ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

C++ High Performance - Second Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Język publikacji: angielski
C++ High Performance - Second Edition Björn Andrist, Viktor Sehr - okładka książki

C++ High Performance - Second Edition Björn Andrist, Viktor Sehr - okładka książki

C++ High Performance - Second Edition Björn Andrist, Viktor Sehr - okładka audiobooka MP3

C++ High Performance - Second Edition Björn Andrist, Viktor Sehr - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
540
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub

Ebook

179,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

C++ High Performance, Second Edition guides you through optimizing the performance of your C++ apps. This allows them to run faster and consume fewer resources on the device they're running on without compromising the readability of your codebase.

The book begins by introducing the C++ language and some of its modern concepts in brief. Once you are familiar with the fundamentals, you will be ready to measure, identify, and eradicate bottlenecks in your C++ codebase. By following this process, you will gradually improve your style of writing code. The book then explores data structure optimization, memory management, and how it can be used efficiently concerning CPU caches.

After laying the foundation, the book trains you to leverage algorithms, ranges, and containers from the standard library to achieve faster execution, write readable code, and use customized iterators. It provides hands-on examples of C++ metaprogramming, coroutines, reflection to reduce boilerplate code, proxy objects to perform optimizations under the hood, concurrent programming, and lock-free data structures. The book concludes with an overview of parallel algorithms.

By the end of this book, you will have the ability to use every tool as needed to boost the efficiency of your C++ projects.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

1 Björn Andrist, Viktor Sehr

Viktor Sehr jest głównym programistą w firmie Toppluva AB produkującej gry. Od kilkunastu lat programuje w C++. Zajmował się oprogramowaniem do wizualizacji medycznej oraz aplikacjami audio.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności