×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne. Wydanie II

Język zapytań SQL (Structured Query Language) wykorzystywany jest w praktycznie każdej relacyjnej bazie danych i do dnia dzisiejszego technologie te stanowią podstawowe narzędzia w większości firm, które korzystają z dużych ilości danych. Znajomość języka SQL przydaje się w każdym projekcie, używają go na co dzień programiści, testerzy oprogramowania, inżynierowie baz danych, analitycy danych, co więcej umiejętności te są coraz lepiej opłacane na rynku. Nowe wydanie książki „SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne” napisana przez zespół ekspertów zajmujących się analizą danych, prezentuje, jak skutecznie przesiewać i przetwarzać informacje z surowych danych i uzyskiwać realne wyniki, nawet bez posiadania wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie. Matt Goldwasser, Upom Malik i Benjamin Johnston przedstawiają czym jest analiza danych i dlaczego jest tak ważna i kluczowa, szczególnie w czasach, gdy mamy dostęp do terabajtów danych. Pokazują, jak eksperymentować z analizą danych za pomocą zapytań podstawowych i zaawansowanych, interpretować dane za pomocą statystyk opisowych i funkcji agregujących, eksportować dane ze źródeł zewnętrznych za pomocą potężnych zapytań SQL, pracować z danymi i manipulować nimi, a także jak przyspieszać przepływ pracy analizy danych poprzez automatyzację i optymalizację zapytań. Podczas pracy z książką wykorzystywany jest system PostgreSQL 12, Python 3, Git oraz przykładowa baza danych sqlda, zawierająca spreparowane dane dotyczące fikcyjnej firmy ZoomZoom produkującej samochody elektryczne. „SQL. Analiza danych za pomocą zapytań” to przewodnik pełen ćwiczeń i opisanych czynności, które należy wykonywać krok po kroku, aby sukcesywnie zdobywać kluczowe umiejętności analityka danych. Rozdziały w książce są tak zorganizowane, aby umożliwić postęp we własnym tempie. Podręcznik skupia się przede wszystkim na rozwijaniu praktycznych umiejętności, dzięki którym można nawigować i tworzyć niestandardowe raporty, a cała nauka opiera się na prawdziwych przykładach, które prowadzą do faktycznych rezultatów. W książce nie ma zbyt wiele niepotrzebnej teorii. Autorzy kładą nacisk na eksperymentowanie z analizą danych, dzięki czemu nauka jest łatwa i przyjemna. Książka skierowana jest do osób, które miały już jakąś styczność z SQL’em. Co prawda autorzy zamieścili rozdział przypominający czym są relacyjne bazy danych, SQL, podstawowy przegląd operacji i składni SQL’a, jednak za chwilę zaczynają się już konkretne ćwiczenia, więc szybko trzeba tę wiedzę nadrobić. Nauka obejmuje nie tylko pisanie zapytań SQL, ale również pracę z różnymi typami danych, takimi jak JSON, eksplorację zaawansowanych technik, takich jak analiza geoprzestrzenna i analiza tekstu, wykorzystanie metod profilowania i automatyzacji. Jest to idealna pozycja dla początkującego analityka danych, który chce poznać sekret szybkiego i efektywnego pozyskiwania informacji z surowych danych i pozycja obowiązkowa dla każdego, kto na co dzień pracuje z bazami danych i chce rozwijać się w tym kierunku.
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

Książka marketing internetowy w google opowiada bardzo merytorycznie, praktycznie i konkretnie o google Ads & Analytics oraz o pozycjonowaniu dla biznesu, e-commerce oraz marketerów. Znajdziemy w niej dużo niezbędnej teorii uzupełnionej dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Ciekawa książka dla każdego, kto interesuje się internetem i nie tylko!
mikusiowe Bielicka Patrycja

Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców

Czy internety rządzą się własnymi prawami? 📱 Kiedyś uważano, że sieć gwarantuje anonimowość i bezkarność. Dziś nie ma żadnej wątpliwości co do tego, że ustalenie tożsamości użytkownika internetu nie jest problemem, zwłaszcza gdy jego działania mijają się z prawem. Jednak jak się sprawy mają, gdy łamanie przepisów jest następstwem nieznajomości odpowiednich przepisów lub zwykłej nieświadomości? Nie od dzisiaj wiadomo, że nieznajomość prawa szkodzi, więc poradnik, przybliżający relację internet<->prawo jest źródłem cennej wiedzy dla każdego twórcy. 💻 Książka „Internet a prawo - jak się nie potknąć?" to niezbyt obszerna ale bardzo intensywna opowieść o tym co wolno, a czego absolutnie nie można robić w sieci. Książka naszpikowana jest realnymi przykładami konkretnych zachowań, dzięki czemu łatwo wyobrazić sobie zaistniałe sytuacje, popełnione błędy i ich późniejsze konsekwencje. Dzięki błyskotliwej i zrozumiałej formie przekazu, całość czyta się doskonale, wiele informacji zostaje w pamięci, a poczucie humoru Autora doskonale podkreśla absurdalność niektórych sytuacji. 🖥 Pan Tomasz Palak, radca prawny i bloger, zyskał moją ogromną sympatię. Jego nieszablonowe podejście do prawa, ciekawy sposób opowiadania o nim oraz poczucie humoru sprawiło, że z przyjemnością sięgnę po kolejne publikacje Autora. Z książki "Internet a prawo" dowiedziałam się naprawdę sporo i uważam, że każdy twórca powinien poznać jej treść oraz wziąć sobie do serca co najmniej kilka przytoczonych w niej przykładów.
Mama o książkach Makowiec Magdalena

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Tym razem nieco inna książka, a mianowicie ,,Google Analytics dla marketingowców" Martyny Zastrożnej. Dzięki książce poznamy bliżej Google Analytics. Marketing od wielu lat się zmienia. Kiedyś najważniejsze było mocne i chwytliwe hasło marketingowe połączone w grafiką, która utrwalała nam się w pamięci. Teraz z biegiem czasu każdy oczekuje więcej, dlatego obecie oprócz tych wszystkich haseł i świetnie wykonanych grafik, bardzo ważną rolę odgrywają dane. A dzięki Google Analytics możemy poznać wszystkie konkretne informacje, które szukamy o np. danym produkcie, marce czy firmie. Dane te mogą nam posłużyć w wielu kwestiach nie tylko prywatnych ale również zawodowych. Książkę mamy podzieloną na rozdziały. Każdy z nich jest świetnie opisany, zrozumiałym językiem. Mamy również miejsce na jakieś swoje zapiski czy mini zadania. Uważam, że książka jest świetnym materiałem do pisania pracy dyplomowej lub do poszerzenia swojej wiedzy w tym zakresie.
Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk Angelika

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)

Ksiazka ,,MLM moimi oczami" Katarzyny Trawińskiej to książka idealna dla osób, które chciałyby rozpocząć działania w marketingu sieciowym. Książka opowiada na czym ta praca polega, czym jest tak naprawdę mlm. Autorka spisała swoje wnioski i spostrzeżenia, które zaobserwowała przez te wszystkie lata pracy w marketingu sieciowym. Mlm staje się coraz bardziej popularnym zajęciem w obecnych czasach. Wielu ludzi szuka sobie dodatkowego źródła dochodu i wybiera właśnie prace w mlm. Jednym się w tym odnajdują inni nie. Książkę jak najbardziej polecam, ponieważ każdy znajdzie w niej informacje i odpowiedzi na nurtujące pytania. Ciekawi mnie co Wy myślicie o pracy w marketingu sieciowym?
Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk Angelika
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint