Opis książki: Bryce 4 f/x
- skutecznie wykorzystywać modelowanie
- technik edycji obiektów
- nakładać właściwe, pożądane tekstury
- ustawiać oświetlenie
- wykorzystywać efekty specjalne
- robić proste animacje
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, opisuje działanie różnych rodzajów oprogramowania. Autor w przystępny i interesujący sposób wyjaśnia trudne i złożone kwestie. Nie musisz być informatykiem ani znać podstaw programowania, aby zrozumieć procesy, które przebiegają w magicznie lśniących układach scal...
Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Bryce 4 f/x (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Wideo i komputer 03-04/2001, AB
Kolejną pozycją wydawnictwa Helion na którą chcielibyśmy zwrócić uwagę naszych Czytelników jest książka dotycząca znanego i cenionego w środowisku grafików i animatorów komputerowych programu Bryce 4. Bryce 4 jest z pewnością jednym z najsłynniejszych programów do tworzenia fantastycznych, nierealnych i realnych światów. Już od pierwszej wersji noszącej nazwę KPT Bryce, poprzez wersję bryce 3D, program ten przykuwał uwagę wielu użytkowników. Z pewnością największy wkład w rozwój programu wniosła firma MetaCreations (aktualnie prawa do Bryce 4 posiada firma Corel). To właśnie dzięki firmie MetaCreations, jej nowatorskiemu interfejsowi użytkownika, doskonałym pomysłom, możliwe stało się zrewolucjonizowanie oprogramowania graficznego i animacyjnego. Dzięki prezentowanej książce można zapoznać się z różnymi technikami modelowania, edycji obiektów, używaniem tekstur, ustawianiem oświetlenia oraz stosowaniem efektów specjalnych. Zawarte w książce informacje mogą być wykorzystane zarówno przez początkujących jak i zaawansowanych użytkowników. Według autora książki użytkowników programu Bryce można podzielić na: artystów tworzących grafikę do wydruku, twórców grafiki do gier, projektantów prezentacji multimedialnych, twórców grafiki na potrzeby filmu oraz projektantów stron internetowych. Jak więc widać zastosowania programu mogą być bardzo szerokie, co w najlepszy sposób świadczy o elastyczności oraz dużych możliwościach programu. Do opisywanej książki dołączono płytę CD-ROM na której znajduje się obszerna biblioteka obiektów, tekstur, wzorców nieba oraz różnych materiałów używanych przez Bryce'a. Na uwagę zasługują również pliki z projektami opisywanymi w książce oraz projektami na podstawie których wygenerowano kolorowe ilustracje do książki. Poza wersją demonstracyjną programu Bryce 4, uzupełnieniem są wersje Trial (próbne) programów LiverArt 98 oraz PlantStudio.
-
Życie 16.10.2000, (ROP)
Każdy, kto zetknął się z jakąkolwiek wersją programu Byce, wie, jak potężne jest to narzędzie. Olbrzymie możliwości sprawiają jednak, że aby w pełni je wykorzystać, trzeba posiadać potężną wiedzę, którą zdobyć można albo przez doświadczenie, albo prostszą drogą - np. korzystając z książki R. Shammsa Mortiera "Bryce 4 - efekty specjalne". Wydana przez Wydawnictwo Helion książka jest prawie 400-stronicowym kompendium informacji dotyczących zasady działania programu Bryce 4.0 i efektów, jakie można dzięki niemu osiągnąć. Na początku autor pokazuje najważniejsze zmiany, jakie zaszły pomiędzy czwartą a poprzednimi wersjami programu. Gdy zapoznamy się już z nowinkami, możemy przejść do części poświęconej modelowaniu scen. Rozdział ten jest przeznaczony głównie dla początkujących użytkowników, którzy nie mieli dotychczas styczności z Bryce'em, lecz ci bardziej zaawansowani także znajdą coś dla siebie. Opisane są bowiem zarówno stare narzędzia, jak i te, które dopiero co zostały wprowadzone do programu (Laboratorium nieba czy roszczenie możliwości Edytora terenu). Gdy stworzymy interesujący nas układ trójwymiarowego świata, to wato zorientować się w możliwościach nakładania na obiekty tekstur i materiałów. Co ciekawe, autor zaprezentował w książce nie tylko suchy opis efektów, jakie można dzięki nim osiągnąć, lecz także przedstawił ich możliwości w postaci wygenerowanych scen - niestety, czarno-białych... Rozdział czwarty opisuje zagadnienia związane z ustawianiem całej sceny - światłem, niebem czy podłożem. W dalszej części dowiadujemy się, jak to wszystko ruszyć z miejsca, a więc jak stworzyć własną animację. Jeżeli tego nam mało, to możemy razem z autorem prześledzić tworzenie gotowych już projektów znajdujących się na płycie CD- poświęcone są temu ostatnie fragmenty książki. Do książki dołączono płytę CD. z różnymi przydatnymi dodatkami: projektami, obiektami 3D, materiałami, wzorcami nieba oraz przykładami opisanymi w omawianej pozycji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Bryce 4 f/x and design
- Tłumaczenie:
- Wojciech Pazdur
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7258-X, 837197258X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-08-03
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1437
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Dedykacja (11)
- O autorze (11)
- Podziękowania (11)
- Wprowadzenie (12)
- Jak zorganizowana jest ta książka? (12)
- Do kogo adresowana jest ta książka? (13)
- Do dzieła! (16)
- "Ziemia zaś była bezładem i pustkowiem..." (17)
- Co nowego w Bryce'ie 4? (18)
- Nowe cechy i usprawnienia (18)
- Renderowany podgląd animacji (20)
- Importowanie obiektów (21)
- Eksportowanie terenów (26)
- Eksportowane formaty obiektów (30)
- Laboratorium nieba (Sky Lab) (31)
- Nowe możliwości Edytora terenu (Terrain Editor) (32)
- Nowe możliwości internetowe (33)
- Edytora obrazów (Picture Editor, okno Pictures) (34)
- Rozpylacz renderujący (Spray Rendering) (34)
- Obsługa formatu QuickTime w Windows (na komputerach PC) (35)
- Setki megabajtów dodatkowych materiałów (35)
- Przejdźmy dalej (35)
- Kategorie obiektów Bryce'a (37)
- Kilka słów na temat łączenia obiektów (40)
- Modelowanie z wykorzystaniem obiektów podstawowych (41)
- Modelowanie grupy obiektów podstawowych (41)
- Modelowanie przy pomocy obiektów połączonych poleceniem Link (45)
- Zastosowanie obiektów importowanych (47)
- Przekształcanie importowanych obiektów za pomocą narzędzia skalowania/rozciągania (Resize/Stretch) (48)
- Przekształcanie importowanych obiektów poprzez wykonanie operacji na ich elementach składowych (49)
- Modelowanie za pomocą operacji Boole'a (50)
- Zastosowanie operacji Boole'a do tworzenia modelu fotela (51)
- Stosowanie operacji Boole'a na powierzchniach nieograniczonych (55)
- Stosowanie operacji Boole'a na zaimportowanych obiektach (57)
- Tworzenie ramek przy pomocy operacji Boole'a (58)
- Tworzenie napisów przy pomocy operacji Boole'a (59)
- Modelowanie w Edytorze terenu (60)
- Ogólne wskazówki i uwagi (60)
- Tworzenie map wysokości w programach graficznych (65)
- Tworzenie obiektów mechanicznych w Edytorze terenu (69)
- Tworzenie map wysokości za pomocą programu Bryce (71)
- Tworzenie map wysokości za pomocą filtrów Photoshopa (74)
- Modele budynków w scenach Bryce'a (79)
- Eksportowanie obiektów (82)
- Modelowanie powierzchni nieograniczonych (82)
- Wymiana elementów modelu (84)
- Model cyborga (85)
- Ważna, nieudokumentowana cecha Bryce'a (86)
- Tworzenie szyku obiektów (87)
- Szyk regularny (87)
- Szyk rozproszony (89)
- Obiekty powielone wzdłuż ścieżki (90)
- Modelowanie obiektów w innych aplikacjach (90)
- Amorphium (91)
- Natural Scene Designer (91)
- Nendo (92)
- Organica (93)
- Poser (93)
- 3D Builder Pro (93)
- Tree Professional (93)
- Kolekcje obiektów na CD-ROM-ach (94)
- LightWave 3D Bug Collection (94)
- 3D AcuWorlds (94)
- Fantasy Figures (94)
- Replica Tech (94)
- trueClips (95)
- Newtek (95)
- Przejdźmy dalej (95)
- Różnica pomiędzy materiałem a teksturą (97)
- Materiały (98)
- Korzystanie z gotowych zestawów materiałów (98)
- Laboratorium materiałów (Materials Lab) (109)
- Mapa Laboratorium materiałów (110)
- Wskazówki dotyczące korzystania z Laboratorium materiałów (113)
- Kanał mapowania nierówności (Bump Channel) (114)
- Praca z Edytorem tekstur proceduralnych (Deep Texture Editor) (115)
- Edycja tekstur proceduralnych (117)
- Praca z Edytorem obrazów (Pictures) (119)
- Elementy Edytora obrazów (120)
- Specjalne uwagi dotyczące pracy z kanałem alfa w Edytorze obrazów (121)
- Maski przeźroczystości (121)
- Symulowanie obiektów trójwymiarowych przy pomocy bitmap (122)
- Wykorzystanie bitmap do tworzenia tekstur o chaotycznej strukturze (122)
- Tworzenie materiałów złożonych z wykorzystaniem bitmap (123)
- Tworzenie tekstur w innych programach graficznych (126)
- 50 oryginalnych materiałów (127)
- Alien Tree (127)
- Banded Gold (128)
- BiGrid 1 (129)
- BiGrid 2 (129)
- Bi-Wood Laminate (129)
- Blue Flame (131)
- Cracked Warpaint (131)
- Dark Marble (131)
- Decayed Wood (133)
- DeepSpace (133)
- ElectroGrid (133)
- ElectroSpring (135)
- Fine Knotwood (135)
- Fog Grid (135)
- Galvanized Tin (136)
- Glow Beads (137)
- Glowing Coal (137)
- GoldPlate (139)
- IceKnobs 1 (139)
- IceKnobs 2 (139)
- Mecho 1 (141)
- Old Brick (141)
- Old Mosaic (141)
- PatternBar (143)
- Phagus (143)
- Pineapple (143)
- SnowPlane (145)
- StoneWall (145)
- TotalNet 1 (147)
- Vegetative 1 (147)
- WildWeave (147)
- Materiały utworzone za pomocą plug-inów (148)
- P_Burst (149)
- P_Carnival (150)
- P_Cloth (151)
- P_Parquet (152)
- P_Signal (153)
- P_Berry (154)
- P_Hot 1 (155)
- P_Hot 2 (156)
- P_PCock (157)
- P_Shaz (158)
- P_Sym (159)
- P_Veins (160)
- P_Web (160)
- P_FibOptx (161)
- P_FrExp1 (163)
- P_FrcFlm (164)
- P_OrbIt (165)
- P_Knoll (166)
- Materiał "Przerażone oczy" (167)
- Materiał "Przerażone oczy" na tle białej gałki ocznej (168)
- Przejdźmy dalej (169)
- Oświetlanie cyfrowego świata (171)
- Cienie (172)
- Różne kategorie świateł - kiedy i gdzie ich używać (176)
- Wykorzystanie przeźroczy (Gels) (184)
- Tworzenie kul i snopów światła (191)
- Świat widziany zza kamery (192)
- Pozycja kamery (192)
- Określanie atrybutów kamery (192)
- Tworzenie efektów optycznych (196)
- Laboratorium nieba (Sky Lab) (201)
- Panel Słońca i Księżyca (Sun & Moon) (201)
- Panel chmur (Cloud Cover) (203)
- Panel atmosfery (Atmosphere) (204)
- ReelFire - kolekcja animowanych płomieni (207)
- Burza piaskowa (208)
- Przejdźmy dalej (209)
- Standardowe narzędzia kontroli animacji (211)
- Paleta Animation Controls (211)
- Zastosowanie zaawansowanych kontrolerów animacji (Advanced Animations Controls) (213)
- Zaawansowane kontrolery kamery (Camera) (214)
- Zaawansowane kontrolery nieba (Sky) (214)
- Zaawansowane kontrolery Słońca (Sun) (214)
- Zaawansowane kontrolery wyselekcjonowanego obiektu (214)
- Okno dialogowe ustawień animacji (214)
- Laboratorium ruchu (Advanced Motion Lab) (216)
- Krzywe kontrolne ruchu (Motion Wave) (217)
- Związek pomiędzy kształtem krzywych kontrolnych i zmianami animowanego parametru (217)
- Podgląd sceny (218)
- Linie czasu (timelines) (218)
- Ścieżki ruchu (Paths) (219)
- Ścieżki standardowe (Standard Paths) (219)
- Ścieżki taśmowe (Ribbon Paths) (219)
- Modyfikowanie ścieżek taśmowych (220)
- Animowanie ścieżek taśmowych (221)
- Połączenia obiektów (links) (221)
- Różne możliwości łączenia obiektów (222)
- Połączenia hierarchiczne (222)
- Różnice pomiędzy grupowaniem (group) a łączeniem (link) obiektów (222)
- Łączenie obiektów z włączoną opcją śledzenia (Track Object) (223)
- Animowanie pojedynczych obiektów (223)
- Bryły podstawowe Bryce'a (primitives) (223)
- Łączenie i grupowanie pojedynczych obiektów (223)
- Ruch pojedynczego obiektu wzdłuż ścieżki taśmowej (224)
- Środek obrotu (origin point) pojedynczego obiektu (225)
- Wskazówki dotyczące animacji pojedynczych obiektów (225)
- Obiekty złożone (226)
- Obiekty zbudowane z siatek symetrycznych (226)
- Łączenie i grupowanie obiektów złożonych (226)
- Animowanie ruchu złożonych obiektów wzdłuż ścieżki (226)
- Animowanie obiektów Boole'a (226)
- Odejmowanie obiektów (Negative/Positive) (227)
- Animowana operacja wyznaczania części wspólnej obiektów (Intersecting) (227)
- Animacja kamery przyłączonej do obiektu Boole'a (228)
- Animacja terenu (228)
- Animacja powierzchni nieograniczonych (229)
- Animacja kamery (229)
- Różne możliwości animowania ruchu kamery (230)
- Animacja świateł (232)
- Animacja nieba (233)
- Tworzenie animacji w Laboratorium nieba (233)
- Animacja powierzchni chmur (Cloud Planes) (236)
- Animacja materiałów (237)
- Dodatkowe wskazówki i uwagi dotyczące animacji (238)
- Ruch ramion, nóg i innych części ciała (238)
- Dziedziczenie transformacji (240)
- Animacja rozbudowanych obiektów (240)
- Kolekcjonowanie części ciała (240)
- Powłoka obiektu (241)
- Obiekty niewidoczne (nulls) (241)
- Przejdźmy dalej (242)
- Jak korzystać z tego rozdziału? (243)
- "Mgławica pyłu" ("Dusty Nebula") - autor: Sandy Birkholz (244)
- "Prawie raj" ("Almost Eden") - autor: Jeff Richardson (246)
- "Przechadzka po wyspie" ("Promenade dans l'île") - autor: Martial Fauteux (249)
- "Melbourne, Australia" - autor: Kuzey Atici (250)
- "Bonsai" - autor: Andrew Paul (252)
- "Cyfrowa tawerna" ("Digital Tavern") - autor: Bruce "HangTime" Caplin (255)
- "W pochwale bestsellera" ("In Praise Of The Best Seller") - autor: Robert Cross (257)
- "Skarby" ("Treasures") - autor: Lannie Caranci (259)
- "Koleżeńska partyjka" ("A Friendly Card Game") - autor: Lee Chapel (262)
- "Creada" - autor: Mark J. Smith (266)
- "Thor" - autor: Mark J. Smith (269)
- "Paskudne łapska" ("Forbidding Hands") - autor: Celia Ziemer (270)
- "Środowisko" ("Environment") - autor: Celia Ziemer (272)
- Prace autora książki, R. Shamms Mortiera (274)
- "Miasto gdzieś indziej" ("A City Somewhere Else") (274)
- "Taniec na stole" ("Tabletop Dance") (276)
- "Obserwatorzy" ("Watchers") (278)
- "Wiosenną porą" ("Springtime") (280)
- "Pałac fantazji" ("Fantasy Palace") (282)
- "Ołtarz" ("Altar") (284)
- "Trzech koleżków" ("Three Comrades") (286)
- "Do pracy by się szło!" ("Off To The Mines") (288)
- "Placówka w okowach lodu" ("Frozen Outpost") (290)
- "Przybycie" ("Arrival") (292)
- "Pęcherzyk powietrza" ("Air Bubble") (294)
- "Surrealizm na całego" ("Extreme Surrealism") (296)
- "Owadziarnia" ("Insectium") (298)
- "Tajemnicza wyspa" ("Mystery Island") (300)
- "Medytacja" ("Transcending") (302)
- "Godziny szczytu" ("Rush Hour") (304)
- "Galeria sztuki" ("Art Gallery") (306)
- "Herbatka i dobra książka" ("Tea And A Good Book") (308)
- Przejdźmy dalej (310)
- "Owad straszydło" ("A Creepy Insect") (311)
- Rodowód insekta (311)
- Narzędzia Bryce'a (311)
- Edytor terenu (Terrain Editor) (312)
- Modelowanie głowy (313)
- Żuwaczki (Mandibles) (315)
- Warga dolna (Labium) (316)
- Rozdzielenie głowy owada na dwie połowy (317)
- Głaszczki (Palps) (318)
- Oczy pojedyncze (Ocelli) (321)
- Trąbka ssąca (Proboscis) (321)
- Czułki (Antennae) (322)
- Tułów (Thorax) (324)
- Odwłok (Abdomen) (325)
- Odnóża (Legs) (326)
- Skrzydła (Wings) (328)
- Materiały i tekstury owada (330)
- "Światełko w mroku" ("A Light In The Dark") (332)
- Obiekty sceny (333)
- "Booley 2000" (338)
- Elementy pojazdu (338)
- "Ogród" ("The Garden") (349)
- Podstawowe narzędzie ogrodnika (350)
- "Dzika jazda" ("Wild Ride") (354)
- Canoma (358)
- Jak działa Canoma? (358)
- Rozwinięcie możliwości Bryce'a w zakresie eksportowania obiektów (360)
- Możliwości współpracy Canomy z Bryce'em (360)
- Na zakończenie (363)
- Nowości w wersji 4.1 Bryce'a (365)
- Kuzey Atici, "Melbourne, Australia" (371)
- Sandy Birkholz, "Mgławica pyłu" ("Dusty Nebula") (371)
- Bruce "HangTime" Caplin, "Cyfrowa tawerna" ("Digital Tavern") (372)
- Lannie Caranci, "Skarby" ("Treasures") (372)
- Lee Chapel, "Koleżeńska partyjka" ("A Friendly Card Game") (373)
- Robert Cross, "W pochwale bestsellera" ("In Praise Of The Best Seller"). (373)
- Martial Fauteux, "Przechadzka po wyspie" ("Promenade dans l'île") (373)
- Andrew Paul, "Bonsai" (374)
- Jeff Richardson, "Prawie raj" ("Almost Eden") (374)
- Mark J. Smith, "Creada", "Thor" (375)
- Celia Ziemer, "Paskudne łapska" ("Forbidding Hands") i "Środowisko" ("Environment") (375)
Rozdział 1: Geneza nowego świata (17)
Rozdział 2: Modelomania (37)
Rozdział 3: Materiały i tekstury (97)
Rozdział 4: Scena i jej otoczenie (171)
Rozdział 5: Animacja (211)
Rozdział 6: Kolorowe plansze (243)
Rozdział 7: Skarbnica projektów (311)
Dodatek A: Bryce 4.1 - uaktualnienie (365)
Dodatek B: Informacje o współautorach (371)
Skorowidz (377)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Bryce 4 f/x R. Shamms Mortier (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(3)
(1)
(0)
(0)
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek Misztur,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-11-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Agnieszka Jankowska,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii