×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Autorzy:
Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 3
Stron:
456
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.

W tej książce między innymi:
  • organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
  • pisanie gier planszowych
  • tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
  • korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
  • tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
  • optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia

Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!


Aram Cookson wykłada w Savannah College of Art and Design. Od 15 lat naucza zasad grafiki i projektowania gier. Specjalizuje się w technologii Unreal Engine.

Ryan Dowling Soka jest jednym z autorów gry Gears of War. Jest bardzo doświadczonym użytkownikiem Unreal Engine 4.

Clinton Crumpler jest starszym grafikiem środowiskowym w Microsoft Studios. Wcześniej pracował jako grafik w Battlecry Studios. Specjalizuje się w grafice środowiskowej.

Wybrane bestsellery

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
69,00 zł
Czasowo niedostępna
Ebook
34,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.