Opis
książki
:
C++. Sztuka programowania
Poznaj profesjonalne techniki programistyczne
C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Ma zwięzłą i elegancką składnię, czytelny i logiczny model obiektów i starannie opracowane biblioteki. Jego możliwości dają programiście niemal nieograniczoną kontrolę nad komputerem. Jednak sprawne i efektywne programowanie w C++ to prawdziwa sztuka. Wymaga staranności, dokładnego zaplanowania tworzonej aplikacji oraz wiedzy o funkcjach i mechanizmach, jakie można zastosować.
Książka "C++. Sztuka programowania" przedstawia profesjonalne sposoby tworzenia aplikacji w języku C++. Nie opisuje podstaw języka - skupia się na tworzeniu praktycznych aplikacji z wykorzystaniem profesjonalnych technik programistycznych. Wykonując zawarte w książce przykłady, rozwiążesz różne zadania programistyczne i osiągniesz biegłość w posługiwaniu się językiem C++.
- Szablony STL, biblioteki i model obiektowy języka C++
- Mechanizm odzyskiwania pamięci
- Wykorzystanie wielowątkowości w aplikacjach
- Eksperymentalne elementy języka C++
- Aplikacje internetowe w C++
- Techniki sztucznej inteligencji
- Tworzenie własnego interpretera C++
O autorze:
Herb Schildt jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows.
[więcej...]
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Z pomocą przychodzi ta książka - Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami to zbiór blisko 650 praktycznych zadań doskonalących znajomość języka C++ i umiejętności programistyczne. Układem nawiązuje do podręczników szachowych, które na konkretnych przykładach przybliżają obowiązujące zasady. Zawartość została podzielona na dwie części. Pierwsza zapoznaje z podstawowymi motywami, jak klasy, funkcje czy biblioteki standardowe. Druga część zawiesza poprzeczkę wyżej i wymaga więcej wysiłku - tym bardziej jednak zachęca do zaangażowania się w rozwiązywanie problemów, co w praktyce wprost przełoży się na podniesienie kompetencji programistycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami Kombinacje C++. 648 łamigłówek programistycznych z odpowiedziami
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarzadzania pamięcią. Przedstawiono również tematykę algorytmów, zasady pisania czytelnego kodu i stosowania niestandardowych iteratorów. Zamieszczono w niej też praktyczne przykłady używania metaprogramowania w języku C++, korutyn, refleksji (do ograniczenia ilości szablonowego kodu), obiektów pośredniczących (do wprowadzania ukrytych optymalizacji), programowania współbieżnego i struktur danych wolnych od blokad. W końcowej części dokonano przeglądu algorytmów równoległych w C++.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł (-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Niedostępna
-
To ósme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika przeznaczonego dla adeptów języka C i ich nauczycieli. Zawiera doskonałe wprowadzenie do C oraz inżynierii oprogramowania. Materiał zamieszczony w książce jest aktualny i zgodny z nowoczesnymi zasadami pracy. Obszernie wyjaśniono tu zasady tworzenia i działania kodu, a także zagadnienia związane z typami danych, funkcjami, tablicami, operacjami na bitach, wyliczeniami, pracą na plikach i innymi kwestiami ważnymi z punktu widzenia funkcjonalności, wydajności i bezpieczeństwa kodu. To pozycja oparta na zasadach nowoczesnej dydaktyki — zawiera mnóstwo przydatnych przykładów, ćwiczeń, wskazówek i podsumowań. Poszczególne koncepcje wyjaśniono z użyciem pseudokodu, algorytmów i schematów, dzięki czemu zrozumienie języka C staje się dużo łatwiejsze.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorze książki
Herb Schildt - jest jednym z najpopularniejszych autorów książek o programowaniu. Jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows. Był członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++. Jego książki sprzedały się na całym świecie w ponad 3 milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na większość języków.
Herbert Schildt - pozostałe książki
-
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku ? to na początek. Potem krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda oraz modułów. Poszczególne partie materiału zostały bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, jak również praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych składnikach biblioteki Javy, takich jak klasy wejścia-wyjścia, framework Collections, biblioteka strumieni oraz narzędzia programowania współbieżnego. Oczywiście szczegółowo został tu opisany inny niezwykle ważny element — system modułów Javy. Przedstawiono też interaktywne narzędzie programistyczne JShell. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. Co ważne, poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. Z tak przygotowanego materiału skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Ta książka jest IX wydaniem znakomitego podręcznika, w pełni zaktualizowanym o informacje dotyczące Java SE 9. W przystępny sposób wyjaśniono tu, jak pisać, kompilować, debugować i uruchamiać kod Javy. Znalazły się tu także informacje o kluczowych elementach biblioteki Java API, takich jak obsługa wejścia-wyjścia, Collections Framework, biblioteka strumieni oraz narzędzia do programowania współbieżnego. W praktyczny sposób przedstawiono bibliotekę Swing, JavaFX, technologię JavaBeans oraz serwletów. Książka zawiera także szczegółowy opis modułów i praktyczne wprowadzenie do JShell, narzędzia do interaktywnego programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym wydaniem wyjątkowego podręcznika, zaktualizowanym o informacje dotyczące Javy SE 9. Dzięki niej zdobędziesz solidne podstawy programowania w Javie, nawet jeśli nie masz żadnego przygotowania w tym kierunku. Poszczególne zagadnienia przedstawiono tu bardzo klarownie i przejrzyście, krok po kroku, uzupełniając je o liczne przykłady, testy sprawdzające i projekty do samodzielnej pracy. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami, takimi jak kompilacja i uruchomienie programu w Javie. Następnie nauczysz się stosować słowa kluczowe i konstrukcje, które tworzą rdzeń tego języka. Stopniowo przejdziesz do zaawansowanych tematów, włączając w to programowanie wielowątkowe, typy sparametryzowane, wyrażenia lambda oraz moduły. Na końcu zapoznasz się z biblioteką Swing.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury zdobędziesz informacje na temat składni Javy, typowych konstrukcji oraz najlepszych technik programowania. Ponadto poznasz platformę JavaFX i wyrażenia lambda oraz odkryjesz sposoby radzenia sobie z zagadnieniem wielowątkowości. Książka ta jest doskonałą i pasjonującą lekturą zarówno dla programistów języka Java, jak i osób chcących poznać ten język.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Każda strona zawiera bezcenną wiedzę na temat składni języka, stosowanych w nim konstrukcji, programowania obiektowego i nie tylko. Sprawdzisz tu, jak obsługiwać wyjątki, korzystać ze strumieni oraz wątków. Jeżeli masz ambicję stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika z użyciem JavaFX, również będziesz usatysfakcjonowany znalezionymi w tej książce informacjami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
To nie jest trudne! Na początek wystarczy Ci ta książka. Dzięki niej wejdziesz w świat Javy, klas, obiektów, polimorfizmu… Poznasz zalety i wady tego języka oraz to, jak wypada on na tle konkurencyjnych rozwiązań. Następnie zaznajomisz się ze składnią, typami danych, strukturą programu oraz mechanizmem wyjątków. Kolejne rozdziały zawierają bezcenne informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika, dokumentowania kodu i radzenia sobie z typowymi problemami. Ta książka gwarantuje bezbolesne rozpoczęcie przygody z językiem Java!
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, jest unikalną pozycją, gdyż jako jedna z pierwszych omawia nowości z ostatniego wydania języka Java, oznaczonego numerem 7. Znajdziesz w niej informacje na temat nowego API do obsługi operacji wejścia-wyjścia, wykorzystania łańcuchów znaków w wyrażeniach switch oraz wychwytywania wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch. Poza nowościami autor omawia konstrukcje obecne w języku od lat. Książka ta jest idealną propozycją dla każdego programisty Javy, który może po nią sięgać wybiórczo, jeżeli będzie miał wątpliwości co do sposobu rozwiązania konkretnego problemu. Natomiast dla osób, które chcą poznać język Java i wkroczyć w świat zaawansowanych technologii, będzie ona pasjonującym przewodnikiem.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Java. Kompendium programisty" to doskonały przewodnik po najnowszym wcieleniu języka Java, noszącym oznaczenie J2SE5. Każdy twórca aplikacji w Javie znajdzie tu niezbędne do swojej pracy informacje.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C++. Sztuka programowania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Sztuka programowania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Sztuka programowania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C++. Sztuka programowania (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 05-01-2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niektórzy programowanie porównują do sztuki. Każdy może coś napisać, ale tylko najlepsi potrafią zrobić to w sposób logiczny, zwięzły i elegancki. Jeśli znacie już nieco podstawy C++, a chcielibyście lepiej opanować sztukę programowania, to pomocna może okazać się wydana przez Helion „C++. Sztuka programowania". Autor książki Herbert Schildt jest wybitnym specjalistą w tej dziedzinie - był on m.in. członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++.
Pozycja ta nie przybliża podstaw. Jej autor opisał sposoby zastosowania języka C++ do rozwiązania wielu ciekawych i trudnych zadań programistycznych. Przy okazji możemy obserwować, podziwiać i uczyć się kunsztu programistycznego Schildta.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Art of C++
- Tłumaczenie:
- Małgorzata Koziej (rozdz. 2), Marcin Miklas (rozdz. 2, 7, 9), Marcin Samodulski (rozdz. 1, 3 - 6, 8)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1679-9, 8373616799
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-11-24
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2583
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Zwięzła, lecz bogata składnia (14)
- Potężne biblioteki (14)
- Biblioteka szablonów STL (15)
- Programista ma władzę (16)
- Precyzyjne sterowanie (17)
- Przeciążanie operatorów (17)
- Przejrzysty, zwięzły model obiektowy (18)
- Dziedzictwo C++ (18)
- Porównanie dwóch metod zarządzania pamięcią (22)
- Plusy i minusy ręcznego zarządzania pamięcią (23)
- Plusy i minusy mechanizmu odzyskiwania pamięci (24)
- Możesz mieć obie metody (25)
- Tworzenie mechanizmu odzyskiwania pamięci w języku C++ (25)
- Zrozumienie problemu (26)
- Wybór algorytmu odzyskiwania pamięci (26)
- Zliczanie referencji (27)
- Znacz i zamiataj (27)
- Kopiowanie (27)
- Który algorytm wybrać? (28)
- Implementowanie mechanizmu odzyskiwania pamięci (28)
- Wielowątkowy czy nie? (29)
- Kiedy odzyskiwać pamięć? (29)
- Co z auto_ptr? (30)
- Prosty mechanizm odzyskiwania pamięci w C++ (31)
- Omówienie klas mechanizmu odzyskiwania pamięci (41)
- GCPtr szczegółowo (42)
- Zmienne składowe klasy GCPtr (43)
- Funkcja findPtrInfo() (44)
- Definicja typu GCiterator (44)
- Konstruktor klasy GCPtr (44)
- Destruktor klasy GCPtr (46)
- Odzyskiwanie pamięci za pomocą funkcji collect() (46)
- Przeciążone operatory przypisania (48)
- Konstruktor kopiujący klasy GCPtr (50)
- Operatory wskaźnikowe i funkcja konwertująca (51)
- Funkcje begin() i end() (52)
- Funkcja shutdown() (53)
- Dwie funkcje pomocnicze (53)
- Klasa GCInfo (54)
- Klasa Iter (55)
- Jak używać klasy GCPtr? (57)
- Obsługa wyjątków alokacji pamięci (58)
- Bardziej interesujący przykład (59)
- Alokowanie i porzucanie obiektów (61)
- Alokowanie tablic (63)
- Użycie GCPtr z typami klasowymi (65)
- Większy program demonstracyjny (67)
- Testowanie obciążenia (72)
- Kilka ograniczeń (74)
- Pomysły do wypróbowania (75)
- Czym jest wielowątkowość? (78)
- Wielowątkowość zmienia architekturę programu (78)
- Dlaczego język C++ nie ma wbudowanej obsługi mechanizmu wielowątkowości? (79)
- Jaki system operacyjny i kompilator wybrać? (80)
- Przegląd funkcji obsługi wątków w Windows (81)
- Tworzenie i zatrzymywanie wątku (81)
- Inne funkcje obsługi wątków dostępne w Visual C++ (82)
- Wstrzymywanie i wznawianie wątku (84)
- Zmiana priorytetu wątku (84)
- Pobieranie uchwytu głównego wątku (86)
- Zagadnienie synchronizacji (86)
- Tworzenie panelu kontrolnego wątków (90)
- Panel kontrolny wątku (91)
- Panel kontrolny wątku pod lupą (95)
- Prezentacja działania panelu kontrolnego (101)
- Wielowątkowy mechanizm odzyskiwania pamięci (106)
- Dodatkowe zmienne składowe (107)
- Konstruktor wielowątkowej klasy GCPtr (107)
- Wyjątek TimeOutExc (109)
- Wielowątkowy destruktor klasy GCPtr (110)
- Funkcja gc() (110)
- Funkcja isRunning() (111)
- Synchronizacja dostępu do listy gclist (111)
- Dwie inne zmiany (112)
- Kompletny kod wielowątkowego mechanizmu odzyskiwania pamięci (112)
- Użycie wielowątkowego mechanizmu odzyskiwania pamięci (123)
- Pomysły do wypróbowania (128)
- Dlaczego należy użyć translatora? (129)
- Eksperymentalne słowa kluczowe (131)
- Pętla foreach (131)
- Wyrażenie cases (132)
- Operator typeof (133)
- Pętla repeat-until (134)
- Translator eksperymentalnych elementów języka C++ (135)
- Użycie translatora (143)
- Jak działa translator? (144)
- Deklaracje globalne (144)
- Funkcja main() (145)
- Funkcje gettoken() i skipspaces() (146)
- Przekształcanie pętli foreach (149)
- Przekształcanie wyrażenia cases (152)
- Przekształcanie operatora typeof (154)
- Przekształcanie pętli repeat-until (155)
- Program demonstracyjny (157)
- Pomysły do wypróbowania (163)
- Biblioteka WinINet (166)
- Podsystem programu do ściągania pliku z internetu (167)
- Ogólny opis działania (171)
- Funkcja download() (172)
- Funkcja ishttp() (177)
- Funkcja httpverOK() (178)
- Funkcja getfname() (179)
- Funkcja openfile() (179)
- Funkcja update() (180)
- Plik nagłówkowy podsystemu do ściągania plików (181)
- Program prezentujący działanie podsystemu do ściągania plików (181)
- Program do ściągania plików z graficznym interfejsem użytkownika (183)
- Kod programu WinDL (183)
- Jak działa program WinDL? (188)
- Pomysły do wypróbowania (190)
- Plan spłaty pożyczki (192)
- Obliczanie przyszłej wartości lokaty (193)
- Obliczanie początkowej wartości inwestycji wymaganej do otrzymania pożądanej przyszłej wartości (195)
- Obliczanie początkowej wartości inwestycji wymaganej do otrzymania określonych wypłat (196)
- Obliczanie maksymalnej wielkości regularnej wypłaty z danej lokaty (198)
- Obliczanie wartości pozostałego kredytu (200)
- Pomysły do wypróbowania (201)
- Reprezentacja i terminologia (204)
- Eksplozje kombinatoryczne (205)
- Strategie przeszukiwania (207)
- Ocenianie strategii przeszukiwania (207)
- Problem (208)
- Reprezentacja graficzna (208)
- Struktura FlightInfo i klasa Search (209)
- Przeszukiwanie w głąb (211)
- Funkcja match() (216)
- Funkcja find() (217)
- Funkcja findroute() (218)
- Wyświetlanie trasy (219)
- Analiza przeszukiwania w głąb (220)
- Przeszukiwanie wszerz (220)
- Analiza przeszukiwania wszerz (223)
- Dodawanie heurystyk (223)
- Przeszukiwania wspinaczkowe (224)
- Analiza przeszukiwania wspinaczkowego (228)
- Przeszukiwanie najmniejszego kosztu (229)
- Analiza przeszukiwania najmniejszego kosztu (231)
- Znajdowanie wielu rozwiązań (231)
- Usuwanie ścieżki (231)
- Usuwanie wierzchołków (232)
- Szukanie optymalnego rozwiązania (238)
- Wracamy do zgubionych kluczy (244)
- Pomysły do wypróbowania (247)
- Krótkie omówienie biblioteki STL (250)
- Kontenery (250)
- Algorytmy (251)
- Iteratory (251)
- Inne składniki biblioteki STL (251)
- Wymagania stawiane definiowanemu kontenerowi (252)
- Wymagania ogólne (252)
- Dodatkowe wymagania dla kontenerów sekwencyjnych (254)
- Dodatkowe wymagania dla kontenerów asocjacyjnych (254)
- Tworzenie kontenera tablicy dynamicznej ze zmiennymi indeksami (255)
- Jak działa tablica RangeArray? (255)
- Kompletna klasa RangeArray (257)
- Klasa RangeArray pod lupą (266)
- Kilka programów wykorzystujących tablicę RangeArray (279)
- Pomysły do wypróbowania (288)
- Interpretery kontra kompilatory (289)
- Opis ogólny interpretera Mini C++ (290)
- Charakterystyka interpretera Mini C++ (291)
- Ograniczenia interpretera Mini C++ (293)
- Nieformalna teoria języka C++ (294)
- Wyrażenia języka C++ (295)
- Definiowanie wyrażenia (295)
- Parser wyrażeń (297)
- Kod źródłowy parsera (297)
- Wyodrębnianie elementów leksykalnych z kodu źródłowego (309)
- Wyświetlanie błędów składniowych (314)
- Obliczanie wyrażenia (315)
- Interpreter Mini C++ (317)
- Funkcja main() (334)
- Wstępny przegląd kodu (335)
- Funkcja interp() (339)
- Obsługa zmiennych lokalnych (341)
- Wywoływanie funkcji zdefiniowanych przez użytkownika (343)
- Przypisywanie wartości zmiennym (345)
- Wykonywanie instrukcji if (347)
- Instrukcje switch i break (348)
- Przetwarzanie pętli while (350)
- Przetwarzanie pętli do-while (351)
- Pętla for (353)
- Obsługa instrukcji cin i cout (354)
- Biblioteka funkcji interpretera Mini C++ (356)
- Plik nagłówkowy mccommon.h (358)
- Kompilacja i konsolidacja interpretera Mini C++ (360)
- Demonstrowanie działania interpretera Mini C++ (360)
- Udoskonalanie interpretera Mini C++ (368)
- Rozszerzanie interpretera Mini C++ (369)
- Dodawanie nowych elementów języka C++ (369)
- Dodawanie elementów pomocniczych (370)
O Autorze (9)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Potęga C++ (13)
Rozdział 2. Prosty mechanizm odzyskiwania pamięci dla języka C++ (21)
Rozdział 3. Wielowątkowość w C++ (77)
Rozdział 4. Rozszerzanie języka C++ (129)
Rozdział 5. Program do ściągania plików z internetu (165)
Rozdział 6. Obliczenia finansowe w C++ (191)
Rozdział 7. Rozwiązywanie problemów metodami sztucznej inteligencji (203)
Rozdział 8. Tworzenie własnego kontenera STL (249)
Rozdział 9. Miniinterpreter języka C++ (289)
Skorowidz (371)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Skupiamy się w niej na prostych projektach z użyciem legendarnego układu scalonego 555, określanego też jako NE 555. Jest to chip, który pozwala na realizację wielu funkcji, na przykład skonstruowanie układu czasowego czy multiwibratora. Zaprojektowany i skonstruowany przez Hansa R. Camenzinda w 1970 roku, zrobił niesamowitą karierę - jeszcze na początku XXI wieku co roku na potrzeby przemysłu powstawał miliard takich układów. Teraz o wszechstronności NE 555 możesz się przekonać osobiście, projektując i uruchamiając między innymi różnego rodzaju czujniki, generatory, lampki czy mierniki czasu. Sprawdź, jak szerokie zastosowanie ma NE 555!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Jeśli słowo „szyfr” budzi w Tobie przyjemny dreszczyk emocji, mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę. Już za chwilę poznasz największe tajemnice ludzkości. Prezentowane w tej książce tajemnicze kody służyły dyplomatom, armiom pierwszej i drugiej wojny światowej, wreszcie zimnowojennym szpiegom. Były kamyczkami, które wywołały lawinę rewolucji informatycznej. Bez żadnej przesady - oto szyfry, które decydowały o losach świata. I wciąż o nich decydują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,40 zł najniższa cena z 30 dni)
23.40 zł
39.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++. Sztuka programowania Herbert Schildt (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(2)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie