Amazon Connect: Up and Running. Improve your customer experience by building logical and cost-effective solutions for critical call center systems Jeff Armstrong
 
                                                             
                                    
                                         
                                    
                                         
                                    
                                     
                                
- Autor:
- Jeff Armstrong
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 338
- Dostępne formaty:
- 
                                                                                            PDFePubMobi
                            
                                Opis
                                
                                                                    książki
                                                                :
                                Amazon Connect: Up and Running. Improve your customer experience by building logical and cost-effective solutions for critical call center systems
                            
                        
                        Complete with hands-on tutorials, costing profiles, and real-world use cases relating to improving business operations, this easy-to-follow guide will teach you everything you need to get your call center online, interface with critical business systems, and take your customer experience to the next level. As you advance, you'll understand the benefits of using Amazon Connect and cost estimation guidelines for migration and new deployments. Later, the book guides you through creating AI bots, implementing interfaces, and leveraging machine learning for business analytics.
By the end of this book, you'll be able to bring a Connect call center online with all its major components and interfaces to significantly reduce personnel overhead and provide your customers with an enhanced user experience (UX).
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
 
			
			
			
			
		 
                 
			 
                                 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
                                
 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
 
                                 
      

Oceny i opinie klientów: Amazon Connect: Up and Running. Improve your customer experience by building logical and cost-effective solutions for critical call center systems Jeff Armstrong
(0)