Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.21 zł
67.00 zł(-37%) -
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Bestseller Promocja
To trzecie wydanie bestsellerowego podręcznika dla administratorów systemów Linux. Zostało zaktualizowane i uzupełnione materiałem dotyczącym menedżera LVM, wirtualizacji i kontenerów. Znajdziesz tu informacje o sposobie pracy poszczególnych elementów systemu Linux i o sekwencji jego rozruchu. W książce omówiono też jądro i przybliżono kluczowe procesy przestrzeni użytkowników, w tym wywołania systemowe, operacje wejścia-wyjścia i utrzymywanie systemów plików. Nie zabrakło także dokładnych instrukcji dotyczących narzędzi używanych przez administratorów i programistów, praktycznych przykładów i ćwiczeń opatrzonych szczegółowymi objaśnieniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie III Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
61.38 zł
99.00 zł(-38%) -
Bestseller Promocja
Oto przystępny podręcznik wprowadzający w tajniki inżynierii oprogramowania. Kompleksowe ujęcie zagadnienia, od formułowania wymagań, poprzez projektowanie architektury i implementację, po testowanie i wdrożenie, a także skrupulatne omówienie różnorakich metodyk produkcji oprogramowania sprawiają, że to pozycja obowiązkowa dla każdego programisty, który ma ambicję być inżynierem oprogramowania. Przy czym książka jest wartościową lekturą dla wszystkich, którzy są zaangażowani w procesy związane z dostarczaniem na rynek programów komputerowych. Dotyczy to również procesów współpracy z klientem, takich jak analiza problemów biznesowych, planowanie i wdrożenie, wreszcie - taki dobór narzędzi i metodyk, aby możliwie jak najlepiej spełnić jego oczekiwania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML Inżynieria oprogramowania w praktyce. Od wymagań do kodu z językiem UML
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
74.97 zł
119.00 zł(-37%)