×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
self publisher
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

“FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej” to wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i muzyką w silniku Unity z zastosowaniem programu FMOD.

Ebook omawia elementy interfejsu FMOD oraz proces integracji tego programu z projektem Unity, następnie przechodzi do praktycznego omówienia zagadnień interaktywności muzyki w formie horyzontalnej jak i wertykalnej ucząc, w jaki działaniami gracza możemy zmieniać odgrywaną w grze muzykę.

Dzięki ebookowi temu dowiesz się:

  • Jak zintegrować projekt FMOD z projektem Unity.

  • Jak dodać do gry prostą muzykę.

  • Jak z pomocą parametrów zmieniać muzykę w grze w oparciu o działania gracza.

  • Jak wywoływać zmiany z pomocą skryptów.

  • Jak wykorzystać snapshoty do interaktywnej zmiany muzyki.

Choć ebook ten skupia się na pracy z muzyką w FMODzie na potrzeby Unity, większość koncepcji można również zastosować ogólnie do dźwięków w grze, oraz, przy modyfikowaniu kodu, do innych silników, takich jak Unreal Engine.

Uwaga: przed lekturą wymagane jest zapoznanie się z podstawami pracy z Unity oraz podstawami programowania dla Unity w języku C#.

Do ebooka dołączone są pliki dźwiękowe oraz paczki projektowe dla FMOD oraz Unity (ściągnąć należy je osobno).

Wybrane bestsellery

self publisher - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint