Opis
książki
:
ABC Delphi 2006
Poznaj jedno z najpopularniejszych narzędzi programistycznych
Środowisko programistyczne Delphi od lat cieszy się zasłużoną popularnością wśród twórców oprogramowania. Potężne narzędzie programistyczne, oparte na popularnym języku Pascal, było prekursorem środowisk wizualnych, w których tworzenie aplikacji przypomina budowanie modelu z klocków. Kolejne wersje Delphi były wykorzystywane do tworzenia przeróżnych aplikacji -- począwszy od prostych programików, a skończywszy na rozbudowanych systemach bazodanowych. Najnowsza wersja, oznaczona symbolem 2006, umożliwia tworzenie aplikacji dla platformy .NET oraz "tradycyjnych" aplikacji Win32.
Książka "ABC Delphi 2006" to wprowadzenie do programowania w tym środowisku. Na praktycznych przykładach przedstawia najnowszą wersję Delphi, język Object Pascal oraz filozofię tworzenia aplikacji na podstawie komponentów VCL. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne, elementy języka Object Pascal oraz zasady programowania strukturalnego i obiektowego. Nauczysz się budować własne aplikacje dla systemu Windows oraz wykorzystywać i tworzyć komponenty VCL. Zdobędziesz solidne podstawy do dalszej nauki programowania w Delphi.
- Struktura projektu w Delphi
- Typy danych i zmienne
- Instrukcje sterujące, pętle i wyrażenia warunkowe
- Programowanie obiektowe
- Wykrywanie i usuwanie błędów w kodzie
- Korzystanie z komponentów VCL
- Programowanie grafiki
- Operacje na plikach i drukowanie
- Zapisywanie informacji w rejestrze Windows
- Projektowanie komponentów
Pobierz rozdziały: 12, 13 i 14 jako pliki PDF.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
This book is a practical guide for Delphi developers to enhance their skills and get a grip of the new features of Delphi to build cross-platform applications with one codebase. You’ll learn to utilize LiveBindings, the FireMonkey framework, and server technologies to improve productivity as a modern programmer.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
This book is your guide to visual programming with Delphi and FireMonkey (FMX). FMX is a cross-platform application framework that helps you deliver modern applications with a Graphical User Interface (GUI). You will learn FMX’s UI-related features and capabilities together with useful techniques to achieve a rich user experience (UX).- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
This Learning Path is your comprehensive guide to learn all about Delphi programming. You'll begin with the basics, before going on to study various advanced concepts and techniques to build efficient, concurrent applications in Delphi.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Delphi is a cross-platform programming language that supports rapid application development for Microsoft Windows, Apple Mac OS X, Android, and iOS. With 7 practical projects, this book will guide you through best practices, design patterns, RTL resources, and more. Learn the principles of clean code and master in Delphi.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Delphi Cookbook -Third Edition is a comprehensive recipe-based guide which will help you to develop your skills while working with the real business scenarios from the very beginning. This book teaches you to design and develop cross-platform applications, deploy them on the cloud platform, and leverage the extensive toolkit that Delphi provides.- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.10 zł
159.00 zł (-10%) -
Książka Delphi 2007 dla WIN32 i bazy danych to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji dla systemu Windows w najnowszej wersji Delphi. Przedstawia ona techniki tworzenia aplikacji bazodanowych w oparciu o mechanizmy Windows API i kontrolki VCL. Czytając ją, poznasz komponenty, jakie Delphi oferuje programiście, i dowiesz się, jak korzystać z nich we własnych aplikacjach. Opanujesz mechanizmy komunikacji z niemal wszystkimi systemami zarządzania bazami danych dostępnymi na rynku. Przeczytasz także o tworzeniu wersji instalacyjnych napisanych przez siebie aplikacji.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nie znajdziesz w niej nic o projektowaniu okienek, języku VCL ani platformie FMX, ale jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kodowaniu interfejsów zamiast implementacji, o właściwych sposobach korzystania z wyjątków i o ich obsłudze, o testowaniu i poprawianiu kodu, o zastosowaniu platformy String for Delphi do lepszego zarządzania kolekcjami danych albo o uzyskiwaniu wglądu w kod podczas jego wykonywania za pomocą nowego, potężnego narzędzia RTTI, z pewnością niniejsza publikacja Cię zachwyci.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz poznać, dogłębnie zrozumieć i wykorzystać do swoich celów sposób działania Delphi 2010, powinieneś koniecznie sięgnąć po książkę Aplikacje w Delphi. Przykłady. Znajdziesz tu wszelkie informacje na temat obsługi samego środowiska, podstawowych składników każdej tworzonej aplikacji, wprowadzania i formatowania danych, list, tabel, grupowania i projektowania nowych komponentów, wykorzystania technologii OLE do zapisu i modyfikacji danych w formatach .doc i .xls, możliwości graficznej prezentacji danych, ich drukowania i współpracy Twojej aplikacji z multimediami. Wszystko to oraz wiele innych zagadnień pokazano tu na praktycznych, konkretnych przykładach, ułatwiających zrozumienie i gotowych do zastosowania w Twoich własnych projektach.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka "Delphi 7. Kompendium programisty" to -- jak wskazuje jej tytuł -- kompletny przewodnik po Delphi, obejmujący zarówno opis zintegrowanego środowiska programistycznego, języka ObjectPascal, jak i najważniejszych funkcjonalności zawartych w dołączonych do Delphi bibliotekach. Jest to pozycja dla początkujących adeptów sztuki programistycznej, a także dla tych wszystkich, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić swoją wiedzę o tym wygodnym narzędziu.- Druk pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jacek Matulewski - fizyk zajmujący się na co dzień optyką kwantową i układami nieuporządkowanymi na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jego specjalnością są symulacje ewolucji układów kwantowych oddziaływujących z silnym światłem lasera.
Od 1998 interesuje się programowaniem dla systemu Windows, w szczególności w środowisku Borland C++Builder. Ostatnio zainteresowany platformą .NET i językiem C#. Poza opublikowanymi u nas książkami dotyczącymi programowania przygotował również cykl artykułów dla czasopisma "PC World Komputer" (od sierpnia 2005).
Wierny użytkownik kupionego w połowie lat osiemdziesiątych "komputera osobistego" ZX Spectrum 48k.
Jacek Matulewski - pozostałe książki
-
"Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania" to książka dla programistów zainteresowanych tworzeniem rozbudowanych aplikacji i wykorzystywaniem w tym celu wszystkich możliwości oferowanych przez najnowszą wersję środowiska Delphi.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to znakomity podręcznik do nauki programowania od podstaw. Autor, wieloletni wykładowca akademicki i nauczyciel studentów informatyki, proponuje naukę programowania w języku C#. To wybór nieprzypadkowy. C# jest nowoczesnym, obiektowym, stale rozwijanym i popularnym językiem, którym opiekuje się firma Microsoft. Dodatkowo ― dzięki podobieństwu C# do innych często używanych języków z rodziny C, C++ i Java ― wszystko, czego nauczysz się z podręcznika, możesz wykorzystać także do programowania w tych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Microsoft Visual Studio to znakomite środowisko programistyczne, w którym bardzo wydajnie, a przy tym z przyjemnością, można projektować i testować aplikacje desktopowe, mobilne i webowe w kilku językach programowania, z wykorzystaniem bogatego zbioru bibliotek oraz interesujących dodatków dostępnych w usłudze NuGet, wydatnie skracających czas pracy. Jeśli chcesz poznać możliwości tego pakietu dla języka C# i nauczyć się tworzyć kompletne, dobrze przemyślane i doskonale działające aplikacje, nie zwlekaj, tylko czym prędzej sięgnij po tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Zestaw wzorców projektowych zaproponowany przez Gang Czworga jest jednym z fundamentów wiedzy każdego informatyka. Zakres tematyczny niniejszego kursu obejmuje znaczną część tej wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem wzorców strukturalnych i operacyjnych. Nauka wzorców projektowych — po programowaniu proceduralnym i obiektowym — stanowi obowiązkowy element rozwoju każdego programisty. Wzorce projektowe wyznaczają też język, jakim posługują się wytrawni programiści. Określają także ich sposób myślenia. Czy jesteś gotów wyjść poza zaklęty krąg powtarzających się błędów i przejść na wyższy poziom programowania w zgodzie z najlepszymi wzorcami? Jeśli tak, to usiądź wygodnie, bo zaczynamy!- Videokurs pkt
(24,75 zł najniższa cena z 30 dni)
44.55 zł
99.00 zł (-55%) -
W środowisku Visual Studio 2015 możesz łatwo zbudować aplikację opartą na wzorcu MVVM i wyposażyć ją we wspaniały interfejs dzięki pomocy XAML. Z tej książki dowiesz się, jak mądrze zaprojektować strukturę Twojej aplikacji, co powinno znaleźć się w poszczególnych warstwach, jak związać interfejs z modelem, jak zdefiniować polecenia, własności i zachowania. Zobaczysz, jak testować kod. Poznasz także aplikacje uniwersalne dla Windows 8.1 oraz Windows 10. Krótko mówiąc, zdobędziesz solidną wiedzę o konstruowaniu znakomitych, łatwych w utrzymaniu aplikacji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowi- ePub + Mobi pkt
(45,87 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktycznych aspektach działania Visual Studio, platformy .NET i programowaniu w języku C#, koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się, jak pisać programy w C#, debugować je i kompilować. Zobaczysz, do czego służy biblioteka kontrolek i gdzie możesz bezpiecznie przechowywać dane. Przede wszystkim jednak będziesz miał możliwość rozwiązania wielu zadań, bo nic nie sprzyja nauce tak bardzo, jak samodzielne zmaganie się z ciekawymi zadaniami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
a książka zawiera wszystkie najważniejsze informacje pozwalające odkryć i wykorzystać zalety biblioteki Web Forms. Znajdziesz tu opis języka C# i programowania obiektowego w tym języku, a także dowiesz się, do czego przydaje się właściwa separacja modelu aplikacji. Odkryjesz, jak implementować usługę sieciową z użyciem technologii WCF, jak korzystać z baz danych i kaskadowych arkuszy stylów oraz do czego służy technologia AJAX. Ponadto poznasz kontrolki Web Forms, a potem zobaczysz, jak zastosować te informacje w praktyce - na przykładzie gry planszowej. Jeśli chcesz szybko i swobodnie projektować niewielkie aplikacje, musisz przeczytać tę książkę!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Web Forms. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio
Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii ABC
-
Promocja Promocja 2za1
Wśród księgowych, naukowców i inżynierów krąży żart, że jedyną rzeczą, z którą Excel jeszcze sobie nie radzi, jest parzenie kawy. I choć to tylko dowcip, sporo mówi o możliwościach tego popularnego narzędzia firmy Microsoft. Za pomocą Excela bowiem można wygodnie i szybko gromadzić, przetwarzać i analizować zbiory najrozmaitszych danych. Jego prawdziwa moc jednak ujawnia się dopiero wtedy, gdy potrzebne są zaawansowane funkcje programu. Dzięki nim można wydajnie przeprowadzać bardzo skomplikowane operacje i złożone analizy, tworzyć i formatować wykresy, a także generować przejrzyste i estetyczne tabele.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analogowe” załatwianie spraw, z których wielu w ogóle nie uda nam się pchnąć do przodu. Dlaczego? Ponieważ coraz więcej firm i instytucji komunikuje się z klientami wyłącznie przez Internet. Ponadto pandemia COVID-19 udowodniła, że dzięki sprawnej obsłudze komputera można (a nawet trzeba!) pracować w pełni zdalnie i całymi tygodniami nie odwiedzać biura!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(30,87 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Program Excel to niewątpliwie najpopularniejsze na świecie narzędzie do przetwarzania zestawów danych. Listy, raporty, podsumowania, proste bazy danych — wszystkie tego rodzaju zbiory informacji można łatwo i szybko tworzyć oraz edytować za pomocą wygodnych narzędzi arkusza kalkulacyjnego. Jednak prawdziwe możliwości Excela ujawniają się dopiero wtedy, gdy potrzebne są zaawansowane funkcje programu. Dzięki nim można szybko przetwarzać nawet duże zbiory danych, przeprowadzać skomplikowane operacje i analizy, tworzyć i formatować wykresy oraz generować przejrzyste i estetyczne tabele.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka pokaże Ci, jak łatwo rozpocząć pracę z tym programem. Zobacz, jak używać poleceń, pracować z obiektami, stosować narzędzia takie jak Uderzenie czy rysowanie symetryczne. Naucz się wykorzystywać różne możliwości edytowania i przekształcania obiektów, dodawania tekstu, tworzenia komiksów czy broszur. Sprawdź, jak wykonać precyzyjny rysunek techniczny, co robić, gdy masz do czynienia z bitmapą i do czego mogą posłużyć Ci warstwy. Odkryj nowości, takie jak Puentylizer czy Cień blokowy, naucz się używać fantastycznego PhotoCoctailu i baw się niesamowitymi efektami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,89 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Jeśli chcesz szybko i bez stresu nauczyć się korzystać z podstawowych dobrodziejstw komputera i sieci internetowej, ta książka Ci w tym pomoże! Znajdziesz w niej wszystkie potrzebne informacje —jaki komputer wybrać, jak go włączyć i co zrobić dalej. Dowiesz się, jak poruszać się po ekranie, gdzie znaleźć potrzebne funkcje, do czego służą różne programy i jak obchodzić się z dokumentami. Zobaczysz, jak ustawić system Windows 10 tak, by wygodnie z niego korzystać, jak pracować w Wordzie i Excelu, jak tworzyć rysunki 3D i jak skutecznie obronić się przed wirusami komputerowymi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka ABC MS Office 2016 PL szybko wprowadzi Cię w świat tworzenia i formatowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych — z wykorzystaniem zarówno prostych, jak i bardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się, jakie narzędzia masz do dyspozycji i do czego możesz ich użyć. Poznasz także nowości wprowadzone w pakiecie MS Office 2016, dzięki czemu Twoja praca stanie się jeszcze bardziej komfortowa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci zorientować się w nowościach i zastosować najróżniejsze sztuczki ułatwiające pracę z systemem. Dowiesz się stąd, jak działa nowe menu Start, na czym polega ujednolicony mechanizm wyszukiwania i jak używać widoków zadań. Sprawdzisz, do czego służą zaufane aplikacje, i poprzypinasz okienka programów do rogów oraz krawędzi pulpitu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Znajdziesz tu omówienie podstawowych możliwości komputera, z uwzględnieniem najnowszych wersji oprogramowania — Windows 10 i Microsoft Office 2016. Piotr Wróblewski przeprowadzi Cię przez proces wybierania odpowiedniego sprzętu i pokaże, jak go ustawić. Podpowie, gdzie szukać różnych funkcji i plików, jak otwierać programy i zapisywać dokonane przez Ciebie zmiany — na komputerze lub w „chmurze” OneDrive.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
ABC Word 2016 PL to książka, która pomoże Ci odkryć najistotniejsze funkcje najnowszej wersji Worda. Dowiesz się z niej, jak wygodnie korzystać z programu, tworzyć różne typy dokumentów, zmieniać czcionki, odstępy lub interlinie. Zobaczysz, jak korzystać z szablonów, wstawiać tabele, importować ilustracje z innych programów, tworzyć indeksy lub spisy treści i drukować efekty swojej pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz zaprzyjaźnić się z PowerPointem i poznać najważniejsze oraz najbardziej efektowne sposoby tworzenia prezentacji, ta książka będzie dobrym wyborem. Dzięki niej nauczysz się nadawać właściwą strukturę Twojej prezentacji, dodawać do niej tekst i elementy multimedialne, ustalać i zmieniać kolejność slajdów, używać motywów wbudowanych i tworzyć własne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "ABC Delphi 2006" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "ABC Delphi 2006" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "ABC Delphi 2006" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: ABC Delphi 2006 (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki pio; 02-02-2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mimo ofensywy aplikacji programistycznych firmy Microsoft, nadal wierna grupa informatyków woli korzystać z innych narzędzi. Szczególnie popularne w Polsce jest środowisko Delphi, które można poznać dzięki książce "ABC Delphi 2006" Jacka Matulewskiego.
Dzięki tej pozycji można od podstaw opanować programowanie w najnowszej wersji Delphi. Po lekturze wprowadzenia można przejść od razu do analizy pierwszej aplikacji w języku Object Pascal. Dalej omawiane są typy zmiennych i instrukcje sterujące, programowanie strukturalne i obiektowe oraz debugowanie kodu. Nie brakło oczywiście informacji na temat komponentów VLC i VLC.NET, generowania prostej grafiki czy operacji na plikach i drukowania. Co ciekawe - ze strony wydawcy można pobrać dodatkowe trzy rozdziały, które... nie zmieściły się w książce. Dotyczą one bardzo ciekawych rozwiązań - przechowywania informacji w rejestrze, techniki przeciągnij i upuść oraz projektowania własnych komponentów VLC.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0573-8, 8324605738
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-11-09
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3314
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Delphi - Programowanie
- Serie wydawnicze: ABC
Spis treści książki
- Platformy Win32 i .NET (18)
- Co to jest Win32? (18)
- Czym jest platforma .NET? (19)
- Pierwszy projekt (20)
- Projekt VCL Forms Application - Delphi for Win32 (21)
- Jak umieścić komponent na formie? (22)
- Co to jest inspektor obiektów? (23)
- Jak za pomocą inspektora obiektów zmieniać własności komponentów? (23)
- Jak dopasować położenie komponentu? (26)
- Jak umieszczać na formie wiele komponentów tego samego typu? (26)
- Jak zaznaczyć wiele komponentów jednocześnie? (27)
- Jak zaprogramować reakcję programu na kliknięcie panelu przez użytkownika? (27)
- Domyślna metoda zdarzeniowa (28)
- Polecenie ShowMessage (28)
- CodeInsight, czyli nieoceniona pomoc w trakcie edycji kodu (29)
- Model zdarzeniowy projektowania aplikacji (30)
- Jak uruchomić projektowaną aplikację? (30)
- Jak przełączać między widokiem projektowania i edytorem? (31)
- Jak ustalić pozycję okna po uruchomieniu aplikacji? (31)
- Jak zmieniać własności obiektów programowo? (32)
- Jak zapisać projekt na dysku? (33)
- Oznaczenie zmian w kodzie (35)
- Pliki projektu Win32 (35)
- Pierwsze podsumowanie (36)
- Ustawienia projektu (36)
- Jak zmienić tytuł i ikonę aplikacji? (36)
- Informacje o wersji aplikacji dołączane do skompilowanego pliku .exe (37)
- Déja vu, czyli pierwszy projekt w wersji dla platformy .NET (40)
- Projekt VCL Forms Application - Delphi for .NET (40)
- Pliki projektu VCL.NET (43)
- Dystrybucja programów (44)
- Projekty VCL Forms Application - Delphi for Win32 (44)
- Projekty dla .NET korzystające z biblioteki Windows Forms (44)
- Projekty VCL Forms Application - Delphi for .NET (44)
- Win32 albo .NET? - oto jest pytanie (45)
- Konfiguracja środowiska Delphi 2006 (47)
- Okno postępu kompilacji (47)
- Automatyczne zapisywanie plików projektu (47)
- Modyfikowanie menu File/New (48)
- Edytor kodu (50)
- Opcje edytora (50)
- Wczytywanie istniejącego projektu (54)
- Jak wczytać wcześniej zapisany projekt do Delphi? (54)
- Plik Kolory.dpr (54)
- Moduł Unit1.pas (57)
- Jak wczytać moduł będący elementem projektu? (57)
- Czym jest moduł? (58)
- Sekcje modułu (59)
- Interfejs modułu Unit1 (59)
- Implementacja (60)
- Pliki .dfm i .nfm (61)
- Kod źródłowy projektu dla platformy .NET (61)
- Podstawy (64)
- Równanie kwadratowe (64)
- Przygotowanie interfejsu (66)
- Deklarowanie zmiennych (67)
- Dygresja na temat typów rzeczywistych w Delphi (68)
- Konwersja łańcucha na liczbę (69)
- Obliczenia arytmetyczne i ich kolejność (71)
- Typ logiczny i operatory logiczne (72)
- Instrukcja warunkowa if (73)
- Jak wyłączyć podpowiadanie przez edytor szablonów instrukcji? (74)
- O błędach w kodzie i części else instrukcji warunkowej (75)
- Procedura Exit (78)
- Na tym nie koniec (79)
- Typy całkowite Delphi (79)
- Instrukcja wielokrotnego wyboru case (81)
- Procedura ShowMessage (83)
- Obsługa wyjątków (84)
- Czym są i do czego służą wyjątki? (84)
- Przechwytywanie wyjątków (85)
- Zgłaszanie wyjątków (87)
- Pętle (88)
- Pętla for (88)
- Pętla for w praktyce, czyli tajemnica pitagorejczyków (89)
- Uwaga o instrukcji goto, którą należy czytać z zamkniętymi oczami (92)
- Pętla repeat..until (92)
- Pętla while..do (93)
- Procedury Break i Continue (94)
- Podsumowanie (96)
- Typy złożone (96)
- Tablice (96)
- Pętla for..in..do (98)
- Tablice dwuwymiarowe (99)
- Definiowanie własnych typów (100)
- Tablice dynamiczne (100)
- Typy wyliczeniowe (101)
- Zbiory (102)
- Rekordy (106)
- Jak sprawdzić zawartość tablicy rekordów? (109)
- Instrukcja with (109)
- Kombinacja rekordów i typów wyliczeniowych (110)
- Kilka słów o konwersji typów (111)
- Łańcuchy (112)
- Dyrektywy preprocesora (114)
- Definiowanie bloków (114)
- Kompilacja warunkowa (116)
- Wskaźniki (117)
- Czym są wsaźniki? (117)
- Podstawowe konstrukcje (118)
- Wskaźniki w projekcie .NET (119)
- Do czego mogą służyć wskaźniki? (120)
- Wskaźniki - unikać, czy nie? (120)
- W domu: (121)
- Zdegenerowane równanie kwadratowe (121)
- Silnia (121)
- Imitacja pętli for (121)
- NWD (121)
- Ikony formy (122)
- Typ wyliczeniowy i zbiór (122)
- Rekordy (122)
- Instrukcja with (122)
- Procedury, funkcje, moduły (124)
- Procedury (124)
- Definiowanie procedury (125)
- Interfejs modułu (127)
- Parametry procedur przekazywane przez wartość (129)
- Większa ilość parametrów (129)
- Wartości domyślne parametrów (130)
- Parametry przesyłane przez zmienną (referencję) (130)
- Funkcje (131)
- Funkcje imitujące globalne stałe (133)
- Zmienne proceduralne (133)
- W domu (134)
- Funkcje Silnia i NWP (134)
- Sekcje initialization i finalization modułu (134)
- Pojęcia obiekt i klasa (135)
- Klasa (136)
- Referencje (zmienne obiektowe) (137)
- Tworzenie obiektów (138)
- Jeden obiekt może mieć wiele referencji (140)
- Interfejs i implementacja klasy (141)
- Definicja klasy (141)
- Projektowanie klasy - ustalanie zakresu dostępności pól i metod (142)
- Pola (144)
- Konstruktor klasy - inicjowanie stanu obiektu (144)
- Referencja Self (146)
- Tworzenie obiektów (146)
- Usuwanie obiektów z pamięci w projektach dla platformy Win32 (147)
- Metoda Free w platformie .NET (147)
- Metoda prywatna (148)
- Zbiór metod publicznych udostępniających wyniki (149)
- Testowanie klasy (150)
- Przechwytywanie wyjątków (151)
- Zwiększona kontrola zakresu dostępności (151)
- Przestrzenie nazw (151)
- Nowe zakresy dostępności w klasach (152)
- Blokowanie dziedziczenia (153)
- W domu (153)
- Referencje (153)
- Referencja Self (154)
- Rozwój klasy TRownanieKwadratowe (154)
- Metody statyczne (154)
- Definiowanie operatorów w projektach .NET (155)
- Debuger środowiska BDS (158)
- Ukryty błąd (158)
- Aktywowanie debugowania (159)
- Kontrolowane uruchamianie i śledzenie działania aplikacji (160)
- Zaawansowane techniki debugowania (161)
- Breakpoint (161)
- Obserwacja wartości zmiennych (162)
- Obsługa wyjątków przez środowisko BDS (163)
- Wyłączanie debugowania (165)
- Kolekcje w Delphi (168)
- Kolekcja ArrayList (168)
- Kolekcja SortedList i inne (170)
- Komponent TShape - powtórzenie wiadomości (176)
- Jak umieszczać komponenty na formie? (176)
- Jak modyfikować złożone własności komponentów za pomocą inspektora obiektów? (176)
- Jak reagować na zdarzenia? (177)
- Komponent TImage. Okna dialogowe (179)
- Automatyczne adaptowanie rozmiarów komponentów do rozmiaru formy (179)
- Jak wczytać obraz w trakcie projektowania aplikacji? (180)
- Konfigurowanie komponentu TOpenDialog (181)
- Jak wczytać obraz podczas działania programu za pomocą okna dialogowego? (181)
- Jak odczytać plik w formacie JPEG? (183)
- Kontrola programu za pomocą klawiatury (185)
- Wczytywanie dokumentu z pliku wskazanego jako parametr linii komend (186)
- Jak uruchomić projektowaną aplikację w środowisku BDS z parametrem linii komend? (187)
- Komponent TMediaPlayer (187)
- Odtwarzacz plików wideo (188)
- Panel jako ekran odtwarzacza wideo (190)
- Wybór filmu za pomocą okna dialogowego w trakcie działania programu (190)
- Odtwarzacz CDAudio (192)
- Komponenty sterujące (192)
- Suwak TScrollBar i pasek postępu TProgressBar (192)
- Pole opcji TCheckBox (193)
- Pole wyboru TRadioButton (194)
- Niezależna grupa pól wyboru (196)
- TTimer (197)
- Czynności wykonywane cyklicznie (197)
- Czynność wykonywana z opóźnieniem (198)
- Aplikacja z wieloma formami (199)
- Dodawanie form do projektu (199)
- Dostęp do nowej formy z formy głównej (200)
- Show versus ShowModal (202)
- Zmiana własności Visible formy w trakcie projektowania (203)
- Dostęp do komponentów z innej formy (204)
- Właściciel i rodzic (205)
- Własności Owner i Parent komponentów (205)
- Zmiana rodzica w trakcie działania programu (207)
- Co właściwie oznacza zamknięcie dodatkowej formy? (207)
- Tworzenie kontrolek VCL w trakcie działania programu (208)
- W domu (210)
- Komponent TSaveDialog (210)
- Komponenty TMemo, TRichEdit (210)
- Komponent TRadioGroup (210)
- Menu aplikacji (211)
- Menu główne aplikacji i edytor menu (212)
- Rozbudowywanie struktury menu (214)
- Tworzenie nowych metod związanych z pozycjami menu (215)
- Wiązanie istniejących metod z pozycjami menu (216)
- Wstawianie pozycji. Separatory (216)
- Usuwanie pozycji z menu (218)
- Klawisze skrótu (218)
- Ikony w menu (219)
- Pasek stanu (220)
- Sztuczki z oknami (222)
- Jak spowodować, aby forma stopniowo znikała przy zamknięciu aplikacji (223)
- Jak uzyskać dowolny kształt formy? (224)
- Jak poradzić sobie z niepoprawnym skalowaniem formy w systemach z różną wielkością czcionki? (225)
- Jak ograniczyć rozmiary formy? (226)
- Jak przygotować wizytówkę programu (splash screen)? (227)
- W domu (229)
- Menu kontekstowe (229)
- Pasek narzędzi (230)
- Płótno i sztaluga (231)
- Klasa TCanvas (231)
- Odświeżanie formy. Zdarzenie OnPaint formy (232)
- Linie (232)
- Mieszanie kolorów (232)
- Rysowanie linii (234)
- ClientHeight i Height, czyli obszar użytkownika formy (236)
- Okno dialogowe wyboru koloru TColorDialog (237)
- Punkty (239)
- Korzystanie z tablicy TCanvas.Pixels (239)
- Negatyw (240)
- Jak w projektach dla platformy Win32 umożliwić edycję obrazów z plików JPEG? (242)
- Kilka słów o operacjach na bitach (244)
- Własność TBitmap.ScanLine (platforma Win32) (246)
- Wskaźniki IntPtr i klasa Marshal (platforma .NET) (247)
- Inne możliwości płótna (248)
- Tekst na płótnie (248)
- Obraz na płótnie w projekcie Win32 (251)
- Obraz na płótnie w projekcie .NET (253)
- W domu (254)
- Automatyczne dopasowywanie rozmiaru komponentów (256)
- Własność Align, czyli o tym jak przygotować interfejs aplikacji, który będzie automatycznie dostosowywał się do zmian rozmiaru formy? (256)
- Komponent TSplitter (257)
- Komponenty VCL pomagające w obsłudze plików (258)
- Jak połączyć komponenty TDriveComboBox, TDirectoryListBox i TFileListBox żeby stworzyć prostą przeglądarkę plików? (259)
- Jak filtrować zawartość komponentu TFileListBox? (259)
- Prezentowanie nazwy katalogu wybranego za pomocą TDirectoryListBox na komponencie TLabel (259)
- Prezentowanie na komponencie TLabel pliku wybranego w TFileListBox (261)
- Jak z łańcucha wyodrębnić nazwę pliku, jego rozszerzenie lub katalog, w którym się znajduje? (261)
- Wczytywanie plików graficznych wskazanych w FileListBox (263)
- Przeglądanie katalogów w TFileListBox (264)
- Obsługa plików z poziomu Object Pascala (266)
- Tworzenie pliku tekstowego (266)
- Dopisywanie do pliku (268)
- Odczytywanie plików tekstowych (269)
- Funkcja czy procedura (271)
- System plików (272)
- Operacje na plikach (273)
- Operacje na katalogach (275)
- Jak sprawdzić ilość wolnego miejsca na dysku? (275)
- Drukowanie "automatyczne" (276)
- Drukowanie tekstu znajdującego się w komponencie TRichEdit. Okno dialogowe TPrintDialog (277)
- Wybór drukarki z poziomu kodu aplikacji (279)
- Drukowanie "ręczne" (280)
- Tworzenie i przygotowanie modułu Drukowanie (280)
- Jak w trybie graficznym wydrukować tekst przechowywany w klasie TStrings? (281)
- Testowanie drukowania tekstu w trybie graficznym (285)
- Jak wydrukować obraz z pliku? (286)
- Dodawanie kodu źródłowego modułu do projektu (288)
- Powtórka z edycji menu aplikacji (289)
- Testowanie procedury drukującej obraz (289)
- W domu (290)
- Klasa TStringList (290)
- Rozwijanie procedur Drukuj (291)
- Rozdział 3 (293)
- Zdegenerowane równanie kwadratowe (293)
- Silnia (295)
- Imitacja pętli for (296)
- NWD (296)
- Ikony formy (297)
- Typ wyliczeniowy i zbiór (298)
- Rekordy (298)
- Instrukcja with (299)
- Rozdział 4 (299)
- Funkcja Silnia (299)
- Funkcja NWD (300)
- Sekcje initialization i finalization modułu (301)
- Rozdział 5 (302)
- Referencje (302)
- Referencja Self (302)
- Rozwój klasy TRownanieKwadratowe (303)
- Metody statyczne (304)
- Rozdział 8 (305)
- Komponent TSaveDialog (305)
- Komponent TMemo (306)
- Komponent TRadioGroup (307)
- Rozdział 9 (308)
- Menu kontekstowe (308)
- Pasek narzędzi (308)
- Rozdział 10 (309)
- Rozdział 11 (310)
- Rozwijanie procedur Drukuj (310)
Wstęp (11)
I Środowisko programistyczne Borland Developer Studio i język programowania Object Pascal (15)
1. Poznajemy możliwości Delphi (17)
2. Analiza kodu pierwszej aplikacji, czyli wprowadzenie do języka Object Pascal (53)
3. Typy zmiennych i instrukcje sterujące, czyli o tym, co każdy programista umieć musi (63)
4. Programowanie strukturalne (123)
5. Programowanie obiektowe (135)
6. Podstawy debugowania kodu (157)
7. Korzystanie z klas platformy .NET na przykładzie kolekcji (167)
II Biblioteki komponentów VCL i VCL.NET (173)
8. Podstawowe komponenty VCL/VCL.NET (175)
9. Więcej VCL ... (211)
10. Prosta grafika (231)
11. Operacje na plikach i drukowanie z poziomu VCL i VCL.NET (255)
A Rozwiązania niektórych zadań (293)
Skorowidz (315)
Helion - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: ABC Delphi 2006 Jacek Matulewski (26) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(9)
(6)
(1)
(5)
(3)
(2)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie