Seria Biblia/grafika-komputerowa
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne „nie” lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Promocja
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanymi zadaniami, już nie tylko wygrywając mecze z arcymistrzami szachowymi, lecz również analizując ogromne zbiory danych, tłumacząc teksty, prowadząc samochody, rozpoznając ludzką mowę, przetwarzając obrazy, a nawet komponując muzykę i tworząc dzieła malarskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł(-35%) -
Bestseller Promocja
Obecnie język angielski jest nieodłącznym elementem świata IT. Większość producentów oprogramowania oraz twórców metodyk i standardów w branży IT udostępnia materiały wyłącznie w tym języku. Ponadto wiele projektów informatycznych jest realizowanych we współpracy z ekspertami pochodzącymi z różnych krajów. Komunikacja odbywa się wówczas przeważnie także w języku angielskim. Jeśli więc jesteś specjalistą z branży IT, funkcjonującym na co dzień w środowisku anglojęzycznym, możesz z kolei nie czuć się w pełni swobodnie wypowiadając się w tym języku w każdym obszarze tak szerokiej dziedziny wiedzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko English 4 IT. Praktyczny kurs języka angielskiego dla specjalistów IT i nie tylko
(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Niedostępna