Opis książki: Animacja cyfrowych postaci
Proces tworzenia wirtualnej postaci składa się z szeregu decyzji. Określasz wysokość postaci, cyfrowy bohater może być niski lub wysoki, wybierasz teksturę dla jego skóry i ubranie, w które go ubierzesz. Musisz także zdecydować się, czy postać ma być realistyczna, czy też stylizowana. Wszystkie te decyzje są ze sobą powiązane.
Książka omawia te i inne -- bardziej skomplikowane -- aspekty cyfrowej animacji postaci. Doskonale udokumentowane opcje, liczne przykłady i ilustracje (jest ich ponad 700!) wprowadzą Cię w niesamowity, wirtualny świat.
Dzięki niej nie będziesz już niczego imitować, staniesz się prawdziwym twórcą cyfrowego życia!
Wybrane bestsellery
-
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Brzmi znajomo? Jeśli tak, to masz w ręku właściwą książkę — drugie, uzupełnione wydanie praktycznego poradnika dla artystów pracujących w Lightroomie. Od teraz będzie prościej: jeśli chcesz szybko rozwiązać konkretny problem, zaglądasz do odpowiedniego rozdziału, wyszukujesz interesujące Ci...
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Praktyka stanowi podstawę pełnego zrozumienia każdego etapu procesu projektowego, ułatwia zapamiętywanie zagadnień i pokazuje zależności, jakie między nimi występują. Ćwicząc, nabierasz pewności, ugruntowujesz wiedzę. Ponadto dzięki takiej aktywności pokazujesz sobie i otoczeniu, że naprawdę znas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Jeśli z jakiegoś powodu ― marzenia, potrzeby życiowej, wymagań zawodowych ― czujesz, że Twoją następną umiejętnością powinno być projektowanie grafiki oraz dostosowywanie jej do własnych celów, to dobrze. Jesteś w domu. W domu Inkscape, czyli darmowego programu do tworzenia grafiki we...
Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione Inkscape. Podstawowa obsługa programu. wydanie II rozszerzone i uzupełnione
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, opisuje działanie różnych rodzajów oprogramowania. Autor w przystępny i interesujący sposób wyjaśnia trudne i złożone kwestie. Nie musisz być informatykiem ani znać podstaw programowania, aby zrozumieć procesy, które przebiegają w magicznie lśniących układach scal...
Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci sk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optycz...
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Praca graphic designera wymaga od wykonującej ją osoby znacznie więcej niż tylko umiejętności obsługi odpowiednich programów. W czasach, w których obraz znaczy więcej niż tysiąc słów, ludzie nie tylko zwracają baczniejszą uwagę na to, jakim przekazem werbalnym komunikuje się marka. Klienci myślą ...
Zostań graphic designerem. Kurs video. Od strategii marki do gotowego projektu graficznego Zostań graphic designerem. Kurs video. Od strategii marki do gotowego projektu graficznego
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)40.05 zł
89.00 zł(-55%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Animacja cyfrowych postaci (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
WebReporter Dariusz Majgier - Cobretti, nr 04 - 2001.04.15
Pewnie wielokrotnie projektując postać człowieka lub zwierzęcia zastanawiałeś się, jak powinna ona wyglądać aby wiernie oddać kształt oraz w jaki sposób powinna się poruszać lub wyrażać swoje emocje. Współczesne strony internetowe, które mają być wzbogacone o prezentacje multimedialne wymagają od grafików coraz większej wiedzy w zakresie tworzenia i animowania postaci. Książka jest adresowana właśnie do nich. Na niemal 300 stronach zawarte zostało wszystko co powinien wiedzieć każdy projektant postaci. Począwszy od szkicu na kartce, a na gotowych, wiernych modelach ludzi skończywszy. Opisane są podstawy modelowania, łączenie segmentów postaci, animowanie całej sylwetki oraz każdego z elementów (np. oczy, palce, dłonie, głowy oraz powiązania pomiędzy nimi). Nie brakuje przykładów -- ok. 700 rysunków ilustruje całą teorię, a animacje na CD-ROMie dodatkowo pokazują obiekty w ruchu. Sama książka nie bazuje na żadnym konkretnym programie graficznym, ale opis jest tak szczegółowy, że bez problemu daje się zastosować w każdym programie do tworzenia obiektów 3D lub grafik 2D. Na CD-Romie znajdują się też gotowe obiekty do zaimportowania do popualrnych programów 3D. Lektura obowiązkowa każdego animatora i grafika. Gotowe recepty na poszczególne fazy ruchu różnych postaci gwarantują szybkie i precyzyjne oraz naturalne tworzenie animacji. Każdy ruch wzbogacony jest o długie i szczegółowe opisy, nieraz z czasem trwania poszczególnych ujęć rozpisanych w klatkach.
-
CHIP 8/2000
Wszyscy wielokrotnie widzieliśmy bajki, w których fascynowały nas animowane postacie. Rzadko jednak mieliśmy okazję przyjrzeć się samemu procesowi tworzenia animacji. Jak pokazuje publikacja gliwickiego Helionu -- Animacja cyfrowych postaci -- "wprawienie w ruch" rysunkowych bohaterów nie jest wcale łatwe. Aby stworzyć postać, która ma chodzić czy biegać, należy przede wszystkim poznać zasady i techniki modelowania ruchu. Tym innym zagadnieniom związanym z dobrem właściwych proporcji ciała i podstawami ożywiania rysunkowych bohaterów poświęcono dwa początkowe rozdziały. Dalsza część książki dotyczy głównie modelowania animowanych fragmentów ludzkiego ciała (dłoni, głowy, elementów twarzy etc.), poruszania się cyfrowych postaci (chód, bieg), a także synchronizacji ruchu ust. Ze ścieżką dźwiękową.
Elementarz animatora jest pozycją o tyle ciekawą, że nie dotyczy jednego programu służącego do animacji. Ćwiczenia zawarte w podręczniku są zbudowane dość elastycznie -- tak, że można z nich skorzystać, dysponując różnymi pakietami do animacji.
Do książki wydawca dołączył krążek CD, który zawiera animacje z cyklami ruchu (w formatach avi I QuickTime), przykłady animowania mowy czy modele 3D.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Digital Character Animation 2
- Tłumaczenie:
- Maciej Pasek
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7177-X, 837197177X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-05-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1406
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Inne
Spis treści książki
- Czy tworzenie postaci jest sztuką? (11)
- Czy znasz bohatera swojej animacji? (12)
- Proces projektowania (12)
- Rodzaje postaci (13)
- Postacie realistyczne (14)
- Postacie stylizowane (15)
- Projektowanie postaci (16)
- Głowa i proporcje ciała (16)
- Oczy (17)
- Stopy (18)
- Dłonie (18)
- Ubranie i inne dodatki (20)
- Projektowanie własnej postaci (21)
- Szkice na papierze (22)
- Wykorzystywanie rysunków jako szablonów (22)
- Rzeźbienie modeli z gliny (23)
- Sculpey - materiał dla rzeźbiarzy (24)
- Przenoszenie rzeźb do komputera (24)
- Rodzaje powierzchni (29)
- Wielokątne siatki (30)
- Powierzchnie sklejane (31)
- Powierzchnie NURBS (32)
- Strategie modelowania (32)
- Upraszczanie modelu (32)
- Łączenie różnych rodzajów powierzchni (32)
- Podstawy modelowania (33)
- Podstawy modelowania wielokątami (33)
- Techniki modelowania wielokątami (36)
- Dzielenie powierzchni (38)
- Nieszczęsne operacje Boole'a (41)
- Podstawy modelowania powierzchniami sklejanymi (42)
- Tworzenie powierzchni sklejanych z krzywych (43)
- Łączenie powierzchni sklejanych (48)
- Trójkątne powierzchnie sklejane (50)
- Modelowanie obiektami NURBS (51)
- Krzywe leżące na powierzchni (52)
- Inne rodzaje krzywych leżących na powierzchni (52)
- Łączenie powierzchni NURBS (52)
- Metaobiekty (metaballs) (54)
- Kłopoty z metaobiektami (55)
- Animowanie metaobiektów (56)
- Wnioski (56)
- Struktura ciała (57)
- Szkielet (58)
- Mięśnie (62)
- Metody tworzenia postaci (62)
- Postacie zbudowane z segmentów (63)
- Modelowanie postaci zbudowanej z segmentów (66)
- Gładkie postacie (68)
- Modelowanie postaci bez szwów obiektami NURBS (74)
- Wnioski (78)
- Struktura dłoni (79)
- Elastyczność dłoni i palców (80)
- Palce (81)
- Kciuk (82)
- Metody modelowania dłoni (83)
- Modelowanie dłoni z segmentów (84)
- Modelowanie dłoni z wielokątnej siatki (85)
- Modelowanie dłoni obiektami NURBS (89)
- Modelowanie dłoni z metaobiektów (95)
- Metody zwiększania realizmu cyfrowych dłoni (97)
- Paznokcie (98)
- Kostki (99)
- Ścięgna (99)
- Zmarszczki na skórze (100)
- Fałdy skóry pomiędzy palcami (100)
- Wnioski (101)
- Jak zbudowana jest głowa i twarz? (103)
- Mięśnie twarzy (104)
- Podstawowe metody modelowania głowy (106)
- Elementy naklejane (106)
- Twarze zbudowane z elastycznej skóry (108)
- Topologia i metody modelowania twarzy (109)
- Biegun na czubku głowy (109)
- Biegun w ustach (110)
- Bieguny w uszach (112)
- Który model głowy wykorzystać? (113)
- Bardziej złożone głowy (117)
- Modelowanie głowy z wielokątnej siatki (117)
- Oczy (122)
- Oczy wewnętrzne (122)
- Zewnętrzne oczy (124)
- Asymetryczne oczy (126)
- Brwi (127)
- Zęby (128)
- Język (129)
- Przyłączanie głowy do ciała (130)
- Szyja związana z ciałem (131)
- Szyja związana z głową (131)
- Głowa, szyja i ciało są jednym obiektem (132)
- Wnioski (132)
- Hierarchie a animowanie postaci (133)
- Manipulowanie hierarchiami (133)
- Środki obrotu a obrotowe złącza (134)
- Szkielety i hierarchie (137)
- Manipulowanie hierarchiami (139)
- Animowanie sekwencyjne (forward kinematics) (139)
- Odwrotna kinematyka (140)
- Jakiego sposobu animowania używać? (144)
- Budowanie szkieletu (145)
- Budowanie szkieletu ciała (145)
- Szkielet dłoni (149)
- Deformacja siatki (150)
- Złożone przyporządkowania, metoda obwiedni (152)
- Zaawansowane narzędzia deformacji (154)
- Deformacje a rodzaj powierzchni (154)
- Szkielety a postacie zbudowane z segmentów (157)
- Inne metody deformowania siatek (157)
- Deformacje kratownicy (lattice) (157)
- Zestawy wierzchołków (clusters) (158)
- Deformacje oparte na splajnach (158)
- Wnioski (159)
- Ustawianie postaci (161)
- Rola póz w procesie animacji (162)
- Animowanie od pozy do pozy (162)
- Animowanie ciągle w przód (straight-ahead) (162)
- Łączenie metod animowania (163)
- Jak upozować worek? (163)
- Przygotowywanie worka do animowania (164)
- Ustawianie worka (165)
- Ustawianie postaci (165)
- Równowaga (166)
- Symetria (167)
- Ciężar (168)
- Sylwetka (169)
- Tworzenie wyrazistej sylwetki (169)
- Linia działania (171)
- Ustawianie wielu postaci względem siebie (172)
- Ustawienie postaci a położenie kamery (174)
- Praca kamery (174)
- Wnioski (177)
- Sztuka rozplanowania czasowego animacji (179)
- Planowanie czasu (180)
- Jak długa ma być animacja? (182)
- Jedna rzecz na raz (182)
- Jak dobrze rozplanować czas animacji? (182)
- Rozkład czasowy a oprogramowanie (183)
- Wykresy ruchu (183)
- Okna dialogowe ze ścieżkami animacji (188)
- Ścieżki ruchu i trajektorie (189)
- Jak za pomocą rozkładu czasowego uzyskać wrażenie posiadania przez obiekty masy? (190)
- Na czym polega język gestów? (192)
- Łuki (192)
- Zwalnianie i przyspieszanie w położeniach granicznych (193)
- Wzajemne oddziaływanie połączonych elementów (194)
- Spłaszczanie i rozciąganie (196)
- Jak spłaszczać i rozciągać postacie? (198)
- Przygotowanie akcji (anticipation) (201)
- Akcentowanie akcji przez przeniesienie ruchu poza położenie graniczne (overshoot) (204)
- Akcje drugoplanowe (204)
- Przenoszenie (follow-through) i nakładanie (overlap) akcji (205)
- Animowanie cykli ruchu (207)
- Nieruchome ujęcia (208)
- Praktyczne stosowanie podstawowych zasad animowania (210)
- Wnioski (213)
- Mechanika chodu (215)
- Stopy i nogi (216)
- Biodra, kręgosłup i barki (217)
- Ramiona (218)
- Głowa i kręgosłup w widoku z boku (218)
- Animowanie chodu (219)
- Rozkład czasowy chodu (219)
- Utrzymywanie stóp na poziomie podłoża (220)
- Stosować cykle ruchu czy nie? (223)
- Postacie nie tylko chodzą (239)
- Różnice pomiędzy chodem a biegiem (239)
- Podskakiwanie (240)
- Skradanie się (242)
- Animowanie zwierząt (243)
- Wnioski (244)
- Metody animowania twarzy (245)
- Morfing (245)
- Morfing do pojedynczego celu (246)
- Morfing do wielu celów (246)
- Tworzenie celów morfingu (247)
- Kształty dolnej części twarzy (247)
- Kształty górnej części twarzy (250)
- Kształty górnej połowy twarzy w przypadku stylizowanych postaci (251)
- Modelowanie różnych min (251)
- Przypisywanie celów morfingu (253)
- Przerysowywanie póz (253)
- Tworzenie podstawowego zestawu min (254)
- Najważniejsze miny (255)
- Brwi a wyraz twarzy (256)
- Symetria a wyrażanie uczuć (256)
- Złożone wyrazy twarzy (257)
- Animowanie głowy i twarzy (257)
- Animowanie głowy (258)
- Kierunek patrzenia (259)
- Mruganie oczami (260)
- Zasada nakładania akcji w przypadku animowania twarzy (263)
- Synchronizacja ruchu ust przy animowaniu mowy (264)
- Nagrywanie dialogu (264)
- Osiem podstawowych ustawień ust (265)
- Analiza ścieżki dźwiękowej (267)
- Animowanie mowy (270)
- Co najpierw: ciało czy usta? (270)
- Animowanie ust (270)
- Oczy podczas animowania mowy (271)
- Ruchy głową a animowany dialog (271)
- Gesty ciała a animowanie mowy (272)
- Wnioski (274)
- Książki o anatomii (275)
- Książki o animacji (276)
Rozdział 1: ABC projektowania i tworzenia postaci (11)
Rozdział 2: Podstawy modelowania (29)
Rozdział 3: Modelowanie postaci na potrzeby animacji (57)
Rozdział 4: Modelowanie animowanych dłoni (79)
Rozdział 5: Modelowanie głów przeznaczonych do animowania (103)
Rozdział 6: Szkielety i deformacje siatki (133)
Rozdział 7: Ustawianie cyfrowego bohatera (161)
Rozdział 8: Podstawy cyfrowej animacji postaci (179)
Rozdział 9: Chodzenie i bieganie (215)
Rozdział 10: Animowanie twarzy (245)
Dodatek A: Książki, z którymi powinieneś się zapoznać (275)
Dodatek B: Zawartość dołączonego CD-ROM-u (279)
Helion - inne książki
-
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla użytkowników komputerów pracujących pod kontrolą Linuksa. Znalazły się w niej tak ważne kwestie, jak omówienie komponentów o krytycznym znaczeniu i mechanizmów kontroli dostępu czy wyjaśnienie systemu plików w Linuksie. Umieszczono tu również liczne wskazówki i ćwiczen...
Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Przeczytasz o tym, jak wykrywać nowe luki w oprogramowaniu, jak tworzyć trojany i rootkity, a także jak używać techniki wstrzykiwania SQL. Zapoznasz się również z szeroką gamą narzędzi do przeprowadzania testów penetracyjnych (takich jak Metasploit Framework, mimikatz i BeEF), rozeznasz się w dzi...
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kompleksowym i praktycznym przewodnikiem po hakowaniu aplikacji internetowych w ramach udziału w programach bug bounty. Znajdziesz w niej wszystkie niezbędne informacje, od budowania relacji z klientami i pisania znakomitych raportów o błędach w zabezpieczeniach po naukę zaawansow...
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autor znanych czytelnikom wydawnictwa Helion książek między innymi na temat otwartoźródłowego systemu operacyjnego przygotował szóstą już edycję przewodnika po komendach i poleceniach Linuksa. W kieszonkowym leksykonie omówił posługiwanie się komputerem z Linuksem na pokładzie za pomocą poleceń, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Współczesnym przemysłem rządzi… informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ― od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i techn...
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Animacja cyfrowych postaci George Maestri (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
Marx,
Data dodania: 2005-05-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Adam Korczyński,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Dedyk,
Data dodania: 2007-04-12 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Suchodolski,
Data dodania: Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii