Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Inventor. Podstawy projektowania (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Bogdan Noga
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 2
Stron:
464
Druk:
oprawa miękka
     PDF

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

79,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka opisuje Inventor v. 2011


Spraw, by Inventor nie miał przed Tobą tajemnic

  • Poznaj najnowsze środowisko do projektowania przestrzennego
  • Naucz się tworzyć szkice 2D i modelować w trzech wymiarach
  • Opanuj narzędzia do tworzenia zespołów i techniki ich prezentacji

Inventor to jedno z najczęściej używanych środowisk do wspomaganego komputerowo projektowania części i zespołów mechanicznych. Rosnąca popularność aplikacji, duże możliwości w zakresie tworzenia dokumentacji, cyfrowego prototypowania, symulacji działania mechanizmów i wymiany danych projektowych oraz wsparcie zapewniane przez producenta programu gwarantują, że czas poświęcony na jego naukę okaże się doskonałą inwestycją w przyszłość.

Rozpoczęcie przygody z Inventorem znakomicie ułatwi książka "Inventor 2011 PL. Pierwsze kroki". Podręcznik "za rękę" poprowadzi początkującego użytkownika przez świat projektowania technicznego, przedstawiając podstawowe informacje o programie i sposobach jego stosowania. Czytelnik dowie się, do czego służą poszczególne narzędzia i jak skonfigurować interfejs aplikacji. Pozna metody tworzenia i edytowania płaskich rysunków, brył trójwymiarowych i całych zespołów. Zagadnienia związane z symulowaniem działania mechanizmów oraz animowaniem procesów ich montażu i demontażu nie będą stanowiły już żadnego problemu.

Poszczególne tematy przedstawiane są w bardzo praktyczny sposób, dzięki czemu podręcznik doskonale nadaje się do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji środowiska Inventor, stanowiąc jednocześnie świetny materiał pomocniczy na kursach i szkoleniach z obsługi tego programu.

  • Elementy interfejsu programu Inventor i sposoby ich używania
  • Tworzenie szkiców w oparciu o wiązania geometryczne i wymiarowe
  • Generowanie trójwymiarowych brył, przekształcanie ich i łączenie
  • Korzystanie z biblioteki elementów znormalizowanych
  • Symulacja ruchu oraz animowanie montażu i demontażu zespołów
  • Tworzenie dokumentacji technicznej części i złożeń
  • Praktyczne przykłady różnorodnych zastosowań Inventora

Z przyjemnością rozpocznij praktyczną naukę obsługi jednego z najpopularniejszych środowisk do trójwymiarowego projektowania układów mechanicznych!

0 Bogdan Noga

Zamknij

Wybierz metodę płatności