×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
342
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook (29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

119,00 zł (-10%)
107,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Learning to program in today’s technical landscape can be a daunting task, especially when faced with the sheer number of languages you have to choose from. Luckily, Learning C# with Unity 2019 removes the guesswork and starts you off on the path to becoming a confident, and competent, programmer using game development with Unity.
You’ll start off small by learning the building blocks of programming, from variables, methods, and conditional statements to classes and object-oriented systems. After you have the basics under your belt you’ll explore the Unity interface, creating C# scripts, and translating your newfound knowledge into simple game mechanics.
Throughout this journey, you’ll get hands-on experience with programming best practices and macro-level topics such as manager classes and flexible application architecture. By the end of the book, you’ll be familiar with intermediate C# topics like generics, delegates, and events, setting you up to take on projects of your own.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Harrison Ferrone - pozostałe książki

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
107,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint