielnie stworzysz teleport i płynne przejścia między poziomami. Dzięki zdobytym umiejętnościom będziesz mieć podstawy, by rozwijać się dalej w wybranej przez Ciebie dziedzinie VR.

Wirtualna rzeczywistość, znana nam z branży rozrywkowej, sięga dziś o wiele dalej. W tej technologii sprawnie porusza się rynek e-commerce, oferując klientom wirtualne spacery, przejażdżki czy przegląd nieruchomości. Na rozwiązaniach VR zyskuje też edukacja – studenci medycyny przeprowadzają operacje na symulatorze pacjenta, a piloci i żołnierze uczą się reagowania na sytuacje kryzysowe. Jednoczesne nabieranie doświadczenia i eliminacja poważnego ryzyka podczas szkoleń to duży postęp w nauce. VR znajduje zastosowanie w biznesie, architekturze, przemyśle i ciągle idzie po więcej. Wszystkie te branże mają wiele wspólnych mianowników z perspektywy programistycznej. Firmy, w tym duże korporacje, na etapie produkcji swoich rozwiązań często wybierają silnik Unreal Engine. Dlatego nauki jego obsługi nigdy nie za wiele: jeśli chcesz wiedzieć, co w gamedevie piszczy, koniecznie sprawdź też pierwszy kurs tego autora - Unreal Engine 5. Kurs video. Praktyczny niezbędnik game developera.

Tworzenie aplikacji rzeczywistości wirtualnej nigdy nie było tak łatwe. Z bogatą biblioteką wtyczek i wszechstronnych narzędzi jesteśmy w stanie szybko stworzyć niezapomniane wrażenia w VR.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Włodzimierz Iwanowski – freelancer, programista z wieloletnim doświadczeniem. Edukator i entuzjasta Unreal Engine. Uczestniczył w tworzeniu preprodukcji dla PlayWay, Rock Game, Gameparic i wielu innych firm.

Pracował nad licznymi grami, między innymi:

  • Trail of Ayash – gra RPG inkorporująca klasyczną mechanikę znaną z gier z otwartym światem i możliwościami wielu zakończeń
  • Sansara – polegająca na kontrolowaniu zwierząt i ich interakcji z ekosystemem różnorodnego świata
  • Rescue Riders – gra dla dzieci polegająca na odkrywaniu przygód
  • Astrofall  – interaktywna gra wyścigowa kosmonautów utrzymana w klimacie s.f.
  • Undead Archer – produkcja na VR wykorzystująca mechanikę Tower Defense
  • Cowboy Life Simulator – interaktywny i wszechstronny symulator życia na Dzikim Zachodzie 

Czynnie zajmuje się również tworzeniem kursów i udzielaniem korepetycji. Po godzinach interesuje się cyberbezpieczeństwem i sztuczną inteligencją. Sztuczna inteligencja w znaczący sposób zmienia możliwości programowania i choć nie zastępuje człowieka, to zdecydowanie pomaga mu w procesie iterowania i produkcji. Jej działanie jest znacznie szybsze niż czytanie obszernych dokumentacji lub przeglądanie zwróconych wyników w zwykłej wyszukiwarce internetowej.

Włodzimierz Iwanowski - pozostałe kursy

Videopoint - inne kursy

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint