×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - okladka książki
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - tył okładki książki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - okladka książki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - tył okładki książki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - audiobook MP3

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Paweł Tkaczyk - audiobook CD

Obróć

markav/markav.mp3 markav
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.6/6  Opinie: 69
Stron:
216
Czas nagrania:
05:43:35
Czyta:
Paweł Tkaczyk
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook CD
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka (32,94 zł najniższa cena z 30 dni)

54,90 zł (-40%)
32,94 zł

(2za1 » dobierz książkę GRATIS)

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (27,45 zł najniższa cena z 30 dni)

54,90 zł (-50%)
27,45 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(27,45 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook CD mp3

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

54,90 zł (-74%)
14,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

autor zdjecie

Paweł Tkaczyk - ceniony ekspert w dziedzinie marketingu

Autor takich książek jak: Zakamarki Marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki , Narratologia, GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych oraz współautor książki "Biblia e-biznesu 3.0" Od lat wspiera organizacje w budowaniu silnych i przekonujących marek. Jego pasja do opowiadania historii, sprawia, że jest rozpoznawalnym autorem i prelegentem na konferencjach oraz szkoleniach z zakresu marketingu, komunikacji i storytellingu. 

Paweł Tkaczyk zdobył szerokie uznanie. Dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat skutecznego storytellingu w biznesie i budowaniu świadomości marki. Jego wyjątkowe podejście do narracji i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jego wystąpienia są nie tylko edukacyjne, ale również ciekawe i inspirujące.

Szkolenia prowadzone przez Pawła Tkaczyka są prawdziwym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności z zakresu marketingu, brandingu, social mediów czy budowania świadomości marki. Jego umiejętność dostosowania treści do potrzeb uczestników sprawiają, że szkolenia są niezwykle wartościowe. 

Paweł Tkaczyk - człowiek polskiego marketingu 

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki — pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, ale także z wieloma innymi dużymi markami , jak również tymi mniejszymi. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą — pisze bloga o budowaniu marki. Kocha literki niemal w każdej — poza Comic Sans — formie.

Jako autor, prelegent i konsultant, Paweł Tkaczyk kontynuuje swoją misję promowania znaczenia narracji i budowania osobowości marki. Jego pasja i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jest także cenionym i poszukiwanym autorytetem w dziedzinie marketingu. 
 

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
32,94 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
27,45 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook CD mp3
29,90 zł
Niedostępna
Audiobook w mp3
14,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint