Practical C++ Programming. 2nd Edition

- Autor:
- Steve Oualline
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 576
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Practical C++ Programming. 2nd Edition
C++ is a powerful, highly flexible, and adaptable programming language that allows software engineers to organize and process information quickly and effectively. But this high-level language is relatively difficult to master, even if you already know the C programming language.The 2nd edition of Practical C++ Programming is a complete introduction to the C++ language for programmers who are learning C++. Reflecting the latest changes to the C++ standard, this 2nd edition takes a useful down-to-earth approach, placing a strong emphasis on how to design clean, elegant code.In short, to-the-point chapters, all aspects of programming are covered including style, software engineering, programming design, object-oriented design, and debugging. It also covers common mistakes and how to find (and avoid) them. End of chapter exercises help you ensure you've mastered the material.Practical C++ Programming thoroughly covers:
- C++ Syntax
- Coding standards and style
- Creation and use of object classes
- Templates
- Debugging and optimization
- Use of the C++ preprocessor
- File input/output
Wybrane bestsellery
-
There are lots of introductory C books, but this is the first one that has the no-nonsense, practical approach that has made Nutshell Handbooks® famous.C programming is more than just getting the syntax right. Style and debugging also play a tremendous part in creating programs that run well...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł(-15%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to kontynuacja genialnego kompendium Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Autor, wybitny specjalista z ogromnym doświadczeniem w międzynarodowych projektach i twórca niezwykle popularnego podręcznika Symfonia C++, postanowił uzupełnić swoje dzieło o zag...
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4 Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Język C++. Szkoła programowania to starannie sprawdzony, sumiennie przygotowany i kompletny przewodnik po programowaniu w C++, przeznaczony dla programistów. Ten klasyczny już materiał pomocniczy dla wykładowców uczy zasad programowania, począwszy od kodu strukturalnego i projektowania wedle meto...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serweroweg...
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych...
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Najnowsze wydanie tej cenionej książki zostało poprawione i uzupełnione o nowości z tej właśnie wersji standardu języka C++. Dowiesz się, jak korzystać ze wskaźników, liczb losowych oraz udoskonalonych kontenerów. Ponadto poznasz najlepsze zastosowanie wyrażeń lambda czy szablonów. Oprócz omówien...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób...
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-6716-9, 9781449367169
- Data wydania ebooka:
-
2002-12-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 2.2MB
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
Spis treści książki
- Practical C++ Programming
- A Note Regarding Supplemental Files
- Preface
- Scope of This Handbook
- How This Book Is Organized
- How to Read This Book If You Already Know C
- Font Conventions
- How to Contact Us
- Acknowledgments for the First Edition
- Acknowledgments for the Second Edition
- I. The Basics
- 1. What Is C++?
- 1.1. A Brief History of C++
- 1.2. C++ Organization
- 1.3. How to Learn C++
- 1. What Is C++?
- 2. The Basics of Program Writing
- 2.1. Programs from Conception to Execution
- 2.2. Creating a Real Program
- 2.2.1. Creating a Program Using a Command-Line Compiler
- 2.2.1.1. Step 1: Create a place for your program
- 2.2.1.2. Step 2: Create the program
- 2.2.1.3. Step 3: Run the compiler
- 2.2.1.3.1. Unix CC Compiler (Generic Unix)
- 2.2.1.3.2. Free Software Foundations g++ Compiler
- 2.2.1.3.3. Borlands Turbo C++
- 2.2.1.3.4. Microsoft Visual C++ .NET
- 2.2.1.4. Step 4: Execute the program
- 2.2.1. Creating a Program Using a Command-Line Compiler
- 2.2.2. Creating a Program Using an Integrated Development Environment
- 2.2.2.1. Borland C++
- 2.2.2.2. Microsoft Visual C++
- 2.3. Getting Help in Unix
- 2.4. Getting Help in an IDE
- 2.5. Programming Exercises
- 3. Style
- 3.1. Comments
- 3.2. C++ Code
- 3.3. Naming Style
- 3.4. Coding Religion
- 3.5. Indentation and Code Format
- 3.6. Clarity
- 3.7. Simplicity
- 3.8. Consistency and Organization
- 3.9. Further Reading
- 3.10. Summary
- 4. Basic Declarations and Expressions
- 4.1. Basic Program Structure
- 4.2. Simple Expressions
- 4.3. The std::cout Output Object
- 4.4. Variables and Storage
- 4.5. Variable Declarations
- 4.6. Integers
- 4.7. Assignment Statements
- 4.8. Floating-Point Numbers
- 4.9. Floating-Point Divide Versus Integer Divide
- 4.10. Characters
- 4.11. Wide Characters
- 4.12. Boolean Type
- 4.13. Programming Exercises
- 4.14. Answers to Chapter Questions
- 5. Arrays, Qualifiers, and Reading Numbers
- 5.1. Arrays
- 5.2. Strings
- 5.2.1. Wide Strings
- 5.3. Reading Data
- 5.4. Initializing Variables
- 5.4.1. Bounds Errors
- 5.5. Multidimensional Arrays
- 5.6. C-Style Strings
- 5.6.1. Safety and C Strings
- 5.6.2. Reading C-Style Strings
- 5.6.3. Converting Between C-Style and C++ Strings
- 5.6.4. The Differences Between C++ and C-Style Strings
- 5.7. Types of Integers
- 5.7.1. Summary of Integer Types
- 5.8. Types of Floats
- 5.9. Constant and Reference Declarations
- 5.10. Qualifiers
- 5.10.1. Special
- 5.10.2. Constant
- 5.10.3. Storage Class
- 5.10.4. Size
- 5.10.5. Sign
- 5.10.6. Type
- 5.11. Hexadecimal and Octal Constants
- 5.12. Operators for Performing Shortcuts
- 5.13. Side Effects
- 5.14. Programming Exercises
- 5.15. Answers to Chapter Questions
- 6. Decision and Control Statements
- 6.1. if Statement
- 6.2. else Statement
- 6.3. How Not to Use std::strcmp
- 6.4. Looping Statements
- 6.5. while Statement
- 6.6. break Statement
- 6.7. continue Statement
- 6.8. The Assignment Anywhere Side Effect
- 6.9. Programming Exercises
- 6.10. Answers to Chapter Questions
- 7. The Programming Process
- 7.1. Setting Up Your Work Area
- 7.2. The Specification
- 7.3. Code Design
- 7.4. The Prototype
- 7.5. The Makefile
- 7.6. Testing
- 7.7. Debugging
- 7.8. Maintenance
- 7.9. Revisions
- 7.10. Electronic Archaeology
- 7.11. Mark Up the Program
- 7.12. Use the Debugger
- 7.13. Use the Text Editor as a Browser
- 7.14. Add Comments
- 7.15. Programming Exercises
- II. Simple Programming
- 8. More Control Statements
- 8.1. for Statement
- 8.2. switch Statement
- 8.3. switch, break, and continue
- 8.4. Programming Exercises
- 8.5. Answers to Chapter Questions
- 8. More Control Statements
- 9. Variable Scope and Functions
- 9.1. Scope and Storage Class
- 9.1.1. The for Scope
- 9.1. Scope and Storage Class
- 9.2. Namespaces
- 9.2.1. Namespace std
- 9.2.2. Global Namespace
- 9.2.3. File-Specific Namespace
- 9.2.4. Nested Namespaces
- 9.2.5. The using Statement
- 9.2.5.1. The problem with the using statement
- 9.3. Functions
- 9.3.1. Returning void
- 9.3.2. Namespaces and Functions
- 9.3.3. const Parameters and Return Values
- 9.3.4. Reference Parameters and Return Values
- 9.3.5. Dangling References
- 9.3.6. Array Parameters
- 9.3.7. Function Overloading
- 9.3.8. Default Arguments
- 9.3.9. Unused Parameters
- 9.3.10. Inline Functions
- 9.4. Summary of Parameter Types
- 9.5. Recursion
- 9.6. Structured Programming Basics
- 9.7. Real-World Programming
- 9.8. Programming Exercises
- 9.9. Answers to Chapter Questions
- 10. The C++ Preprocessor
- 10.1. #define Statement
- 10.1.1. #define Versus const
- 10.1. #define Statement
- 10.2. Conditional Compilation
- 10.3. #include Files
- 10.4. Parameterized Macros
- 10.4.1. The # Operator
- 10.4.2. Parameterized Macros Versus Inline Functions
- 10.5. Advanced Features
- 10.6. Summary
- 10.7. Programming Exercises
- 10.8. Answers to Chapter Questions
- 11. Bit Operations
- 11.1. Bit Operators
- 11.2. The AND Operator (&)
- 11.3. Bitwise OR (|)
- 11.4. The Bitwise Exclusive OR (^)
- 11.5. The Ones Complement Operator (NOT) (~)
- 11.6. The Left and Right Shift Operators (<<, >>)
- 11.6.1. Right Shift Details
- 11.7. Setting, Clearing, and Testing Bits
- 11.8. Bitmapped Graphics
- 11.9. Programming Exercises
- 11.10. Answers to Chapter Questions
- III. Advanced Types and Classes
- 12. Advanced Types
- 12.1. Structures
- 12.2. Unions
- 12.3. typedef
- 12.4. enum Type
- 12.5. Bit Members or Packed Structures
- 12.6. Arrays of Structures
- 12.7. Programming Exercises
- 12.8. Answers to Chapter Questions
- 12. Advanced Types
- 13. Simple Classes
- 13.1. Stacks
- 13.1.1. Designing a Stack
- 13.1. Stacks
- 13.2. Improved Stack
- 13.3. Using a Class
- 13.4. Introduction to Constructors and Destructors
- 13.4.1. Destructors
- 13.4.2. Parameterized Constructors
- 13.4.3. Parameterized Destructors
- 13.4.4. Copy Constructor
- 13.5. Automatically Generated Member Functions
- 13.5.1. Automatically Generated and Used Functions
- 13.5.2. Explicit Constructors
- 13.6. Shortcuts
- 13.7. Style
- 13.8. Structures Versus Classes
- 13.9. Programming Exercises
- 14. More on Classes
- 14.1. Friends
- 14.1.1. Friend Functions
- 14.1.2. Friend Classes
- 14.1. Friends
- 14.2. Constant Functions
- 14.3. Constant Members
- 14.4. Static Member Variables
- 14.5. Static Member Functions
- 14.6. The Meaning of static
- 14.7. Programming Exercises
- 15. Simple Pointers
- 15.1. const Pointers
- 15.2. Pointers and Printing
- 15.3. Pointers and Arrays
- 15.3.1. Splitting a C-Style String
- 15.4. The reinterpret_cast
- 15.5. Pointers and Structures
- 15.6. Command-Line Arguments
- 15.7. Programming Exercises
- 15.8. Answers to Chapter Questions
- IV. Advanced Programming Concepts
- 16. File Input/Output
- 16.1. C++ File I/O
- 16.1.1. Reading C-Style Strings
- 16.1.2. Output Files
- 16.1. C++ File I/O
- 16.2. Conversion Routines
- 16.3. Binary and ASCII Files
- 16.4. The End-of-Line Puzzle
- 16.5. Binary I/O
- 16.6. Buffering Problems
- 16.7. Unbuffered I/O
- 16.8. Designing File Formats
- 16.9. C-Style I/O Routines
- 16.10. C-Style Conversion Routines
- 16.10.1. The std::printf Family of Output Functions
- 16.10.2. The std::scanf Family of Input Functions
- 16. File Input/Output
- 16.11. C-Style Binary I/O
- 16.12. C- Versus C++- Style I/O
- 16.12.1. Simplicity
- 16.12.2. Reliability
- 16.12.3. Speed
- 16.12.4. Which Should You Use?
- 16.13. Programming Exercises
- 16.14. Answers to Chapter Questions
- 17. Debugging and Optimization
- 17.1. Code Reviews
- 17.1.1. Planning the Review
- 17.1.2. The Review Meeting
- 17.1.3. Why People Dont Do Code Reviews
- 17.1.4. Metrics
- 17.1. Code Reviews
- 17.2. Serial Debugging
- 17.2.1. Divide and Conquer
- 17.2.2. The Confessional Method of Debugging
- 17.2.3. Debug-Only Code
- 17.2.4. Debug Command-Line Switch
- 17.3. Going Through the Output
- 17.4. Interactive Debuggers
- 17.4.1. Basic Debugging Commands
- 17.4.2. Debugging a Simple Program
- 17.5. Debugging a Binary Search
- 17.5.1. The First Bug, a Segmentation Fault
- 17.5.2. The Unintended Infinite Loop
- 17.6. Interactive Debugging Tips and Tricks
- 17.7. Runtime Errors
- 17.8. Optimization
- 17.8.1. Profiling
- 17.8.2. Analyzing and Optimizing code
- 17.8.3. Register Declarations
- 17.8.3.1. Loop ordering
- 17.8.3.2. The power of powers of 2
- 17.8.3.3. Making use of pointers
- 17.8.4. Using the System Library
- 17.9. How to Optimize
- 17.10. Case Study: Inline Functions Versus Normal Functions
- 17.11. Case Study: Optimizing a Color-Rendering Algorithm
- 17.12. Programming Exercises
- 17.13. Answers to Chapter Questions
- 18. Operator Overloading
- 18.1. Creating a Simple Fixed-Point Class
- 18.1.1. Fixed Point Basics
- 18.1.2. Creating the fixed_pt Class
- 18.1. Creating a Simple Fixed-Point Class
- 18.2. Operator Functions
- 18.2.1. Binary Arithmetic Operators
- 18.2.2. Relational Operators
- 18.2.3. Unary Operators
- 18.2.4. Shortcut Operators
- 18.2.5. Increment and Decrement Operators
- 18.2.6. Logical Operators
- 18.2.7. I/O Operators
- 18.2.8. Index Operator [ ]
- 18.2.9. new and delete
- 18.2.10. Exotic Operators
- 18.3. Operator Member Functions
- 18.3.1. Casting
- 18.4. Warts
- 18.5. Full Definition of the Fixed-Point Class
- 18.6. Programming Exercises
- 18.7. Answers to Chapter Questions
- 19. Floating Point
- 19.1. Floating-Point Format
- 19.2. Floating Addition/Subtraction
- 19.3. Multiplication and Division
- 19.4. Overflow and Underflow
- 19.5. Roundoff Error
- 19.6. Accuracy
- 19.7. Minimizing Roundoff Error
- 19.8. Determining Accuracy
- 19.9. Precision and Speed
- 19.10. Power Series
- 19.11. Programming Exercises
- 20. Advanced Pointers
- 20.1. Pointers, Structures, and Classes
- 20.2. delete Operator
- 20.3. Linked Lists
- 20.4. Ordered Linked Lists
- 20.5. Doubly Linked Lists
- 20.6. Trees
- 20.7. Printing a Tree
- 20.8. The Rest of the Program
- 20.9. Data Structures for a Chess Program
- 20.10. Programming Exercises
- 20.11. Answers to Chapter Questions
- 21. Advanced Classes
- 21.1. Derived Classes
- 21.2. Virtual Functions
- 21.3. Virtual Classes
- 21.4. Function Hiding in Derived Classes
- 21.5. Constructors and Destructors in Derived Classes
- 21.6. The dynamic_cast Operator
- 21.7. Summary
- 21.8. Programming Exercises
- 21.9. Answers to Chapter Questions
- V. Other Language Features
- 22. Exceptions
- 22.1. Adding Exceptions to the Stack Class
- 22.1.1. Creating an Exception
- 22.1.2. Using a Try Block for Normal Execution
- 22.1.3. Throwing an Exception
- 22.1.4. Exceptions and Destructors
- 22.1. Adding Exceptions to the Stack Class
- 22.2. Exceptions Versus assert
- 22.3. Programming Exercises
- 22. Exceptions
- 23. Modular Programming
- 23.1. Modules
- 23.2. Public and Private
- 23.3. The extern Storage Class
- 23.4. Headers
- 23.5. The Body of the Module
- 23.6. A Program to Use Infinite Arrays
- 23.7. The Makefile for Multiple Files
- 23.8. Using the Infinite Array
- 23.9. Dividing a Task into Modules
- 23.10. Module Design Guidelines
- 23.11. Programming Exercises
- 24. Templates
- 24.1. What Is a Template?
- 24.2. Templates: The Hard Way
- 24.3. Templates: The C++ Way
- 24.4. Function Specialization
- 24.5. Class Templates
- 24.6. Class Specialization
- 24.7. Implementation Details
- 24.7.1. Real-World Templates
- 24.7.2. When to Generate Code
- 24.7.3. Writing Portable Templates
- 24.8. Advanced Features
- 24.8.1. Default Parameters
- 24.8.2. Partial Specialization
- 24.9. Summary
- 24.10. Programming Exercises
- 25. Standard Template Library
- 25.1. STL Basics
- 25.1.1. Containers
- 25.1.2. Iterators
- 25.1.3. Algorithms
- 25.1. STL Basics
- 25.2. Class ListA Set of Students
- 25.2.1. Iterating Through a Set
- 25.2.2. Using std::foreach to Write Out the Set
- 25.2.3. Multisets
- 25.3. Creating a Waiting List with the STL List
- 25.4. Storing Grades in a STL Map
- 25.5. Putting It All Together
- 25.6. Practical Considerations When Using the STL
- 25.6.1. Getting the Types Right
- 25.6.2. Error Messages
- 25.7. Getting More Information
- 25.8. Exercises
- 26. Program Design
- 26.1. Design Goals
- 26.2. Design Factors
- 26.3. Design Principles
- 26.4. Coding
- 26.4.1. Procedure Design
- 26.4.1.1. Procedure interface
- 26.4.1.2. Global variables
- 26.4.1.3. Information hiding
- 26.4.1.4. Coding details
- 26.4.1. Procedure Design
- 26.4.2. Modules and Structured Programming
- 26.4.2.1. Interconnections
- 26.4.3. Real-Life Module Organization
- 26.4.4. Module Summary
- 26.5. Objects
- 26.5.1. Interfaces and C++ Classes
- 26.6. Real-World Design Techniques
- 26.6.1. The Linked List Problem
- 26.6.2. Callbacks
- 26.6.3. Decoupling the Interface and Implementation
- 26.7. Conclusion
- 27. Putting It All Together
- 27.1. Requirements
- 27.2. Code Design
- 27.2.1. Token Module
- 27.2.2. Character-Type Module
- 27.2.3. Statistics Class
- 27.3. Coding
- 27.4. Functional Description
- 27.4.1. char_type Class
- 27.4.2. input_file Class
- 27.4.3. token Class
- 27.4.4. stat Class
- 27.4.5. line_counter Class
- 27.4.6. brace_counter Class
- 27.4.7. paren_counter Class
- 27.4.8. comment_counter Class
- 27.4.9. do_file Procedure
- 27.5. Testing
- 27.6. Revisions
- 27.7. A Final Warning
- 27.8. Program Files
- 27.9. Programming Exercises
- 28. From C to C++
- 28.1. K&R-Style Functions
- 28.1.1. Prototypes
- 28.1. K&R-Style Functions
- 28.2. struct
- 28.3. malloc and free
- 28.3.1. The C malloc function
- 28.3.2. The C free function
- 28.4. Turning Structures into Classes
- 28.5. setjmp and longjmp
- 28.6. Mixing C and C++ Code
- 28.7. Summary
- 28.8. Programming Exercise
- 29. C++s Dustier Corners
- 29.1. do/while
- 29.2. goto
- 29.3. The ?: Construct
- 29.4. The Comma Operator
- 29.5. Overloading the ( ) Operator
- 29.6. Pointers to Members
- 29.7. The asm Statement
- 29.8. The mutable Qualifier
- 29.9. Run Time Type Identification
- 29.10. Trigraphs
- 29.11. Answers to Chapter Questions
- 30. Programming Adages
- 30.1. General
- 30.2. Design
- 30.3. Declarations
- 30.4. switch Statement
- 30.5. Preprocessor
- 30.6. Style
- 30.7. Compiling
- 30.8. The Ten Commandments for C++ Programmers
- 30.9. Final Note
- 30.10. Answers to Chapter Questions
- VI. Appendixes
- A. ASCII Table
- B. Ranges
- C. Operator Precedence Rules
- C.1. Standard Rules
- C.2. Practical Subset of the Operator Precedence Rules
- D. Computing Sine Using a Power Series
- E. Resources
- E.1. Compilers
- E.2. Standard Template Library
- E.3. Standards
- E.4. Programming Tools
- Index
- About the Author
- Colophon
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
The Rust programming language is extremely well suited for concurrency, and its ecosystem has many libraries that include lots of concurrent data structures, locks, and more. But implementing those structures correctly can be very difficult. Even in the most well-used libraries, memory ordering b...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
More organizations than ever understand the importance of data lake architectures for deriving value from their data. Building a robust, scalable, and performant data lake remains a complex proposition, however, with a buffet of tools and options that need to work together to provide a seamless e...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
The cloud promises cost savings, agility, and more. But the increasing complexity of modern IT systems often prevents businesses from realizing the outcomes they sought by moving to the cloud in the first place. At the core of this complexity is technical debt. Ad hoc decisions, traditional appro...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
This philosophy-of-programming guide presents a unique and entertaining take on how to think about programming. A collection of 21 pragmatic rules, each presented in a standalone chapter, captures the essential wisdom that every freshly minted programmer needs to know and provides thought-provoki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
If you've started to work with Raspberry Pi, you know that Raspberry Pi's capabilities are continually expanding. The fourth edition of this popular cookbook provides more than 200 hands-on recipes (complete with code) that show you how to run this tiny low-cost computer with Linux, program it wi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
How do you turn raw, unprocessed, or malformed data into dynamic, interactive web visualizations? In this practical book, author Kyran Dale shows data scientists and analysts--as well as Python and JavaScript developers--how to create the ideal toolchain for the job. By providing engaging example...
Data Visualization with Python and JavaScript. 2nd Edition Data Visualization with Python and JavaScript. 2nd Edition
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Python is a first-class tool for many researchers, primarily because of its libraries for storing, manipulating, and gaining insight from data. Several resources exist for individual pieces of this data science stack, but only with the new edition of Python Data Science Handbook do you get them a...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Is Kubernetes ready for stateful workloads? This open source system has become the primary platform for deploying and managing cloud native applications. But because it was originally designed for stateless workloads, working with data on Kubernetes has been challenging. If you want to avoid the ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Practical C++ Programming. 2nd Edition Steve Oualline (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.