Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Mateusz Grzesiak
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Mateusz Grzesiak
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 232
- Czas nagrania:
- 04:45:26
- Czyta:
- Maciej Orłoś
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek
Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.
Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!
dr Mateusz Grzesiak
Wybrane bestsellery
-
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Trzech poważanych architektów oprogramowania omawia cały cykl życia, prezentując praktyczne wskazówki, metody stosowane przez ekspertów i sprawdzone modele przydatne w każdym projekcie niezależnie od poziomu jego złożoności. Dowiesz się, jak za pomocą architektury radzić sobie z coraz większymi wymaganiami i systemami oraz wyższym poziomem abstrakcji, a także jak uzyskiwać emergentne atrybuty jakościowe, gdy systemy są dynamicznie łączone na nowe sposoby.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To, co stanowi trzon drugiej części, czyli omówienie układów zawierających elementy czynne - tranzystory bipolarne i unipolarne, poprzedzono niezbędnymi do pełnego zrozumienia tych zagadnień podstawami elektrotechniki ze szczególną rolą sygnałów zmiennoprądowych i obwodów z elementami nieliniowymi. Nie mogło zabraknąć wstępu do uniwersalnej techniki scalonej, w tym tak ważnych układów ze wzmacniaczami operacyjnymi.- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten podręcznik jest przeznaczony dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy uczenia maszynowego i nabrać praktycznego doświadczenia w używaniu pojęć matematycznych. Wyjaśniono tutaj stosowanie szeregu technik matematycznych, takich jak algebra liniowa, geometria analityczna, rozkłady macierzy, rachunek wektorowy, optymalizacja, probabilistyka i statystyka. Następnie zaprezentowano matematyczne aspekty czterech podstawowych metod uczenia maszynowego: regresji liniowej, analizy głównych składowych, modeli mieszanin rozkładów Gaussa i maszyn wektorów nośnych. W każdym rozdziale znalazły się przykłady i ćwiczenia ułatwiające przyswojenie materiału.- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Wiernym czytelnikom publikacji spod znaku wydawnictwa Helion Piotra Wróblewskiego przedstawiać nie trzeba. Dość wspomnieć, że jest on autorem wielu publikacji poświęconych głównie programowaniu i obsłudze komputerów. Jego najnowsza książka, Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków, to ponad 500 stron konkretnych informacji związanych z nauką programowania w Pythonie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Rozwój technologii i dostęp do danych finansowych stały się ogromnym ułatwieniem w korzystaniu z globalnych rynków finansowych. Jeśli zechcesz, możesz szybko zacząć przygodę na przykład z handlem algorytmicznym. Wystarczy, że masz niewielkie pojęcie o matematyce, programowaniu i ekonomii. Niestety, nieliczne programy nauczania o finansach integrują ze sobą te trzy dziedziny. Tymczasem koncepcje matematyczne wspaniale ułatwiają zrozumienie pojęć z zakresu inżynierii finansowej, a wczesne włączanie ćwiczeń programistycznych pozwala na znaczne zwiększenie efektywności takiej edukacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
To kompleksowy podręcznik do nauki programowania w Pythonie. Jego piąte wydanie zostało gruntownie zaktualizowane i rozbudowane o dodatkowe treści. Omówiono tu najnowsze wersje Pythona w liniach 3.X i 2.X, czyli 3.3 i 2.7, i dodano opisy nowych lub rozszerzonych mechanizmów, takich jak obsługa formatu JSON, moduł timeit, pakiet PyPy, metoda os.popen, generatory, rekurencje, słabe referencje, atrybuty i metody __mro__, __iter__, super, __slots__, metaklasy, deskryptory, funkcja random, pakiet Sphinx i wiele innych. W książce znalazło się mnóstwo ćwiczeń, quizów, pomocnych ilustracji oraz przykładów kodu. Jest to kompendium dla każdego, kto chce szybko zacząć programować w Pythonie i tworzyć wydajny kod o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(99,50 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Python to nowoczesny, potężny i uniwersalny język programowania, który zdobył dużą popularność zarówno wśród zawodowców z branży IT, jak i w szkołach i na uczelniach - jako doskonałe narzędzie do nauki programowania na różnych poziomach. Duże możliwości, prostota i zwartość składni, czytelność kodu, wszechstronność zastosowań i wsparcie wielu paradygmatów sprawiają, że co najmniej podstawowa znajomość Pythona stanowi jedno z najczęstszych wymagań wobec poszukujących pracy programistów i inżynierów, nawet jeśli na co dzień mają oni używać zupełnie innych technologii.- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
Mało kto lubi matematykę, zwłaszcza algebrę czy analizę matematyczną. Wydaje się trudna i niezrozumiała. Bardzo łatwo popełnić błędy podczas rozwiązywania równań różniczkowych czy całek. Jeśli jednak powierzysz najtrudniejszą i najżmudniejszą część obliczeń komputerowi, szybko się przekonasz, że to fascynująca dziedzina wiedzy. Docenisz też jej przydatność w różnych dziedzinach! Programy, które ułatwią Ci rozwiązywanie problemów matematycznych, łatwo napiszesz samodzielnie, w Pythonie. To język, który do tych celów nadaje się idealnie — sprawdź, jak satysfakcjonujące i zabawne jest rozwiązywanie zadań matematycznych z Pythonem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
O autorze książki
Mateusz Grzesiak - psycholog, konsultant, wykładowca, przedsiębiorca
Mateusz Grzesiak urodził się 3 kwietnia 1980 roku w Białymstoku. Studiował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Fryderyka Wilhelma w Bonn, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i California Southern University. Uzyskał tytuły magistra w dwóch dyscyplinach: prawie i psychologii oraz doktora w trzech dyscyplinach: zarządzaniu, pedagogice i psychologii. Instytut Becka przyznał mu certyfikat klinicysty terapii poznawczo-behawioralnej. Przez polskie media nazywany jest najpopularniejszym psychologiem w kraju i traktowany jako prekursor rynku rozwoju osobistego w Polsce. Od blisko 20 lat szkoli ludzi i firmy na arenie międzynarodowej, prowadząc wykłady w siedmiu językach na terenie Europy, Azji oraz Ameryki, m.in. w Niemczech, Szwajcarii, Izraelu, Meksyku, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Chinach. Z jego wiedzy korzystają marki takie jak Google, Coca-Cola, Porsche, Danone, Lotos, BNP Paribas, a także znani sportowcy i osoby publiczne. Za swoją działalność był wielokrotnie nagradzany, m.in. Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP, Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Diamentami Forbes`a, Nagrodą Teofrasta za Najpopularniejszą Książkę Psychologiczną roku.
Twórczość Mateusza Grzesiaka - książki z zakresu psychologii, zarządzania i marketingu
Do 2022 roku ukazało się 25 tytułów, których autorem jest Mateusz Grzesiak. Książki i liczne artykuły publikowane na arenie międzynarodowej, dotyczą głównie umiejętności miękkich - kompetencji zarządzania myślami, emocjami i zachowaniami, pomagającymi w osiąganiu celów w życiu osobistym oraz zawodowym. Bestsellerowe tytuły oferowane przez Grzesiaka dostępne są w naszej księgarni internetowej, m.in. „Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje” czy „Bądź skuteczny. 50 narzędzi rozwijających efektywność osobistą i zawodową”. Dowiesz się z nich, jakie działania pomogą Ci osiągnąć zaplanowany sukces i poznasz konkretne narzędzia zarządzania sobą. Mateusz Grzesiak nauczy Cię asertywności oraz pewności siebie, podpowie, jak poznać swoje mocne strony i korzystać z nich na co dzień.
Ebooka "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą (17) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: negacje_ Czech JustynaRecenzja dotyczy produktu: audiobookCzy recenzja była pomocna:
Rozwój osobisty to aktualnie zagadnienie niezwykle nośne. Gdy wpiszemy tę frazę w wyszukiwarkę internetową nasze oczy ujrzą niekończące się propozycje kursów i warsztatów, których celem ma być doskonalenie się, inaczej samorozwój. W księgarniach zaś czekają na nas uginające się od wielości i ilości półki literatury rozwoju, zarówno teoretycznej, jak i warsztatowej. Można dostać oczopląsów i poczuć się trochę zagubionym. Jak wybrać coś, co rzeczywiście nam pomoże? W takim wypadku chyba najlepiej powołać się na autorytety. Mateusz Grzesiak niewątpliwie autorytetem, w dziedzinach, którymi się zajmuje jest. Doktor nauk ekonomicznych, psycholog, trener rozwoju osobistego, konsultant, coach. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z żadną książką Grzesiaka, a napisał ich już wiele. Są to książki z dziedzin o zakresie psychologii sukcesu, marketingu, zarządzania oraz inteligencji emocjonalnej. Z reguły nie sięgam po tego rodzaju literaturę. Nie ufam jej. Jednak temat budowania marki osobistej wydał mi się niezwykle ciekawy toteż zrobiłam wyjątek i sięgnęłam po Personal branding, czyli jak skutecznie budować markę osobistą, w wersji audiobooka. Głowna teza książki opiera się na założeniu, że to jaki mamy obraz siebie wpływa na nasze zachowania, które generują natomiast nasz obraz w oczach innych. W związku z tym, że sami tworzymy obraz naszej osoby, decydujemy jak widzieć ma nas środowisko, w którym funkcjonujemy. Jeżeli nasz obraz wewnętrzny nie jest kompatybilny z obrazem zewnętrznym powinniśmy zrobić wszystko, żeby to zmienić. Według Grzesiaka pierwszym krokiem ku tej zmianie jest poznanie samego siebie. Coach zamieszcza w książce zadania do wykonania i tabelki do wypełnienia, a praca z nimi, ma pomóc nam lepiej zrozumieć siebie, swoje potrzeby i pomóc dookreślić cele, do których dostosowane mają być wszystkie nasze zachowania. Marka osobista ma być wyrazista a jej styl, sposób komunikacji i kompetencje dostosowane do celu. Człowiek ma w życiu nie jedną, ale wiele marek osobistych, inne w życiu prywatnym, inne w przestrzeniach zawodowych. Trzeba być tego świadomym i używać ich adekwatnie do sytuacji, w której się znajdujemy. Grzesiak chce w tej książce pokazać nam, że aby osiągnąć sukces musimy uświadomić sobie prawdę o sobie i stworzyć lepszą wersję siebie. Powinniśmy wdrążyć w życie wyraziste nawyki o zdefiniowanych cechach. Brzmi ciekawie... i powtarzalnie. Powiem szczerze, że liczyłam na więcej treści. Poznawanie siebie jest złożonym procesem. Według mnie, wypełnienie tabelki w niczym tu nie pomoże, chyba że ktoś naprawdę żyje w jakieś bańce i nie ma o sobie żadnego pojęcia. Bardzo uderzyło mnie też, nieszczególnie pozytywnie, posługiwanie się przez Grzesiaka archetypami Junga w tak okrojony i płytki sposób. Gdyby autor pokusił się o stworzenie własnych profili, brzmienie jego słów byłoby bardziej adekwatne do przedstawianych przez niego zagadnień. Tytuł książki sugerował, że znajdziemy w niej narzędzia i wskazówki jak ową markę osobistą zbudować, nie dowiedziałam się niestety nic ponadto, że mam być czytelna, widoczna i wiarygodna. Myślę, że książka może znaleźć swoich odbiorców w osobach, które z rozwojem osobistym nie miały do tej pory wiele do czynienia. Zdecydowanie jej plusami są przejrzystość i przystępność językowa. Na dobry początek warto do niej zajrzeć. Jeśli jednak chcecie więcej konkretów, to podpowiadam, żeby szukać gdzie indziej.
-
Recenzja: aciecwierz.pl Agnieszka CiećwierzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Szczerze mówiąc jest to kolejna książka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Wcześniej czytałam jedną książkę tegoż autora i miałam bardzo mieszane uczucia, a ta- wciągnęła mnie od pierwszej strony. Autor pisze o tym, czym jest personal branding i jakie są jego cele, ale również zaprasza do wykonania wielu ciekawych ćwiczeń- między innymi matrycy obrazu siebie czy też matrycy personal brandu. Ukazuje również, który z kanałów komunikacji (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, itp.) jest najlepszy(zależnie od tego, co chcemy osiągnąć), jak się w nim poruszać i jak tworzyć strategie marki osobistej w mediach społecznościowych. Uczy jak sprofilować grupę docelową jak i również jak korzystać ze storytellingu. To, co szczególnie zwróciło moją uwagę, to to, że każdy znajdzie w tej książce coś dla siebie. Znajdziemy tu takie rozdziały jak: – personal brand a rozmowa kwalifikacyjna; – branding w miejscu pracy; – kształtowanie marki osobistej dziecka; – stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych (randka, rozmowa o pracę czy też sprzedaż usług). Jak widzicie książka jest niezwykle ciekawa i myślę, że bardzo przydatna dla wszystkich na początku swojej drogi z kreowaniem marki osobistej. Mnie, dzięki tej książce zaciekawił ten temat i będę zgłębiać go dalej!
-
Recenzja: Recenzjekrolewskie.blogspot.com Patrycja SudołRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Nikt nie jest doskonały, każdy ma jakieś wady. Cała rzecz w tym, by nie traktować ich jak czegoś, co Cię nieuchronnie ściągnie w dół, tylko jako punkt startowy na drodze ku zaletom. Grubas to przyszły sportowiec. Leń to osoba, która wiele osiągnie wstając z kanapy." Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. * "Nie wierzę w przeciętność, a wychowałem się w kraju wyznającym przeciętność." Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.* "Zapytaj siebie, jak traktują Cię inni." Każdy z nas chce w życiu coś osiągnąć, a wiele zależy od tego jak jesteśmy postrzegani. Ta książka zawiera wiele fachowych wskazówek i rad dotyczących tego jak ukształtować siebie, by dobrze zbudować markę osobistą. Autora książki znam już z innego poradnika, który, moim zdaniem był o wiele lepszy. Tutaj nie wszystko do mnie przemawiało i były tematy, które zwyczajnie mi nie podeszły. Być może wiązało się to z tym, że jak na razie do niczego nie były mi potrzebne. Nie oznacza to jednak, że ten poradnik jest zły. Bo jest dobry i ma szansę pomóc wielu ludziom. Wystarczy tylko po niego sięgnąć i pragnąć zmian. Moja ocena: 8/10
-
Recenzja: Dopracowani.pl Magdalena OstrowskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rok 2020 zbliża się wielkim krokiem. Wśród postanowień noworocznych, często pojawia się rozkręcenie biznesu lub przejście na swoje. Nie ma w tym nic złego, bo każdy moment jest dobry by zrobić pierwszy krok ku zmianie. Na lepsze. Ale. Prowadzisz firmę, konsekwentnie, dzień po dniu budujesz swoją markę, rozwijasz ofertę, dbasz o swoich klientów, chcesz aby strona www spełniała swoje cele biznesowe, a firma realizowała misje i wartości, których jesteś dzielną orędowniczką? To doskonale. Pamiętaj jednak, że konsumenci o wiele chętniej kupują od ludzi niż od firm i o wiele częściej wracają do człowieka niż do biznesu. Dlatego. Niezależnie co sprzedajesz i jaką masz ofertę – pamiętaj również o swojej marce osobistej. Bo to ona najlepiej wyróżni cię na tle konkurencji i pomoże pozyskać klientów. Ale jak to? – zapytasz. Już tłumaczę. Na przykładzie. marka osobista na przykładzie „niewinności” jak zbudować silną markę osobistą? W piątkowy wieczór, bardzo często można mnie spotkać w Hali Gwardia w Warszawie. To miejsce, gdzie można dobrze zjeść, napić się wina i miło rozpocząć piątkowy wieczór. Oferta win jest bardzo szeroka, wybór winiarni – bardzo trudny, zazwyczaj decydował przypadek zwany impulsem, a najczęściej każdy kieliszek kupowałam w innym miejscu. Do czasu otwarcia wine baru Niewinność. Od momentu w którym tam trafiłam, mają mnie na wyłączność czyt. kupuję wino tylko w tym miejscu. Dlaczego? Fakt. Wino jest pyszne, a karta zmienia się sezonowo – to super, ale to częsta praktyka i nic aż tak nadzwyczajnego w Hali Gwardia, gdzie podobnych miejsc jest kilka. Wino nie jest też najtańsze, a sam lokal ciekawszy od innych. Wracam z uwagi na właściciela, który jako osoba – kupił mnie razy milion. To on jest największym wyróżnikiem tego miejsca. Jak się łatwo domyślić – nie do podrobienia. To on czyni to miejsce niepowtarzalnym i sprawia, że polecam je wszystkim znajomym, a sama zaglądam za każdym razem (słownie: za każdym razem), gdy jestem w Hali Gwardia. W dobie tak silnej konkurencji to jest ten największy atut posiadania, silnej marki osobistej. Ale czym w ogóle jest marka osobista? czym jest marka osobista? jak zbudować silną markę osobistą? Moim zdaniem sedno ujął Jeff Bezos słowami „Marka osobista to to, co ludzie o tobie mówią, gdy wychodzisz z pokoju”. Gdyż. Otóż. Ponieważ. Marka osobista to dokładnie wszystko to, co zarówno ty, jak i inni ludzie myślą na twój temat, z czym im się kojarzysz i czego się po tobie spodziewają. W tym cały ambaras aby te skojarzenia i oczekiwania były pozytywne. Na szczęście masz na to wpływ, bo każdy z nas ma markę osobistą, ale prawda jest taka, że niewiele osób zarządza nią świadomie. Czas to zmienić. jak ludzie mogą cię postrzegać? czyli 12 archetypów osobowości wg. Mateusza Grzesiaka jak zbudować silną markę osobistą? Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie książka autorstwa Mateusza Grzesiaka pt. Personal branding czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, w której autor opisuje czym jest marka osobista i jak ją świadomie budować na różnych płaszczyznach życia, m.in. w pracy i w relacjach osobistych. W swojej książce, bardzo słusznie zauważa, że to jak ludzie nas postrzegają, można zdefiniować w 12 archetypach. Ale. Należy pamiętać, że każdy z nich ma swoje zarówno mocne, jak i słabe strony. Mianowicie: Buntownik – niszczy system, sprzeciwia się obecnemu porządkowi, tworząc tym samym pole pod nowy porządek. Zagrożeniem jest dla niego tendencja do wchodzenia w konflikty „dla zasady”. Magik – fascynator, dostarczyciel niezwykłych, magicznych przeżyć. Negatywną stroną magika może być zrzucanie odpowiedzialności na czynniki zewnętrzne np. siłę wyższą. Błazen – zabawny, żartobliwy, rozluźnia atmosferę. Zagrożeniem są w jego przypadku brak wiarygodności i powagi. Odkrywca – kocha ryzyko, jest otwarty na nowe doświadczenia i naukę. Wadami tego archetypu są niebezpieczeństwo, brak stabilności oraz brawura. Niewinny – dobry, serdeczny idealista. Zagrożeniami w roli niewinnego będą naiwność oraz możliwość bycia wykorzystanym przez innych. Mędrzec – odkrywa prawdę za pomocą nauki, jego zadaniem jest pokazanie prawdy. Konkretny, opiera się na liczbach i badaniach naukowych. Minus tego archetypu to zamknięcie się na świat duchowy oraz koncentracja wyłącznie na „szkiełku i oku”. Kreator – cechuje go kreatywność, artyzm, innowacyjność. Negatywne aspekty tej postaci to obawa przed przeciętnością, utratą kreatywności i natchnienia. Władca – konsekwentny w działaniu, silny, skuteczny. Negatywny aspekt tego archetypu to apodyktyczność. Bohater – zawsze ma jakiegoś przeciwnika, z którym musi walczyć, może to być osoba, sytuacja, przekonanie etc. Walcząc, wykazuje się odwagą i sprawnością działania. Zagrożeniem jest dla niego kompleks zbawcy i nieustanne poszukiwanie kontekstu, który da mu okazję do wykazania się. Zwykły gość – normalny, skromny, pracowity. Negatywną cechą może być przeciętność, a więc brak indywidualizmu czy wyjątkowości. Opiekun – spokojny, wspierający, pomocny i dający poczucie bezpieczeństwa. Zagrożeniem dla tej postaci może być nadopiekuńczość, brak praktyczności oraz wyuczona bezradność. Kochanek – cechuje go zmysłowość, namiętność, daje przyjemność. Jest za to niestabilny i nie angażuje się w długoterminowe relacje. A teraz czas na tą najlepszą wiadomość. Skoro już wiesz jakim archetypem jesteś lub z jakim chciałabyś być utożsamiana – możesz sama pracować nad własną marką osobistą przez eksponowanie pożądanych cech i eliminowanie tych negatywnych. Temu właśnie służy świadome zarządzanie marką osobistą. A jak to przełożyć na praktykę? To proste, choć jednak trudne. jak zbudować silną markę osobistą? jak zbudować silną markę osobistą? Miej świadomość swoich mocnych stron by móc je eksponować – z pomocą przyjdzie analiza SWOT, o której już pisałam. Nie czytałaś? Czas to zmienić. Postaw na otwarty przekaz w różnych kanałach komunikacji – im bardziej wprost, tym lepiej i mam tutaj na myśli nie tylko komunikację bezpośrednią, ale też tą w Social Mediach. Nie powielaj cudzych wartości – skup się na własnych i mocno je podkreślaj np. na stronie internetowej (koniecznie sprawdź moje, o tu). Znajdź swoje wyróżniki, jak np. sposób mówienia, styl ubioru, gesty i konsekwentnie je powtarzaj. Niech kojarzą się tylko z tobą. Dbaj o spójność we wszystkim co robisz i mówisz – tylko wtedy klient obdarzy cię zaufaniem i uwierzy w to, co robisz – stąd tylko krok do szczęśliwej finalizacji czyli zakupu. . jak zbudować silną markę osobistą? Jak widzisz, marka osobista to po prostu TY i twój wizerunek. To co robisz, mówisz, jak wyglądasz. Jeżeli wszystko to jest spójne, a ty konsekwentna – jest ogromna szansa, że zbudujesz silną markę osobistą. Naturalnie nie w jeden dzień, bo to długotrwały proces. Ale. Naprawdę myślę, że sądzę, że warto się wysilić. A ty co myślisz? Wpis został zainspirowany książką autorstwa Mateusza Grzesiaka pt. Personal branding czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą.
-
Recenzja: www.instagram.com/domis_stRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie lubię poradników motywacyjnych, w których autor ma złote myśli i wie wszystko na każdy temat. Ale Pana Grzesiaka już znam. I mądrze mówi. Czytałam już jego książkę o metodach wywierania wpływu i taką o szybkim uczeniu sie języków obcych. Teraz przyszedł czas na tworzenie marki własnej. Czym jest marka własna? To wszystko to, co dostrzegają inni ludzie w nas. I to jak nas oceniają. Markę własną tworzymy podświadomie, po prostu są to nasze "zwyczajne" zachowania, ale co w momencie kiedy nie dokońca są one spójne z naszym "ja"? Czasem umniejszamy swoją wartość czy wchodzimy w nieodpowiednią rolę, do danej sytuacji. Nie jest to rodzaj maniupulacji czy przekłamywania rzeczywistości, ale sposób na to by pokazać się z tej lepszej strony. Im droższa marka własna, tym stajemy się drożsi. Dla potencjalnego pracodawcy czy nawet partnera. Teraz może to wydawać się skomplikowane, bo nie jestem dobrym mówcą, ale w tej książce temat pokazany jest w sposób przystępny i zrozumiały. Autor przekazał nam informacje zwięźle, publikacja ma tylko 230 stron, ale wydaje mi się, że temat został dobrze przedstawiony. Są ćwiczenia, są przykłady, wszystko w sposób profesjonalny, ale też swobodny, to takie rady jakie mógłby nam dać dobry znajomy. A jeśli tym znajomym jest osoba pana Mateusza, który odniósł sukces, to pozostaje nam tylko brać przykład.
-
Recenzja: piotr__kucRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najnowsza książka. @drmattofficial idealnie opisuje, jak marka osobista, jest istotna w każdej dziedzinie Naszego życia
-
Recenzja: mateusz_wierzewski_93Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Najlepiej uczuć się od tych co sami osiągnęli sukces. Wcześniej nawet nie sądziłem, że siłownia będzie miała na mnie, aż taki wpływ Zacznę, aż tak rozwijać mnie mentalnie. Dlatego też od pewnego czasu obserwuję @drmattofficial Który stał się dla mnie inspiracją Gdyż każdy z nas, jest wyjątkowy i jest w stanie stać się autentyczną marką osobistą Dlatego, nie mogłem się powstrzymać, aby nie kupić tej książki
-
Recenzja: olagosciniak.pl Ola GościniakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz więcej mówi się o budowaniu swojej marki osobistej. Chętniej wspieramy osoby z silnymi markami osobistymi w ich działaniach biznesowych i nie tylko. Książka Mateusza Grzesiaka zajmuje się tym, jak jesteś postrzegany przez innych, a także jaki obraz siebie tworzysz. A to ma wpływ na wszystko, w tym na powodzenie Twojego biznesu online i Twoich działań w sieci. Autor omawia między innymi cele personal brandingu, budowanie marki w mediach społecznościowych, czy profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej.
-
Recenzja: https://www.instagram.com/ksiazkanajezykach/ Monika KaczmarekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
udowanie marki osobistej zawsze kojarzyło mi się z życiem zawodowym i rozwijaniem biznesu, dlatego sięgając po "Personal branding" myślałam o niej tylko w kontekście pracy. Nic bardziej mylnego! (😉) Książka w przystępny sposób pokazuje, że świadome budowanie marki osobistej wychodzi poza sferę zawodową i jest przydatne w życiu codziennym, w relacjach z partnerem czy z dzieckiem. Bardzo podobała mi się część ćwiczeniowa, dzięki której możemy zastanowić się nad naszymi emocjami i potrzebami, nad tym jak postrzegamy sami siebie i jak chcemy być postrzegani oraz nad tym jak w najlepszy sposób dążyć do takiego wizerunku, jaki chcemy osiągnąć. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą książką, tym bardziej, że sama stoję na rozdrożu zawodowym, a ćwiczenia i przykłady w niej zawarte pomogły mi nieco uporządkować swoje plany.
-
Recenzja: http://www.dystyngowanapanna.pl/Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
PERSONAL BRANDING, CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄKAŻDY CZŁOWIEK DĄŻY DO TEGO, ABY OSIĄGNĄĆ SUKCES I JEST TO PRAWDA STARA JAK ŚWIAT. STARAMY SIĘ, RYZYKUJEMY I PODEJMUJEMY RÓŻNE ZADANIA, PO TO ABY REALIZOWAĆ SIĘ W SZKOLE CZY PRACY. WIELE HASEŁ MOTYWUJĄCYCH GŁOSI, ŻE SUKCES JEST NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI, ALE CZY W RZECZYWISTOŚCI JEST TAK ŁATWO, GDY BRAKUJE NAM PEWNOŚCI SIEBIE LUB JESTEŚMY NIEWŁAŚCIWIE ODBIERANI PRZEZ SPOŁECZEŃSTWO? ZDECYDOWANIE NIE! JAK WIĘC TO ZMIENIĆ? JAK STAĆ SIĘ CZŁOWIEKIEM SUKCESU, JAK ZYSKAĆ AWANS LUB WYMARZONĄ POSADĘ DZIĘKI SWOJEJ OSOBOWOŚCI ORAZ UMIEJĘTNOŚCIOM? NA TO I WIELE INNYCH PYTAŃ ODPOWIADA KSIĄŻKA MATEUSZA GRZESIAKA PT. PERSONAL BRANDING, CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ. Książka w sposób bardzo dokładny przedstawia czym jest marka osobista, co z angielskiego określa się nazwą personal branding. Jest to nic innego, jak sposób w który postrzegają nas inni, lecz w znaczeniu szerszym, jak to określił autor, jest to obraz nas samych, jaki to my dostrzegamy. Wydawać by się mogło, że nie powinno się oceniać człowieka, np. po wyglądzie, ale sami zastanówcie się, w jaki sposób odbieracie osobę ubraną niechlujnie, a w jaki mężczyznę ubranego w garnitur. Na myśl od razu każdemu z nas przychodzi, iż jest to osoba wysoko postawiona, która zajmuje kierownicze stanowisko lub prowadzi własną firmę. Odpowiednie wykreowanie swojej marki, sprawia, że jesteśmy poważniej odbierani przez środowisko, ale i również w sposób, w jaki sami chcemy być odbierani. Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą W jaki sposób kształtujemy swoją markę? Nie sposób odmówić racji, że już od najmłodszych lat nabywamy określone cechy i przekonania. Duży wpływ na to ma wychowanie rodziców oraz nauczycieli w szkole. Wpływ mają również nasi rówieśnicy, przyjaciele, ogólnie osoby, którymi się otaczamy. Jeśli w dzieciństwie rodzice powtarzali nam, że nic nie umiemy, w dorosłym życiu nadal będziemy uważać, że faktycznie tak jest. I mimo, że ukończymy kolejną szkołę, kurs, skończymy studia, skonstruujemy coś lub zdobędziemy wymarzoną posadę, nadal brak nam będzie tej pewności siebie, a w głowie wciąż tłoczyć się będą myśli "jestem beznadziejny, nic nie umiem". W taki sposób w ciągu tych wszystkich lat swojego życia wykreujemy się na osobę niepewną siebie, co stale będzie odbijać się na naszym życiu zawodowym oraz towarzyskim. Tak samo będziemy również odbierani przez ludzi, co skutecznie uniemożliwi nam dalsze rozwijanie się. Mając dostępne powszechnie narzędzia możemy to zmienić i stać się osobą pewną siebie, ukierunkowaną na osiąganie kolejnych powodzeń w życiu, dążącą do tego, by poprawiać jakość swojego życia i przede wszystkim sprawimy, że ludzie będą postrzegać nas w taki sposób, w jaki tego byśmy chcieli. Książka dr Mateusza Grzesiaka wyposażona jest w szereg rozmaitych ćwiczeń, które umożliwiają zdiagnozowanie swojej marki osobistej, a poprzez to niejako ulepszenie jej, na własne potrzeby. Pozwala to zrozumieć jakim obecnie człowiekiem jesteśmy i w jaki sposób odbierani jesteśmy przez innych, bo przy kształtowaniu własnej marki istotne są również sygnały, jakie wysyłają do nas inni ludzie, a jest ich całe mnóstwo! Niestety najczęściej nie zastanawiamy się nad tym dłużej, choć odpowiedź otrzymujemy tak naprawdę na tacy. Wystarczy zatrzymać się na chwilę i zastanowić się nad tym, co np. wykonany w naszym kierunku gest, może oznaczać. Kreując własną markę, należy analizować wszystko, co może mieć wpływ na naszą osobowość, w tym również na wzorce przekazane w dzieciństwie, ale i również na te, z którymi mieliśmy styczność później. Często jest również tak, że jesteśmy naprawdę wartościowi, dobrze odbiera nas społeczeństwo, ba, stanowimy przykład dla innych, a sami umniejszamy swoją wartość, chcąc pokazać swoje lepsze oblicze. Wśród nas jest wiele osób, które uważają się za niewystarczająco dobre na np. awans, podczas gdy rzeczywiście na nie zasługują, lecz zakorzenione w umyśle takiej osoby przekonania, znacznie utrudniają jej sięganie po awans. Warto wiedzieć, że na nasz obraz siebie samych bardzo wpływa to, jak reaguje na nas otoczenie, czyli inni ludzie. W książce jest to przedstawione w bardzo prosty sposób, co pomaga zobrazować sobie, co robiliśmy dotychczas źle. ODPOWIEDNIO WYKREOWANA MARKA OSOBISTA, POZWALA NAM, TAK NAJPROŚCIEJ MÓWIĄC, CIESZYĆ SIĘ Z ŻYCIA I CZERPAĆ Z NIEGO GARŚCIAMI. KAŻDE DRZWI STOJĄ WÓWCZAS PRZED NAMI OTWOREM I WYSTARCZY TYLKO PRZEZ NIE PRZEJŚĆ, ABY OSIĄGNĄĆ KOLEJNY PUŁAP ŻYCIOWEJ SATYSFAKCJI. Z książki dowiedzieć się możemy dlaczego tak często tworzone są fałszywe opinie na czyjś temat. Sami zastanówcie się, jak wiele razy oceniliście kogoś zbyt pochopnie. Wynika to wyłącznie z tego, że nie każdy jest skłonny do tego, aby przeanalizować w sposób obiektywny zachowanie drugiej osoby. To właśnie rodzi błędne opinie na czyjś temat, które jak wiemy, często mogą zaszkodzić, a co za tym idzie wpłynąć na sposób postrzegania siebie tej jednostki. Sami również możemy zauważyć w sobie wówczas niepożądane cechy, które w sposób negatywny wpływają na nasz brand. Książka jest bardzo krótka, ale składa się z 27 rozdziałów, które dokładnie i jasno poruszają poszczególne tematy wiążące się z personal brandingiem i całym procesem tworzenia marki osobistej. W 4 krokach uczy, jak ją zbudować, jak określić grupę docelową, do której chcemy dotrzeć niezależnie od tego czy chcemy zostać np. youtuberem, blogerem czy kierownikiem wielkiego koncernu. Porusza również kwestie bardzo aktualną, czyli sposób postrzegania Polaka za granicą i jak niejako umknąć krążącym wciąż po świecie stereotypom i fakt posiadania tego obywatelstwa przekuć na swoją zaletę. Sposób w jaki dr Mateusz Grzesiak przedstawia treść, warto zaznaczyć, że niełatwą, jest bardzo przyjemny dla czytelnika. Posługując się prostymi przykładami, zrozumiałym słownictwem, objaśnia wszystko krok po kroku, dzięki czemu nie jest to kolejny nudny poradnik z którego nic nie wynosimy, a naprawdę wartościowa książka, która UCZY, a słowa w niej zapisane pozostają w naszej pamięci. W mojej opinii jest to jedna z lepszych książek, które mogą czegoś nauczyć nawet najbardziej opornego ucznia. Pozwala ona zrozumieć błędy, które sami popełnialiśmy i wciąż popełniamy chcąc utworzyć własną markę. Właściwie temat, który został poruszony w książce jest tematem rzeką i w mojej opinii jeszcze lepiej można go zrozumieć poddając się refleksjom nad wieloma wydarzeniami, jakie zaszły w naszym życiu, a w tym pomogą właśnie wspomniane przeze mnie wcześniej ćwiczenia znajdujące się w różnych częściach książki, a których z pewnością nie wykonalibyśmy sami. Z chęcią, gdy tylko pojawi się taka możliwość, sięgnę po książki tego autora oraz wybiorę się na jedno ze szkoleń przez niego prowadzonych, bo już przez samą lekturę tej pozycji czuję, jakobym nawiązała z nim pewną więź i mam ochotę czytać i słuchać jeszcze więcej, aby to mi udało się w końcu ukształtować własną markę. Pozycję tą polecam każdemu, kto do czegoś w życiu dąży, aby ten proces sobie choć odrobinę ułatwić i stać się człowiekiem dobrze, a może raczej właściwie, postrzeganym przez swoją grupę docelową, bo należy pamiętać, że dobrze skonstruowana marka osobista wpłynie na wiele sfer waszego życia. Oprócz sukcesów w pracy zauważyć będzie można pozytywny wpływ utworzenia swojej marki osobistej również w życiu towarzyskim, w tworzonych przez nas relacjach.
-
Recenzja: booksmyloveblog GosiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Personal branding czyli marka osobista (zdefiniowane cechy z określonym celem, stylem, sposobem komunikacji). Bardzo dobrze mieć świadomość tego, że aby zaistnieć w social mediach, dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnym, w biznesie, w relacjach międzyludzkich, spójność z tym co myślimy, mówimy, tym jak odbierają nas inni jest jedna z najważniejszych rzeczy aby to osiągnąć. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ W książce dużo wiedzy teoretycznej, informacji co mówią badania, znajdziemy też kilka ćwiczeń pokazujących nam naszą markę osobistą. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ W mojej opinii książkę warto przeczytać, żeby sobie uświadomić i uzmysłowić, jak ważna jest spójność i dbanie o nią, zwłaszcza, kiedy zależy nam budowanie swojej marki. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Niebezpieczeństwo personal brandingu jest takie, że ktoś siebie wykreuje, stworzy na swoje albo innych potrzeby. Ale pewnie szybciej czy później bańka mydlana pęknie. .
-
Recenzja: Lubimy Czytać KangurBrutalRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mateusz Grzesiak imponuje własną karierą. Fajnie, że osobistą ścieżkę sukcesu postanowił pokazać innym. Nie jest to autobiografia, ale uniwersalny podręcznik i poradnik, jak zabrać się za kreację siebie jako osobistej marki. Autor dogłębnie a jednocześnie przystępnie tłumaczy cały proces. A korzyści są oczywiste. Stajemy się wartością większą, niż tylko suma naszych uzdolnień, praktyk, doświadczeń i możliwości zawodowych. Pod dobrą własną marką jesteśmy po prostu drożsi na rynku pracy. Całość czyta się przyjemnie, często z uśmiechem. Grzesiak umie nie nużyć wykładem. Sprawnie segreguje, segmentuje i dawkuje wiedzę z socjologii, ekonomii, psychologii i marketingu. Doświadczony profesjonalista wydał wartościową książka dla ludzi, którzy chcą być wartościowi.
-
Recenzja: books4business.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mateusz Grzesiak zaserwował czytelnikom w „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą” informacje z zakresu kształtowania indywidualnego wizerunku. Zastanówmy się, czy można je twórczo wykorzystać w życiu. Funkcjonowanie z ludźmi i przestrzenie marki osobistej Autor rozróżnia cztery typy funkcjonowania w relacji z innymi ludźmi: 1. Tak X, nie Y, mamy pozytywną opinię na swój temat, a inni mają negatywną; 2. Nie X, nie Y – posiadamy negatywne zdanie na swój temat, a otoczenie to zdanie podziela; 3. Tak X, tak Y – inni ludzie i my sami myślimy o sobie dobrze; 4. Nie X, tak Y – mamy niskie poczucie własnej wartości, choć środowisko postrzega nas dobrze. Następnie, Grzesiak wymienia przestrzenie kreowania marki osobistej. Są to: 1. Polityka – polityk powinien być godny zaufania; 2. Miasto – Las Vegas wykształciło markę miasta rozrywki, Paryż to miejsce wyrafinowane, a Berlin artystyczne; Gwiazdy użyczają swoich wizerunków promując 3. Kampanie społeczne; Markę taką rozwiniemy nagrywając 4. Reklamy – Coca-Cola kojarzy się z radością, Channel z elegancją; Jerzy Owsiak firmuje WOŚP dobrymi uczynkami, a image ten gwarantuje mu 5. Pozyskanie funduszy; Markę osobistą wyrabiamy również w relacjach osobisto-zawodowych. Marki osobista w pracy i w relacjach Autor punktuje, jakie są prawdopodobne konsekwencje braku odpowiedniej marki osobistej – m.in. utrata pracy, czy niska sprzedaż. Markę dobierajmy w zależności od kontekstu – czasem mamy prawo przeistoczyć się w buntowników, magików, innowatorów, odkrywców, a nawet błaznów. Grzesiak omawia, na co zwracać uwagę przy nawiązywaniu rozmowy oraz czym charakteryzuje się udana krótkotrwała relacja miłosna. Dobrze wykreowana marka osobista to zadbany wygląd i wciągająca historia. W dalszej kolejności dowiadujemy się, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej (poznając kulturę firmy, stronę internetową i portfolio). Znajdując pracę, pamiętajmy o uznaniu, komunikacji i zadawaniu pytań. Marka osobista u dziecka, influencerów oraz na randce Markę osobistą u dziecka rozwiniemy wcielając w interakcję bliskość oraz partnerstwo, a na randce wypadniemy najlepiej będąc szczerymi. Właściwie eksponowana marka w mediach społecznościowych opiera się natomiast na merytoryczności i profesjonalnych zdjęciach. Skuteczny influencer to też zdolny copywriter, piszący teksty wspólne dla przeżyć grupy docelowej oraz ukazujące korzyści płynące z zapoznania się z treścią. Zwieńczeniem publikacji jest podanie kroków prowadzących do stworzenia personal brandu: 1. Określenie celu marki 2. Profilowanie grupy docelowej 3. Stworzenie marki osobistej 4. Wprowadzenie marki – m.in. dzięki socialmediom. Dla ludzi dążących do spełnienia marzeń Książka „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą” to ciekawa lektura dla ludzi rozpoczynających karierę w różnych profesjach oraz troszczących się o progres w sytuacjach prywatnych. Opracowane przez Grzesiaka ćwiczenia, pomagają odbiorcy głębiej poznać swoje motywacje i nabyć umiejętności otwierające bramy do sukcesu.
-
Recenzja: Dużo CzytaćRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie lubię poradników motywacyjnych, w których autor ma złote myśli i wie wszystko na każdy temat. Ale Pana Grzesiaka już znam. I mądrze mówi. Czytałam już jego książkę o metodach wywierania wpływu i taką o szybkim uczeniu sie języków obcych. Teraz przyszedł czas na tworzenie marki własnej. Czym jest marka własna? To wszystko to, co dostrzegają inni ludzie w nas. I to jak nas oceniają. Markę własną tworzymy podświadomie, po prostu są to nasze "zwyczajne" zachowania, ale co w momencie kiedy nie dokońca są one spójne z naszym "ja"? Czasem umniejszamy swoją wartość czy wchodzimy w nieodpowiednią rolę, do danej sytuacji. Nie jest to rodzaj maniupulacji czy przekłamywania rzeczywistości, ale sposób na to by pokazać się z tej lepszej strony. Im droższa marka własna, tym stajemy się drożsi. Dla potencjalnego pracodawcy czy nawet partnera. Teraz może to wydawać się skomplikowane, bo nie jestem dobrym mówcą, ale w tej książce temat pokazany jest w sposób przystępny i zrozumiały. Autor przekazał nam informacje zwięźle, publikacja ma tylko 230 stron, ale wydaje mi się, że temat został dobrze przedstawiony. Są ćwiczenia, są przykłady, wszystko w sposób profesjonalny, ale też swobodny, to takie rady jakie mógłby nam dać dobry znajomy. A jeśli tym znajomym jest osoba pana Mateusza, który odniósł sukces, to pozostaje nam tylko brać przykład.
-
Recenzja: QulturaSlowa Justyna GulRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dlaczego niekiedy jesteśmy skłonni wpłacić datek na dany cel tylko za sprawą osoby poruszającej tę kwestię? Dlaczego tak chętnie wracamy do danego sprzedawcy, omijając inne osoby, nawet jeśli byłaby szansa na nieco większą zniżkę na dany produkt? Dlaczego zwracamy uwagę właśnie na tę osobę? Dlaczego chcemy wspierać pewnych ludzi, pomagać im, a nawet za nimi podążać? Kluczem do rozwiązania tej zagadki jest stwierdzenie, że wszystkie te osoby, za którymi się opowiadamy, są … markami osobistymi. O tym, czym dokładnie jest personal branding, jak zbudować swoją osobistą markę w taki sposób, by wspierała nas w tym, co chcemy osiągnąć, w realizacji naszych celów? Jak stać się lepszą i bardziej efektywną wersją samego siebie? Odpowiedź na te pytania przynosi książka Mateusza Grzesiaka pt. „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą”. Opublikowana nakładem Wydawnictwa OnePress książka to swego rodzaju instrukcja budowania marki osobistej. Napisana przez prawdziwego eksperta pozycja umożliwi nam osiągnięcie wszystkiego, co tylko chcemy, dzięki podkreśleniu swoich zalet, a także przekształceniu w nie swoich słabych stron. To warty szczególnej uwagi podręcznik, adresowany do wszystkich tych osób, które pragną osiągnąć szeroko rozumiany sukces, które wierzą w ideę pracy nad sobą. Dzięki lekturze oddajemy się w ręce specjalisty w zakresie kształtowania marki osobistej, który krok po kroku pomaga nam budować nasze nowe „Ja” we wszystkich sferach życia. Książka składa się z dwudziestu siedmiu rozdziałów, z czego pierwsze stanowią swego rodzaju wprowadzenie do personal brandingu, przybliżenie tego terminu, a także przynoszą odpowiedź na pytanie, jakie obszary życiowe wspiera dobrze skonstruowana marka osobista. Dowiemy się również jakie miejsce zajmuje personal brand w badaniach naukowych, a także jak wyglądają różnice w obrazach marki osobistej. W kolejnych rozdziałach dowiemy się, jakie są kluczowe czynniki efektywności w mediach społecznościowych, poczynając od Facebooka poprzez Twitter aż po Linkedin, poznamy pojęcie archetypu, zastanawiając się jednocześnie nad rolami, jakie pełnimy w życiu. Uwolnimy się także od negatywnych doświadczeń z przeszłości, by stworzona przez nas marka osobista była autentyczna. Dowiemy się także jak posługiwać się marką osobistą w realizacji celów krótko- i długoterminowych, co wspólnego z marką osobistą ma opowiadanie historii, a nawet … jak kształtować markę osobistą dziecka. To tylko niektóre z poruszonych przez autora tematów, w sposób kompleksowy ujmujących kwestię tworzenia marki osobistej. Książka daleka jest od typowego poradnika poruszającego powierzchownie tylko najważniejsze kwestie – zbyt wnikliwie traktuje ona temat, choć jednocześnie zmusza nas (podobnie jak większość poradników) do czynnego uczestniczenia w lekturze. Zagłębienie się w książkę Mateusza Grzesiaka przypomina proces, którego efektem ma być zmiana i stworzenie własnej marki osobistej – silnej i autentycznej. Pomagają w tym umieszczone w książce zadania, pytania skłaniające do refleksji, pozwalające nam lepiej poznać siebie. Czytelna forma książki, język daleki od naukowej publikacji, liczne przykłady – to wszystko sprawia, że nie tylko tworzymy swoją markę prowadzeni krok po kroku przez autora, ale zaczynamy rozumieć, jak jest ważna i czemu tak naprawdę ona służy.
-
Recenzja: www.instagram.com/infinifable Anna StrzelczakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przedstawiam wam dzisiejszą premierę, która zabierze was na wycieczkę dookoła budowania własnego personal brandingu. Na początek zaznacza, że wszyscy tworzymy świadomie lub nie naszą osobistą markę. To całkiem ciekawy punkt wyjścia, bo myśląc w ten sposób, możemy zrobić osobisty bilans naszych zachowań, przekonań oraz działań i postarać się spojrzeć na siebie z dystansu. Dzięki temu dostrzeżemy jak mogą odbierać nas inni ludzie, a to już krok do tego, aby mieć na uwadze kształtowanie swojej marki osobistej w celu stworzenia naszego jak najlepszego wizerunku. Autor podkreśla, że budowanie spójnego i efektywnego personal brandingu jest bardzo istotne, ponieważ tkwi w nim potencjał osiągania sukcesów i własnych celów. Ważne jest zatem dbanie o różne obszary w naszym życiu, bo w każdym z nich spotykamy się z drugim człowiekiem, który kształtuje na nasz temat swoją opinię. Dlatego istotna jest próba dostosowywania się do różnych sytuacji życiowych poprzez dobór języka, zachowań, wyglądu itp. "To naturalne, a nawet pożądane, byś w różnych kontekstach zachowywał się w odmienny sposób. Nie oznacza to braku autentyczności - świadczy o mądrości i szacunku do innych"'. Autor pokazuje nam również inne ćwiczenia wpływające na ulepszanie swojej marki w różnych kwestiach, zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Przedstawione są także przykłady naszego funkcjonowania w sposób nieświadomy i świadomy w kontekście personal brandu. I właśnie ta książka wskazuje nam ścieżkę ku celowemu podążaniu po lepszą wersję siebie.
-
Recenzja: rosnijwsile.pl MarcinRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy z nas ma swoją markę osobistą, świadomą bądź nie. Silna marka osobista to jeden z podstawowych czynników sukcesu. Aby uzyskiwać najlepsze rezultaty praktycznie w każdej dziedzinie życia trzeba świadomie kształtować swoją markę osobistą. Z dobrą marką osobistą możesz lepiej się wypromować i wyróżnić. Skuteczniej rozwijać swoją karierę, otrzymać lepszą pracę i więcej zarabiać. Jesteś w stanie efektywniej budować i wzmacniać relacje z innymi ludźmi. Właściwie kreując swój „brand” możesz stać się rozpoznawalnym, wiarygodnym i opiniotwórczym liderem. To przełoży się na Twój autorytet i sukcesy w życiu zawodowym i osobistym. Odpowiednio stworzona marka osobista pomoże Ci w osiągnięciu praktycznie każdego życiowego celu, który przed sobą postawisz. Czym jest marka osobista? „MARKA OSOBISTA TO TO CO MÓWIĄ O TOBIE INNI, GDY WYCHODZISZ Z POKOJU”. – JEFF BEZOS Marka osobista z ang. „personal brand” to obraz Twojej osoby. To Twój wizerunek, sposób, w jaki jesteś postrzegany i odbierany przez otoczenie i innych ludzi. To również Twój obraz siebie, który sam tworzysz. Przekłada się na to, jak widzisz swoją przeszłość oraz jak patrzysz w przyszłość i ją kształtujesz. Obraz ten powstaje w oparciu o Twoje własne przekonania i przemyślenia. A także w odpowiedzi na sygnały, które wysyłają Ci inni ludzie. To, jak siebie postrzegasz, ma kluczowe znaczenie dla Twojej opinii o sobie oraz uwidacznia się w tym jak się zachowujesz. Poprzez to, co o sobie myślisz i uważasz, Twoja marka osobista wpływa w istotny sposób na jakość Twojego życia. Odkrycie, kim naprawdę jesteś i jak chcesz być odbierany przez otoczenie, oraz manifestacja tego w postaci marki osobistej daje wsparcie i stanowi motywację do działania. Otwiera nowe możliwości zawodowe, towarzyskie, rodzinne i wiele innych. Personal branding – Jak skutecznie budować markę osobistą? Jak zbudować skuteczny, autentyczny „personal brand” — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie? Jak stworzyć swoją markę osobistą? Mateusz Grzesiak znany psycholog, wykładowca akademicki i przedsiębiorca, którego nazwisko jest tożsame z budowaniem marki osobistej uważa że, chcąc wykreować swoją indywidualną, niepowtarzalną markę osobistą, powinniśmy czynić to bardzo szeroko. Jest zdania, że w procesie tworzenia marki osobistej trzeba brać pod uwagę wszelkie obszary naszej aktywności: zawodowej, prywatnej, społecznej, publicznej i każdej innej, w której funkcjonujemy i jesteśmy aktywni. Wszystkie, ponieważ czy tego chcemy, czy nie, w każdym z nich jesteśmy marką. Ludzie nas jakoś odbierają. Jeśli mamy tego świadomość i potrafimy się kreować jako „brand” — odbiorą nas w taki sposób, na którym nam zależy i który będzie służyć naszym celom. W swojej najnowszej książce „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą”, wskazuje na cztery kroki prowadzące do stworzenia zwycięskiego personal brandu. 4 kroki prowadzące do stworzenia skutecznej marki osobistej „NAJPIERW MUSISZ WŁAŚCIWIE ZDEFINIOWAĆ MARKĘ, POTEM ZACZĄĆ JĄ WDRAŻAĆ I BYĆ W TYM KONSEKWENTNYM AŻ DO MOMENTU, GDY „BYCIE MARKĄ” WEJDZIE CI W KREW.”. – MATEUSZ GRZESIAK #01 Określenie celu Pierwszy krok to określenie celu. Cel Twojej marki osobistej powinien być tożsamy z celem, który chcesz dzięki niej uzyskać. Na początku zadaj sobie pytania: Co chcę osiągnąć? Do czego dążę? Gdy już będziesz to wiedzieć, możesz zacząć zastanawiać się nad drogą, która Cię do tego doprowadzi. #02 Profilowanie grupy docelowej W kolejnym kroku ustal, komu będziesz komunikować swoją markę osobistą. Do kogo będziesz kierować jej przekaz. Identyfikacja grupy docelowej pod względem wieku, płci, zainteresowań, zawodu, sytuacji rodzinnej, wyznawanych wartości itp. pozwoli Ci stworzyć skuteczną, przemawiającą do tej grupy docelowej markę osobistą. #03 Stworzenie marki osobistej Gdy wiesz już jaki masz cel i jakich ludzi w grupie docelowej, możesz zacząć pracować nad stworzeniem marki osobistej, która będzie posiadała odpowiednie i pożądane przez Ciebie cechy. W swojej książce Mateusz Grzesiak, opisuje bardzo skuteczne narzędzie, które wspomaga proces definiowania i kreowania marki osobistej to tzw. „Matryca Personal Brandu” (ang. „Personal Brand Matrix”). Korzystając z tego narzędzia i wypełniając tą matrycę treścią uzyskujemy dostęp do bogatego źródła informacji. Dowiadujemy się więcej o samym sobie oraz jesteśmy w stanie określić jaką marką osobistą chcemy być w oczach innych ludzi. Kształtowanie marki osobistej zasadniczo powinno polegać na oparciu swojego brandu na byciu autentycznym. Bez umiejętności skutecznej prezentacji własnej osoby będziesz skazany na to, że inni będą Cię postrzegać przez pryzmat swoich projekcji. Kiedy określisz, kim naprawdę jesteś, poznasz swoje słabe i mocne strony. Odnajdziesz w sobie potencjał i będziesz wiedział, co masz do zaoferowania innym. Dzięki temu będziesz w stanie wykreować najkorzystniejszej dla siebie markę osobistą. „GDY MASZ PRECYZYJNIE OKREŚLONĄ MARKĘ OSOBISTĄ, MOŻESZ ŚWIADOMIE PORUSZAĆ SIĘ W RÓŻNYCH KONTEKSTACH, WŁĄCZAĆ I WYŁĄCZAĆ POSZCZEGÓLNE BRANDY W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB”. – MATEUSZ GRZESIAK #04 Wprowadzenie marki Opracowaną markę osobistą trzeba zaprezentować światu. Czyni się to poprzez kanały służące komunikowaniu się z przedstawicielami naszej grupy docelowej. W obecnych czasach najszybciej i najskuteczniej będzie wykorzystać w tym celu Internet i media społecznościowe. Wybierając właściwe kanały komunikacji, powinniśmy zastanowić się, które to będą np. Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, Instagram czy blog itp. A także, trzeba określić, z jaką częstotliwością będziemy udostępniać nowe treści. Jaki język wypowiedzi będziemy stosować. Z kim chcemy wchodzić w medialne sojusze. U kogo warto postarać się o referencje, potwierdzenie naszych kompetencji itp. Utrzymanie i doskonalenie marki osobistej Stworzony „brand” trzeba utrzymywać i pielęgnować poprzez bieżącą oraz praktyczną aktywność. Regularnie prowadzone, konsekwentne działania, pozwolą Ci realizować Twój personal brand. Umożliwią realizację celów, które są ważne dla Ciebie i osób z Twojej grupy docelowej. Będzie to np. regularna publikacja wartościowej treści, przekazywanie merytorycznej wiedzy, dostarczanie rozrywki, itp. W ramach utrzymania i doskonalenia, rozwijaj społeczność wokół swojej marki osobistej. Monitoruj i analizuj trendy, reaguj na potrzeby odbiorców. Dostarczaj wartość, która będzie adekwatna do zmieniających się potrzeb Twojej powiększającej się z czasem grupy odbiorców. Nieustannie udoskonalaj swoją markę osobistą. „PRACA NAD PERSONAL BRANDEM TAK NAPRAWDĘ NIGDY SIĘ NIE KOŃCZY. GDY ZMIENIAJĄ SIĘ WARUNKI, GDY ZMIENIASZ ROLĘ ZAWODOWĄ, PUBLICZNĄ CZY OSOBISTĄ, STAWIASZ SOBIE NOWE CELE — TWOJA MARKA OSOBISTA MUSI ZA TOBĄ NADĄŻAĆ, A TYM SAMYM MUSISZ SIĘ ZMIENIAĆ. TWOIM ZADANIEM NA CAŁE ŻYCIE JEST NIEUSTANNIE JĄ UDOSKONALAĆ!” – MATEUSZ GRZESIAK Uwagi końcowe We współczesnym świecie budowanie marki osobistej jest bardzo ważne. Marka osobista jest potrzebna każdemu, kto myśli o osiąganiu sukcesów i poprawie jakości życia. Droga do budowania marki osobistej, która jest autentyczna, zgodna z prawdą rozpoczyna się od poznania siebie. Wiedzie poprzez wykształcenie opartego na faktach „brandu”. Wdrażanie go w życie. Aż po spontaniczne korzystanie ze swojej marki. Wymaga też obserwowania reakcji otoczenia. W razie potrzeby wprowadzania korekt i nieustannego ulepszania swojej marki osobistej. Ten proces nigdy się nie kończy! Aby dowiedzieć się więcej o tym jak stworzyć swoją markę osobistą, sięgnij po książkę Mateusza Grzesiaka, „Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą”. W oparciu o kilkanaście lat doświadczenia, badania naukowe i szkolenia, jakie Mateusz Grzesiak prowadzi w Polsce oraz na całym świecie w bardzo praktyczny sposób opisuje jak to zrobić. Znajdziesz w niej nie tylko podstawy teoretyczne, ale konkretne wskazówki i rozwiązania, które przeprowadzą Cię przez proces tworzenia Twojej własnej marki. Dzięki połączeniu naukowej wiedzy oraz praktycznych ćwiczeń otrzymujesz niepowtarzalną możliwość świadomego kształtowania autentycznego JA, czyli swojej marki osobistej, a co za tym idzie – budowania lepszego życia prywatnego i zawodowego. Proces kreowania marki osobistej jest niewątpliwe czasochłonny i wymagający. Jednak zdecydowanie warto podjąć ten wysiłek. Uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie. Będziesz kojarzyć się światu dokładnie tak, jak chcesz być kojarzony i przyniesie Ci to wymierne korzyści. A Ty jaką jesteś marką? Co według Ciebie pomaga wykreować silną markę osobistą? Napisz w komentarzu.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5859-1, 9788328358591
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-10-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6429-5, 9788328364295
- Data wydania ebooka :
- 2019-10-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7007-4, 9788328370074
- Data wydania audiobooka :
- 2020-05-26 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 94282
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 235.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
Spis treści książki
- Rozdział 1. Wstęp
- Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu
- Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
- Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26).
- Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie
- Rozdział 4. Cele personal brandingu
- Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
- Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych
- Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej
- Personal brand a przyszłość
- Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
- YouTube
- Rozdział 8. Matryca personal brandu
- Prezentacja personal brandu
- Matryca personal brandu
- Konsekwencje braku właściwego personal brandu
- Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
- Kontekst sytuacyjny
- Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
- Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów
- Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości
- Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
- Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
- Przeszłość stworzona przez innych
- Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
- Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.
- Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych
- Wysyłanie sygnałów innym
- Podnoszenie atrakcyjności partnera
- Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera
- Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
- Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
- Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
- Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych
- Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
- Powstawanie nieprawdziwych opinii
- Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
- Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
- Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
- Opowiadanie historii a marka osobista
- Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
- Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
- Matryca storytellingowa
- Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
- Ty jako pracownik
- Przedstawianie doświadczenia zawodowego
- Zalety i wady
- Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy
- Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
- Nawiązywanie kontaktów
- Uniwersalne potwierdzacze
- Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
- Cechy osób sympatycznych
- Twój archetyp w relacjach towarzyskich
- Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
- Relacje pionowe i poziome
- Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
- Styl komunikacji w relacjach pionowych
- Wspieranie określonego stanowiska w archetypach
- Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
- Komunikacja z szefem
- Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
- Personal brand ucznia
- Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
- Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
- Samorealizacja dziecka
- Aktualizacja marki własnej dziecka
- Schemat komunikat realizacja
- Etapy rozwoju dziecka
- Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
- Polska w oczach innych nacji
- Nowoczesny Polak za granicą
- Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości
- Pamiętaj! Jestem z Polski
- Rozdział 22. Matryca wiarygodności
- Budowanie wiarygodności
- Rola liczb
- Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
- Umawianie się na randkę
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Sprzedawanie swoich usług
- Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
- Cele marki osobistej
- Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
- Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
- Długość publikowanych treści
- Co publikować w kanale YouTube
- Rozdział 25. Zasady copywritingu
- Tworzenie perswazyjnego tytułu
- Rola tezy w artykule
- Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
- CTA w tekście
- Rozdział 26. Podsumowanie
- Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu
- Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło
- Rozdział 27. Czas na Ciebie
- Krok 1. Określ swoje cele
- Krok 2. Sprofiluj grupę docelową
- Krok 3. Wypełnij matrycę treścią
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy techniczne walucie ether, tokenom NFT i zdecentralizowanym autonomicznym organizacjom. Nie wiemy jednak, jak będzie wyglądać przyszłość Ethereum. Może się stać utopią, dystopią i wszystkim, co mieści się między tymi skrajnościami.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Mateusz Grzesiak (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie