×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander

(ebook) (audiobook) (audiobook)
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - okladka książki
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - tył okładki książki

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - okladka książki

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - tył okładki książki

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - audiobook MP3

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Wojciech Aleksander - audiobook CD

Obróć

uxwri/uxwri.mp3 uxwri
Autor:
Wojciech Aleksander
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
392
Czas nagrania:
09:53:27
Czyta:
Maciej Marcinkowski
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-40%)
47,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (39,50 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-50%)
39,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-70%)
23,70 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Prezent last minute w helion.pl

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!

UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.

Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?

Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Wojciech Aleksander — trener UX writingu, projektant i strateg treści. Od 2000 roku zmienia oblicze cyfrowego świata, starając się nadawać mu coraz bardziej ludzki wymiar. W swojej karierze działał w wielu specjalnościach — od redaktora serwisu internetowego, przez tworzenie dokumentacji technicznej i architektury informacji, po projektowanie interakcji, audyty użyteczności i dostępności. Długoterminowo wspierał produkty z dziedziny healthcare, bankowości, analizy danych, marketingu i e-commerce, oprogramowania serwerowego, monitorowania sieci, a także edukacji. Oprócz tego jako mentor społecznie wspiera projekty wspomagające start i przebranżowienie osób na początku lub rozdrożu kariery (na przykład w ramach programów Tech Leaders – Women in Technology, Global Service Jam). Z wykształcenia anglista i informatyk. Prywatnie miłośnik sztuk wizualnych (między innymi street artu) i kuchni koreańskiej. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
47,40 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
39,50 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
23,70 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.