×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Recenzje

Świat florystyki. Sztuka układania i fotografowania kwiatów. Wydanie IV

„Świat florystyki” to przewodnik po świecie kwiatów, ich układaniu i fotografowaniu. Książka przeznaczona jest właściwie dla każdego kto chce stworzyć piękne bukiety z kwiatów, stroiki na Święta Wielkanocne czy Bożego Narodzenia lub wykonać estetyczne zdjęcia na swoje profile w mediach społecznościowych. Jest przeznaczona dla hobbistów i dla profesjonalistów florystyki. Każdy w niej znajdzie coś dla siebie. Z tej bogato ilustrowanej książki każdy znajdzie wiele inspiracji i pomysłów do tworzenia pięknych dekoracji. Przewodnik po świecie kwiatów zaczyna się od przedstawienia materiałów i narzędziach niezbędnych w florystyce. Z tej książki dowiemy się: • Jakie kwiaty ze sobą łączą się? • Jak dopierać kolory? • Jakie mamy rodzaje kompozycji prac florystycznych? • Jak ułożyć kwiaty by je sfotografować? • Jakich programów komputerów użyć by móc efektywnie obrobić zdjęcia? Znajdziemy tutaj pomysł na wykonanie buta Świętego Mikołaja, jesienne stworki, czy wielkanocny koszyczek. Pomysłów mniej i bardziej zaskakujących jest bardzo wiele. Każda z proponowanych dekoracji wyjaśniona jest krok po kroku, co bardzo lubię. Gdy już stworzymy piękne aranżacje kwiatowe, to można jest sfotografować. I temu tematowi poświęcona jest druga cześć książki. Książka jest przepięknie wydana. Posiada wiele ilustracji pokazujących dekoracje, narzędzia potrzebne do wykonania ich oraz sposobu. Wszystko dokładnie jest wytłumaczone krok po kroku. Wiele wskazówek, które wyodrębnione są ramki. Myślę, że warto mieć tę książkę w domu. Każdy w niej znajdzie coś dla siebie. Polecam!

z_książką_w_plecaku Gąsiorowska Ewelina

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Internet cały czas się zmienia, zmieniają się też jego wymogi, algorytmy i trendy. Chcesz mieć stronę internetową albo bloga i chciałabyś docierać do jak największej ilości osób? Chcesz przekazać swoją wartościową wiedzę ale nie umiesz dotrzeć do odbiorcy? Ewelina Podrez-Siama w swojej książce "SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" przychodzi nam z pomocą. Autorka wyjaśnią, że SEO jest bardzo ważne aby w ogóle dotrzeć do odbiorcy, żeby osoba po drugiej stronie ekranu miała szansę nas zobaczyć i się o nas dowiedzieć. Jak to zrobić, jakich słów używać, jak sprawdzać czy ustawienia, które zastosowaliśmy działają i w ogóle gdzie co poustawiać tłumaczy w Autorka w swojej książce. W książce znajdziecie sporo wartościowej informacji, wiele przykładów aby lepiej było nam treści zrozumieć, a to wszystko podane jest w zwięzły i zrozumiały sposób.
booksmyloveblog Gosia

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

📸 sᴇᴏ ᴅʟᴀ ʙʟᴏɢᴇʀóᴡ. ᴡʏᴅ. ᴏɴᴇᴘʀᴇss ʜᴇʟɪᴏɴ 📚👪🤓📸 Ostatnio w moje ręce trafiła bardzo fajna książka, ciekawa dla osób prowadzących blog, czy też Instagram.  📸"SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych" "Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci. Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków." Najważniejsze zagadnienia poruszane w tej książce: ✔️kwestie kontentowe, ✔️aspekty techniczne, ✔️narzędzia ułatwiające optymalizację, ✔️sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga, ✔️opinie innych ekspertów! Miłego czytania 🤗

@karolka_ees Szala Karolina

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Dzisiaj coś dla osób działających w internecie! 🙌🏻 werble 🥁 SKARBNICA WIEDZY! Te dwa słowa idealnie opisują tę książkę. Świetnie, prosto i przejrzyście napisana z trafnymi i potrzebnymi radami dotyczącymi rozwoju naszych blogów i profili. Masa trików na sprawdzenie statystyk Moc narzędzi do ułatwienia sobie pracy Sposoby na zwiększenie zasięgów i na rozpoczęcie zarabiania z Internetu. Wiele kodów!!! dzięki którym możecie wypróbować różne programy i narzędzia (mega!!) Jestem baaaardzo pozytywnie zaskoczona i mogę z czystym sercem ją polecić ❤

sylwiaczyta Ozga Sylwia

Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty

Co stoi za sukcesem firmy i danego produktu? Dlaczego z dwóch firm wypuszczających na rynek produkt o podobnych właściwościach przewagę konkurencyjną osiąga ta jedna? Dlaczego niektóre produkty są nam bliższe niż inne? Jaka jest główna kwestia przy projektowaniu produktu - czy będzie to innowacyjny pomysł, a może użyta technologia? Okazuje się, że żadna z tych odpowiedzi nie jest prawidłowa. Za wyjątkowym produktem stoją bowiem … ludzie. O prawdziwości tego stwierdzenia przekonamy się dzięki książce pt. „Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty”, autorstwa Marty Cagan oraz Chrisa Jonesa. Opublikowana nakładem wydawnictwa OnePress książka otwiera nam oczy na najcenniejszy zasób przedsiębiorstwa, który kreuje innowacyjne produkty, czyli na ludzi. Mimo dostępności nowych technologii i tendencji do zastępowania maszynami człowieka i automatyzacji poszczególnych etapów produkcji czy usług, nie można całkowicie wyeliminować pracowników. Bez nich bowiem nie będzie przełomowych rozwiązań. Aby jednak ci pracownicy w pełni wykorzystywali swój potencjał, niezbędne jest tez właściwe środowisko. Właśnie o ludziach, zespołach, przewodzeniu im traktuje książka, która staje się niezbędna w każdej firmie, na każdym kierowniczym stanowisku. Zgromadzona w książce wiedza nie dotyczy bowiem tylko samych szefów, ale wszystkich osób zarządzających ludźmi, a także pojedynczych pracowników, by mogli oni dostrzec potencjał tkwiący w pracy grupowej. Książka składa się z dziesięciu części, koncentrujących się na kwestiach związanych z coachingiem, pracownikami, zespołami (oraz celami tych zespołów), a także ze współpracą biznesową i wizją produktu. Pierwsza cześć koncentruje się na wnioskach wyniesionych z analizy działania wiodących firm technologicznych - autorzy przywołują tu popełniane przez firmy błędy, ale również przyjrzymy się tu roli technologii, roli przywództwa oraz zaletom prawdziwie upełnomocnionych zespołów produktowych. Cześć druga książki traktuje o coachingu, bowiem jest on tym, co sprawia, że „zwykli ludzie stają się członkami niezwykłych zespołów produktowych”. Jeśli taki zespół jest nieefektywny należy dokładnie przyjrzeć się należącym do niego osobom i sprawdzić, jak można im pomóc w rozwoju. Autorzy podejmują tu nie tylko tematy związane z praktycznymi aspektami coachingu, ale zastanawiają się również nad charakteryzującymi dobrych coachów sposobami myślenia, a także ustalają, jak powinni myśleć i zachowywać się kompetentni coachowie. Część trzecia książki mówi o doborze personelu i koncentruje się na tych obowiązkach menedżerów, które wiążą się z selekcjonowaniem pracowników. Pisząc o doborze personelu autorzy koncentrują się na pewnym wariancie tych zagadnień, dotyczącym zespołów produktowych, a szczególnie menedżerów i projektantów produktu oraz liderów technologicznych. Zajmują się tematem rekrutacji, omawiają tez rozmowy kwalifikacyjne, zatrudnianie, wprowadzanie do pracy na konkretnych stanowiskach, oceny roczne, zwolnienia i awanse. Czwarta cześć dotyczy wizji produktu i związanych z nią zasad. Znajdziemy tu zagadnienia związane z dobrą wizją produktu, czyli przekonującą, inspirującą i upełnomocniającą oraz zapewniającą zespołowi produktowemu poczucie ekscytacji przed rozpoczęciem prac nad jej urzeczywistnianiem. W części piątej zajmujemy się kwestią topologii zespołu, czyli całokształtu prac związanych z planowaniem działań zespołów produktowych. W kolejnej natomiast autorzy poruszają temat strategii produktowej i piszą o czterech elementach, których wymaga strategia, a także o poszczególnych elementach strategii - koncentracji, wnioskach, działaniach i sferze zarządzania. Część siódma mówi o celach zespołów, o technice OKR (cele i kluczowe rezultaty), powodach, dla których w niektórych firmach się ona nie sprawdza, o upełnomocnianiu i idącą za tym odpowiedzialnością, a także najskuteczniejszych sposobach posługiwania się celami zespołów. Ósmą cześć stanowi studium przypadku, bardzo szczegółowe, pozwalające nam zrozumieć, jak omówione wcześniej koncepcje funkcjonują w praktyce. Dziewiąta część mówi o współpracy biznesowej i o tym, o zaufaniu i o relacjach pomiędzy organizacjami produktowymi, a członkami kierownictw, których budowanie powinni koordynować liderzy produktów. Dziesiąta, ostatnia cześć książki mówi o zespołach, które zostały zainspirowane i upełnomocnione, a w konsekwencji osiągają znakomite wyniki. Lektura książki daje nam wiedzę, którą możemy wykorzystać we własnych przedsiębiorstwach, tworząc wyjątkowe zespoły, a następnie wyjątkowe produkty. Co więcej, informacje zawarte w książce pozwalają nam stworzyć inspirujące środowisko, sprzyjające powstawaniu innowacyjnych rozwiązań, a także zdobywaniu przewagi konkurencyjnej.

QulturaSlowa Justyna Gul
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint