Opis
książki
:
C# i .NET
Doskonałe źródło wiedzy dla wszystkich programistów C#
- Szczegółowe omówienie C# i .NET w wersji 2.0
- Techniki tworzenia i zabezpieczania aplikacji oraz zarządzania kodem źródłowym i wersjami
- Dziesiątki przykładów i kodów źródłowych
Platforma .NET i język C# spowodowały prawdziwą rewolucję na rynku narzędzi programistycznych. Wersja 2.0 przyniosła kilka interesujących rozwiązań, w tym nowe typy danych, komponenty i klasy. Dodatkowe funkcje języka C# pozwalają na przyspieszenie i usprawnienie procesu tworzenia aplikacji oraz jej wdrażania i rozwijania. Dzięki platformie .NET przygotowanie wydajnej, bezpiecznej i łatwej do rozbudowy aplikacji stało się znacznie prostsze i szybsze.
Książka "C# i .NET" przedstawia możliwości platformy .NET i napisanego specjalnie dla niej języka C#. Opisuje elementy platformy, składnię i możliwości języka C# oraz zagadnienia związane z tworzeniem programów za pomocą tych narzędzi. Omawia zasady pisania aplikacji Window Forms i efektywne techniki stosowania klas graficznych z biblioteki GDI+. Charakteryzuje także technologię ADO.NET, metody korzystania z plików XML, przetwarzanie wielowątkowe oraz techniki tworzenia wydajnych aplikacji internetowych w technologii ASP.NET. Szczególną uwagę poświęcono bezpieczeństwu programów i danych oraz skalowaniu i lokalizacji oprogramowania.
- Elementy platformy .NET
- Podstawy języka C#
- Praca z klasami i obiektami w C#
- Przetwarzanie tekstu oraz operacje wejścia i wyjścia
- Tworzenie aplikacji Window Forms
- Korzystanie z biblioteki GDI+
- Połączenia z bazami danych za pomocą ADO.NET
- Aplikacje wielowątkowe oraz rozproszone
- Tworzenie aplikacji internetowych
Jeśli chcesz napisać w C# aplikację dobrej jakości, sięgnij po tę książkę.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Core
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka JavaServer Faces. Wydanie III zawiera wszystko, czego trzeba do opanowania rozbudowanych elementów frameworka JSF 2.0. Poznaj tajniki znaczników frameworka JSF oraz obsługi zdarzeń. Dowiedz się, jak budować komponenty złożone, i naucz się implementować własne, niestandardowe. Wykorzystaj w swoich aplikacjach technologię AJAX i opanuj nawiązywanie połączeń z bazami danych czy innymi usługami zewnętrznymi. W ostatnim rozdziale znajdziesz pomocne wskazówki na temat diagnozowania i rejestrowania zdarzeń, a także praktyczne przykłady kodu, rozszerzające technologię JSF.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Książka Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Kolejne wydanie książki "Java. Techniki zaawansowane. Wydanie VIII" zostało zaktualizowane o wszystkie te elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Edition. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać strumienie, jak parsować dokumenty XML czy też w jaki sposób tworzyć aplikacje sieciowe. Poznasz interfejs JDBC, sposób wykorzystania transakcji oraz wykonywania zapytań SQL. Autorzy w szczegółowy sposób pokażą Ci, jak tworzyć aplikacje z wykorzystaniem biblioteki Swing. Dodatkowo przedstawią, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo w tworzonych przez Ciebie aplikacjach. Wszystkie te - oraz wiele innych - zagadnienia zostaną przedstawione w przystępny i sprawdzony sposób!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Dowiedz się, jakie prawa rządzą programowaniem obiektowym oraz jak wykorzystać interfejsy i obsługę wyjątków. Dodatkowo masz możliwość zapoznania się z elementami projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika. W ostatnim rozdziale autorzy omawiają wielowątkowość oraz sposób zastosowania tego typu rozwiązań w codziennej pracy programisty języka Java.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka „JavaServer Faces. Wydanie II” prezentuje gruntownie zaktualizowaną wiedzę dotyczącą JSF oraz wyczerpujące omówienia najnowszych udoskonaleń mechanizmów wiążących tę technologię z platformą Java EE 5, a także analizę rozszerzeń interfejsów API.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0. Projektowanie aplikacji internetowych" to doskonały podręcznik, za którego pomocą opanujesz niesamowite możliwości platformy .NET 2.0 w zakresie budowania systemów sieciowych. Dowiesz się, jak działają aplikacje ASP.NET, jak tworzyć formularze na stronach WWW i korzystać ze standardowych kontrolek udostępnianych przez platformę .NET 2.0.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW" to książka, dzięki której poznasz możliwości tej technologii i nauczysz się z nich korzystać, pisząc aplikacje internetowe.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "C# i .NET" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C# i .NET" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C# i .NET" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: C# i .NET (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 01/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
(…) Stephen C. Perry poświęcił blisko dwa lata na badania i prace związane z przygotowaniem prezentowanej książki. Zwrócił szczególną uwagę na zagadnienia związane z produktywnością, najbardziej polecanymi technikami oraz złymi nawykami, których należy zdecydowanie unikać. Zgromadzony materiał podzielił na cztery główne części. Pierwsza poświęcona jest opanowaniu podstawowych zasad programowania w języku C# i stanowi wprowadzenie zarówno do języka, jak i technologii .NET. Znajdziemy w niej omówienie składników .NET, opisy podstawowych elementów języka C#, a także omówienie zasad projektowania klas i pracy z obiektami. Tematykę części drugiej stanowi tworzenie aplikacji z wykorzystaniem biblioteki klas platformy .NET Framework. Autor zaprezentował w niej operacje związane z przetwarzaniem tekstu, budową aplikacji Windows Forms, pracą z formatem XML i obsługą baz danych. Część trzecia traktuje o zaawansowanych technikach obejmujących programowanie asynchroniczne, wielowątkowość i tworzenie aplikacji rozproszonych. Ostatnia część przybliża natomiast proces tworzenia aplikacji internetowych z wykorzystaniem technologii ASP.NET.
"C# i .NET" to wyśmienita pozycja dla programistów zainteresowanych tworzeniem aplikacji dla platformy .NET. Dostarcza zarówno informacji o samej platformie, jak i stworzonym z myślą o niej języku programowania. Pozwala zapoznać się z efektywnymi technikami programistycznymi oraz zapewnia dostęp do wielu przykładowych kodów źródłowych wspomagających proces nauki.
-
Recenzja: Software Developers Journal Stefan Turalski; 2007-01-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po dość długim okresie posuchy na polskim rynku wydawniczym jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się pozycje opisujące możliwości platformy .NET. I o ile jeszcze przed niespełna rokiem nie mieliśmy praktycznie wyboru szukając pozycji, z pomocą której zdobywalibyśmy szlify w najnowszej technologii firmy Microsoft, dziś możemy dość swobodnie przebierać wśród książek omawiających tę tematykę.
Trudno znaleźć na polskim rynku książkę, która bez zbędnego wprowadzenia w podstawy programowania omawia podstawowe konstrukcje języka, elementy biblioteki standardowej .NET, kontrolki Windows Forms, GDI+, .NET Remoting, pracę z dokumentami XML, techniki zabezpieczania kodu i wiele innych aspektów dość dobrze znanych każdemu, kto miał okazję spędzić trochę czasu w projektach realizowanych przy wykorzystaniu platformy NET i języka C#. Chociaż nagromadzenie tak wielu tematów spowodowało, że kilka z nich jest omówionych zbyt pobieżnie to programiście, który chce tylko zajrzeć za drugą stronę barykady takie przekrojowe omówienie może przypaść do gustu. Mimo to programista NET skuszony numerem "2.0" na okładce, odnajdując w publikacji zaledwie wprowadzające informacje o możliwości niesionych przez nową wersję może poczuć lekki niedosyt.
Podsumowując książkę "C# i NET" z czystym sumieniem mogę polecić każdemu, kto ma zamiar poznać możliwości platformy .NET, Choć ostrzegam, że trzeba się uzbroić w odrobinę cierpliwości aby nie usnąć nad tą publikacją. Wiedza w niej zawarta z pewnością wystarczy, aby samodzielnie wykorzystać tę technologię i sprawnie podjąć poszukiwania szczegółowych informacji o interesujących nas elementach platformy .NET. Programista, który ma już za sobą przygodę z tą technologią niestety nie znajdzie tu wiele nowych informacji, a książka ta co najwyżej pomoże mu uporządkować już zdobytą wiedzę. Niemniej jednak na uznanie zasługuje wysiłek autora, aby przedstawić w ramach jednej publikacji tak szerokie spektrum zastosowania "C# i .NET", co niewątpliwie mu się udało. Głównie dzięki temu jest to aktualnie najlepsza moim zdaniem publikacja omawiająca możliwości platformy .NET na polskim rynku wydawniczym.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core C# and .NET
- Tłumaczenie:
- Mikołaj Szczepaniak (przedmowa, rozdz. 1 - 10), Tomasz Walczak (rozdz. 11 - 18, dod. A, B)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0320-4, 8324603204
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-06-21
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3222
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- 1.1. Przegląd składników platformy .NET (28)
- Microsoft .NET i standardy CLI (30)
- 1.2. Wspólne środowisko uruchomieniowe (CLR) (32)
- Kompilacja kodu platformy .NET (32)
- Wspólny system typów (CTS) (34)
- Zestawy .NET (36)
- 1.3. Biblioteka klas platformy (FCL) (41)
- 1.4. Praca z platformą .NET i zestawem narzędzi .NET Framework SDK (44)
- Aktualizowanie platformy .NET Framework (45)
- Narzędzia platformy .NET Framework (46)
- Ildasm.exe (47)
- wincv.exe (50)
- Narzędzie Framework Configuration (50)
- 1.5. Wyjaśnienie działania kompilatora C# (53)
- Lokalizowanie kompilatora (53)
- Kompilowanie oprogramowania z poziomu wiersza poleceń (54)
- 1.6. Podsumowanie (57)
- 1.7. Sprawdź, czego się nauczyłeś (57)
- 2.1. Podstawowa struktura programu C# (60)
- Ogólne uwagi odnośnie programowania w języku C# (62)
- 2.2. Typy proste (65)
- decimal (67)
- bool (67)
- char (67)
- byte, sbyte (68)
- short, int, long (68)
- single i double (68)
- Konwertowanie łańcuchów numerycznych za pomocą metod Parse() i TryParse() (69)
- 2.3. Operatory arytmetyczne, logiczne i warunkowe (69)
- Operatory arytmetyczne (69)
- Operatory warunkowe i relacyjne (70)
- Instrukcje kontrolujące przepływ sterowania (71)
- if-else (71)
- switch (73)
- 2.4. Pętle (74)
- Pętla while (74)
- Pętla do (74)
- Pętla for (75)
- Pętla foreach (75)
- Kontrola przepływu sterowania w pętlach (76)
- 2.5. Dyrektywy preprocesora C# (76)
- Kompilacja warunkowa (77)
- Dyrektywy diagnostyczne (79)
- Regiony (obszary) kodu (79)
- 2.6. Łańcuchy znaków (79)
- Stałe łańcuchowe (80)
- Operacje na łańcuchach (81)
- 2.7. Typy wyliczeniowe (84)
- Praca z typami wyliczeniowymi (84)
- Metody klasy System.Enum (85)
- Typy wyliczeniowe i flagi bitowe (86)
- 2.8. Tablice (87)
- Deklarowanie i tworzenie tablic (88)
- Stosowanie metod i właściwości tablicy System.Array (88)
- 2.9. Typy referencyjne i wartościowe (90)
- Klasy System.Object i System.ValueType (90)
- Techniki przydzielania pamięci dla typów referencyjnych i typów wartościowych (91)
- Technika pakowania (92)
- Podsumowanie różnic pomiędzy typami wartościowymi a typami referencyjnymi (94)
- 2.10. Podsumowanie (95)
- 2.11. Sprawdź, czego się nauczyłeś (95)
- 3.1. Wprowadzenie do klas języka C# (98)
- 3.2. Definiowanie klas (98)
- Atrybuty (99)
- Modyfikatory dostępu (102)
- Modyfikatory abstract, sealed i static (102)
- Identyfikator klasy (103)
- Klasy bazowe, interfejsy i dziedziczenie (103)
- 3.3. Przegląd składowych klasy (104)
- Modyfikatory dostępu do składowych (104)
- 3.4. Stałe, pola i właściwości (104)
- Stałe (106)
- Pola (107)
- Właściwości (109)
- Indeksery (111)
- 3.5. Metody (113)
- Modyfikatory metod (113)
- Przekazywanie parametrów (118)
- 3.6. Konstruktory (120)
- Konstruktor instancji (120)
- Konstruktor prywatny (124)
- Konstruktor statyczny (125)
- 3.7. Delegacje i zdarzenia (126)
- Delegacje (127)
- Obsługa zdarzeń z wykorzystaniem delegacji (129)
- 3.8. Przeciążanie operatorów (136)
- 3.9. Interfejsy (139)
- Tworzenie i stosowanie interfejsów niestandardowych (139)
- Praca z interfejsami (142)
- 3.10. Klasy uniwersalne (143)
- 3.11. Struktury (146)
- Definiowanie struktur (147)
- Stosowanie struktur z metodami i właściwościami (148)
- 3.12. Struktury kontra klasy (149)
- Struktury są typami wartościowymi, klasy są typami referencyjnymi (149)
- W przeciwieństwie do klas struktury nie mogą być dziedziczone (150)
- Ogólne reguły, które należy uwzględniać, wybierając pomiędzy strukturami a klasami (150)
- 3.13. Podsumowanie (151)
- 3.14. Sprawdź, czego się nauczyłeś (151)
- 4.1. Tworzenie obiektów (156)
- Przykład: Tworzenie obiektów za pomocą wielu klas fabrykujących (158)
- 4.2. Obsługa wyjątków (159)
- Klasa System.Exception (160)
- Pisanie kodu obsługującego wyjątki (160)
- Przykład: Obsługa wspólnych wyjątków SystemException (163)
- Tworzenie niestandardowych klas wyjątków (164)
- Wyjątki nieobsługiwane (167)
- Wskazówki dotyczące obsługi wyjątków (168)
- 4.3. Implementowanie metod klasy System.Object w klasach niestandardowych (170)
- Metoda ToString() jako narzędzie opisywania obiektów (170)
- Metoda Equals() jako narzędzie porównywania obiektów (172)
- Klonowanie jako sposób tworzenia kopii obiektów (174)
- 4.4. Praca z klasami i interfejsami kolekcji technologii .NET (176)
- Interfejsy kolekcji (176)
- Przestrzeń nazw System.Collections (185)
- Klasy Stack i Queue (185)
- Klasa ArrayList (187)
- Klasa Hashtable (188)
- Przestrzeń nazw System.Collections.Generic (191)
- 4.5. Serializacja obiektów (195)
- Serializacja binarna (195)
- 4.6. Zarządzanie cyklem życia obiektów (199)
- Odzyskiwanie pamięci w technologii .NET (199)
- 4.7. Podsumowanie (205)
- 4.8. Sprawdź, czego się nauczyłeś (205)
- 5.1. Znaki i format Unicode (210)
- Format Unicode (211)
- Praca ze znakami (212)
- 5.2. Klasa String (215)
- Tworzenie łańcuchów (216)
- Przegląd operacji na łańcuchach znakowych (218)
- 5.3. Porównywanie łańcuchów znakowych (219)
- Stosowanie metody String.Compare() (219)
- Stosowanie metody String.CompareOrdinal() (221)
- 5.4. Przeszukiwanie, modyfikowanie i kodowanie zawartości łańcuchów (222)
- Przeszukiwanie zawartości łańcuchów (222)
- Przeszukiwanie łańcuchów zawierających pary zastępcze (222)
- Przekształcanie łańcuchów (223)
- Kodowanie łańcuchów (225)
- 5.5. Klasa StringBuilder (226)
- Przegląd składowych klasy StringBuilder (227)
- Konkatenacja w klasie StringBuilder kontra tradycyjna konkatenacja łańcuchów (228)
- 5.6. Formatowanie wartości liczbowych oraz daty i godziny (229)
- Konstruowanie elementów formatowania (230)
- Formatowanie wartości liczbowych (231)
- Formatowanie daty i godziny (231)
- 5.7. Wyrażenia regularne (236)
- Klasa Regex (237)
- Tworzenie wyrażeń regularnych (242)
- Przykład dopasowywania wzorca do łańcucha (242)
- Praca z grupami (245)
- Przykłady stosowania wyrażeń regularnych (247)
- 5.8. Przestrzeń nazw System.IO - klasy obsługujące odczytywanie i zapisywanie strumieni danych (248)
- Klasa Stream (249)
- Klasa FileStream (249)
- Klasa MemoryStream (251)
- Klasa BufferedStream (252)
- Stosowanie klas StreamReader i StreamWriter odpowiednio do odczytywania i zapisywania wierszy tekstu (253)
- Klasy StringWriter i StringReader (255)
- Szyfrowanie danych za pomocą klasy CryptoStream (256)
- 5.9. Przestrzeń nazw System.IO - katalogi i pliki (259)
- Klasa FileSystemInfo (259)
- Praca z katalogami za pomocą klas DirectoryInfo, Directory oraz Path (260)
- Praca z plikami za pomocą klas FileInfo i File (263)
- 5.10. Podsumowanie (265)
- 5.11. Sprawdź, czego się nauczyłeś (266)
- 6.1. Programowanie aplikacji Windows Forms (270)
- Ręczne konstruowanie aplikacji Windows Forms (271)
- 6.2. Klasy kontrolek przestrzeni nazw Windows.Forms (274)
- Klasa Control (274)
- Praca z kontrolkami (276)
- Zdarzenia związane z kontrolkami (281)
- 6.3. Klasa Form (286)
- Konfigurowanie wyglądu formularza (288)
- Ustawianie położenia i rozmiaru formularza (291)
- Wyświetlanie formularzy (292)
- Cykl życia formularza niemodalnego (293)
- Wzajemne oddziaływanie formularzy - przykład prostej aplikacji (295)
- Formularz właściciela i formularze własności (298)
- Okna komunikatów i okna dialogowe (300)
- Formularze MDI (302)
- 6.4. Praca z menu (306)
- Właściwości klasy MenuItem (306)
- Menu kontekstowe (307)
- 6.5. Dodawanie pomocy do formularza (308)
- Podpowiedzi (309)
- Obsługa zdarzeń naciśnięcia klawisza F1 i kliknięcia przycisku Pomoc (310)
- Komponent HelpProvider (312)
- 6.6. Dziedziczenie formularzy (313)
- Konstruowanie i korzystanie z bibliotek formularzy (313)
- Korzystanie z formularzy potomnych (314)
- 6.7. Podsumowanie (315)
- 6.8. Sprawdź, czego się nauczyłeś (316)
- 7.1. Przegląd dostępnych w technologii .NET kontrolek formularzy Windows Forms (318)
- 7.2. Klasy przycisków, grup kontrolek, paneli i etykiet (321)
- Klasa Button (321)
- Klasa CheckBox (323)
- Klasa RadioButton (324)
- Klasa GroupBox (325)
- Klasa Panel (326)
- Klasa Label (328)
- 7.3. Kontrolki PictureBox i TextBox (329)
- Klasa PictureBox (329)
- Klasa TextBox (331)
- 7.4. Klasy ListBox, CheckedListBox i ComboBox (333)
- Klasa ListBox (333)
- Pozostałe kontrolki list: ComboBox i CheckedListBox (338)
- 7.5. Klasy ListView i TreeView (339)
- Klasa ListView (339)
- Klasa TreeView (346)
- 7.6.Klasy ProgressBar, Timer i StatusStrip (351)
- Konstruowanie obiektów kontrolek StatusStrip (351)
- 7.7. Konstruowanie kontrolek niestandardowych (353)
- Rozbudowa istniejącej kontrolki (354)
- Budowa niestandardowej kontrolki użytkownika (354)
- Przykład kontrolki UserControl (355)
- Stosowanie niestandardowych kontrolek użytkownika (356)
- Praca z kontrolkami użytkownika na etapie projektowania aplikacji (357)
- 7.8. Stosowanie techniki przeciągania i upuszczania w kontrolkach formularzy WinForms (358)
- Wprowadzenie do techniki przeciągania i upuszczania (358)
- 7.9. Korzystanie z zasobów (364)
- Praca z plikami zasobów (364)
- Stosowanie plików zasobów w procesie tworzenia formularzy obsługujących wiele języków (368)
- 7.10. Podsumowanie (371)
- 7.11. Sprawdź, czego się nauczyłeś (371)
- 8.1. Przegląd biblioteki GDI+ (374)
- Klasa Graphics (375)
- Zdarzenie Paint (379)
- 8.2. Używanie obiektów klasy Graphics (382)
- Podstawowe operacje grafiki dwuwymiarowej (383)
- Pióra (387)
- Pędzle (389)
- Kolory (393)
- Przykładowy projekt: budowa przeglądarki kolorów (396)
- 8.3. Obrazy (400)
- Wczytywanie i zapisywanie obrazów (400)
- Operacje na obrazach (403)
- Przykładowy projekt: praca z obrazami (406)
- Uwaga odnośnie biblioteki GDI i BitBlt dla platformy Microsoft Windows (412)
- 8.4. Podsumowanie (413)
- 8.5. Sprawdź, czego się nauczyłeś (414)
- 9.1. Czcionki (418)
- Rodziny czcionek (419)
- Klasa Font (420)
- 9.2. Rysowanie łańcuchów tekstowych (424)
- Rysowanie tekstu wielowierszowego (424)
- Formatowanie łańcuchów za pomocą klasy StringFormat (425)
- Stosowanie pozycji tabulacyjnych (425)
- Przycinanie, wyrównywanie i zawijanie łańcuchów (428)
- 9.3. Drukowanie (429)
- Wprowadzenie (430)
- Klasa PrintDocument (431)
- Ustawienia drukarki (431)
- Ustawienia strony (434)
- Zdarzenia PrintDocument (435)
- Zdarzenie PrintPage (437)
- Podgląd raportu przeznaczonego do wydrukowania (438)
- Przykład raportu (439)
- Tworzenie niestandardowych klas potomnych względem klasy PrintDocument (443)
- 9.4. Podsumowanie (445)
- 9.5. Sprawdź, czego się nauczyłeś (446)
- 10.1. Praca z formatem XML (448)
- Tworzenie dokumentów XML za pomocą mechanizmu serializacji do formatu XML (449)
- Definicja schematu XML (XSD) (452)
- Stosowanie arkuszy stylów XML (454)
- 10.2. Techniki odczytu danych w formacie XML (457)
- Klasa XmlReader (458)
- Klasa XmlNodeReader (463)
- Klasa XmlReaderSettings (464)
- Weryfikacja danych XML z wykorzystaniem schematu XML (464)
- Opcje związane z odczytem danych XML (466)
- 10.3. Techniki zapisywania danych w formacie XML (466)
- 10.4. Przeszukiwanie kodu XML za pomocą instrukcji języka XPath (469)
- Konstruowanie zapytań języka XPath (470)
- Klasa XmlDocument i instrukcje języka XPath (473)
- Klasa XPathDocument i instrukcje języka XPath (473)
- Klasa XmlDataDocument i instrukcje języka XPath (474)
- 10.5. Podsumowanie (476)
- 10.6. Sprawdź, czego się nauczyłeś (477)
- 11.1. Architektura ADO.NET (480)
- Dostawca danych OLE DB w .NET (481)
- Dostawca danych .NET (481)
- 11.2. Modele dostępu do danych - połączeniowy i bezpołączeniowy (483)
- Model połączeniowy (484)
- Model bezpołączeniowy (485)
- 11.3. Model połączeniowy ADO.NET (487)
- Klasy do obsługi połączenia (487)
- Obiekt polecenia (490)
- Obiekt DataReader (494)
- 11.4. Klasy DataSet, DataTable i model bezpołączeniowy (497)
- Klasa DataSet (497)
- Kolekcja DataTable (497)
- Ładowanie danych do obiektu DataSet (501)
- Używanie obiektu DataAdapter do aktualizacji bazy danych (503)
- Definiowanie relacji między tabelami w obiekcie DataSet (506)
- Wybór między modelem połączeniowym a bezpołączeniowym (509)
- 11.5. XML i ADO.NET (509)
- Używanie obiektów DataSet do tworzenia plików z danymi i szablonami XML (510)
- Tworzenie szablonu obiektu DataSet na podstawie pliku XML (512)
- Wczytywanie danych XML do obiektu DataSet (512)
- 11.6. Podsumowanie (515)
- 11.7. Sprawdź, czego się nauczyłeś (515)
- 12.1. Wprowadzenie do wiązania danych (518)
- Proste wiązanie danych (518)
- Złożone wiązanie danych z kontrolkami obsługującymi listy (520)
- Jednostronne i dwustronne wiązanie danych (521)
- Użycie menedżerów wiązania (523)
- 12.2. Używanie prostego i złożonego wiązania danych w aplikacjach (526)
- Wiązanie z obiektem DataTable (526)
- Wiązanie kontrolek z obiektem ArrayList (528)
- Dodawanie elementów do źródła danych (530)
- Identyfikacja aktualizacji (531)
- Aktualizacja oryginalnej bazy danych (532)
- 12.3. Klasa DataGridView (532)
- Właściwości (532)
- Zdarzenia (539)
- Ustawianie relacji nadrzędna-szczegółowa w kontrolkach DataGridView (543)
- Tryb wirtualny (545)
- 12.4. Podsumowanie (550)
- 12.5. Sprawdź, czego się nauczyłeś (550)
- 13.1. Czym jest wątek? (556)
- Wielowątkowość (556)
- 13.2. Programowanie asynchroniczne (559)
- Delegacje asynchroniczne (560)
- Przykłady implementacji wywołań asynchronicznych (563)
- 13.3. Bezpośrednie używanie wątków (571)
- Tworzenie i używanie wątków (571)
- Praktyczne wykorzystanie wielowątkowości (574)
- Używanie puli wątków (577)
- Klasy Timer (578)
- 13.4. Synchronizacja wątków (580)
- Atrybut Synchronization (582)
- Klasa Monitor (583)
- Muteksy (584)
- Semafory (585)
- Unikanie zakleszczenia (587)
- Podsumowanie technik synchronizacji (588)
- 13.5. Podsumowanie (589)
- 13.6. Sprawdź, czego się nauczyłeś (590)
- 14.1. Domeny aplikacji (594)
- Zalety domen aplikacji (594)
- Domeny aplikacji i zestawy (595)
- Używanie klasy AppDomain (596)
- 14.2. Zdalne korzystanie z obiektów (598)
- Architektura technologii Remoting (600)
- Rodzaje wywołań zdalnych (603)
- Obiekty aktywowane przez klienta (604)
- Obiekty aktywowane przez serwer (605)
- Rejestracja typów (606)
- Zdalne wywołania obiektów aktywowanych przez serwer (609)
- Zdalne wywoływanie obiektów aktywowanych przez klienta (616)
- Projektowanie aplikacji rozproszonych (621)
- 14.3. Dzierżawy i sponsorowanie (622)
- Dzierżawa (623)
- Sponsorowanie (626)
- 14.4. Podsumowanie (628)
- 14.5. Sprawdź, czego się nauczyłeś (628)
- 15.1. Stosowanie standardów programowania platformy .NET (633)
- Używanie FxCop (633)
- 15.2. Zestawy z silną nazwą (636)
- Tworzenie zestawów z silną nazwą (637)
- Podpisywanie opóźnione (638)
- Globalna pamięć podręczna zestawów (GAC) (639)
- Kontrola wersji (640)
- 15.3. Bezpieczeństwo (641)
- Uprawnienia i zbiory uprawnień (642)
- Dowód (646)
- Zasady bezpieczeństwa (648)
- Konfigurowanie zasad bezpieczeństwa (650)
- Narzędzie konfiguracyjne platformy .NET (651)
- Konfiguracja bezpieczeństwa opartego na uprawnieniach kodu za pomocą narzędzia konfiguracyjnego - przykład praktyczny (653)
- Żądanie uprawnień dla zestawu (657)
- Zabezpieczanie programowe (660)
- 15.4. Instalowanie aplikacji (667)
- Instalacja w systemie Windows - XCOPY a instalator Windows (667)
- Instalowanie zestawów w globalnej pamięci podręcznej zestawów (668)
- Instalowanie zestawów prywatnych (668)
- Konfigurowanie za pomocą elementu codeBase (669)
- Używanie pliku konfiguracyjnego do zarządzania różnymi wersjami zestawów (670)
- Wersje zestawu i informacje o produkcie (670)
- 15.5. Podsumowanie (671)
- 15.6. Sprawdź, czego się nauczyłeś (672)
- 16.1. Komunikacja klient-serwer poprzez połączenie internetowe (678)
- Przykładowa aplikacja internetowa (680)
- Kalkulator BMI w języku ASP.NET (684)
- Model wykorzystujący kod inline (685)
- Model wykorzystujący kod ukryty (691)
- Kod ukryty i klasy częściowe (695)
- Klasa Page (696)
- 16.2. Kontrolki formularzy Web (699)
- Przegląd kontrolek Web (700)
- Określanie wyglądu kontrolek Web (701)
- Proste kontrolki (701)
- Kontrolki do obsługi list (706)
- Kontrolka DataList (708)
- 16.3. Wiązanie danych oraz kontrolki do obsługi źródeł danych (711)
- Wiązanie z obiektem DataReader (711)
- Wiązanie z obiektem DataSet (712)
- Kontrolki do obsługi źródeł danych (714)
- 16.4. Kontrolki walidacyjne (721)
- Używanie kontrolek walidacyjnych (721)
- 16.5. Strony główne i strony z treścią (725)
- Tworzenie strony głównej (726)
- Tworzenie stron z treścią (727)
- Dostęp do strony głównej ze stron z treścią (728)
- 16.6. Tworzenie i używanie niestandardowych kontrolek Web (729)
- Przykładowa niestandardowa kontrolka (729)
- Używanie niestandardowych kontrolek (732)
- Zarządzanie stanem kontrolki (732)
- Kontrolki złożone (733)
- 16.7. Wybór kontrolki Web do wyświetlania danych (736)
- 16.8. Podsumowanie (737)
- 16.9. Sprawdź, czego się nauczyłeś (737)
- 17.1. Klasy HttpRequest i HttpResponse (740)
- Obiekt HttpRequest (741)
- Obiekt HttpResponse (744)
- 17.2. ASP.NET i pliki konfiguracyjne (748)
- Zawartość pliku web.config (749)
- Dodawanie niestandardowych elementów konfiguracyjnych (753)
- 17.3. Bezpieczeństwo aplikacji ASP.NET (756)
- Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (757)
- Przykład zastosowania uwierzytelniania przy użyciu formularzy (759)
- 17.4. Przechowywanie stanu (763)
- Stan aplikacji (765)
- Stan sesji (766)
- 17.5. Pamięć podręczna (769)
- Umieszczanie w pamięci podręcznej odpowiedzi (769)
- Umieszczanie danych w pamięci podręcznej (772)
- 17.6. Tworzenie klienta używającego klas WebRequest i WebResponse (775)
- Klasy WebRequest i WebResponse (775)
- Przykładowy klient internetowy (775)
- 17.7. Potoki HTTP (777)
- Przetwarzania żądania w potoku (778)
- Klasa HttpApplication (779)
- Moduły HTTP (782)
- Obiekty obsługi HTTP (787)
- 17.8. Podsumowanie (790)
- 17.9. Sprawdź, czego się nauczyłeś (791)
- 18.1. Wprowadzenie do usług Web (794)
- Wyszukiwanie i używanie usług Web (796)
- 18.2. Tworzenie usługi Web (798)
- Samodzielne tworzenie usługi Web (799)
- Tworzenie usługi Web za pomocą środowiska VS.NET (802)
- Rozszerzanie usług Web za pomocą atrybutów WebService i WebMethod (803)
- 18.3. Tworzenie klienta usługi Web (806)
- Tworzenie prostego klienta używającego klasy usługi Web (807)
- Tworzenie pośrednika za pomocą środowiska Visual Studio .NET (814)
- 18.4. Język WSDL i protokół SOAP (815)
- Język opisu usług Web (WSDL) (815)
- Prosty protokół dostępu do obiektów (SOAP) (818)
- 18.5. Używanie złożonych typów danych w usługach Web (825)
- Usługa Web zwracająca rysunki (825)
- Używanie usług Web Amazonu (827)
- Tworzenie pośrednika dla usług Web Amazonu (829)
- Tworzenie klienta usługi Web za pomocą formularzy Windows (830)
- 18.6. Wydajność usług Web (832)
- Konfigurowanie połączenia HTTP (833)
- Obsługa dużych ilości danych (834)
- 18.7. Podsumowanie (835)
- 18.8. Sprawdź, czego się nauczyłeś (835)
O autorze (17)
Podziękowania (18)
Słowo wstępne (19)
Przedmowa (21)
Część I Podstawy programowania w języku C# i wprowadzenie do technologii .NET (25)
Rozdział 1. Wprowadzenie do technologii .NET i języka C# (27)
Rozdział 2. Podstawy języka C# (59)
Rozdział 3. Projektowanie klas w języku C# (97)
Rozdział 4. Praca z obiektami w języku C# (155)
Część II Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem biblioteki klas platformy .NET Framework (207)
Rozdział 5. Przetwarzanie tekstu i plikowe operacje wejścia-wyjścia w języku C# (209)
Rozdział 6. Budowanie aplikacji Windows Forms (269)
Rozdział 7. Kontrolki formularzy Windows Forms (317)
Rozdział 8. Elementy graficzne biblioteki GDI+ w technologii .NET (373)
Rozdział 9. Czcionki, tekst i techniki drukowania (417)
Rozdział 10. Praca z formatem XML w technologii .NET (447)
Rozdział 11. ADO.NET (479)
Rozdział 12. Wiązanie danych z kontrolkami Windows Forms (517)
Część III Zaawansowane techniki jezyka C# i platformy .NET (553)
Rozdział 13. Programowanie asynchroniczne i wielowątkowość (555)
Rozdział 14. Tworzenie aplikacji rozproszonych za pomocą technologii Remoting (593)
Rozdział 15. Usprawnianie kodu, bezpieczeństwo i instalacja (631)
Część IV Programowanie aplikacji internetowych (675)
Rozdział 16. Formularze i kontrolki ASP.NET (677)
Rozdział 17. Środowisko aplikacji ASP.NET (739)
Rozdział 18. Usługi Web (793)
Dodatki (837)
Dodatek A Elementy wprowadzone w .NET 2.0 i C# 2.0 (839)
Dodatek B Zdarzenia i delegacje kontrolki DataGridView (843)
Odpowiedzi do pytań (853)
Skorowidz (869)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C# i .NET Stephen C. Perry (50) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(21)
(20)
(7)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie