Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
- Serie wydawnicze:
- Kanon informatyki
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
- Czym są hurtownie danych?
- Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
- Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Wartość marki
- Zarządzanie kampaniami
- Marketing personalizowany
- Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
- Baza danych hurtowni — opis encji
- Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
- Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
- Wybór modelu koncepcyjnego
- Modelowanie metodą kropki
- Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
- Implementacja fizyczna
- Zarządzanie kopiami zapasowymi
- Aplikacje CRM
- Zarządzanie projektem
- Oprogramowanie
- Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Kanon informatyki
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami Chris Todman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie